Odbrojavamo dane do jedine svjetske yacht charter konferencije


Booking Manager Summit, jedina yacht charter konferencija u svijetu, nastavlja sa svojom misijom educiranja i osnaživanja charter industrije.

Tri dana, od 10. do 12. studenog 2021., Hilton Garden Inn hotel u Zagrebu bit će globalno središte edukacije yacht charter svijeta.

Međunarodni predavači s bogatim iskustvom suradnje s velikim svjetskim kompanijama praktično znanje približit će i prenijeti yacht charter svijetu.

Ovogodišnji cilj Booking Manager Summita je postavljanje čvrstih temelja za budući smjer industrije, od tuda je i proizašao slogan: Shape The Future of Charter. Događaji koji su iza nas i trenutna globalna situacija ukazuju da se nalazimo u iznimno zahtjevnom periodu poslovanja u turizmu. Stoga, danas je znanje primjenjivo u praksi ključ kojim trebamo oblikovati stabilnu i profitabilnu budućnost yacht charter industrije

navela je Martina Hršak, COO tvrtke MMK Systems koja je prepoznala potencijal održavanja konferencije ovakvog tipa i uspješno ga sprovela u djelo zadnje 2 godine, postavljajući visoku ljestvicu za ovogodišnji 3. Summit.

Hibridno izdanje ove edukativne konferencije ponudit će kvalitetna predavanja i inovativne radionice uživo i u virtualnom formatu. Tri dana, preko 30 internacionalnih predavača poput stručnjaka za prodaju Andya Prestona i Chrisa Crofta, marketing specijalista za yacht charter Bena Taylora, te LinkedIn stručnjakinje Kotryne Kurt pružit će učinkovite odgovore na sve aktualne izazove, a uvijek dinamični i zanimljivi paneli analizirat će i segmentirati nove trendove.

Osim edukacije, iznimno važan dio konferencije je i povezivanje sudionika s ciljem razmjene iskustava i sklapanja novih partnerstva. Međusobna interakcija i sastanci planiraju se omogućiti uživo u prostranom Booking Manager Summit loungeu smještenom u Garden Inn hotelu, ali i putem unaprijeđene i brze virtualne platforme.

Očekuje se da će Booking Manager Summit ove godine kvalitetno prenijeti inovativne ideje i znanja charter profesionalcima te postaviti temelje za održivu i profitabilnu budućnost industrije. Više detalja o Booking Manager Summitu 2021 možete pronaći na linku

  • Podijeli:


Kategorije trendova


Newsletter

Prijavite se na newsletter i primajte najnovije trendove i savjete ravno u Vaš inbox

Najnoviji trendovi

Tenderi pod povećalom: Nova pravila plovidbe koja čarter tvrtke moraju znati
Tenderi pod povećalom: Nova pravila plovidbe koja čarter tvrtke moraju znati

U svom čarteru ste sigurno barem jednom imali raspravu oko tendera. Nitko više nije bio siguran što se smije, a što ne. Koje je sigurno područje plovidbe, smije li prevoziti putnike i sl. Novi Pravilnik o sigurnosti pomorske plovidbe napokon rješava pitanje područja plovidbe tendera, ali donosi reda i u nekim drugim segmentima plovidbe.

Upselling - kako povećati prihode kroz dodatne usluge
Upselling - kako povećati prihode kroz dodatne usluge

Prodaja počinje bukingom, ali tu ne završava. Upravo tu počinje prostor za dodatnu zaradu - i to bez pritiska, bez agresivne komunikacije, samo kroz pametno ponuđene usluge koje gostu stvarno trebaju. Ako vodite čarter, surađujete s agencijama ili ste dio prateće industrije, ovaj tekst donosi konkretne ideje kako dodatne usluge mogu poboljšati iskustvo gostiju i povećati prihode.

Komunikacija u kriznim situacijama - praktičan vodič za čarter tvrtke
Komunikacija u kriznim situacijama - praktičan vodič za čarter tvrtke

U čarteru, sve počinje i završava na dojmu - u svakoj poruci, tonu i reakciji. Danas gosti ne žele savršenstvo, ali žele znati da netko drži stvari pod kontrolom. Ne žele da ih se ignorira. A kad nastane situacija, žele znati da netko preuzima odgovornost. Ne možete spriječiti sve probleme. Ali možete naučiti kako komunicirati u kriznim situacijama.

Digitalni marketing u čarter industriji: Vrijeme je za jače odnose s gostima
Digitalni marketing u čarter industriji: Vrijeme je za jače odnose s gostima

Digitalni marketing u yacht čarter industriji nije pitanje trendova nego odgovornog poslovanja. U ovom članku Selma Ćubara razbija ključne zablude – od iluzije o online platformama do pogrešnog razumijevanja brenda i lojalnosti gosta. Jasno, konkretno i poticajno, ovaj tekst otvara prostor za konstruktivan razgovor među agentima, fleet operaterima i svima koji vjeruju da odnos s gostom nije trošak – nego temelj dugoročnog uspjeha.