Kako do povoljnih financijskih sredstava za financiranje tekućih poslovnih aktivnosti, u kojim rokovima i koje uvjete trebate ispunjavati za prijavu na HAMAG BICRO program kreditiranja.
Agencija za potporu poduzetnicima HAMAG BICRO povećala je maksimalni iznos kredita u programu financiranja obrtnih sredstava poduzetnicima pogođenima utjecajem pandemije.
Najveći iznos zajma sada je 750.000,00 HRK ili dvostruko više nego početkom godine.
Ostali uvjeti su nepromijenjeni:
To u praksi znači da se na podignutih 750.000,00 HRK sveukupno plaća cca 6.637,00 HRK kamate. Izraženo u sveeuropskoj valuti, na 100.000,00 EUR glavnice kredita platiti će se ni manje ni više nego cca 885 EUR kamate.
Da bi se mogli kvalificirati za navedeni kredit, morate biti pravna osoba koja je imala poslovanje bar tri mjeseca u 2019. godini te imala pad prihoda u 2020. u odnosu na godinu prije od najmanje 20%.
Ujedno poduzeće ili obrt u vašem vlasništvu mora imati minimalno 1 zaposlenog na puno radno vrijeme, račun mu u posljednjih 6 mjeseci ne smije biti blokiran neprekinuto dulje od 30 dana, ne smije kasniti u otplati drugih kredita te ne smije imati otvoren predstečajni postupak ili likvidaciju.
Program je usmjeren na mikro, mala i srednja poduzeća koja do sada nisu koristila COVID-19 zajam za obrtna sredstva. Zajmom je prihvatljivo financirati ulaganja u obrtna sredstva, uključujući PDV, ali ne i refinancirati postojeće obveze po kreditima ili leasingu te podmirivati obveze nastalih prije 2020. godine. Sredstva zajma isplaćuju se na namjenski račun poduzetnika te moraju biti namjenski iskorištena što se dokazuje dostavom računa temeljem kojih je izvršeno plaćanje i izvoda namjenskog računa kao dokaza o izvršenom plaćanju.
Rok za provedbu programa je 31.12.2021.
No, obzirom da je riječ o najpovoljnijem izvoru kapitala za obrtna sredstva na tržištu, ukoliko ćete ići na korištenje bolje se javiti čim prije budući je za odobravanje ostalo još 193 milijuna kuna.
Tijekom prva tri tjedna uvođenja odobrilo je 62 milijuna kuna budući je veći dostupan iznos motivirao mnoge na prijavu. Bilježi se pojačan interes tijekom posljednjih tjedan dana kada je odobreno 30 milijuna kuna za razne zahtjeve.
Određene djelatnosti kao što su ribarstvo i akvakultura, duhanska industrija, kasina, proizvodnja oružja i slično su isključena od mogućnosti prijave. Također se programom ne financiraju područja vezana uz GMO i dio bio-znanosti te IT poduzeća koja se bave aktivnostima čiji su ciljevi podupiranje svih aktivnosti uključenih u navedene sektore koji se ne mogu prijaviti za financiranje.
Prijavite se na newsletter i primajte najnovije trendove i savjete ravno u Vaš inbox
U svom čarteru ste sigurno barem jednom imali raspravu oko tendera. Nitko više nije bio siguran što se smije, a što ne. Koje je sigurno područje plovidbe, smije li prevoziti putnike i sl. Novi Pravilnik o sigurnosti pomorske plovidbe napokon rješava pitanje područja plovidbe tendera, ali donosi reda i u nekim drugim segmentima plovidbe.
Prodaja počinje bukingom, ali tu ne završava. Upravo tu počinje prostor za dodatnu zaradu - i to bez pritiska, bez agresivne komunikacije, samo kroz pametno ponuđene usluge koje gostu stvarno trebaju. Ako vodite čarter, surađujete s agencijama ili ste dio prateće industrije, ovaj tekst donosi konkretne ideje kako dodatne usluge mogu poboljšati iskustvo gostiju i povećati prihode.
U čarteru, sve počinje i završava na dojmu - u svakoj poruci, tonu i reakciji. Danas gosti ne žele savršenstvo, ali žele znati da netko drži stvari pod kontrolom. Ne žele da ih se ignorira. A kad nastane situacija, žele znati da netko preuzima odgovornost. Ne možete spriječiti sve probleme. Ali možete naučiti kako komunicirati u kriznim situacijama.
Digitalni marketing u yacht čarter industriji nije pitanje trendova nego odgovornog poslovanja. U ovom članku Selma Ćubara razbija ključne zablude – od iluzije o online platformama do pogrešnog razumijevanja brenda i lojalnosti gosta. Jasno, konkretno i poticajno, ovaj tekst otvara prostor za konstruktivan razgovor među agentima, fleet operaterima i svima koji vjeruju da odnos s gostom nije trošak – nego temelj dugoročnog uspjeha.