ICE'24 - događaj godine za umrežavanje u čarter industriji


International Charter Expo će još jednom predstaviti najbolje u industriji. No, ovaj se put održava na novoj lokaciji, u Amsterdamu 13.-15. studenog. Pogledajmo što ICE’24 donosi ove godine.

Pripremite se za najekskluzivniji događaj za umrežavanje u čarter industriji ove godine, International Charter Expo—ICE'24.  
 
ICE'24 će se ove godine održati 13.-15. studenog, na lokaciji EXPO Greater Amsterdam, okupljajući preko 1.500 decision-makera u industriji, stvarajući jedinstvenu priliku za umrežavanje i rast. 
 
Od operatera flota i centralnih agenata do brokera, agencija, dobavljača i sustava za rezervacije - svi se okupljaju pod jednim krovom, što ICE'24 čini savršenim mjestom za susrete, povezivanje i poslovanje. 

 

Crewed & Luxury - sajam kao nijedan drugi 

ICE'24 nije samo još jedan sajam; to je vodeći B2B događaj za čarter industriju. 
Cijelo jedno područje posvećeno je jahtama s posadom i privatnim čarterima sa stotinama najprestižnijih jahti na svijetu. 
 
Procijenjene na preko 1 bilijun eura u sezonskim najmovima, biti će predstavljeno više od 800 impresivnih modela plovila, pružajući neusporedive mogućnosti za poslovni rast. 
 
Bilo da ste broker koji želi proširiti svoju ponudu ili centralni agent koji želi predstaviti svoju flotu, ICE'24 pruža nenadmašnu platformu za povezivanje i suradnju s ključnim ljudima u industriji. 

 

International Charter Expo vs. tradicionalni sajmovi plovila 

Dok tradicionalni sajmovi plovila imaju svoje mjesto u in-water prikazivanju, ICE zauzima sveobuhvatniji, ali osobniji pristup. 
 
S više od 550 tvrtki iz preko 50 zemalja koje sudjeluju, ICE okuplja ključne ljude u industriji - poput menadžera za rezervacije i centralnih agenata - sve na jednom mjestu, pružajući izravan pristup vodećim akterima u industriji. 
 
Predstavit će sve vrste usluga i plovila; od onih s posadom i luksuznih jahti do bareboat plovila. To je prilika ne samo za susret s potencijalnim partnerima već i za istraživanje potencijalnih kombinacija poslovnih mogućnosti unutar čarter industrije. 
 
Na ICE-u je fokus više na stvaranju poslovnih odnosa nego samo na izlaganju plovila. Sudjelovanje na ovom sajmu je više od razgledavanja; to znači stvaranje veza koje mogu pokretati vaš posao godinama. 
 
ICE nudi fleksibilan raspored, od 9 do 18 sati, koji omogućava sudionicima da učinkovito upravljaju svojim vremenom, bez određenih pauza koje mogu prekinuti tijek poslovanja. 
 
Struktura događaja omogućuje umrežavanje tijekom ručka bez zaustavljanja aktivnosti, što osigurava opuštenu, a produktivnu atmosferu. 
 

Unaprijed dogovoreni sastanci za maksimalnu učinkovitost 

Jedna od glavnih prednosti ICE-a u odnosu na tradicionalne sajmove brodova je inovativni sustav za povezivanje poznat kao Handshake
 
Ovaj softver omogućava sudionicima dogovaranje sastanaka unaprijed, osiguravajući da povezuju, bez gubljenja vremena. Softver unaprijed planira sastanke, omogućujući do 17 individualnih sastanaka dnevno, svaki u trajanju od 30 minuta. 
 
Ova značajka maksimizira učinkovitost i omogućava fokusirane razgovore, bilo da želite izgraditi odnose s agentima, brokerima ili dobavljačima. 
 
Kako biste maksimalno iskoristili Handshake, kreirajte kompletan profil - dodajte fotografiju, kontaktne podatke i kratak opis tvrtke. Dobro izrađen profil pomoći će vam postići veću vidljivost, olakšavajući potencijalnim partnerima da vas prepoznaju i povežu se s vama. 

 

Zašto je ICE obavezan događaj za profesionalce u čarter industriji? 

ICE'24 nije samo još jedan sajam - on je put do izgradnje značajnih, poslovnih veza. Fokus nije samo na kupnji i prodaji, već i na poticanju partnerstva, povjerenja i suradnje koji mogu pomoći vašem poslovanju napredovati. 
 
Svi zainteresirani za luksuzne čartere i one s posadom ili dobavljače koji želite proširiti svoj doseg, ICE je mjesto gdje se stvaraju prilike

Ne propustite događaj koji postavlja nove standarde za čarter industriju - prijavite se već danas.  

Pridružite se ICE'24 od 13. do 15. studenog 2024. u Amsterdamu, gdje vas očekuje jedan malo drugačiji svijet, pun prilika za povezivanje. 
 

  • Podijeli:


Kategorije trendova


Newsletter

Prijavite se na newsletter i primajte najnovije trendove i savjete ravno u Vaš inbox

Najnoviji trendovi

Što (ni)je grafički dizajn i zašto (ni)je važan za vaše poslovanje
Što (ni)je grafički dizajn i zašto (ni)je važan za vaše poslovanje

Što grafički dizajn (ni)je, čemu zapravo služi i kakav stvarni utjecaj ima na vaše poslovanje? Ako ste se to ikad pitali (ili možda niste, a trebali biste), novi članak Barbare Zec dat će vam jasniju sliku. Iskusna dizajnerica pojašnjava što dizajner stvarno radi, gdje leži prava vrijednost dizajna i zašto ga treba samo gledati kao “nešto lijepo” nego i kao alat za jasnu i dosljednu komunikaciju.

Upselling - kako povećati prihode kroz dodatne usluge
Upselling - kako povećati prihode kroz dodatne usluge

Prodaja počinje bukingom, ali tu ne završava. Upravo tu počinje prostor za dodatnu zaradu - i to bez pritiska, bez agresivne komunikacije, samo kroz pametno ponuđene usluge koje gostu stvarno trebaju. Ako vodite čarter, surađujete s agencijama ili ste dio prateće industrije, ovaj tekst donosi konkretne ideje kako dodatne usluge mogu poboljšati iskustvo gostiju i povećati prihode.

Komunikacija u kriznim situacijama - praktičan vodič za čarter tvrtke
Komunikacija u kriznim situacijama - praktičan vodič za čarter tvrtke

U čarteru, sve počinje i završava na dojmu - u svakoj poruci, tonu i reakciji. Danas gosti ne žele savršenstvo, ali žele znati da netko drži stvari pod kontrolom. Ne žele da ih se ignorira. A kad nastane situacija, žele znati da netko preuzima odgovornost. Ne možete spriječiti sve probleme. Ali možete naučiti kako komunicirati u kriznim situacijama.

Digitalni marketing u čarter industriji: Vrijeme je za jače odnose s gostima
Digitalni marketing u čarter industriji: Vrijeme je za jače odnose s gostima

Digitalni marketing u yacht čarter industriji nije pitanje trendova nego odgovornog poslovanja. U ovom članku Selma Ćubara razbija ključne zablude – od iluzije o online platformama do pogrešnog razumijevanja brenda i lojalnosti gosta. Jasno, konkretno i poticajno, ovaj tekst otvara prostor za konstruktivan razgovor među agentima, fleet operaterima i svima koji vjeruju da odnos s gostom nije trošak – nego temelj dugoročnog uspjeha.