Najava besplatnog webinara za tvrtke u nautičkom čarteru o strategiji poslovanja, kako ju definirati i provoditi.
Većina poduzetnika će reći kako imaju poslovnu strategiju i da znaju kako će nastupati na tržištu, a onda kad se malo bolje provjeri ispada da imaju samo tzv. random acts of marketing. Drugim riječima, provode taktike (i to najčešće samo marketinga) bez definirane strategije.
Strategija poslovanja je nešto bez čega niti jedna tvrtka ne bi trebala/mogla/smjela poslovati, no to se ipak događa. I to posluju i opstaju na tržištu dugi niz godina.
Najčešći razlog zbog kojeg se mnoge tvrtke bore s ostvarenjem rasta prihoda jest izostanak sveobuhvatne strategije poslovanja.
Prodaja, marketing i korisnička podrška tri su osnovna elementa kroz koje tvrtke ostvaruju prihode i da bi ti prihodi bili zadovoljavajući sva tri segmenta moraju funkcionirati kao 'švicarski sat'.
Upravo o tome kako to postići razgovarat ćemo na još jednom webinaru s Andrejom Fazlić, našom kolumnisticom i osnivačicom konzultantske agencije Astarta:Bit koja djeluje na sjecištu marketinga, prodaje i razvoja poslovanja putem Inbound metodologije.
Prijavite se na webinar
Bez obzira koliko dugo ste prisutni na tržištu i u kakvom okruženju poslujete potrebna vam je jasna uputa ili bolje rečeno recept za opstanak i rast.
Kako stvoriti odličan recept za uspjeh i koje sve elemente morate udružiti da biste bili uspješni saznajte na ovom webinaru.
Ono o čemu ćemo na webinaru govoriti je slijedeće:
- Što je zapravo poslovna strategija
- Zašto taktike nisu dovoljne
- Kako uskladiti prodaju i marketing unutar tvrtke
- Zašto je korisnička podrška podcjenjen i zanemaren segment poslovanja
Webinar je besplatan i održat će se u utorak 10.05.2022. s početkom u 11:00 sati, a prijave su otvorene i nalaze se na ovoj poveznici.
Nakon što zaprimimo vašu prijavu poslat ćemo vam link za pristup webinaru.
Prijavite se na newsletter i primajte najnovije trendove i savjete ravno u Vaš inbox
Digitalizacija poslovanja, usklađivanje tehnologije, procesa i ljudi, često zvuči poput nečega što se postigne preko noći, ali stvarnost je mnogo složenija. Većina poslovanja treba digitalni razvoj – postupan, fleksibilan i ljudski vođen proces prilagodbe. A sve o digitalnoj transformaciji, donosi nam Andreja Fazlić u svojem novom članku.
Svaka čarter tvrtka mora koordinirati između gostiju, plovila, vlasnika i zaposlenika - i to uspješno, zar ne? U isto vrijeme se sve radne operacije moraju neometano odvijati. I kako onda sebi i svom poslovanju olakšati rad i pojednostaviti dnevne zadatke? Na našem webinaru ćete otkriti sve o tome kako uz pravu sveobuhvatnu aplikaciju za čarter management koja će ne samo unaprijediti, nego i preoblikovati vaše poslovanje. Registrirajte se i saznajte kako transformirati svoje poslovanje!
Društvene mreže se stalno razvijaju, s novim trendovima, taktikama i nadogradnjama platformi koja vas konstanto zasipaju sa svih strana. Uz sve te promjene, lako je podleći dezinformacijama ili zastarjelim savjetima. Međutim, jedna od najvrjednijih vještina za dugoročni uspjeh na društvenim mrežama je naučiti razlikovati činjenice od fikcije.
Hrvatska ima izniman potencijal za korištenje solarne energije kao glavnog obnovljivog izvora. S obzirom na iznimnu insolaciju i pogodnu geografsku poziciju, posebno u Dalmaciji i na Jadranu, solarna energija može povećati energetsku sigurnost i osigurati financijsku uštedu. Unatoč tome, brojne su birokratske prepreke i izazovi.