CRM softver može pružiti mnoštvo prednosti za neku kompaniju, od zadržavanja kupaca do povećane produktivnosti.
CRM softver se koristi za prikupljanje informacija o interakcijama s kupcima na jednom središnjem mjestu kako bi se poboljšalo korisničko iskustvo i zadovoljstvo.
Malo konteksta zašto se služiti CRMom:
SaS kao što je CRM je jedna od najbrže rastućih industrija na svijetu, za koju se očekuje da će rasti po stopi od 14% između 2021. i 2027.
Softver kao što je CRM postao je vrlo važan alat za tvrtke svih veličina.
CRM softver može pružiti prednosti svakom poslovanju, od organiziranja kontakata do automatizacije ključnih zadataka. Upravljanje tim zadacima može biti centralizirano i organizirano, a omogućuje dosljednu komunikaciju s kupcima i unutar organizacije. To je posebno važno jer sve više kompanija prelazi na rad na daljinu.
CRM rješenje može se koristiti na različite načine i pružiti brojne prednosti vašem poslovanju.
Evo nekih ključnih prednosti koje CRM može pružiti.
Današnji CRM softveri imaju mnogo funkcija, no prvenstveno su stvoreni za poboljšanje odnosa između vas i gosta.
CRM sadrži informacije o svim vašim kontaktima i prikuplja važne podatke o gostima – poput demografskih podataka, evidencije o kupovini/bookingu i prethodnih poruka na svim kanalima – te ih čini lako dostupnim svima u vašoj kompaniji kojima su potrebni.
To osigurava da vaši zaposlenici imaju sve što trebaju znati o klijentu na dohvat ruke i mogu pružiti bolje korisničko iskustvo, što ima tendenciju povećanja zadovoljstva kupaca.
CRM alat može vam pomoći da pojednostavite svoj prodajni proces, izgradite prodajni kanal, automatizirate ključne zadatke i analizirate sve vaše prodajne podatke na jednom centraliziranom mjestu, potencijalno povećavajući prodaju i produktivnost.
CRM vam pomaže da uspostavite korak po korak prodajni proces na koji se vaši zaposlenici mogu osloniti svaki put i koji možete lako podesiti kada se pojave problemi.
Nakon što ste pridobili goste/klijente, od vitalne je važnosti da se potrudite zadržati ih kao goste i promicati lojalnost.
Stalna izmjena gostiju bez zadržavanja može imati i negativne učinke na vaše poslovanje, poput smanjenog prihoda ili poremećenog novčanog toka, stoga upotrijebite svoj CRM i informacije koje će vam pružiti o gostima/klijentima kako biste potaknuli poslovanje.
CRM može osigurati analizu, automatizaciju korisničke podrške i praćenje ponašanja korisnika kako bi vam pomogao da utvrdite probleme i brzo ih riješite sa svojim gostima/klijentima.
Jedna je stvar imati puno podataka o svojim gostima, ali morate znati što to znači i kako ih koristiti. CRM softver obično ima ugrađene analitičke sposobnosti za dešifriranje podataka, raščlanjivanje na stavke koje se mogu primijeniti i lako razumljive metrike.
Mjerni podaci kao što su stope klika na stranici, stope napuštanja početne stranice i demografske informacije omogućuju vam da procijenite uspjeh marketinške kampanje i optimizirate u skladu s tim.
CRM softver koristi tehnologiju automatizacije marketinga, koja ubrzava sitne zadatke kao što su kampanje kompanija i oslobađa vrijeme vaših zaposlenika da se usredotoče na posao koji samo ljudi mogu raditi, poput stvaranja sadržaja.
Također može osigurati da nijedan zadatak ne prođe kroz pukotine (npr. sve važne poruke e-pošte uvijek se šalju pravim osobama).
Osim toga, CRM vam može pokazati nadzornu ploču kako funkcioniraju vaši poslovni procesi i gdje bi se vaši tijekovi rada mogli poboljšati.
Još jedna stvar koju CRM softver radi najbolje je pružanje centralizirane baze podataka sa svim informacijama o vašim gostima, čineći je lako dostupnim svima u vašoj tvrtki kojima je potrebna.
To olakšava prodajnom predstavniku da vidi za koje proizvode, na primjer brodove, određeni gost zanima. Ako je gost prethodno bio u interakciji s vašom kompanijom, CRM će uključiti zapise o toj interakciji, što može informirati o budućim marketinškim naporima i prodajnim iznosima.
To vašim zaposlenicima štedi vrijeme kopanja po starim datotekama i zapisima te omogućuje bolje i produktivnije iskustvo za kupca.
