Austrijski nautički sajam BOOT TULLN 2022 za svoje sljedeće izdanje u suradnji s Yacht Pool International stvara uvjete za izlagače iz nautičkog čartera te stavlja naglasak na kvalitetu i povjerenje.
Ne moramo posebno isticati kako je izgledala protekla godina u Europi bez nautičkih sajmova koji su uz par iznimaka većinom bili otkazani. Nemogućnost fizičkog okupljanja i epidemiološke mjere koje su u većini zemalja bile na snazi dovele su gotovo do potpunog prekida izlaganja, što je značilo prebacivanje na online varijante sajmova i sastanaka.
Nažalost, mnogi od njih nisu se dobro prilagodili i nisu pronašli odgovarajuća rješenja te nisu ni ostvarili značajnije rezultate, a većinom su digitalni oblici sastanaka stvarali otpor i među izlagačima i poslovnim partnerima.
Jesen ove godine donijela je priželjkivano otvaranje sajmova poput onoga u Cannesu, Genovi ili Monte Carlu, a u najavi su i svi ostali veliki europski sajmovi.
Ove jeseni jedno im je svima bilo zajedničko, bili su popunjeni do zadnjeg izlagačkog mjesta čak i uz proširenje kapaciteta za izlaganje kao što je slučaj bio u Genovi ili u Biogradu na moru. I izlagači i posjetitelji jedva su dočekali ponovno okupljanje, prezentacije i mogućnost da uživo pogledaju nove brodove ili da jednostavno razgovaraju s ljudima iz svijeta nautike o novostima ili budućim planovima.
Svaki od najavljenih velikih sajmova poput Salon Nautique Paris, Boot Duesseldorf ili Boot Tulln pripremaju novosti kako za izlagače tako i za posjetitelje. Uz visoke sigurnosne mjere i poštivanje svih epidemioloških dobrih praksi ovi sajmovi otvorit će svoja vrata posjetiteljima i poslovnim prilikama.
Tako je i Austrian Boat Show - Boot Tulln nakon pandemijskog zatvaranja najavio otvaranje svojih vrata od 03.03.-06.03.2022. gdje se očekuje još više izlagača i posjetitelja nego u vremenu prije pandemije.
Boot Tulln kao najvažniji nautički sajam za Austriju, srednju i istočnu Europu, svrstava se po važnosti odmah iza Boot Duesseldorf-a i za sljedeće svoje izdanje očekuje preko 380 izlagača iz EU i svijeta te preko 50.000 posjetitelja. Smatraju kako će izlagači na sajmu ponuditi kompletan presjek iz svijeta vodenih sportova te predstaviti novitete za nadolazeću ljetnu sezonu 2022.
Kao posebnost za čarter tvrtke ovog izdanja u Boot Tulln ističu produbljenu suradnju s Yacht Pool international u kojoj zajednički nastoje predstaviti što kvalitetniju ponudu. Stoga su osigurali izlagačka mjesta u dvorani 4 za čarter tvrtke koje stavljaju fokus na svoju kvalitetu usluga te koji su ujedno pouzdani i provjereni poslovni partneri.
S tim u vezi će kao posebnu uslugu, Boot Tulln dati prednost pri dodjeli prostora za izlaganje provjerenim tvrtkama iz Yacht Pool-ovog programa "Checked & Trusted" te na taj način stvoriti kvalitetan klaster za svoje posjetitelje.
Moto izložbene dvorane 4 je „Najam je stvar povjerenja, rezervirajte godišnji odmor sa profesionalcima". Za austrijski nautički sajam - BOOT TULLN 2022, Dr. Friedrich Schöchl Iz Yacht Pool-a i Thomas Diglas sa strane Messe Tulln-a osnažili su suradnju s jasnim ciljem: kvaliteta i dodatno povećanje broja čarter tvrtki za izlaganje. Kroz cjelokupnu komunikaciju od strane sajma kroz stručne časopise, portale i druge medijske objave komunicirat će se upravo ovaj aspekt i posvetit će se pažnja na predstavljanje tvrtki s najvišim standardima kvalitete.
Uzmemo li u obzir da je Austrija druga zemlja po broju čarter gostiju u Hrvatskoj te da je u Austriji registrirano više od 150 000 skipera, ne treba posebno naglašavati koliko je bitno za čarter tvrtke predstaviti se ovom plodonosnom tržištu, a Boot Tulln čini se kao pravo mjesto za to.
Rezervacije izlagačkih mjesta su već otvorene, a za pitanja o uvjetima za zakup izlagačkog prostora kontaktirajte messe@tulln.at
Više informacija o samom sajmu možete pronaći na službenoj web stranici sajma.
Prijavite se na newsletter i primajte najnovije trendove i savjete ravno u Vaš inbox
Strategija nije samo plan – ona je smjer, vizija i dosljednost u provođenju odluka. Ipak, mnoge tvrtke upadaju u zamku kratkoročnih rješenja i improvizacije, što ih dugoročno vodi u kaos i stagnaciju. Saznajte kako je strategija evoluirala od antičke Grčke do suvremenih poslovnih modela - zašto su provjereni modeli strateškog planiranja, poput onih koje naglašava Andreja Fazlić, bitni za održiv rast? I kakvu ulogu u svemu tome igra organizacijska kultura.
Čarter industrija u Hrvatskoj izuzetno je konkurentna. Svaki čarter ili vlasnik flote bore se za pažnju potencijalnih gostiju, a klasični pristupi više nisu dovoljni. Oni koji razumiju što funkcionira u digitalnom marketingu, znaju i kako spojiti strategiju s očekivanjima modernih putnika. Donosimo vam nekoliko marketing trikova - konkretne taktike koje privlače prave goste i pretvaraju ih u zadovoljne klijente.
Većina čarter gostiju zna što može očekivati – preuzimanje broda, standardna oprema, unaprijed definirana ruta. No, upravo tu leži prilika. Prava personalizacija ne znači samo ispunjavanje želja, već otkrivanje potreba koje gosti ni sami nisu prepoznali. Mali, nenametljivi detalji mogu stvoriti osjećaj ekskluzivnosti, čak i kod onih koji su već prošli desetke plovidbi. Kako se istaknuti u industriji u kojoj svi nude sličnu uslugu? Otkrijte kako se istaknuti personalizacijom koja ne djeluje forsirano, već kao prirodan nastavak očekivanja gostiju.
Ne trebate biti najveći kako biste bili najbolji. Male čarter tvrtke imaju fleksibilnost i osobni pristup koji velike tvrtke često ne mogu ponuditi. Da, velike flote dominiraju tržištem, ali male čarter tvrtke imaju svoje adute. Saznajte kako pametnom strategijom i učinkovitim marketingom uspješno konkurirati.