Inauguralni Croatia Yacht Show sprema se napraviti velike pomake u nautičkoj industriji. U slikovitoj Zadarskoj međunarodnoj putničkoj luci Gaženica, u organizaciji Yachtmaster Grupe, ovaj događaj, koji se održava 1.-3. listopada, je prvi sajam superjahti u Hrvatskoj, a najavljuje predstaviti preko 50 čarter jahti s posadom, koje plove na Jadranu.
Svaki nautički sajam i yacht show igraju određenu ulogu, kako za promicanje destinacija tako i za poticanje ekonomije, ali i za zabavu svim ljubimcima plovidbe, jedrenja i morskih sportova.
Sajmovi su oduvijek privlačili vrlo raznoliku publiku, i nudili “za svakog po nešto”. Ipak, koliko god ta publika bila raznolika i različita, ima jedan zajednički interes – ljubav prema plovilima.
Hrvatska, sa svojom prekrasnom obalom i ogromnom čarter flotom, ima također i dugotrajnu tradiciju nautičkih sajmova.
Međutim, njihov se broj počeo polako smanjivati u posljednje vrijeme, i bez obzira koji god razlog bio za to, prošla godina nije uopće izgledala tako sjajno. Osim za nekoliko uobičajenih etabliranih sajmova.
Srećom, za ovu sezonu planirani su neki novi nautički sajmovi. I očito je kako namjeravaju u potpunosti iskoristiti sav svoj potencijal.
Za cilj imaju (još više) podići status Hrvatske u konkurentnom svijetu nautičkog turizma, pozicionirajući je i kao luksuznu destinaciju.
Croatia Yacht Show je popunio prazninu koje nautičko tržište jahti nije bilo ni svjesno.
CYS, koji se održava 1.-3. listopada u Zadarskoj međunarodnoj putničkoj luci, pružit će prijeko potrebnu platformu za potvrđivanje pozicije Hrvatske na globalnom nautičkom tržištu.
Primarna misija Croatia Yacht Showa je promovirati Hrvatsku kao vrhunsku destinaciju za superjahte, i istaknuti važnost tržišta čartera s posadom, koje je u konstantnom porastu.
Ovaj događaj ima za cilj povezati centralne agente koji upravljaju jahtama i pojedinačne vlasnike čarter jahti s posadom, sa svjetskom profesionalnom čarter zajednicom.
Croatia Yacht Show ima business-to-business model poslovanja (B2B) te će tvrtke koje upravljaju jahtama s posadom imati priliku sastati se s brokerima iz cijelog svijeta.
Ovi sastanci održavat će se baš na tim jahtama, uz pomoć najsuvremenijeg matchmaking softvera, kako bi se osigurala učinkovitost i produktivnost interakcija.
CYS će predstaviti i raznovrsne usluge vezane uz luksuzni nautički čarter; posjetitelji mogu istražiti ponude dobavljača, uključujući tvrtke za opskrbu i upravljanje jahtama, pružatelje luksuznog prijevoza kopno, more i zrak, tendere za jahte, vodene igračke, razne dodatke te razne druge dobavljače i pružatelje usluga koji su esencijalni za ovu industriju.
Dok je određeno područje rezervirano za B2B sastanke, Croatia Yacht Show će otvoriti vrata i za građanstvo. Tako će ljubitelji plovidbe moći doživjeti luksuzna plovila, brojne nautičke inovacije, kao i različite evente. I sve to u jedinstvenom okruženju zadarske pomorske luke Gaženica.
Za klijente bez zastupstva agencije koji su zainteresirani za čarter ili kupnju jahti, bit će dostupan poseban "VIP pass". Ovaj ekskluzivni pristup omogućuje ulaz u poseban B2B dio, nudeći jedinstvenu priliku za istraživanje luksuznih jahti izbliza.
Još uvijek se možete registrirati za sudjelovanje kao izlagač ili poslovni posjetitelj, te ako ste dio tri glavna sektora unutar čarter industrije:
Vrijeme održavanja Croatia Yacht Showa, neposredno nakon sajma u Monacu nije slučajno. CYS je strateška odluka osmišljena kako bi na najbolji mogućni način iskoristila prisutnost međunarodne čarter zajednice.
Pametno planiranje omogućuje brokerima i profesionalcima iz cijelog svijeta prelazak s jednog događaja na drugi, maksimizirajući učinkovitost putovanja i izloženost raznim čarter tržištima.
Za ovaj događaj, organizatori su posebno osigurali čarter letove i smještaj za brokere i druge posjetitelje, naglašavajući pritom praktičnost zračnih linija između Monaca i Zadra.
Croatia Yacht Show je spreman postati prekretnica u europskom, ali i svjetskom kalendaru nautičkih evenata.
Naglašavajući ljepotu grada Zadra, regije i obale te nudeći uvid u svijet luksuznog čartera, CYS ima za cilj učvrstiti poziciju Jadrana kao nezaobilazne destinacije za superjahte i centra izvrsnosti za čartere s posadom.
Označite u svojim kalendarima 1.-3. listopada 2024. i pripremite se doživjeti najbolje od najboljeg u Zadru.
Croatia Yacht Show obećava nezaboravan događaj i za profesionalce i entuzijaste podjednako.
Prijavite se na newsletter i primajte najnovije trendove i savjete ravno u Vaš inbox
Strategija nije samo plan – ona je smjer, vizija i dosljednost u provođenju odluka. Ipak, mnoge tvrtke upadaju u zamku kratkoročnih rješenja i improvizacije, što ih dugoročno vodi u kaos i stagnaciju. Saznajte kako je strategija evoluirala od antičke Grčke do suvremenih poslovnih modela - zašto su provjereni modeli strateškog planiranja, poput onih koje naglašava Andreja Fazlić, bitni za održiv rast? I kakvu ulogu u svemu tome igra organizacijska kultura.
Čarter industrija u Hrvatskoj izuzetno je konkurentna. Svaki čarter ili vlasnik flote bore se za pažnju potencijalnih gostiju, a klasični pristupi više nisu dovoljni. Oni koji razumiju što funkcionira u digitalnom marketingu, znaju i kako spojiti strategiju s očekivanjima modernih putnika. Donosimo vam nekoliko marketing trikova - konkretne taktike koje privlače prave goste i pretvaraju ih u zadovoljne klijente.
Većina čarter gostiju zna što može očekivati – preuzimanje broda, standardna oprema, unaprijed definirana ruta. No, upravo tu leži prilika. Prava personalizacija ne znači samo ispunjavanje želja, već otkrivanje potreba koje gosti ni sami nisu prepoznali. Mali, nenametljivi detalji mogu stvoriti osjećaj ekskluzivnosti, čak i kod onih koji su već prošli desetke plovidbi. Kako se istaknuti u industriji u kojoj svi nude sličnu uslugu? Otkrijte kako se istaknuti personalizacijom koja ne djeluje forsirano, već kao prirodan nastavak očekivanja gostiju.
Ne trebate biti najveći kako biste bili najbolji. Male čarter tvrtke imaju fleksibilnost i osobni pristup koji velike tvrtke često ne mogu ponuditi. Da, velike flote dominiraju tržištem, ali male čarter tvrtke imaju svoje adute. Saznajte kako pametnom strategijom i učinkovitim marketingom uspješno konkurirati.