Njegovanje odnosa može biti naporan i kompliciran proces, s mnogo koraka i prilika za komunikaciju. CRM automatski upravlja procesom, šaljući vašim zaposlenicima upozorenja kada bi trebali doći do potencijalnog klijenta i prateći svaku interakciju, od e-pošte do telefonskih poziva.
Popis od stotina kontakata može biti poprilično velik. Na primjer, kako znate koji gosti žele vidjeti vašu e-poštu o vašem novom brodu ili usluzi?
CRM će automatski segmentirati vaše popise kontakata na temelju vaših kriterija, što olakšava pronalaženje onih koje želite kontaktirati u bilo kojem trenutku. Kontakte možete sortirati po lokaciji, spolu, dobi, fazi kupca i još mnogo toga. Većina današnjih CRM-a ima integrirano slanje Newslettera te se ne morate više oslanjati samo na MailChimp.
"Automatizacija zapravo omogućuje kompaniji smislenije razumijevanje gosta/kupca", rekao je Philips. “Važan dio koji treba razumjeti o automatizaciji je da ne želimo pisati opću e-poštu našim klijentima. Umjesto toga, želimo slati e-poruke koje odražavaju preferencije, interese i vrijednosti kupaca segmentirajući ih u grupe koristeći podatke prikupljene unutar CRM-a.”
Vaš tim može jednostavno prikupljati i organizirati podatke o budućim i trenutnim gostim pomoću nadzorne ploče CRM-a. Te značajke izvješćivanja zaposlenicima omogućuju automatizaciju i upravljanje svojim procesima. CRM također može pomoći članovima vašeg tima da ocijene svoju izvedbu, prate svoje kvote i ciljeve te na prvi pogled provjere napredak na svakom od svojih projekata.
Uz bilo koju poslovnu operaciju, morate biti u mogućnosti pregledati svoj prošli učinak i strateški planirati budućnost.
Koristeći automatizirana izvješća o prodaji u CRM softveru, možete identificirati ključne trendove i dobiti ideju o tome što možete očekivati od budućeg prodajnog ciklusa, dok prilagođavate svoje ciljeve i mjerne podatke kako bi odgovarali tim projekcijama.
Osim što olakšava komunikaciju između vaše tvrtke i vaših gostiju/kupaca, CRM može olakšati međusobnu komunikaciju vaših zaposlenika.
CRM olakšava uvid u to kako drugi zaposlenici razgovaraju s potencijalnim gostom/kupcem, što pomaže vašem timu da zadrži jedinstven glas vaše kompanije.
Također omogućuje članovima tima da jedni drugima šalju bilješke ili upozorenja, međusobno označavaju projekte i šalju poruke i e-poštu, sve unutar jednog sustava.
Samo korištenje CRM-a bitno olakšava prodajne procese te ako su ti procesi dobro postavljeni, vaši zaposlenici će vam biti zahvalni.
Prijavite se na newsletter i primajte najnovije trendove i savjete ravno u Vaš inbox
Digitalna transformacija danas je više od trenda – ona je bit opstanka i rasta. Ipak, uspjeh nije zajamčen, a mnoge tvrtke nailaze na uvijek iste prepreke. Što smo naučili iz izazova i prilika koje je donijela 2024.? Andreja Fazlić donosi 5 ključnih pouka koje vam mogu pomoći da svoje poslovanje prilagodite novom dobu i iskoristite tehnologiju na pravi način. Spremni za promjenu? Saznajte kako.
Ključni izazovi poput visokih troškova marina, dumping cijena i nelojalne konkurencije, kao i nedovoljne promocije nautičkog turizma od strane županijskih turističkih zajednica realnost su hrvatskog čartera. U nastavku saznajte rezultate anonimnog upitnika kao i konkretne incijative za pravednije i konkurentnije tržište te osigurali kvalitetan razvoj hrvatskog nautičkog turizma.
Čarter industrija se nalazi na prekretnici, suočena s ekonomskom nesigurnošću, promjenjivim zahtjevima kupaca i potrebom za većim povjerenjem i transparentnošću. Dok se regije poput Hrvatske bore, druge se održavaju stabilnima. Usred izazova, inovacije poput napredne zaštite plaćanja i certifikacijskih oznaka čine veliku razliku. Hoće li se industrija prilagoditi i napredovati ili propasti?
Jeste li ikada razmišljali o tome kako vas ljudi pronalaze? Znate li što je to lokalni SEO? Znate li i koliko je važan? Dajemo vam odgovor na to pitanje, kao i smjernice kako da uvijek ostanete relevantni. Barem na lokalnoj razini.