CROYA Charter Show - splitski prozor u svijet luksuznog nautičkog turizma


Iako je Hrvatska zemlja s jednom od najvećih čarter flota na svijetu, naša zemlja ipak ima izrazito manju ponudu luksuznih plovila s posadom. Koja su to plovila i njihovi kapetani, možete vidjeti u Splitu 4. do 6. listopada na Zapadnoj obali, na CROYA Charter Showu, specijaliziranom B2B međunarodnom sajmu jahti s posadom.

Hrvatska - raj za ljubitelje mora i jedrenja. 
I to je istina, a naša je obala, sa svojih 1244 otoka i kristalno čistim morem, odavno prepoznata kao jedno od najatraktivnijih odredišta za nautički turizam. 
 
No, kad je riječ o luksuznom segmentu turizma, malo su nam poznate luksuzne jahte s posadom koje plove našim morem. 
 
Takva vrsta plovila nije odveć poznata širokoj javnosti, kao što je poznata činjenica da imamo flotu od 4000 bare boat charter plovila. Informacije i pojedinosti o luksuznim jahtama rezervirane su za specifičan segment gostiju. 
 
A ti specifični gosti, prema podacima Ministarstva pomorstva, prometa i infrastrukture u Hrvatskoj plove na oko 200 jahti duljine preko 24m. 
 

CROYA Charter Show – prilika za pozicioniranje Hrvatske  

Ipak, nedovoljno smo istaknuli našu ponudu svjetskim gostima i vrijeme je da se ispravi ovaj “propust”, a Hrvatska postane prepoznata kao nezaobilazna destinacija za one koji traže vrhunski doživljaj na Jadranu.  
 
CROYA Charter Show, koji će se održati u Splitu 4. - 6. listopada, je idealna prilika za to, kao i za uvid u stvarnu sliku tržišta luksuznih jahti u Hrvatskoj.  
 
Ovaj događaj, koji organizira Croatian Yachting Association (CRO.Y.A.), okuplja vodeće čarter kompanije, vlasnike jahti, kapetane i posade, te pomorske agencije specijalizirane za luksuzni nautički turizam. Kao takav pruža izvrsnu priliku za umrežavanje i promociju. 
 
Ujedno, očekuje se kako će CROYA Charter Show doprinijeti pozicioniranju Hrvatske kao vrhunske destinacije za luksuzne jahte, a Maja Ban, članica organizacijskog Odbora otkriva nam sljedeće: 
“Hrvatska je već poznata po jednoj od najvećih svjetskih charter flota za “bare boat” charter tržište no, na razvoju i promociji luksuzne charter flote još treba raditi.  
 
Mi jesmo već poznata destinacija i za ovaj segment tržišta, no do sada, nismo imali jedan specijaliziran sajam na kojem se moglo vidjeti što konkretno u smislu luksuznih jahti, te popratnih sadržaja i usluga imamo kao destinacija za ponuditi. 
  
Mnoge jahte van Hrvatske su u ponudi za charter na našoj obali, a CROYA Charter Show će dati uvid u ponudu koja je bazirana u Hrvatskoj. 
  
Vjerujemo da ćemo našim sajmom s jedne strane educirati charter brokere o jahtama na koje mogu računati, te će na taj način biti sigurniji u promociju Hrvatske kao destinacije među svojim klijentima, a s druge strane, ćemo potaknuti strane jahte i njihove vlasnike da za svoju “bazu” izaberu Hrvatsku.  
 
Također, poticaj je ovo i domaćim brodarima da ulažu u poboljšanje svojih brodova, te gradnju i razvoj luksuznih jahti.” 

CRO.Y.A - udruženje dva sektora hrvatske nautičke industrije 

CROYA Charter Show je osmišljen kao B2B event, tijekom kojeg će čarter agenti iz svih dijelova svijeta moći na jednom mjestu razgledati neke od najluksuznijih plovila za najam u Hrvatskoj.  
 
Predstavit će im se isključivo jahte sa stalnom posadom, motorne jahte, jedrilice, motorni jedrenjaci i guleti od 20 do 55 metara dužine kao i luksuzni katamarani veći od 15m.  
 
Domaćim brodarima će ovo biti prilika za predstavljanje svog čarter poslovanja i snažniju povezanost sa klijentima iz inozemstva.  
 
CROYA Charter Show, kao prvi ovakav sajam organiziran od strane Hrvatskog yachting udruženja, se razlikuje od ostalih sajmova ovakvog tipa u Hrvatskoj, ali i na Mediteranu.  
 
