Boot Düsseldorf je najveća svjetska izložba jahti i sportova na vodi. Međutim, ovaj događaj je više od tipičnog nautičkog sajma - nudi pogled u budućnost sportova na vodi i održivih morskih inovacija. Ove godine, od 18. do 26. siječnja, posjetitelji će imati priliku doživjeti sve to - od najmodernijih tehnologija na Blue Innovation Docku do luksuznih jahti i praktičnih iskustava s opremom - jer ovaj događaj ima ponešto za svakoga.
Svake godine u siječnju Düsseldorf postaje središte pozornosti nautičkog svijeta, a ove godine Boot Düsseldorf obećava nadmašiti sva očekivanja.
Od 18. do 26. siječnja, Messe Düsseldorf će se pretvoriti u boat show vrhunskih plovila, revolucionarnih tehnologija i zajedničkog interesa za sve sportove i aktivnosti povezane s vodom.
Što Boot Düsseldorf čini posebnim? To nije samo njegova veličina—s više od 1.500 izlagača iz svih krajeva svijeta—niti impresivna ponuda jahti, inovacija i ideja za vodeni turizam.
To je sposobnost ovog događaja da poveže vizionare, profesionalce i entuzijaste, koji svi zajedno rade na redefiniranju budućnosti nautičke industrije.
Boot Düsseldorf ponovno organizira najveću svjetsku izložbu jahti i sportova na vodi, privlačeći 214.000 posjetitelja iz 120 zemalja i s više od 1.500 izlagača iz 67 nacija na impresivnih 220.000 četvornih metara u 16 izložbenih dvorana.
Ovo je nezaobilazan događaj koji nudi nevjerojatan izbor plovila, od jedrilica i jahti do luksuznih superjahti.
Boot Düsseldorf poznat je kao raj za ljubitelje vodenih sportova, s aktivnostima kao što su ronjenje, surfanje, kitesurfing, skiboarding, stand-up paddling i canoeing, uz svu opremu koju trebate za svoj omiljeni sport, naravno.
Boot također nudi dinamičan program, zanimljive intervjue s industrijskim liderima, uzbudljive demonstracije sportskih trendova te impresivan spoj radionica i interaktivnih aktivnosti.
Luksuzne jahte i tehnička čuda
Istražite neke od najboljih jahti koje spajaju eleganciju, estetiku, ali i ekološki osviješteni dizajn. Ovo je vaša prilika za izbliza doživjeti plovila koja redefiniraju udobnost i performanse na vodi.
Interaktivni sportovi na vodi
Isprobajte najnoviju opremu, od paddleboardova do najsuvremenije opreme za ronjenje, u praktičnim demonstracijama i zatvorenim bazenima. Savršeno za one koji žele iskusiti najbolju opremu prije bilo koga drugog.
Putovanja izvan običnog
Upoznajte izlagače iz prekrasnih destinacija koji nude uvide u jedinstvena mjesta za ronjenje, slikovite rute za plovidbu i ekološki osviještene mogućnosti u nautici.
Radionice i iskustva učenja
Sudjelujte i u praktičnim vještinama poput navigacije, održivog ribolova ili održavanja plovila. Ove aktivnosti prilagođene su obiteljima, amaterima i iskusnim avanturistima.
Tehnološki start-upovi i futurističke inovacije
Otkrijte kako umjetna inteligencija, robotika i napredni materijali transformiraju nautičku industriju. Od pametnih navigacijskih alata do ekološki prihvatljivih dizajna plovila, ovaj sajam u Düsseldorfu najzornije prikazuje što nas čeka u budućnosti.
A u srcu Boot Düsseldorfa nalazi se Blue Innovation Dock (BID).
Blue Innovation Dock na Boot Düsseldorfu je platforma koja okuplja vizionare, investitore, pa čak i političare kako bi unaprijedili industriju sportova na vodi prema održivoj i inovativnoj budućnosti.
Kao dio ovog napora, Boot Düsseldorf je uveo prvu nagradu za očuvanje mora na sajmu i pruža središte za pionirske projekte u okviru inicijative "Love Your Ocean".
Blue Innovation Dock, kao glavni pokretač promjena u pomorskom sektoru, također ima za cilj:
BID također olakšava značajne rasprave i prezentacije, omogućujući sudionicima razmjenu ideja, istraživanje mišljenja tržišta i oblikovanje konkretnih koraka prema održivosti.
