Osnovan od strane pojedinaca kojima je stalo do Jadrana i svega vezano uz jedrenje, Croatian Yachting Association (CRO.Y.A.) poziva sve u industriji na pridruživanje njihovoj misiji. Podržite u tome da hrvatska nautika bude onakva kakva zaslužuje (i treba) biti.
Croatian Yachting Association (CRO.Y.A.), nova organizacija unutar hrvatske nautičke industrije, nedavno je objavila i svoje službeno osnivanje.
CRO.Y.A. je kao inicijativa posvećena uvođenju promjena koje su od izuzetne važnosti u hrvatskoj jahting industriji.
Osnivači udruge su je opisali kao važnu inicijativu, koja za cilj ima objediniti brokere, menadžere i investitore u hrvatskoj nautičkoj industiji.
Udruga nastoji pružiti kolektivnu platformu za učinkovito komuniciranje i rješavanje potreba i želja sudionika u industriji.
CRO.Y.A. kao zajednički cilj ima i jačanje odnosa u industriji te poticanje organiziranije i prosperitetnije nautičke zajednice.
Članovi i osnivači CRO.Y.A. -e artikulirali su jasnu i ambicioznu viziju budućnosti nautičke industije u Hrvatskoj.
Sa središnjim fokusom na podizanje standarda usluga u industriji, CRO.Y.A. ima za cilj transformirati ovaj sektor povećanjem izvrsnosti u svim aspektima nautike.
Ova inicijativa usmjerena je na poboljšanje kvalitete usluge, ali i postavljanju novih mjerila koja su u skladu s najvišim međunarodnim standardima.
CRO.Y.A. će se zalagati i za repozicioniranje Hrvatske kao nezaobilazne globalne nautičke destinacije.
Njeni osnivači zamišljaju budućnost u kojoj hrvatski Jadran nije poznat samo po svojoj prekrasnoj obali i čistom moru, već i po tome što nudi nautička iskustva svjetske klase. To podrazumijeva značajna poboljšanja u infrastrukturi, korisničkoj službi i ukupnom upravljanju uslugama u nautici.
Strateški plan udruge želi osigurati mobiliziranje svih potrebnih resursa kao i provođenje ispravne politike za postizanje ovih ciljeva.
CRO.Y.A. se nada i poticanju lokalnog gospodarstva i povećanju prestiža hrvatskog nautičkog sektora.
Osnivači Croatian Yachting Association (CRO.Y.A.) uputili su poziv svima u čarter i nautičkom sektoru da im se pridruže u njihovom novom projektu.
CRO.Y.A. vjeruje kako nautička industrija može zajedničkim snagama postići izvanredan rast i pružiti još veću ekonomsku korist svima onima koji o njoj ovise.
Udruga se nada poticanju okruženja u kojem napredak u suradnji vodi do poboljšanih standarda, povećanog ulaganja i zajednice koja će biti maksimalno uključena.
Ovo je prilika da budete dio ovog pokreta koji obećava preobrazbu čitavog nautičkog sektora i pozicioniranje Hrvatske kao vodeće u globalnoj nautičkoj industriji.
Osnivači Croatian Yachting Association-a pozivaju sve uključene u nautčki i čarter sektor na aktivnu podršku njihove misije.
To za početak možete učiniti prateći ih i podržavajući ih na njihovim društvenim mrežama, Facebooku i Instragramu.
Uključite se u rasprave, dijelite bitne informacije i inicijative udruge, jer je potreban zajednički napor svih sudionika nautičkog sektora kako bi se dostigao željeni cilj - hrvatska nautička industrija kao globalna sila.
Vaše aktivno sudjelovanje i podrška mogu pomoći hrvatskoj nautici postati vodeći primjer izvrsnosti i inovativnosti.
Pridružite CRO.Y.A.-i na njihovom putu inovacija i izvrsnosti, koju hrvatska nautička industrija s pravom zaslužuje.
Prijavite se na newsletter i primajte najnovije trendove i savjete ravno u Vaš inbox
U svom čarteru ste sigurno barem jednom imali raspravu oko tendera. Nitko više nije bio siguran što se smije, a što ne. Koje je sigurno područje plovidbe, smije li prevoziti putnike i sl. Novi Pravilnik o sigurnosti pomorske plovidbe napokon rješava pitanje područja plovidbe tendera, ali donosi reda i u nekim drugim segmentima plovidbe.
Prodaja počinje bukingom, ali tu ne završava. Upravo tu počinje prostor za dodatnu zaradu - i to bez pritiska, bez agresivne komunikacije, samo kroz pametno ponuđene usluge koje gostu stvarno trebaju. Ako vodite čarter, surađujete s agencijama ili ste dio prateće industrije, ovaj tekst donosi konkretne ideje kako dodatne usluge mogu poboljšati iskustvo gostiju i povećati prihode.
U čarteru, sve počinje i završava na dojmu - u svakoj poruci, tonu i reakciji. Danas gosti ne žele savršenstvo, ali žele znati da netko drži stvari pod kontrolom. Ne žele da ih se ignorira. A kad nastane situacija, žele znati da netko preuzima odgovornost. Ne možete spriječiti sve probleme. Ali možete naučiti kako komunicirati u kriznim situacijama.
Digitalni marketing u yacht čarter industriji nije pitanje trendova nego odgovornog poslovanja. U ovom članku Selma Ćubara razbija ključne zablude – od iluzije o online platformama do pogrešnog razumijevanja brenda i lojalnosti gosta. Jasno, konkretno i poticajno, ovaj tekst otvara prostor za konstruktivan razgovor među agentima, fleet operaterima i svima koji vjeruju da odnos s gostom nije trošak – nego temelj dugoročnog uspjeha.