Mislite li kako trebate puno bolje organizirati svoje čarter poslovanje, upravljati svojim resursima i biti produktivniji? Onda je Charter Manager App baš za vas i vaš čarter.
Vrhunac sezone je trenutak kada na vidjelo dolaze sve greške u procedurama i manjak organizacije. Zaposlenici u čarteru su premoreni i svima polako popušta strpljenje, a ova je sezona bila posebna po svemu, po rekordnom bookingu i rekordnim temperaturama.
Sezona je počela nikad ranije, a čarteri su nikad više popunjeni. Sva su plovila na pučini, ostaje samo obavljati check-in i check-out i svi bi zapravo trebali biti na godišnjem odmoru.
Možda se čarterašima, ali i svima u turizmu ove godine činilo kako je sa turistima stigao i četvrti Murphyjev zakon. Ali je na trenutke izgledalo kako se trajno uselio i ne pokazuje namjeru uskoro pakirati kofere i otići.
Nešto nažalost uvijek pođe po zlu ili se čini kako su ove godine gosti prezahtjevni ili su se skiperi posvađali s voditeljem baze zbog neke sitnice. Zvuči sasvim vjerojatno, ali nije nerješivo. Naprotiv.
Sigurno ste razmišljali o savršenoj proceduri komunikacije unutar svog čartera, reduciranju broja poziva u svako doba dana i noći. Sigurno ste razmišljali o smanjenju količine stresa za sebe i svoje zaposlenike, kao i idealnoj radnoj produktivnosti. Gubljenje vremena na zadatke i procedure ili nepotrebnu komunikaciju koja se može sasvim jednostavno riješiti, kada je ljudi malo, a problema puno, ne moraju biti vaša svakodnevica.
Svi misle kako je normalno funkcionirati u potpunom burnoutu u čarter sezoni, kako je sasvim u redu činjenica da menadžeri baze i skipperi ne znaju kuda će prije od poziva, poruka, upita, zahtjeva, izlazaka na teren i ostaloga. Ali ne mora biti tako, jer definitivno nije neophodno, a ni potrebno.
Ono što je sigurno je kako se lošoj organizaciji i nepotrebnim troškovima treba stati na kraj i kako postoji rješenje osobito ono kojim bi se spriječio overload zaposlenika. Također je sigurno kako je prijeko potrebno sve operacije u čarteru objediniti na jednom mjestu kako bi se produktivnost dovela na najvišu moguću razinu.
Danas postoji rješenje za sve, a osobito ono koje bi olakšalo radne procese i radni dan. Jedno od takvih rješenja je i Charter Manager App koji je odličan alat kojim možete unaprijediti organizaciju u svom čarteru, optimizirati procedure te upravljati resursima i pratiti check-in i check-out, kao i još mnogo toga.
Charter Manager App može se koristiti na više načina i na nekoliko lokacija jer je namijenjena i za web, ali i mobilne uređaje sa Android i/ili iOS operativnim sistemima.
Čarteri je mogu koristiti u svojim uredima, a njihovo osoblje na pametnim telefonima i tako međusobno u svakom trenutku mogu biti povezani i komunicirati. Gost u čarteru također može preuzeti aplikaciju na svom telefonu, a čarter tvrtka može imati uređaj na raspolaganju na svakom plovilu.
Ova je aplikacija namijenjena svima u čarteru jer je njena primarna funkcija zapravo upravljanje plovilima, kako bi se cijeli proces obavio digitalno i čim jednostavnije.
Charter Manager App je namijenjen za posadu, goste, ali i vlasnike plovila podjednako te svi mogu sudjelovati u procesu najma, održavanja i same plovidbe. Preko aplikacije se mogu nadgledati i svi popravci na brodu, raspored čišćenja i sve ostale bilješke koje se tiču plovila.
Aplikacija omogućava i digitalni check-in i check-out, elektronski potpis, formiranje PDF dokumenata, uvid u uvjete te popis štete, slike i ostalo.
Aplikacija se također ističe i po tome što omogućava gostima u čarteru objavljivanje slika na svojim društvenim mrežama, ali sa logom vašeg čartera. Dakle, Charter Manager App je i izvrstan marketinški alat.
Opcije koje su vam potrebne i koje želite koristiti se mogu prilagoditi vašim potrebama i željama. Charter Manager App je idealna za korištenje svim zaposlenicima, jer ne zahtijeva nikakvu posebnu obuku ni procedure.
Charter Manager aplikacija u potpunosti je sigurna te se može lako integrirati sa svakom platformom koju koristite u svom čarteru.
Smatrate li kako je i vama potrebna ovakva aplikacija koja bi vam olakšala i objedinila poslovne procese, slobodno nam se obratite.
Prijavite se na newsletter i primajte najnovije trendove i savjete ravno u Vaš inbox
Nova sezona, novi izazovi! Ove godine se Andreja Fazlić fokusira na strategiju, digitalnu transformaciju i psihologiju promjena. Tu su i bitne smjernice za lidere koji žele biti ispred konkurencije i osigurati rast svog poslovanja. Strategija, ljudi i HubSpot mogu biti pokretači i vašeg poslovnog rasta. Kako ih primijeniti? Saznajte u nastavku.
Turisti svake sezone uživaju u ljepotama Jadrana na unajmljenim jahtama. Dok oni istražuju kristalno čisto more, vlasnici plovila i čarter kompanije ostvaruju solidne prihode. Može li ovo biti isplativa prilika i za vas?
Sigurnost. Kvaliteta. Vrhunski izgled. To su sigurno riječi s kojima želite asocirati svoja čarter plovila. Znate li kako je sama estetika plovila često baš onaj odlučujući faktor za goste? Često je baš izgled onaj koji prevagne u odluci... I što će najbolje privući goste nego sjajno, čisto i kvalitetno ispolirano plovilo.
Boot Düsseldorf je najveća svjetska izložba jahti i sportova na vodi. Međutim, ovaj događaj je više od tipičnog nautičkog sajma - nudi pogled u budućnost sportova na vodi i održivih morskih inovacija. Ove godine, od 18. do 26. siječnja, posjetitelji će imati priliku doživjeti sve to - od najmodernijih tehnologija na Blue Innovation Docku do luksuznih jahti i praktičnih iskustava s opremom - jer ovaj događaj ima ponešto za svakoga.