Beskontaktno plaćanje je tehnologija koja se sve više razvija u savršeno vrijeme kad je korisnicima zbog globalne pandemije potrebna dodatna doza sigurnosti i praktičan način da brzo riješe svoje transakcije.
Želite li se u ovom novom svijetu u kojem vrijede drugačija pravila što brže vratiti redovitom iznajmljivanju, krajnje je vrijeme da razmislite o uvođenju beskontaktnog plaćanja kao opcije za svoje klijente. Ova varijanta s razlogom postaje sve popularnija, kako u industriji putovanja općenito, tako i konkretno u nautičkom čarteru.
U nastavku vam donosimo neke od glavnih razloga zašto je beskontaktno plaćanje usluga u nautičkom čarteru opcija koju klijenti sve više žele:
Trenutno živimo u svijetu gdje se svijest o posljedicama fizičkog kontakta astronomski povećala te su ljudi postali iznimno oprezni što i koliko dodiruju. Beskontaktno plaćanje tako je postalo odgovor na želju da se radi vlastite zdravstvene sigurnosti javne površine što manje dodiruju, pogotovo kad su u pitanju financijske transakcije gdje je frekvencija fizičkog kontakta visoka.
Naime, beskontaktno plaćanje temelji se na bežičnoj tehnologiji što najjednostavnije rečeno znači da klijent ne mora svojom kreditnom karticom ili mobitelom dodirivati uređaje za plaćanje već je dovoljno da ih samo približi. Također, ne mora imati gotovo nikakvu interakciju s prodajnim predstavnikom kad je plaćanje najma u pitanju. Možete li zamisliti koliko olakšanje i sigurnost to ulijeva turistima koji polako i nesigurno ponovno ulaze u svijet putovanja?
Kad su u pitanju financijske transakcije, osim zdravstvene sigurnosti kod klijenata postoji zabrinutost i oko sigurnosti koja se odnosi na njihove račune i druge osobne podatke. U tom se području mogu opustiti kad koriste beskontaktno plaćanje jer ono pruža još jedan dodatan nivo zaštite.
Tehnologija koja se koristi za ovu metodu plaćanja ista je kao i tehnologija u velikim bankama i sličnim financijskim institucijama što znači da u procesu beskontaktnog plaćanja vrijede najviši standardi sigurnosti.
Ne postoji mogućnost nehotičnog plaćanja, a u slučaju krađe ili gubitka kartice sve transakcije i podaci povezani s njima bit će automatski otkazani na zahtjev klijenta. Uz to, tijekom beskontaktnog plaćanje nemoguće je da se jedna transakcija naplati više puta – čak i ako se kartica više puta prisloni, usluga će se naplatiti samo jednom. To je moguće jer se prilikom svake transakcije generira jedinstveni sigurnosni kod koji se ne može ponovo upotrijebiti za neku drugu transakciju. Budući da korisnik ne mora karticu davati u ruke djelatniku, ima potpunu kontrolu nad provođenjem transakcije što mu dodatno ulijeva sigurnost.
Čarter tvrtke koje u ponudi budu imale ovaj oblik plaćanja najma pružit će svojim klijentima dodatnu notu sigurnosti kad su njihovi osobni podaci i financije u pitanju na čemu će im oni biti itekako zahvalni.
Kad smo kod zahvalnosti klijenata, nuđenjem opcije beskontaktnog plaćanja povećavate si šansu da će vaša čarter tvrtka postati prepoznatljiva te da će klijenti širiti dobar glas o vama i vjerno vam se vratiti kad im sljedeći put ustrebaju usluge koje nudite.
Prilagođavanjem novim tehnologijama pokazujete klijentima kako ste spremni učiti i razvijati se sa svrhom pružanja bolje usluge njima, a to sigurno neće proći nezamijećeno. Ovakva usluga koja ne zahtijeva ogromna ulaganja i prilagodbe može biti baš ona stavka koja će vas izdvojiti od konkurencije i učiniti vašu tvrtku i brend prepoznatljivima.
