Više od 70% ljudi koji putuju traže i cijene autentična iskustva. U potrazi su također za lokalno orijentiranim iskustvima, a preferiraju unikatne i inkluzivne aktivnosti. Sve manje žele "tradicionalna” razgledavanja i obilaske. Podsjeća li vas to na nešto? Kao da je to dugačije i jedinstveno, baš upravo čarter iskustvo.
Svi oni koji u turizmu nude autentična iskustva mogu se pohvaliti zadovoljnijim (ali i lojalnijim) gostima.
Posljednje statistike pokazuju kako više od 58% gostiju preferira customer experience na nivou - personalizirane ture i individualan pristup – ne žele biti još jedan broj u masi.
Gosti cijene odraz kulture destinacije... I po tome je najam jahte u čarteru jedno od najboljih iskustava koje će ikada doživjeti. Dakle, mogli bismo reći - vrhunac customer experience-a.
Pridružite nam se na ekskluzivnom webinaru Authland Connect: Transformirajte čarter iskustvo – zadovoljni gosti, uspješnije poslovanje!
Na webinaru koji će se održao 11. veljače , a kroz kojeg nas je provo Josip Zurak, osnivač platforme Authland, moći ćete saznati sve što vas zanima o Authland Connect platformi.
Želite saznati kako transformirati iskustvo svojih gostiju, a ujedno povećati prihode i učinkovitost poslovanja – ne propustite se prijaviti!
Authland Connect je inovativna online platforma koja služi za booking lokalnih iskustava, a koja se može prilagoditi potrebama vašeg poslovanja i vašim gostima.
Na ovom webinaru ćete saznati na koji način omogućava upravljanje, distribuciju kao i monetizaciju turističkih iskustava na potpuno novi način.
Glavne prednosti koje možete ostvariti preko Authland connect platforme:
Na webinaru ćete također naučiti i kako uz Authland Connect možete višestruko promovirati svoje čarter i nautičko poslovanje - putem različitih kanala poput web stranica, mobilnih aplikacija, email kampanja i još mnogo toga.
Zašto se prijaviti na webinar?
Zato što je naš novi webinar Authland Connect: Transformirajte čarter iskustvo – zadovoljni gosti, uspješnije poslovanje, idealan za sve vlasnike i menadžere čarter tvrtki koji žele:
Ne propustite priliku za besplatne informacije o Authland Connect platformi i tehnologiji koja može iskustvo s vašom čarter tvrtkom dovesti na novu razinu.
I to onakvu o kojoj će vaši gosti pričati još dugo nakon što se pozdrave s vašim čarterom.
Webinar se održao 11. veljače u 11h, kao i uvijek putem Google Meeta.
Čekamo vas s mnoštvom korisnih informacija i praktičnih savjeta!
Vaši podaci su sigurni s nama, a prijava je potpuno besplatna - jednostavno unesite svoje ime, prezime i adresu e-pošte.
Prijavite se na newsletter i primajte najnovije trendove i savjete ravno u Vaš inbox
U svom čarteru ste sigurno barem jednom imali raspravu oko tendera. Nitko više nije bio siguran što se smije, a što ne. Koje je sigurno područje plovidbe, smije li prevoziti putnike i sl. Novi Pravilnik o sigurnosti pomorske plovidbe napokon rješava pitanje područja plovidbe tendera, ali donosi reda i u nekim drugim segmentima plovidbe.
Prodaja počinje bukingom, ali tu ne završava. Upravo tu počinje prostor za dodatnu zaradu - i to bez pritiska, bez agresivne komunikacije, samo kroz pametno ponuđene usluge koje gostu stvarno trebaju. Ako vodite čarter, surađujete s agencijama ili ste dio prateće industrije, ovaj tekst donosi konkretne ideje kako dodatne usluge mogu poboljšati iskustvo gostiju i povećati prihode.
U čarteru, sve počinje i završava na dojmu - u svakoj poruci, tonu i reakciji. Danas gosti ne žele savršenstvo, ali žele znati da netko drži stvari pod kontrolom. Ne žele da ih se ignorira. A kad nastane situacija, žele znati da netko preuzima odgovornost. Ne možete spriječiti sve probleme. Ali možete naučiti kako komunicirati u kriznim situacijama.
Digitalni marketing u yacht čarter industriji nije pitanje trendova nego odgovornog poslovanja. U ovom članku Selma Ćubara razbija ključne zablude – od iluzije o online platformama do pogrešnog razumijevanja brenda i lojalnosti gosta. Jasno, konkretno i poticajno, ovaj tekst otvara prostor za konstruktivan razgovor među agentima, fleet operaterima i svima koji vjeruju da odnos s gostom nije trošak – nego temelj dugoročnog uspjeha.