Kako do povoljnih financijskih sredstava za financiranje tekućih poslovnih aktivnosti, u kojim rokovima i koje uvjete trebate ispunjavati za prijavu na HAMAG BICRO program kreditiranja.
Agencija za potporu poduzetnicima HAMAG BICRO povećala je maksimalni iznos kredita u programu financiranja obrtnih sredstava poduzetnicima pogođenima utjecajem pandemije.
Najveći iznos zajma sada je 750.000,00 HRK ili dvostruko više nego početkom godine.
Ostali uvjeti su nepromijenjeni:
To u praksi znači da se na podignutih 750.000,00 HRK sveukupno plaća cca 6.637,00 HRK kamate. Izraženo u sveeuropskoj valuti, na 100.000,00 EUR glavnice kredita platiti će se ni manje ni više nego cca 885 EUR kamate.
Da bi se mogli kvalificirati za navedeni kredit, morate biti pravna osoba koja je imala poslovanje bar tri mjeseca u 2019. godini te imala pad prihoda u 2020. u odnosu na godinu prije od najmanje 20%.
Ujedno poduzeće ili obrt u vašem vlasništvu mora imati minimalno 1 zaposlenog na puno radno vrijeme, račun mu u posljednjih 6 mjeseci ne smije biti blokiran neprekinuto dulje od 30 dana, ne smije kasniti u otplati drugih kredita te ne smije imati otvoren predstečajni postupak ili likvidaciju.
Program je usmjeren na mikro, mala i srednja poduzeća koja do sada nisu koristila COVID-19 zajam za obrtna sredstva. Zajmom je prihvatljivo financirati ulaganja u obrtna sredstva, uključujući PDV, ali ne i refinancirati postojeće obveze po kreditima ili leasingu te podmirivati obveze nastalih prije 2020. godine. Sredstva zajma isplaćuju se na namjenski račun poduzetnika te moraju biti namjenski iskorištena što se dokazuje dostavom računa temeljem kojih je izvršeno plaćanje i izvoda namjenskog računa kao dokaza o izvršenom plaćanju.
Rok za provedbu programa je 31.12.2021.
No, obzirom da je riječ o najpovoljnijem izvoru kapitala za obrtna sredstva na tržištu, ukoliko ćete ići na korištenje bolje se javiti čim prije budući je za odobravanje ostalo još 193 milijuna kuna.
Tijekom prva tri tjedna uvođenja odobrilo je 62 milijuna kuna budući je veći dostupan iznos motivirao mnoge na prijavu. Bilježi se pojačan interes tijekom posljednjih tjedan dana kada je odobreno 30 milijuna kuna za razne zahtjeve.
Određene djelatnosti kao što su ribarstvo i akvakultura, duhanska industrija, kasina, proizvodnja oružja i slično su isključena od mogućnosti prijave. Također se programom ne financiraju područja vezana uz GMO i dio bio-znanosti te IT poduzeća koja se bave aktivnostima čiji su ciljevi podupiranje svih aktivnosti uključenih u navedene sektore koji se ne mogu prijaviti za financiranje.
Prijavite se na newsletter i primajte najnovije trendove i savjete ravno u Vaš inbox
Strategija nije samo plan – ona je smjer, vizija i dosljednost u provođenju odluka. Ipak, mnoge tvrtke upadaju u zamku kratkoročnih rješenja i improvizacije, što ih dugoročno vodi u kaos i stagnaciju. Saznajte kako je strategija evoluirala od antičke Grčke do suvremenih poslovnih modela - zašto su provjereni modeli strateškog planiranja, poput onih koje naglašava Andreja Fazlić, bitni za održiv rast? I kakvu ulogu u svemu tome igra organizacijska kultura.
Čarter industrija u Hrvatskoj izuzetno je konkurentna. Svaki čarter ili vlasnik flote bore se za pažnju potencijalnih gostiju, a klasični pristupi više nisu dovoljni. Oni koji razumiju što funkcionira u digitalnom marketingu, znaju i kako spojiti strategiju s očekivanjima modernih putnika. Donosimo vam nekoliko marketing trikova - konkretne taktike koje privlače prave goste i pretvaraju ih u zadovoljne klijente.
Većina čarter gostiju zna što može očekivati – preuzimanje broda, standardna oprema, unaprijed definirana ruta. No, upravo tu leži prilika. Prava personalizacija ne znači samo ispunjavanje želja, već otkrivanje potreba koje gosti ni sami nisu prepoznali. Mali, nenametljivi detalji mogu stvoriti osjećaj ekskluzivnosti, čak i kod onih koji su već prošli desetke plovidbi. Kako se istaknuti u industriji u kojoj svi nude sličnu uslugu? Otkrijte kako se istaknuti personalizacijom koja ne djeluje forsirano, već kao prirodan nastavak očekivanja gostiju.
Ne trebate biti najveći kako biste bili najbolji. Male čarter tvrtke imaju fleksibilnost i osobni pristup koji velike tvrtke često ne mogu ponuditi. Da, velike flote dominiraju tržištem, ali male čarter tvrtke imaju svoje adute. Saznajte kako pametnom strategijom i učinkovitim marketingom uspješno konkurirati.