International Charter Expo se ponovno vraća u Hrvatsku te se održava u Zagrebu od 7. do 9. prosinca na Zagrebačkom Velesajmu. Saznajte koje nam novitete za charter poslovanja donosi te koja su očekivanja ICE’22 tima.
Posljednji International Charter Expo, poznatiji kao ICE je održan u Beču 2019.g., a razlog za ovu lokaciju je bila želja za približavanjem međunarodnim agentima. Nakon dvije godine digitalnih sajmova ICE se ponovno vraća u Hrvatsku, u Zagreb i to na Zagrebački Velesajam od 7. do 9. prosinca.
Antonija Hajman, glavna organizatorica ICE’22 sajma kaže kako je ICE tim dobio vrlo pozitivan feedback na sajam održan u Zagrebu 2018. te ga se svi vrlo rado prisjećaju. Kaže i kako je sajam sa zadovoljstvom vraćen u Zagreb kako bi se ponovo približio i Hrvatima.
Kako Hrvatska ima jednu od najvećih charter flota u svijetu, najveći broj otoka i ogromnu ponudu charter tvrtki, ove se godine mogućnost sudjelovanja proširila i na Crewed & Luxury segment. Antonija i njen tim smatraju kako će ovogodišnji ICE uz zagrebački Advent, nove tvrtke izlagače te lokaciju biti najbolji do sad.
ICE’22 će biti i najveći do sada, a protegnut će se na 10,000m2 te na dva kata, u prizemlju i galeriji. Glavna novost je i već spomenuti Crewed & Luxury dio. U tom će dijelu agenti imati priliku upoznati predstavnike jahti od 20m-50m, u vrijednosti tjednog najma od 20,000 - 100,000€.
Također će u sklopu C&L dijela na galeriji, biti predstavljen i Private & Cabin Cruisers. U Beču se prvi put pojavio i Investors Lounge, gdje su charteri imali mogućnost predstaviti svoje charter management programe. Ove će godine Investors Lounge biti veći i charteri će moći predstaviti svoje programe, ali se i predstaviti investicijskim fondovima kao tvrtke u koje je vrijedno dodatno ulagati.
Antonija Hajman navodi i podatke kako ICE tim očekuje minimalno 9000 dogovorenih sastanaka, jer je ovo prvi “pravi” ICE nakon dva digitalna koja su održana proteklih godina. Kaže kako je prošlo jako puno vremena od kad su se svi rukovali ili okupili te kako su reakcije koje sa svih strana dobiva za nadolazeći ICE, jako pozitivne. Čini se kako se svi profesionalci u nautičkom poslovanju jedva čekaju sastati u Zagrebu te družiti ta tri dana koliko će trajati sajam.
Jedna od glavnih odlika ICE sajma po kojoj se razlikuje od ostalih sajmova, zasigurno je i tip sudionika. Naime, ICE kao sajam B2B karaktera okuplja sudionike iz “upper management” kompanija, gdje je mogućnost dogovaranja budućih poslovanja zagarantirana.
Svi registrirani korisnici imaju priliku kreirati svoj profil i putem njega dogovarati sve sastanke unaprijed. Organizacija i produktivnost sajma samim time dobivaju na važnosti i snazi, jer se pravovremeno zna tko se s kime sastaje, kada i na kojoj poziciji, a rijetko koji drugi sajam funkcionira na taj način.
Naravno, mogućnosti umrežavanja i druženja ne staju na tome. Okupljanja, zajedničke večere, sastanci u hotelu i korištenje zajedničkog transfera do sajma otvaraju cijeli niz mogućnosti u nešto malo manje službenoj atmosferi. Naposljetku, ICE je sajam otvoren za sve profesionalce iz nautičke industrije te ni ove godine kao ni prijašnjih neće manjkati raznovrsnosti kompanija i njihovih proizvoda ili usluga.
Antonija Hajman potvrđuje kako je sajam u potpunosti osiguran i svi sudionici će imati pravo na 100% refundacije u slučaju odluke stožera RH o zabrani održavanja sajmova zbog Covida-19. Odluka o osiguranju se realizirala jer se željelo izbjeći dijeljenje vouchera, ali i jer se smatralo kako je ovo najbolja opcija s obzirom na dvije posljednje godine.
Ostaje nam da se ubrzo uvjerimo kako je organizacijski tim ovogodišnjeg International Charter Expo-a donijela dobru odluku o vraćanju ovog izvorno Hrvatskog eventa u njegov dom u Zagrebu. A svi zainteresirani sudionici koji još razmišljaju o prijavi, imaju još vremena postati dijelom ovog centralnog događaja za charter industriju i prijaviti se na ovom linku.
Prijavite se na newsletter i primajte najnovije trendove i savjete ravno u Vaš inbox
Strategija nije samo plan – ona je smjer, vizija i dosljednost u provođenju odluka. Ipak, mnoge tvrtke upadaju u zamku kratkoročnih rješenja i improvizacije, što ih dugoročno vodi u kaos i stagnaciju. Saznajte kako je strategija evoluirala od antičke Grčke do suvremenih poslovnih modela - zašto su provjereni modeli strateškog planiranja, poput onih koje naglašava Andreja Fazlić, bitni za održiv rast? I kakvu ulogu u svemu tome igra organizacijska kultura.
Čarter industrija u Hrvatskoj izuzetno je konkurentna. Svaki čarter ili vlasnik flote bore se za pažnju potencijalnih gostiju, a klasični pristupi više nisu dovoljni. Oni koji razumiju što funkcionira u digitalnom marketingu, znaju i kako spojiti strategiju s očekivanjima modernih putnika. Donosimo vam nekoliko marketing trikova - konkretne taktike koje privlače prave goste i pretvaraju ih u zadovoljne klijente.
Većina čarter gostiju zna što može očekivati – preuzimanje broda, standardna oprema, unaprijed definirana ruta. No, upravo tu leži prilika. Prava personalizacija ne znači samo ispunjavanje želja, već otkrivanje potreba koje gosti ni sami nisu prepoznali. Mali, nenametljivi detalji mogu stvoriti osjećaj ekskluzivnosti, čak i kod onih koji su već prošli desetke plovidbi. Kako se istaknuti u industriji u kojoj svi nude sličnu uslugu? Otkrijte kako se istaknuti personalizacijom koja ne djeluje forsirano, već kao prirodan nastavak očekivanja gostiju.
Ne trebate biti najveći kako biste bili najbolji. Male čarter tvrtke imaju fleksibilnost i osobni pristup koji velike tvrtke često ne mogu ponuditi. Da, velike flote dominiraju tržištem, ali male čarter tvrtke imaju svoje adute. Saznajte kako pametnom strategijom i učinkovitim marketingom uspješno konkurirati.