Bliži nam se još jedan International Charter Expo, a ove godine se čini kako obara sve rekorde potražnje. I dok se traži “karta više”, a organizatori razmatraju otvaranje liste čekanja, saznajte što ICE’23 predstavlja u čarter industriji te zašto ne smijete propustiti ovaj B2B događaj.
Zagreb se još jednom priprema postati središtem svjetske čarter industrije. Ovogodišnji International Charter Expo poznat kao ICE‘23 će se održati od 6. do 8. prosinca na adresi Av. Dubrovnik 15, unutar prostrane hale 5 Zagrebačkog velesajma.
International Charter Expo 2023. nije samo još jedan događaj na kalendaru; to je manifestacija prepuna inovacija. No, možemo reći i kako “slavi” luksuz te međusobnu povezanost tvrtki unutar nautičkog sektora.
Ove godine posebno se ističe Crewed & Luxury sektor koji privlači sve veći broj zainteresiranih tvrtki koje u vlasništvu imaju jahte sa posadom. Među renomiranim sudionicima posebno se ističu Ocean Independence - jedna od najznačajnijih tvrtki u nautičkoj industriji, koja u čarteru ima najveći broj luksuznih superjahti od 50+ metara, te Master Charter, MySea i mnoge druge.
Na ICE-u će od strane brokera i CA biti predstavljeno nekoliko stotina jahti većih od 30m čija tjedna čarter cijena prelazi 80.000 EUR.
Zbog kontinuiranog rasta izlagača i posjetitelja, ICE se iduće godine seli na ekskluzivnu lokaciju koja će privući još veći broj tvrtki iz cijeloga svijeta.
International Charter Expo je u vrlo kratkom vremenu postao globalno prepoznatljiv događaj u čarter industriji. Nastao od prvog hrvatskog National Charter Expoa, s godinama je narastao u vodeći B2B yacht charter događaj na svjetskoj razini.
Organiziran od strane Croatian Yachtmaster Group, svake godine okuplja elitu iz nautičkog svijeta.
Povezujući tradiciju i inovaciju, ICE je postao mjesto gdje se oblikuju trendovi, sklapaju poslovi i razmjenjuju informacije o industriji, čineći ga nezaobilaznom destinacijom u svijetu nautičkog turizma.
U našoj regiji zapravo nije ostalo još mnogo događaja koji okupljaju nautički svijet na jednom mjestu, a izgleda i kako ih je svake sezone sve manje. ICE je sajam kojeg ujedno možemo nazvati simbolom stručnosti i inovacija u nautici. I iako je očito kako je sajmova sve manje, nautička industrija je iz godine u godinu sve veća.
ICE svake godine privlači impresivan broj sudionika, a ove se godine očekuje više od 1500 stručnjaka u nautici iz preko 50 zemalja. I to ne samo vlasnika čarter kompanija nego i centralnih agenata, brokera i putničkih agencija te dobavljača i brodogradilišta. Ovo nisu samo obični posjetitelji ili sudionici sajma; ovdje dolaze decision makeri, vrhunski rukovoditelji, vodeći ljudi nautike – svi oni koji oblikuju budućnost industrije.
Sudionici će imati priliku održati više od 15.000 B2B sastanaka putem naprednog Handshake softvera za povezivanje.
Ovo je idealna prilika za sklapanje novih poslovnih dogovora, stvaranje dugoročnih partnerstava i razmjenu znanja. Ovdje možete proširiti svoju poslovnu mrežu, upoznati se s najnovijim trendovima i predstaviti svijetu ono najbolje što luksuzna industrija iznajmljivanja jahti nudi.
Interes za ovogodišnji sajam dostigao je vrhunac, što je vidljivo kroz značajnu potražnju za izlagačkim prostorom.
Naime, prizemlje je, mnogo prije očekivanog, u potpunosti rezervirano. Organizatori ICE-a kažu kako se to do sada nije dogodio te napominju i kako to svjedoči o rastućoj popularnosti i važnosti ICE-a.
Svako novo izdanje ICE-a predstavlja priliku za inovacije, suradnju i postavljanje novih standarda.
ICE'23 ne možemo više nazvati nautičkim sajmom, jer je postao platforma na kojoj postavljaju novi standardi za sve buduće događaje ovakve vrste, ali i budućnosti čarter industrije.
Ako želite biti u centru događanja, osjetiti puls industrije i biti dio transformacije, ICE'23 je mjesto koje ne smijete propustiti. Očekujte više od sajma - iskustva koja će obogatiti vaše poslovne perspektive!
Prijavite se na newsletter i primajte najnovije trendove i savjete ravno u Vaš inbox
Hrvatskoj hitno treba nacionalna kampanja koja će unaprijediti sigurnost plovidbe i educirati sve sudionike nautičkog sektora. Na panelu READY. TRAIN. SAIL., održanom na Zagrebačkom sajmu nautike, stručnjaci su istaknuli nužnost obavezne edukacije skipera, bolje suradnje institucija te podizanja sigurnosnih standarda. Rasprava je pokazala snažnu podršku inicijativi, a organizator Adria Libar najavio je daljnje korake prema sustavnom poboljšanju sigurnosti na moru.
Kako se sezona približava, stižu prve špekulacije, medijski napadi i vječne rasprave o cijenama na obali. Hoće li kava na rivi i kugla sladoleda ponovno biti udarne teme ili nas čeka nešto konkretnije? Unatoč tradicionalnom „kukamo, dakle postojimo“ mentalitetu, brojke u čarter industriji pričaju svoju priču – i ona je daleko od crne. Ivica Žuro donosi oštar, duhovit i brojkama potkrijepljen osvrt na stanje u čarter sektoru, ekonomske trendove i leasing dinamiku. Je li turistička sezona zaista pred kolapsom ili se iza panike krije nešto sasvim drugo?
Instagram i Facebook su više od platformi društvenih mreža - također mogu biti moćni mehanizmi za buking za vaš čarter. S pravim strategijama, oni postaju prodajni predstavnici i agenti - 24 sata dnevno, 7 dana u tjednu. Ove platforme ne postoje samo da privuku pozornost na vašu flotu. U stanju su izgraditi povjerenje u vaše poslovanje, ali i pretvoriti ljude koji samo gledaju slike brodova u buduće nautičare.
Brendiranje je mnogo više od logotipa na majici ili jedrilici – to je temelj uspješnog poslovanja. Ako ste ikad pomislili kako je vizualni identitet sporedan, ovaj tekst će vas natjerati na preispitivanje. Zašto se neki proizvodi prodaju po višestruko većim cijenama samo zbog logotipa? Kako pravilno oblikovan brend može povećati vrijednost vaše čarter tvrtke? Barbara Zec, nova autorica na čarter.hr, u svom prvom članku donosi odgovore o pravoj vrijednosti brenda.