Maja Ban također navodi po čemu se izdvaja i zbog čega će agenti htjeti posjetiti baš ovaj yacht show:  
“Osim što je ovo prvi sajam naše udruge CROYA YACHTING ASSOCIATION, ovo je i prvi B2B charter sajam jahti sa stalno zaposlenom posadom u Hrvatskoj. 
  
Do sada na našem tržištu nije organiziran ni održan nautički sajam ovakvog tipa. Po prvi put, ovim projektom, udružila su se dva sektora hrvatske nautičke industrije, charter kompanije i pomorske agencije specijalizirane za luksuzni nautički turizam, s ciljem stvaranja događaja koji će postati jedan od ključnih sajmova u godišnjem kalendaru "yacht charter" sajmova globalno. 
  
CROYA Charter Show nije sajam otvoren za posjetitelje građane već je isključivo namijenjen tvrtkama koje se bave luksuznim charterom. 
  
Činjenica da Hrvatska do sada nije imala jedan ovakav sajam, što je inače standard u drugim mediteranskim destinacijama, poput MYBA-e, grčkog MEDYS-a ili TYBA Charter Showa u Turskoj, to ga čini posebnim i interesantnim za charter brokere i ostale sudionike ovog tržišta.  
 
Charter industrija ga već godinama iščekuje, a to dokazuje i veliki interes charter brokera i ostalih sudionika, koji bilježimo već u ovogodišnjem, prvom izdanju.  
 
Cilj CROYA Charter Showa je promocija domaćih i stranih jahti i tvrtki koje rade prema očekivanim standardima na charter tržištu luksuznih jahti, a time i Hrvatske kao destinacije.” 

 

CROYA Charter Show – fokus svjetske nautičke elite na našu obalu 

Uvođenje CROYA Charter Showa i Splita na mapu čarter sajmova izrazito je važno i za pozicioniranje naše obale kao nezaobilazne destinacije za elitne goste. 
 
Luksuzni turizam ima svoj određeni ekonomski utjecaj - prema procjenama stručnjaka, gosti na luksuznim jahtama troše i do deset puta više od prosječnog turista.  
Zar to nije nešto što može biti od značaja za lokalnu ekonomiju? 
 
Udruga CRO.Y.A., kako saznajemo od Maje Ban, ima planove za razvoj sajma u budućnosti, te kako privući još više međunarodnih agenata. 
“Planova je puno kako za udrugu, tako i za sajam. CROYA Charter Show je prvi put da smo se mi, charter agencije koje se bave najmom plovila i pomorske agencije koje se bave pravnom podrškom, logistikom i servisom plovila s posadom u Hrvatskoj, udružili da zajedno pokažemo snagu naše ponude, te stavili u fokus svjetske nautičke javnosti našu ekspertizu i našu obalu.  
 
To će, vjerujemo, potaknuti kolege koji nisu članovi udruge da nam se pridruže kako bi još više podigli kvalitetu, te kako bi ponuda sajma rasla.  
Ovo je nišno tržište i ako dvjestotinjak charter brokera i posjetitelja koji dolaze ove godine budu zadovoljni ponuđenim, to će ih potaknuti da se vrate i dogodine, a bit će odličan poticaj i onima koji na prvo izdanje nisu stigli.  
 
No, u konačnici, cjelogodišnji rad, promocija sajma, povećanje ponude jahti, razvoj programa događanja, kao i još snažnija podrška institucija i sponzora, donijet će nam jače pozicioniranje na mapi ključnih charter sajmova na Mediteranu.” 

Što nudi prvi CROYA Charter Show u Splitu?  

Osim što organizatori naglašavaju dolazak oko 200 stranih čarter agenata te impozantnu flotu od 50-tak luksuznih jahti koje će biti izložene, također se očekuju i edukativni seminari o najljepšim rutama za plovidbu te zabavni program sa chefovima i članovima posada. 
 
Na naš upit kakav će to točno program biti te što će značiti za profesionalce iz nautičkog sektora, gđa. Ban nam otkriva: 
“Prvi dan seminara posvećen je temi “Hrvatska, poželjna nautička destinacija”.  
 
Tu će charter brokeri i posjetitelji kroz prezentaciju iskusnog charter kapetana upoznati našu obalu, interesantne rute i sidrišta od sjevera do juga.  
 
Charter brokeri koji bukiraju jahte tako će imati priliku upoznati i otkriti i neke njima nepoznate dijelove Jadrana, što je izuzetno bitno za svakoga tko prodaje određenu destinaciju.  
 
Dan poslije imamo dvije teme na programu. Prva je “Obavljanje charter djelatnosti jahtama sa stalno zaposlenom posadom”. Cilj ovog seminara je upoznati charter brokere i ostale profesionalce s pravilima i zahtjevima koje charter jahte moraju znati i zadovoljiti da bi mogle nesmetano obavljati charter djelatnost u RH.  
 
