Otkazan Boot Duesseldorf


Prema današnjem službenom priopćenju otkazano je održavanje najvećeg nautičkog sajma u siječnju - Boot Duesseldorf.

photo: Messe Düsseldorf/ctillmann

 

Zbog širenja varijante virusa omicron, u Njemačkoj su od 28. prosinca na snazi ​​daljnja ograničenja, uključujući sve događaje. Nakon sastanka ministara predsjednika saveznih država o situaciji s pandemijom 21. prosinca 2021., Sjeverna Rajna-Vestfalija (NRW) zabranila je održavanje velikih događanja s posjetiteljima u siječnju.

Razlog je to zbog kojeg je uprava Messe Duesseldorf, na čelu s izvršnim direktorom Wolfram N. Diener, donijela odluku o otkazivanju održvanja sajma Boot u 2022. godini.

Uprava sajma u potpunosti podržava odluke vlade i ministara te potvrđuju kako je to u skladu i s njihovim nastojanjima da spriječe sveopću zabrinutost među izlagačima ovogodišnjeg sajma zbog izlaganja za vrijeme novog vala pandemije.

Održavanje sljedećeg sajma Boot zakazano je za 21. - 29. siječnja 2023. godine.

Ovdje možete pročitati izvorno službeno priopćenje Boot Duesseldorf.

  • Podijeli:


Kategorije trendova


Newsletter

Prijavite se na newsletter i primajte najnovije trendove i savjete ravno u Vaš inbox

Najnoviji trendovi

Tenderi pod povećalom: Nova pravila plovidbe koja čarter tvrtke moraju znati
Tenderi pod povećalom: Nova pravila plovidbe koja čarter tvrtke moraju znati

U svom čarteru ste sigurno barem jednom imali raspravu oko tendera. Nitko više nije bio siguran što se smije, a što ne. Koje je sigurno područje plovidbe, smije li prevoziti putnike i sl. Novi Pravilnik o sigurnosti pomorske plovidbe napokon rješava pitanje područja plovidbe tendera, ali donosi reda i u nekim drugim segmentima plovidbe.

Upselling - kako povećati prihode kroz dodatne usluge
Upselling - kako povećati prihode kroz dodatne usluge

Prodaja počinje bukingom, ali tu ne završava. Upravo tu počinje prostor za dodatnu zaradu - i to bez pritiska, bez agresivne komunikacije, samo kroz pametno ponuđene usluge koje gostu stvarno trebaju. Ako vodite čarter, surađujete s agencijama ili ste dio prateće industrije, ovaj tekst donosi konkretne ideje kako dodatne usluge mogu poboljšati iskustvo gostiju i povećati prihode.

Komunikacija u kriznim situacijama - praktičan vodič za čarter tvrtke
Komunikacija u kriznim situacijama - praktičan vodič za čarter tvrtke

U čarteru, sve počinje i završava na dojmu - u svakoj poruci, tonu i reakciji. Danas gosti ne žele savršenstvo, ali žele znati da netko drži stvari pod kontrolom. Ne žele da ih se ignorira. A kad nastane situacija, žele znati da netko preuzima odgovornost. Ne možete spriječiti sve probleme. Ali možete naučiti kako komunicirati u kriznim situacijama.

Digitalni marketing u čarter industriji: Vrijeme je za jače odnose s gostima
Digitalni marketing u čarter industriji: Vrijeme je za jače odnose s gostima

Digitalni marketing u yacht čarter industriji nije pitanje trendova nego odgovornog poslovanja. U ovom članku Selma Ćubara razbija ključne zablude – od iluzije o online platformama do pogrešnog razumijevanja brenda i lojalnosti gosta. Jasno, konkretno i poticajno, ovaj tekst otvara prostor za konstruktivan razgovor među agentima, fleet operaterima i svima koji vjeruju da odnos s gostom nije trošak – nego temelj dugoročnog uspjeha.