Unaprijedite svoje poslovanje uz pomoć sustava i aplikacija, kako bi gostima osigurali nezaboravno iskustvo. Ali prvenstveno kako bi sebi i svom timu olakšali poslovanje.
Rad u čarteru. Kako ga ukratko opisati? Mukotrpan i izuzetno zahtjevan posao, ali i sa mnogo predivnih strana.
Sve vezano za jahte, jedrenje, plovidbu i čartere zna biti stresan i izazovan posao, nije sve u predivnim destinacijama i marinama kao najljepšim radnim mjestima na svijetu. Tko je ikada proveo imalo vremena na palubi ili u marini, zna kako rad u čarteru zna biti užurban, a često i kaotičan.
No, kao što kažu, sva je muka lakša kada se podijeli. Stoga vam donosimo informacije o tome koje aplikacije (i kako) vam mogu olakšati radni dan, poboljšati organizaciju te povećati i produktivnost. A gostima poboljšati iskustvo plovidbe s vašim čarterom.
Ovo je doba digitalne revolucije, a pomoću aplikacija čarter tvrtke, ali i sve ostale, mogu unaprijediti svoje poslovanje. Uz njihovu pomoć, i pružiti gostima besprijekorno iskustvo. Zar to ne bi trebao biti krajnji cilj?
Od monitoringa i upravljanja flotom do upravljanja poslovanjem, aplikacije mogu biti sjajan alat kojim ne samo što štedite vrijeme, nego sebi i svom timu činite svakodnevni rad jednostavnijim.
Neke od ovih aplikacija nisu korisne samo administrativnom ili financijskom odjelu, nego i menadžeru baze, mornarima, housekeepingu, zapravo čitavom radnom timu. Pa i gostima.
A kako gostima? Olakšavajući sebi rad i povećavajući svoju funkcionalnost, vaš čarter posljedično postaje bolji i njima. Bolja organizacija znači - bolje sve.
Dakle, podignimo jedra, spremimo se za plovidbu i istražimo kako tehničke aplikacije mogu unaprijediti vaše poslovanje u nautičkom čarteru!
Što možemo ukratko reći o ovakvoj vrsti aplikacija? Kada ih jednom počnete upotrebljavati pitat ćete se kako ste uopće bez njih mogli funkcionirati. A odnedavno, su se počele smatrati neophodnima u svakom čarteru.
Aplikacije za navigaciju i praćenje plovila, pružaju detaljne informacije o pomorskom prometu, vremenskim uvjetima, dubinama i drugim relevantnim informacijama za sigurnu navigaciju plovila. Također omogućuju praćenje pozicije plovila u stvarnom vremenu.
Korištenje ovih aplikacija je vrlo jednostavno i obično ne zahtijeva dodatno obrazovanje ili specijalizirane vještine. Potrebno je samo preuzeti aplikaciju na mobilni ili neki drugi prijenosni uređaj te se povezati sa sustavom kako bi se dobile točne informacije o poziciji plovila. I ovdje dolazimo do onog bitnog.
Glavna prednost ovih aplikacija je povećanje sigurnosti plovidbe. Gosti mogu vidjeti gdje se nalaze druga plovila u okolini, što pomaže u izbjegavanju potencijalnih sudara. Također, mogu pratiti vremenske uvjete i stanje na moru, što je posebno važno za duže putovanje ili putovanje na udaljene lokacije. Dodatno, ove aplikacije mogu biti korisne za planiranje ruta i izbjegavanje plitkih područja ili drugih opasnosti.
Vama u čarter bazi pokazuju lokaciju plovila u svakom trenutku, brzinu i potrošnju goriva, a moguć je i nadzor nad plovilom uz pomoć senzora i slično. Primjerice, senzori će vas upozoriti ako je plovilo udareno, ako ima nekih tehničkih teškoća ili ako mu netko neovlašteno pristupa dok je na vezu ili na suhom doku.
Sve više čartera koriste aplikacije ovakve vrste, kao što su Navionics, Sentinel ili iNavX. A zašto i ne bi kada im zaista olakšava nadzor i dnevne zadatke, a gostima omogućava određenu autonomiju u plovidbi.
Želite učinkovitost i organizaciju? Isprobajte aplikacije za upravljanje flotom. Ove aplikacije pružaju detaljne informacije o svim vašim plovilima; kao što su raspored održavanja i popravaka, raspored servisa, kada je potrebno obnoviti osiguranje i sve ono što je vezano za jedno plovilo. I to imate sve na jednom mjestu, za sve, uredno posloženo.
