Ove je godine ICE’22 došao na svoje, jer je nakon dvije godine sajam napokon održan uživo. Saznajte koliko je profesionalaca iz čarter industrije sudjelovalo na ovom B2B susretu te koji su novitet predstavili organizatori.
International Charter Expo, odnosno ICE’22 kao najveći svjetski B2B čarter event sa više od 1500 sudionika iz više od 500 tvrtki iz cijeloga svijeta, ove se godine održao od 7. do 9. prosinca u Zagrebu.
Ove godine posebno je to što se ovaj sajam nautičke industrije nakon dvije godine napokon održao u živo, te su sudionici sajma imali priliku nadoknaditi propušteno, na onaj najbolji način - osobnim susretima.
ICE’22 u organizaciji Yachtmaster Grupe naglašava kako su ove godine imali i 151 tvrtku koja je na sajmu sudjelovala prvi put, što je rekordan broj za čarter industriju na ovom području.
Zagreb je odlična destinacija koja ima mnogo toga za ponuditi, a ove je godine svoju ponudu ponovno proširio za International Charter Expo koji se protekle dvije godine zbog opravdanih razloga održavao na digitalnim platformama.
I ove je godine ICE ponudio mogućnost korištenja svog inovativnog Handshake softwarea, putem kojeg su sudionici imali priliku unaprijed ugovoriti sastanke za svoje tvrtke prema njihovim potrebama i interesima. Prema podacima koje su iznijeli organizatori sajma, uz pomoć ovog software-a održano je ukupno 10 836 sastanaka.
Sastanke su sudionici poput operatera flota, dobavljača, brokera i putničkih agencija te digitalnih platformi održavali na svojim izložbenim štandovima ili za to predviđenim lounge područjima.
Cilj ovoga, kao i ostalih sajmova je bio predstaviti svoju tvrtku i poslovanje pobliže, ali i ostvariti međusobnu komunikaciju te iskoristiti prilike za proširenje ili unaprjeđenje svojih poslovanja. Ako je suditi prema brojkama koje su organizatori naveli, ICE se može navesti i kao još jedan uspješan sajam u Hrvatskoj – zemlji sa najvećom čarter flotom na Mediteranu.
Jedna od posebnosti ovog B2B orijentiranog sajma, je i dugoočekivani, sada već tradicionalni ICE Rocks party koji se održava nakon prvog dana sajma.
Ove godine na sajmu je predstavljen Crewed & Luxury sektor, u kojem su mogle sudjelovati tvrtke koje u svojoj ponudi imaju plovila kao što su guleti, mini kruzeri kao i mega jahte. Ovim je tvrtkama ovo bila idealna prilika kvalitetno se samostalno predstaviti, na jedan sasvim novi način.
Organizatori kažu kako je ICE’22 kao internacionalni sajam prvi realizirao jedan ovakav luksuzni događaj na svjetskoj razini, gdje su se mogli pokazati i dokazati i oni koji imaju malo drugačija, veća ili luksuznija plovila. Crewed & Luxury sektor je također i dobio priliku pokazati se brokerima iz cijelog svijeta.
U konačnici ICE’22 je bio prilika za stvaranje novih kontakata i poslovnih prilika, što ovome sajmu samo daje vjetar u leđa za daljnji rast i razvoj novih ideja i inovacija. Ostaje nam vidjeti što nam International Charter Expo priprema dogodine.
Prijavite se na newsletter i primajte najnovije trendove i savjete ravno u Vaš inbox
Radnici traže više, poslodavci zbrajaju i oduzimaju, i izgleda kako turizam – naš stari oslonac – sve teže održava svoju ravnotežu. I iza svakodnevnih brojki krije se puno veće pitanje: što kad rast više ne dolazi sam od sebe? U svom novom tekstu Ivica Žuro otvara pitanja koja rijetko dospiju u fokus – što kada rast više ne dolazi sam od sebe? I gdje je u svemu tome Hrvatska?
Prvi dojam kod prodaje? Fotografije i videa (ako ih imate). Teško da ćete prodati nešto bez dobre fotografije. I ne samo vi, nego itko tko se bavi prodajom. U svakom poslu, pa tako i u čarteru trebate znati kako su ponekad fotografija i video odlučujući faktor. Kad potencijalni gosti pretražuju brodove, prvih par sekundi su presudne.
Imate li plovni objekt za krstarenje ili za izlete te planirate li ga unaprijediti ili biti ekološki osviješteni? Upravo sada dostupna je posebna prilika za vlasnike ovakvih plovila koji žele smanjiti troškove ulaganja u održivu tehnologiju čak do 70%. Silvija Domitrović Došen donosi informacije o bespovratnim sredstvima Ministarstva turizma, namijenjenima zelenoj tranziciji nautičkog sektora. Otkrijte jeste li među onima koji mogu ostvariti ovu potporu.
Strategija je često pogrešno shvaćena kao složen i nedostupan koncept, rezerviran samo za stručnjake. Andreja Fazlić u svom novom članku objašnjava koji su zapravo strateški okviri koje bi trebao poznavati svaki CEO i svaki lider koji želi razviti učinkovitu strategiju za svoj biznis. Saznajte kako izabrati najbolje poslovne odluke koje vode do konkurentske prednosti i uspjeha.