Webinar: Kako definirati poslovnu strategiju?


Najava besplatnog webinara za tvrtke u nautičkom čarteru o strategiji poslovanja, kako ju definirati i provoditi.

Većina poduzetnika će reći kako imaju poslovnu strategiju i da znaju kako će nastupati na tržištu, a onda kad se malo bolje provjeri ispada da imaju samo tzv. random acts of marketing. Drugim riječima, provode taktike (i to najčešće samo marketinga) bez definirane strategije. 

Strategija poslovanja je nešto bez čega niti jedna tvrtka ne bi trebala/mogla/smjela poslovati, no to se ipak događa. I to posluju i opstaju na tržištu dugi niz godina. 

Najčešći razlog zbog kojeg se mnoge tvrtke bore s ostvarenjem rasta prihoda jest izostanak sveobuhvatne strategije poslovanja. 

Prodaja, marketing i korisnička podrška tri su osnovna elementa kroz koje tvrtke ostvaruju prihode i da bi ti prihodi bili zadovoljavajući sva tri segmenta moraju funkcionirati kao 'švicarski sat'.

Upravo o tome kako to postići razgovarat ćemo na još jednom webinaru s Andrejom Fazlić, našom kolumnisticom i osnivačicom konzultantske agencije Astarta:Bit koja djeluje na sjecištu marketinga, prodaje i razvoja poslovanja putem Inbound metodologije.

Prijavite se na webinar

Strategija - recept za uspjeh

Bez obzira koliko dugo ste prisutni na tržištu i u kakvom okruženju poslujete potrebna vam je jasna uputa ili bolje rečeno recept za opstanak i rast.

Kako stvoriti odličan recept za uspjeh i koje sve elemente morate udružiti da biste bili uspješni saznajte na ovom webinaru.

Ono o čemu ćemo na webinaru govoriti je slijedeće:

-    Što je zapravo poslovna strategija
-    Zašto taktike nisu dovoljne
-    Kako uskladiti prodaju i marketing unutar tvrtke
-    Zašto je korisnička podrška podcjenjen i zanemaren segment poslovanja

Webinar je besplatan i održat će se u utorak 10.05.2022. s početkom u 11:00 sati, a prijave su otvorene i nalaze se na ovoj poveznici.

Nakon što zaprimimo vašu prijavu poslat ćemo vam link za pristup webinaru.

 

  • Podijeli:


Kategorije trendova


Newsletter

Prijavite se na newsletter i primajte najnovije trendove i savjete ravno u Vaš inbox

Najnoviji trendovi

U 2025. pobjednici bit će oni s jasnim fokusom poslovanja
U 2025. pobjednici bit će oni s jasnim fokusom poslovanja

Nova sezona, novi izazovi! Ove godine se Andreja Fazlić fokusira na strategiju, digitalnu transformaciju i psihologiju promjena. Tu su i bitne smjernice za lidere koji žele biti ispred konkurencije i osigurati rast svog poslovanja. Strategija, ljudi i HubSpot mogu biti pokretači i vašeg poslovnog rasta. Kako ih primijeniti? Saznajte u nastavku.

Kako zarađivati od iznajmljivanja plovila
Kako zarađivati od iznajmljivanja plovila

Turisti svake sezone uživaju u ljepotama Jadrana na unajmljenim jahtama. Dok oni istražuju kristalno čisto more, vlasnici plovila i čarter kompanije ostvaruju solidne prihode. Može li ovo biti isplativa prilika i za vas?

Poliranje plovila - kako i zašto ga trebate raditi
Poliranje plovila - kako i zašto ga trebate raditi

Sigurnost. Kvaliteta. Vrhunski izgled. To su sigurno riječi s kojima želite asocirati svoja čarter plovila. Znate li kako je sama estetika plovila često baš onaj odlučujući faktor za goste? Često je baš izgled onaj koji prevagne u odluci... I što će najbolje privući goste nego sjajno, čisto i kvalitetno ispolirano plovilo.

Boot Düsseldorf 2025 - jedinstveni globalni nautički događaj
Boot Düsseldorf 2025 - jedinstveni globalni nautički događaj

Boot Düsseldorf je najveća svjetska izložba jahti i sportova na vodi. Međutim, ovaj događaj je više od tipičnog nautičkog sajma - nudi pogled u budućnost sportova na vodi i održivih morskih inovacija. Ove godine, od 18. do 26. siječnja, posjetitelji će imati priliku doživjeti sve to - od najmodernijih tehnologija na Blue Innovation Docku do luksuznih jahti i praktičnih iskustava s opremom - jer ovaj događaj ima ponešto za svakoga.