Korištenje ovih aplikacija je jednostavna i obično ne zahtijeva dodatne edukacije ili neke posebne vještine. Potrebno je samo preuzeti aplikaciju, povezati se sa sustavom i naravno, savladati gdje je što. A s obzirom kako je sve na jednom mjestu, proces učenja ne bi trebao biti pretežak.
Aplikacije za upravljanje flotom obično imaju i funkciju obavještavanja korisnika te na taj način omogućuju pravovremeno rješavanje problema. Što bi značilo, kako ćete u većini slučajeva dobiti obavijesti unaprijed i nema brige oko prekoračenja rokova. Imajte na umu i to kako ažurno održavanje plovila, sprječava neplanirane troškove i smanjuje rizik od kvara na plovilu tijekom same plovidbe.
Glavna prednost ovih aplikacija je optimizacija upravljanja flotom plovila. S obzirom kako pratite stanje plovila i raspored održavanja, velika je vjerojatnost kako će bolja organizacija dovesti i do smanjenja troškova, ali i povećanja sigurnosti vaših plovila.
Osim toga, aplikacije za upravljanje flotom su opsežne; mogu pratiti potrošnju goriva, raspored sitnih, ali i onih bitnih servisa na plovilima u floti te na taj način pratiti i troškove vašeg čartera.
Ove aplikacije, kao što su Floatist, Wialon ili BoatCloud, se većinom mogu integrirati s drugim alatima i sustavima, a moguće ih je u potpunosti prilagoditi vašim potrebama. Implementacija ovih aplikacija u vaš čarter može se obaviti u svega nekoliko koraka. Prvo, odaberete module koji najbolje odgovaraju vašim potrebama. Zatim unesete podatke o svojim plovilima i planiranim servisima. Nakon toga, aplikacija obavlja daljnje korake, uključujući praćenje stanja plovila, slanje podsjetnika o planiranim servisima, te prikupljanje i pohranjivanje podataka o servisima i održavanju.
Dosta vam je sustava za plaćanje koji su podložni greškama, spori su i nemoguće ih je integrirati ili su već polako i zastarjeli? Dobro došli u svijet modernih platformi i aplikacija za sigurno plaćanje.
Ovakve vrste sustava većinom nude potpuno integriranu uslugu koja se prilagođava vašim potrebama, a neke od njih su i specifično dizajnirane samo za čarter tvrtke.
Ove aplikacije omogućavaju gostima obaviti plaćanja bilo kojim uređajem iz bilo kojeg dijela svijeta. Koriste interni fintech ekosustav koji nudi cjelovito rješenje koje omogućuje čarterima upravljati poslovanjem putem jedinstvene nadzorne ploče.
Ovakva vrsta rješenja osigurava transparentnost, učinkovitost i sigurnost plaćanja - što je ključno za tvrtke koje žele uspješno poslovati u nautičkom čarteru, zar ne?
All-in-one nadzorna ploča kod ovakve vrste sustava, omogućuje vam generiranje e-računa sa samo nekoliko klikova mišem. Nije potrebno gubiti vrijeme na ručno kreiranje i slanje faktura, jer se sve to može obaviti brzo i učinkovito uz pomoć ove napredne platforme.
Jednom kada generirate račune, možete ih jednostavno poslati svojim klijentima putem e-maila ili poruke. Na ovaj način, i vi i klijenti i gosti, ste informirani o svojim obvezama i plaćanjima na vrijeme.
Ono što čini ovaj sustav još impresivnijim jest njegova fleksibilnost kada su u pitanju načini plaćanja. Vaši gosti i klijenti mogu izvršiti plaćanja putem poveznice za plaćanje, koristeći bankovne kartice, izravne transakcije ili čak kriptovalute.
Korištenjem ovakve all-in-one nadzorne ploče za generiranje e-računa, kao što je Ecommpay, ne samo kako ćete uštedjeti vrijeme i smanjiti moguće greške u procesu kreiranja računa, već ćete i poboljšati svoju sposobnost naplate. Na taj način, moći ćete se usredotočiti na svoje poslovanje i rast, umjesto na administrativne zadatke koji vas usporavaju.
Za početak, odgovorit ćemo na pitanje što je to “hub”? U ovoj tematici hub možemo definirati kao središnji, odnosno centralni sustav za upravljanje svim aspektima poslovanja.
Neki od njih su, na sreću, namijenjeni isključivo za čarter poslovanje te razumiju i upotpunjavaju sve potrebe koje bi jedna čarter tvrtka mogla imati.
