International Charter Expo ponovo u Zagrebu!


International Charter Expo se ponovno vraća u Hrvatsku te se održava u Zagrebu od 7. do 9. prosinca na Zagrebačkom Velesajmu. Saznajte koje nam novitete za charter poslovanja donosi te koja su očekivanja ICE’22 tima.

Posljednji International Charter Expo, poznatiji kao ICE je održan u Beču 2019.g., a razlog za ovu lokaciju je bila želja za približavanjem međunarodnim agentima. Nakon dvije godine digitalnih sajmova ICE se ponovno vraća u Hrvatsku, u Zagreb i to na Zagrebački Velesajam od 7. do 9. prosinca

Antonija Hajman, glavna organizatorica ICE’22 sajma kaže kako je ICE tim dobio vrlo pozitivan feedback na sajam održan u Zagrebu 2018. te ga se svi vrlo rado prisjećaju. Kaže i kako je sajam sa zadovoljstvom vraćen u Zagreb kako bi se ponovo približio i Hrvatima.  

Kako Hrvatska ima jednu od najvećih charter flota u svijetu, najveći broj otoka i ogromnu ponudu charter tvrtki, ove se godine mogućnost sudjelovanja proširila i na Crewed & Luxury segment. Antonija i njen tim smatraju kako će ovogodišnji ICE uz zagrebački Advent, nove tvrtke izlagače te lokaciju biti najbolji do sad. 

Nasmješena Antonija Hajman, glavna organizatorica ICE 2022

Novosti i očekivanja ovogodišnjeg ICE-a 

ICE’22 će biti i najveći do sada, a protegnut će se na 10,000m2 te na dva kata, u prizemlju i galeriji. Glavna novost je i već spomenuti Crewed & Luxury dio. U tom će dijelu agenti imati priliku upoznati predstavnike jahti od 20m-50m, u vrijednosti tjednog najma od 20,000 - 100,000€.

Također će u sklopu C&L dijela na galeriji, biti predstavljen i Private & Cabin Cruisers. U Beču se prvi put pojavio i Investors Lounge, gdje su charteri imali mogućnost predstaviti svoje charter management programe. Ove će godine Investors Lounge biti veći i charteri će moći predstaviti svoje programe, ali se i predstaviti investicijskim fondovima kao tvrtke u koje je vrijedno dodatno ulagati.

Antonija Hajman navodi i podatke kako ICE tim očekuje minimalno 9000 dogovorenih sastanaka, jer je ovo prvi “pravi” ICE nakon dva digitalna koja su održana proteklih godina. Kaže kako je prošlo jako puno vremena od kad su se svi rukovali ili okupili te kako su reakcije koje sa svih strana dobiva za nadolazeći ICE, jako pozitivne. Čini se kako se svi profesionalci u nautičkom poslovanju jedva čekaju sastati u Zagrebu te družiti ta tri dana koliko će trajati sajam.

Glavne prednosti ICE-a u odnosu na druge sajmove u Hrvatskoj i Europi

Jedna od glavnih odlika ICE sajma po kojoj se razlikuje od ostalih sajmova, zasigurno je i tip sudionika. Naime, ICE kao sajam B2B karaktera okuplja sudionike iz “upper management” kompanija, gdje je mogućnost dogovaranja budućih poslovanja zagarantirana.

Svi registrirani korisnici imaju priliku kreirati svoj profil i putem njega dogovarati sve sastanke unaprijed. Organizacija i produktivnost sajma samim time dobivaju na važnosti i snazi, jer se pravovremeno zna tko se s kime sastaje, kada i na kojoj poziciji, a rijetko koji drugi sajam funkcionira na taj način.

Naravno, mogućnosti umrežavanja i druženja ne staju na tome. Okupljanja, zajedničke večere, sastanci u hotelu i korištenje zajedničkog transfera do sajma otvaraju cijeli niz mogućnosti u nešto malo manje službenoj atmosferi. Naposljetku, ICE je sajam otvoren za sve profesionalce iz nautičke industrije te ni ove godine kao ni prijašnjih neće manjkati raznovrsnosti kompanija i njihovih proizvoda ili usluga.

ICE International Charter Expo Zagreb 2022

Je li sajam osiguran za sve sudionike?

Antonija Hajman potvrđuje kako je sajam u potpunosti osiguran i svi sudionici će imati pravo na 100% refundacije u slučaju odluke stožera RH o zabrani održavanja sajmova zbog Covida-19. Odluka o osiguranju se realizirala jer se željelo izbjeći dijeljenje vouchera, ali i jer se smatralo kako je ovo najbolja opcija s obzirom na dvije posljednje godine.

Ostaje nam da se ubrzo uvjerimo kako je organizacijski tim ovogodišnjeg International Charter Expo-a donijela dobru odluku o vraćanju ovog izvorno Hrvatskog eventa u njegov dom u Zagrebu. A svi zainteresirani sudionici koji još razmišljaju o prijavi, imaju još vremena postati dijelom ovog centralnog događaja za charter industriju i prijaviti se na ovom linku.

 

  • Podijeli:


Kategorije trendova


Newsletter

Prijavite se na newsletter i primajte najnovije trendove i savjete ravno u Vaš inbox

Najnoviji trendovi

Nova cijena rada, stara struktura poreznog opterećenja - može li Hrvatska ikako do 90% EU prosjeka primanja?
Nova cijena rada, stara struktura poreznog opterećenja - može li Hrvatska ikako do 90% EU prosjeka primanja?

Radnici traže više, poslodavci zbrajaju i oduzimaju, i izgleda kako turizam – naš stari oslonac – sve teže održava svoju ravnotežu. I iza svakodnevnih brojki krije se puno veće pitanje: što kad rast više ne dolazi sam od sebe? U svom novom tekstu Ivica Žuro otvara pitanja koja rijetko dospiju u fokus – što kada rast više ne dolazi sam od sebe? I gdje je u svemu tome Hrvatska?

Pričate o kvaliteti? A kakve su vam fotografije?
Pričate o kvaliteti? A kakve su vam fotografije?

Prvi dojam kod prodaje? Fotografije i videa (ako ih imate). Teško da ćete prodati nešto bez dobre fotografije. I ne samo vi, nego itko tko se bavi prodajom. U svakom poslu, pa tako i u čarteru trebate znati kako su ponekad fotografija i video odlučujući faktor. Kad potencijalni gosti pretražuju brodove, prvih par sekundi su presudne.

Osvježite svoje plovilo uz pomoć bespovratnih sredstava
Osvježite svoje plovilo uz pomoć bespovratnih sredstava

Imate li plovni objekt za krstarenje ili za izlete te planirate li ga unaprijediti ili biti ekološki osviješteni? Upravo sada dostupna je posebna prilika za vlasnike ovakvih plovila koji žele smanjiti troškove ulaganja u održivu tehnologiju čak do 70%. Silvija Domitrović Došen donosi informacije o bespovratnim sredstvima Ministarstva turizma, namijenjenima zelenoj tranziciji nautičkog sektora. Otkrijte jeste li među onima koji mogu ostvariti ovu potporu.

Strategija nije bauk, ona je način razmišljanja i donošenja odluka
Strategija nije bauk, ona je način razmišljanja i donošenja odluka

Strategija je često pogrešno shvaćena kao složen i nedostupan koncept, rezerviran samo za stručnjake. Andreja Fazlić u svom novom članku objašnjava koji su zapravo strateški okviri koje bi trebao poznavati svaki CEO i svaki lider koji želi razviti učinkovitu strategiju za svoj biznis. Saznajte kako izabrati najbolje poslovne odluke koje vode do konkurentske prednosti i uspjeha.