Ove je godine ICE’22 došao na svoje, jer je nakon dvije godine sajam napokon održan uživo. Saznajte koliko je profesionalaca iz čarter industrije sudjelovalo na ovom B2B susretu te koji su novitet predstavili organizatori.
International Charter Expo, odnosno ICE’22 kao najveći svjetski B2B čarter event sa više od 1500 sudionika iz više od 500 tvrtki iz cijeloga svijeta, ove se godine održao od 7. do 9. prosinca u Zagrebu.
Ove godine posebno je to što se ovaj sajam nautičke industrije nakon dvije godine napokon održao u živo, te su sudionici sajma imali priliku nadoknaditi propušteno, na onaj najbolji način - osobnim susretima.
ICE’22 u organizaciji Yachtmaster Grupe naglašava kako su ove godine imali i 151 tvrtku koja je na sajmu sudjelovala prvi put, što je rekordan broj za čarter industriju na ovom području.
Zagreb je odlična destinacija koja ima mnogo toga za ponuditi, a ove je godine svoju ponudu ponovno proširio za International Charter Expo koji se protekle dvije godine zbog opravdanih razloga održavao na digitalnim platformama.
I ove je godine ICE ponudio mogućnost korištenja svog inovativnog Handshake softwarea, putem kojeg su sudionici imali priliku unaprijed ugovoriti sastanke za svoje tvrtke prema njihovim potrebama i interesima. Prema podacima koje su iznijeli organizatori sajma, uz pomoć ovog software-a održano je ukupno 10 836 sastanaka.
Sastanke su sudionici poput operatera flota, dobavljača, brokera i putničkih agencija te digitalnih platformi održavali na svojim izložbenim štandovima ili za to predviđenim lounge područjima.
Cilj ovoga, kao i ostalih sajmova je bio predstaviti svoju tvrtku i poslovanje pobliže, ali i ostvariti međusobnu komunikaciju te iskoristiti prilike za proširenje ili unaprjeđenje svojih poslovanja. Ako je suditi prema brojkama koje su organizatori naveli, ICE se može navesti i kao još jedan uspješan sajam u Hrvatskoj – zemlji sa najvećom čarter flotom na Mediteranu.
Jedna od posebnosti ovog B2B orijentiranog sajma, je i dugoočekivani, sada već tradicionalni ICE Rocks party koji se održava nakon prvog dana sajma.
Ove godine na sajmu je predstavljen Crewed & Luxury sektor, u kojem su mogle sudjelovati tvrtke koje u svojoj ponudi imaju plovila kao što su guleti, mini kruzeri kao i mega jahte. Ovim je tvrtkama ovo bila idealna prilika kvalitetno se samostalno predstaviti, na jedan sasvim novi način.
Organizatori kažu kako je ICE’22 kao internacionalni sajam prvi realizirao jedan ovakav luksuzni događaj na svjetskoj razini, gdje su se mogli pokazati i dokazati i oni koji imaju malo drugačija, veća ili luksuznija plovila. Crewed & Luxury sektor je također i dobio priliku pokazati se brokerima iz cijelog svijeta.
U konačnici ICE’22 je bio prilika za stvaranje novih kontakata i poslovnih prilika, što ovome sajmu samo daje vjetar u leđa za daljnji rast i razvoj novih ideja i inovacija. Ostaje nam vidjeti što nam International Charter Expo priprema dogodine.
Prijavite se na newsletter i primajte najnovije trendove i savjete ravno u Vaš inbox
Strategija nije samo plan – ona je smjer, vizija i dosljednost u provođenju odluka. Ipak, mnoge tvrtke upadaju u zamku kratkoročnih rješenja i improvizacije, što ih dugoročno vodi u kaos i stagnaciju. Saznajte kako je strategija evoluirala od antičke Grčke do suvremenih poslovnih modela - zašto su provjereni modeli strateškog planiranja, poput onih koje naglašava Andreja Fazlić, bitni za održiv rast? I kakvu ulogu u svemu tome igra organizacijska kultura.
Čarter industrija u Hrvatskoj izuzetno je konkurentna. Svaki čarter ili vlasnik flote bore se za pažnju potencijalnih gostiju, a klasični pristupi više nisu dovoljni. Oni koji razumiju što funkcionira u digitalnom marketingu, znaju i kako spojiti strategiju s očekivanjima modernih putnika. Donosimo vam nekoliko marketing trikova - konkretne taktike koje privlače prave goste i pretvaraju ih u zadovoljne klijente.
Većina čarter gostiju zna što može očekivati – preuzimanje broda, standardna oprema, unaprijed definirana ruta. No, upravo tu leži prilika. Prava personalizacija ne znači samo ispunjavanje želja, već otkrivanje potreba koje gosti ni sami nisu prepoznali. Mali, nenametljivi detalji mogu stvoriti osjećaj ekskluzivnosti, čak i kod onih koji su već prošli desetke plovidbi. Kako se istaknuti u industriji u kojoj svi nude sličnu uslugu? Otkrijte kako se istaknuti personalizacijom koja ne djeluje forsirano, već kao prirodan nastavak očekivanja gostiju.
Ne trebate biti najveći kako biste bili najbolji. Male čarter tvrtke imaju fleksibilnost i osobni pristup koji velike tvrtke često ne mogu ponuditi. Da, velike flote dominiraju tržištem, ali male čarter tvrtke imaju svoje adute. Saznajte kako pametnom strategijom i učinkovitim marketingom uspješno konkurirati.