Ovakav jedan jedinstveni sustav, odnosno hub, dizajniran je kako bi pojednostavnio i poboljšao vaše čarter poslovanje. Sustav je većinom podijeljen u module, koje je moguće prilagoditi vašim potrebama te se tako možete lako kretati kroz sve vaše poslovne procese. I ponovit ćemo. Sve na jednom mjestu.
Jedan od ključnih modula ovakvog sustava je modul za upravljanje klijentima (CRM). Ovaj modul vam omogućuje praćenje podataka o klijentima, uključujući kontakt informacije, povijest rezervacija i plaćanja te posebne zahtjeve. Sve ove informacije mogu se pregledati i ažurirati u stvarnom vremenu, što u konačnici omogućava pružanje najbolje usluge gostima.
Drugi jako bitan modul je modul za upravljanje čarterima. Ovaj modul vam omogućuje pregledavanje i upravljanje flotom. Možete pratiti dostupnost vaših plovila, kreirati cjenike i popuste, te planirati sve subote. Također, možete generirati račune, pratiti uplate i obračunati provizije za vaše partnere.
Modul za upravljanje flotom vam omogućuje praćenje održavanja i popravaka vaših plovila, kao i praćenje troškova održavanja.
Vezano za to moguće je integrirati i opciju za upravljanje financijama, koja vam omogućuje praćenje prihoda i troškova, što uvelike pomaže pri planiranju budućih investicija i poslovnih odluka. Zapravo, pruža cjelovit pregled vašeg čarter poslovanja.
Ovakav sustav može biti integriran s vodećim rezervacijskim sustavima, što znači kako se podaci automatski sinkroniziraju. S obzirom kako možete imati najnovije informacije u stvarnom vremenu, ovaj sistem vam i štedi vrijeme i povećava učinkovitost.
Jedna od ovakvih aplikacija je i Charterhub - sveobuhvatan sustav s kojim upravljate svojim čarter poslovanjem na jednom mjestu. U njegovom slučaju je moguće koristiti samo one module koji su vam potrebni što u konačnici rezultira fleksibilnošću i potpunom transformacijom poslovanja.
Možemo reći - ali to nije sve. Tehničke aplikacije ovakve vrste pomažu u organizaciji poslovanja, nisu rezervirane samo za velike tvrtke, nego su podjednako vrijedne i malim i velikim čarterima.
Nazvat ćemo ih i neizostavnim alatom ako zaista želite optimizirati svoje poslovanje, dovesti svoj čarter na novu razinu te naravno, poboljšati kvalitetu usluge koju pružate svojim gostima.
Prijavite se na newsletter i primajte najnovije trendove i savjete ravno u Vaš inbox
Digitalizacija poslovanja, usklađivanje tehnologije, procesa i ljudi, često zvuči poput nečega što se postigne preko noći, ali stvarnost je mnogo složenija. Većina poslovanja treba digitalni razvoj – postupan, fleksibilan i ljudski vođen proces prilagodbe. A sve o digitalnoj transformaciji, donosi nam Andreja Fazlić u svojem novom članku.
Svaka čarter tvrtka mora koordinirati između gostiju, plovila, vlasnika i zaposlenika - i to uspješno, zar ne? U isto vrijeme se sve radne operacije moraju neometano odvijati. I kako onda sebi i svom poslovanju olakšati rad i pojednostaviti dnevne zadatke? Na našem webinaru ćete otkriti sve o tome kako uz pravu sveobuhvatnu aplikaciju za čarter management koja će ne samo unaprijediti, nego i preoblikovati vaše poslovanje. Registrirajte se i saznajte kako transformirati svoje poslovanje!
Društvene mreže se stalno razvijaju, s novim trendovima, taktikama i nadogradnjama platformi koja vas konstanto zasipaju sa svih strana. Uz sve te promjene, lako je podleći dezinformacijama ili zastarjelim savjetima. Međutim, jedna od najvrjednijih vještina za dugoročni uspjeh na društvenim mrežama je naučiti razlikovati činjenice od fikcije.
Hrvatska ima izniman potencijal za korištenje solarne energije kao glavnog obnovljivog izvora. S obzirom na iznimnu insolaciju i pogodnu geografsku poziciju, posebno u Dalmaciji i na Jadranu, solarna energija može povećati energetsku sigurnost i osigurati financijsku uštedu. Unatoč tome, brojne su birokratske prepreke i izazovi.