Zadovoljstvo vaših klijenata može se kasnije ogledati u pozitivnim recenzijama na društvenim mrežama, preporukama prijateljima, povratku sljedeće sezone i mnogim drugim načinima kojima vam oni mogu pokazati svoju vjernost. Također, s beskontaktnim plaćanjem možete iskombinirati i neke dodatne ponude poput popusta ili kupona kako bi potaknuli klijente da ga koriste i još više povećali njihovo zadovoljstvo.
U suvremenom dobu životi su ubrzani, a društvo ima velika očekivanja od svih nas. Potpuno se isto osjećaju i vaši klijenti koji će gledati svaku priliku da si pojednostave i ubrzaju procese koje moraju proći, pogotovo kad se radi o razdoblju odmora.
Beskontaktno plaćanje je u ovom slučaju idealan izbor za njih jer je brzo, jednostavno i ne zahtijeva od njih dodatan trud kako bi se izvršilo. To će naročito biti korisno gostima koji jedva čekaju završiti s postupkom najma i prepustiti se čarima odmora i opuštanja.
Iako će ova metoda plaćanja najviše odgovarati mlađoj generaciji koja već ima razvijeno povjerenje u tehnologiju, vjerujemo da će i stariji imati velike koristi od pojednostavljenja digitalnog plaćanja.
U konačnici, pojednostavljivanje transakcijskih procesa beskontaktnim plaćanjem olakšat će i vama i vašim zaposlenicima jer ćete imati manje posla s greškama tijekom plaćanja i otkazivanjem narudžbi.
Da, beskontaktno plaćanje je trenutno iznimno popularno zbog situacije s globalnom pandemijom, ali ovaj princip neće samo nestati kad se trenutna situacija u budućnosti promijeni. Sigurni smo da će gosti i unajmljivači još dugo u budućnosti ostati nesigurni kad su tradicionalni načini plaćanja u pitanju jer smo u novom načinu života već toliko dugo da su takva promišljanja postala normalna, podsvjesna i automatska. Čarter tvrtke koje se sada uspiju prilagoditi novoj tehnologiji imaju puno veće šanse privući klijente i dugoročno se uzdignuti iznad konkurencije.
U današnje vrijeme sve više financijskih institucija, banaka i kompanija poput Googlea, Applea, Samsunga ili Fitbita nude tehnologiju potrebnu za beskontaktno plaćanje svojim klijentima tako da će se vaše čarter poslovanje moći prilagoditi navedenoj opciji bez puno izazova. Na kraju svega izgleda da je svijet spreman za beskontaktno plaćanje, jeste li i vi?
Prijavite se na newsletter i primajte najnovije trendove i savjete ravno u Vaš inbox
U svom čarteru ste sigurno barem jednom imali raspravu oko tendera. Nitko više nije bio siguran što se smije, a što ne. Koje je sigurno područje plovidbe, smije li prevoziti putnike i sl. Novi Pravilnik o sigurnosti pomorske plovidbe napokon rješava pitanje područja plovidbe tendera, ali donosi reda i u nekim drugim segmentima plovidbe.
Prodaja počinje bukingom, ali tu ne završava. Upravo tu počinje prostor za dodatnu zaradu - i to bez pritiska, bez agresivne komunikacije, samo kroz pametno ponuđene usluge koje gostu stvarno trebaju. Ako vodite čarter, surađujete s agencijama ili ste dio prateće industrije, ovaj tekst donosi konkretne ideje kako dodatne usluge mogu poboljšati iskustvo gostiju i povećati prihode.
U čarteru, sve počinje i završava na dojmu - u svakoj poruci, tonu i reakciji. Danas gosti ne žele savršenstvo, ali žele znati da netko drži stvari pod kontrolom. Ne žele da ih se ignorira. A kad nastane situacija, žele znati da netko preuzima odgovornost. Ne možete spriječiti sve probleme. Ali možete naučiti kako komunicirati u kriznim situacijama.
Digitalni marketing u yacht čarter industriji nije pitanje trendova nego odgovornog poslovanja. U ovom članku Selma Ćubara razbija ključne zablude – od iluzije o online platformama do pogrešnog razumijevanja brenda i lojalnosti gosta. Jasno, konkretno i poticajno, ovaj tekst otvara prostor za konstruktivan razgovor među agentima, fleet operaterima i svima koji vjeruju da odnos s gostom nije trošak – nego temelj dugoročnog uspjeha.