Dovođenjem ljudi koji donose odluke, Blue Innovation Dock služi kao polazna točka za transformaciju pomorske industrije u model ekološke odgovornosti i gospodarskog rasta.
Ako želite biti dio ovog pokreta, Blue Innovation Dock nudi prilike za suradnju i ulaganje u budućnost Plave ekonomije.
Blue Innovation Dock je središte za istraživanje novih rješenja i poticanje suradnje. Kao radionica za konkretne ideje, ove godine BID će se baviti temama poput:
Boot Düsseldorf ne samo da ističe inovacije već prednjači u zaštiti naših oceana i mora. Ove godine održivost zauzima središnje mjesto, s izlagačima koji prikazuju rješenja poput plovila na solarnu energiju i sustava za smanjenje zagađenja vode.
Ciljevi ovog sajma su usklađeni s ciljevima održivog razvoja UN-a, koji se bave klimatskim djelovanjem i morskom bioraznolikošću.
Ove inicijative odražavaju rastuću svijest: pomorski svijet mora prigrliti održivost, ne kao trend, već kao nužnost.
Boot Düsseldorf djeluje kao most između svijesti i akcije, oživljavajući zelena rješenja.
Tko će ovdje pronaći svoje mjesto?
Sa 16 masivnih dvorana, panelima pod vodstvom stručnjaka i nizom interaktivnih aktivnosti, Boot Düsseldorf je više od sajma - to je proslava nautike.
Obavezno provjerite raspored Blue Innovation Docka i druge programe kako biste maksimalno iskoristili svoj posjet.
Boot Düsseldorf 2025 nije samo izložba nautike - to je mjesto za ideje, inovacije i veze koje će oblikovati budućnost nautičke industrije.
Bilo da ste tamo da proširite svoju profesionalnu mrežu, isprobate najnoviju opremu ili jednostavno kao posjetitelj - pridružite se pokretu i budite dio globalne rasprave o inovacijama i održivosti, jer svaki, čak i najmanji, doprinos je važan.
Osmišljen kako bi zadovoljio obožavatelje vodenih sportova i iskusne profesionalce, Boot Düsseldorf se istinski ističe kao jedinstveni događaj ovakve veličine u svijetu.
Ostanite u toku s najnovijim informacijama o svim nautičkim temama - prijavite se na naš naš newsletter.
Prijavite se na newsletter i primajte najnovije trendove i savjete ravno u Vaš inbox
Što grafički dizajn (ni)je, čemu zapravo služi i kakav stvarni utjecaj ima na vaše poslovanje? Ako ste se to ikad pitali (ili možda niste, a trebali biste), novi članak Barbare Zec dat će vam jasniju sliku. Iskusna dizajnerica pojašnjava što dizajner stvarno radi, gdje leži prava vrijednost dizajna i zašto ga treba samo gledati kao “nešto lijepo” nego i kao alat za jasnu i dosljednu komunikaciju.
Prodaja počinje bukingom, ali tu ne završava. Upravo tu počinje prostor za dodatnu zaradu - i to bez pritiska, bez agresivne komunikacije, samo kroz pametno ponuđene usluge koje gostu stvarno trebaju. Ako vodite čarter, surađujete s agencijama ili ste dio prateće industrije, ovaj tekst donosi konkretne ideje kako dodatne usluge mogu poboljšati iskustvo gostiju i povećati prihode.
U čarteru, sve počinje i završava na dojmu - u svakoj poruci, tonu i reakciji. Danas gosti ne žele savršenstvo, ali žele znati da netko drži stvari pod kontrolom. Ne žele da ih se ignorira. A kad nastane situacija, žele znati da netko preuzima odgovornost. Ne možete spriječiti sve probleme. Ali možete naučiti kako komunicirati u kriznim situacijama.
Digitalni marketing u yacht čarter industriji nije pitanje trendova nego odgovornog poslovanja. U ovom članku Selma Ćubara razbija ključne zablude – od iluzije o online platformama do pogrešnog razumijevanja brenda i lojalnosti gosta. Jasno, konkretno i poticajno, ovaj tekst otvara prostor za konstruktivan razgovor među agentima, fleet operaterima i svima koji vjeruju da odnos s gostom nije trošak – nego temelj dugoročnog uspjeha.