Dođite na ćakulu u Zadar!


Sezona se pomalo privodi kraju, a naša platforma organizira prvo neformalno druženje profesionalaca u čarteru pod nazivom Čarter ćakula. Saznajte tko su naši gosti govornici na uvodnom panelu i o čemu je zapravo riječ.

Privodimo čarter sezonu kraju uz Čarter ćakulu™

Čini se kako nam se smiješi rekordna čarter sezona. Brojke pokazuju rekordan broj bukiranih plovila. Stavimo li na stranu i rekordan broj slomljenih jarbola ispod mosta Ždrelac, sezona je više-manje prošla u najboljem redu. Ili uz manje komplikacije, ali sve u rok službe.

I što sad, kada je čarter sezona pomalo već i iza nas?  

Sad je vrijeme za malo ćakule o čarteru 

Čarter.hr organizira Čarter ćakulu™, okupljanje profesionalaca u nautičkom turizmu i svih onih koji se tako osjećaju. Okupljanje koje će se održati u Zadru 6. listopada, bit će panel otvorene komunikacije, u kojemu će svoja iskustva s nama podijeliti renomirani stručnjaci u branši, kao i skiperi s višegodišnjim iskustvom.

Čarter ćakula je zapravo zamišljena kao druženje, u kojemu će naši suradnici kao gosti govornici prenijeti svoja iskustva na kratkom uvodnom panelu. Što će nam predstaviti ostaje za vidjeti i čuti, ali će susret definitivno biti neformalan i krajnje ležeran. I o čarteru, naravno.

Tko su naši gosti govornici?

Ponosni smo što na prvom druženju ovakve vrste sudjeluju naši autori, suradnici naše platforme čarter.hr, ali i oni koji nas vjerno prate:

Ivica Žuro

Možemo reći kako nema toga što Ivica ne zna o financijama, obzirom na njegovo dugogodišnje iskustvo u bankarstvu, ali i o općim temama budući je Ivica pasionirani kvizaš i pobjednik Potjere. Danas je vlasnik MM Beneficium obrta za poslovno savjetovanje. Jedna od njegovih užih specijalnosti su i organizacijska poboljšanja i uštede na troškovima poslovanja. Budući da u svom portfelju klijenata ima brodare i čarter tvrtke, Ivica će nam svakako biti jedan od zanimljivih sugovornika.

Andreja Fazlić

Naša vjerna suradnica i autorica članaka na našoj platformi iz područja marketing strategije, osnivačica je konzultantske agencije Astarta:Bit. Inbound marketing je ono čime se Andreja bavi, a cijelu strategiju slaže uz pomoć HUBSpota kao osnovnog alata u marketingu i prodaji. Andreja pomaže svojim klijentima u kreiranju novih leadova, povećanju prometa na web stranici, što u konačnici donosi i više korisnika, odnosno kupaca ili gostiju.

Borna Baričević

Borna je osnivač nove online platforme Skipper.agency - platforme za rezervaciju skiperskih usluga. Svi koji su uključeni u čarter znaju kako je važno imati provjerene skipere za svoje goste, ali i kako način pronalaska pravog skipera u određeno vrijeme može biti teško pa nekad gotovo i nemoguće. Borna, po struci ITjevac a i profesionalni skiper pronašao je rješenje i izgradio ga od nule. Predstavit će vam glavne funkcionalnosti platforme i ispričati pozadinu cijelog projekta.

Čarter ćakulu će voditi Selma Čmelik, idejna začetnica i osoba koja stoji iza platforme čarter.hr. Iako platforma postoji malo više od godinu dana, Selma je puno duže od toga imala plan kvalitetno povezati različite vanjske servise i usluge u čarteru. Sve s ciljem kako bi se pridonijelo podizanju poslovanja čartera na novu razinu i pripomoglo održivom razvoju čarter industrije.

Čarter.hr je danas uspješna platforma sa više od 9100 korisnika, više od 30 450 pregleda stranice u manje od godine dana te više od 530 pretplatnika na newsletter.

Što očekujemo na Čarter ćakuli?

Sigurni smo kako će na ovoj ćakuli svatko pronaći neku korisnu informaciju za sebe. Ako ništa, barem podijeliti svoja iskustva sa kolegicama i kolegama iz branše. Dobrih ideja nikada dovoljno, zar ne?

Sudionici će moći razmijeniti svoja iskustva, nove kreativne poteze te prikupiti moguće kontakte za sezonu koja dolazi. Ili jednostavno nazdraviti s kolegama. U svakom slučaju, panel je namijenjen prvenstveno okupljanju čarteraša na samom kraju ove rekordne čarter sezone.

Tko zna možda ova prva po redu Čarter ćakula bude prekretnica u vašem čarter poslovanju. Pridružite nam se i prijavite se za sudjelovanje, no imajte na umu kako je broj sudionika ograničen i potrebno je ispuniti kontakt formu koju možete pronaći na ovom linku.

  • Podijeli:


Kategorije trendova


Newsletter

Prijavite se na newsletter i primajte najnovije trendove i savjete ravno u Vaš inbox

Najnoviji trendovi

Strategija ili kaos: Što odabirete za svoju tvrtku?
Strategija ili kaos: Što odabirete za svoju tvrtku?

Strategija nije samo plan – ona je smjer, vizija i dosljednost u provođenju odluka. Ipak, mnoge tvrtke upadaju u zamku kratkoročnih rješenja i improvizacije, što ih dugoročno vodi u kaos i stagnaciju. Saznajte kako je strategija evoluirala od antičke Grčke do suvremenih poslovnih modela - zašto su provjereni modeli strateškog planiranja, poput onih koje naglašava Andreja Fazlić, bitni za održiv rast? I kakvu ulogu u svemu tome igra organizacijska kultura.

Koji marketing trikovi najbolje rade u čarter segmentu
Koji marketing trikovi najbolje rade u čarter segmentu

Čarter industrija u Hrvatskoj izuzetno je konkurentna. Svaki čarter ili vlasnik flote bore se za pažnju potencijalnih gostiju, a klasični pristupi više nisu dovoljni. Oni koji razumiju što funkcionira u digitalnom marketingu, znaju i kako spojiti strategiju s očekivanjima modernih putnika. Donosimo vam nekoliko marketing trikova - konkretne taktike koje privlače prave goste i pretvaraju ih u zadovoljne klijente.

Personalizacija u čarteru - što vaši gosti zaista žele?
Personalizacija u čarteru - što vaši gosti zaista žele?

Većina čarter gostiju zna što može očekivati – preuzimanje broda, standardna oprema, unaprijed definirana ruta. No, upravo tu leži prilika. Prava personalizacija ne znači samo ispunjavanje želja, već otkrivanje potreba koje gosti ni sami nisu prepoznali. Mali, nenametljivi detalji mogu stvoriti osjećaj ekskluzivnosti, čak i kod onih koji su već prošli desetke plovidbi. Kako se istaknuti u industriji u kojoj svi nude sličnu uslugu? Otkrijte kako se istaknuti personalizacijom koja ne djeluje forsirano, već kao prirodan nastavak očekivanja gostiju.

Kako male čarter tvrtke mogu konkurirati velikim flotama
Kako male čarter tvrtke mogu konkurirati velikim flotama

Ne trebate biti najveći kako biste bili najbolji. Male čarter tvrtke imaju fleksibilnost i osobni pristup koji velike tvrtke često ne mogu ponuditi. Da, velike flote dominiraju tržištem, ali male čarter tvrtke imaju svoje adute. Saznajte kako pametnom strategijom i učinkovitim marketingom uspješno konkurirati.