Kroz ovu aktivnost želimo potaknuti strane tvrtke da razmotre mogućnost ulaganja u Hrvatskoj, u razvoj našeg tržišta luksuznih jahti, ali i svih ostalih pratećih djelatnosti.  
 
Potom će uslijediti seminar pod nazivom “Hrvatska, cjelogodišnja nautička destinacija” kako bi posjetitelji dobili uvid u ponudu naših marina, refit centara, te ostalih vrlo važnih i interesantnih informacija o cjelogodišnjem boravku jahti u RH.  
 
Jer Hrvatska nije samo lijepa ljetna nautička destinacija, već ima sve preduvjete za cjelogodišnje pružanje usluga luksuznim plovilima za najam i to na vrlo visokom nivou i po konkurentnim cijenama.” 
 
 
Udruženje CRO.Y.A. za cilj ima svojim iskustvom i znanjem doprinijeti razvoju i unapređenju najprestižnijeg dijela hrvatskog nautičkog turizma.  
 
Osim dosadašnjih inicijativa, unapređenja kvalitete čartera, lobiranja za poticajnu regulativu i poticanja rasta sektora, od ovog listopada će ostvariti i još jedan od svojih ciljeva - brendiranje Hrvatske kao elitne nautičke destinacije. 
 
Poziv za registraciju na CRO.Y.A. Charter Show otvoren je za sve tvrtke iz sektora luksuznih jahti - od brokera i agenata, preko marina i remontnih centara, do pružatelja ekskluzivnih usluga.  
 
Mogu se prijaviti za sudjelovanje na ovom prestižnom sajmu na ovoj poveznici.  
 
Bilo da dolazite kao posjetitelj ili izlagač, ne zaboravite: rok za registraciju je 27. rujna. Osigurajte svoje mjesto na vrijeme! 
 

  • Podijeli:


Kategorije trendova


Newsletter

Prijavite se na newsletter i primajte najnovije trendove i savjete ravno u Vaš inbox

Najnoviji trendovi

Strategija ili kaos: Što odabirete za svoju tvrtku?
Strategija ili kaos: Što odabirete za svoju tvrtku?

Strategija nije samo plan – ona je smjer, vizija i dosljednost u provođenju odluka. Ipak, mnoge tvrtke upadaju u zamku kratkoročnih rješenja i improvizacije, što ih dugoročno vodi u kaos i stagnaciju. Saznajte kako je strategija evoluirala od antičke Grčke do suvremenih poslovnih modela - zašto su provjereni modeli strateškog planiranja, poput onih koje naglašava Andreja Fazlić, bitni za održiv rast? I kakvu ulogu u svemu tome igra organizacijska kultura.

Koji marketing trikovi najbolje rade u čarter segmentu
Koji marketing trikovi najbolje rade u čarter segmentu

Čarter industrija u Hrvatskoj izuzetno je konkurentna. Svaki čarter ili vlasnik flote bore se za pažnju potencijalnih gostiju, a klasični pristupi više nisu dovoljni. Oni koji razumiju što funkcionira u digitalnom marketingu, znaju i kako spojiti strategiju s očekivanjima modernih putnika. Donosimo vam nekoliko marketing trikova - konkretne taktike koje privlače prave goste i pretvaraju ih u zadovoljne klijente.

Personalizacija u čarteru - što vaši gosti zaista žele?
Personalizacija u čarteru - što vaši gosti zaista žele?

Većina čarter gostiju zna što može očekivati – preuzimanje broda, standardna oprema, unaprijed definirana ruta. No, upravo tu leži prilika. Prava personalizacija ne znači samo ispunjavanje želja, već otkrivanje potreba koje gosti ni sami nisu prepoznali. Mali, nenametljivi detalji mogu stvoriti osjećaj ekskluzivnosti, čak i kod onih koji su već prošli desetke plovidbi. Kako se istaknuti u industriji u kojoj svi nude sličnu uslugu? Otkrijte kako se istaknuti personalizacijom koja ne djeluje forsirano, već kao prirodan nastavak očekivanja gostiju.

Kako male čarter tvrtke mogu konkurirati velikim flotama
Kako male čarter tvrtke mogu konkurirati velikim flotama

Ne trebate biti najveći kako biste bili najbolji. Male čarter tvrtke imaju fleksibilnost i osobni pristup koji velike tvrtke često ne mogu ponuditi. Da, velike flote dominiraju tržištem, ali male čarter tvrtke imaju svoje adute. Saznajte kako pametnom strategijom i učinkovitim marketingom uspješno konkurirati.