Zašto je provisioning potreban? Što je to točno što provisioning servisi rade? Kako naručiti zalihe da vas čekaju prije isplovljavanja, ako planirate isploviti na tjedan ili dva? Plovite bezbrižno - naručite sve što vam treba online.
Bareboat čarter i provisioning idu ruku pod ruku.
Za one koji ne znaju, provisioning bi, jednostavno rečeno, bilo naručivanje namirnica i potrepština direktno na plovilo unajmljeno u čarteru.
Zašto je provisioning važan ako ste u čarteru, na bareboat plovilu?
Vaša narudžba vas već čeka ili stiže u vrijeme koje ste unaprijed dogovorili, dok se obavlja check-in procedura ili provjera plovila.
Kada unajmite plovilo bez posade, važno je unaprijed isplanirati opskrbu namirnicama i što ćete svaki dan jesti i piti – kako se ne bi dogodilo da morate svako malo pristajati u luke i marine i izlaziti te tražiti gdje ima trgovina.
A trgovine, pogotovo one otočne, mogu imati i “malo” veće cijene u sezoni.
Čemu služi provisioning? Ova usluga opskrbe direktno na plovilo, omogućava uživanje u plovidbi bez stresa i brige.
S dobrom pripremom unaprijed i provisioningom na plovilo prije samog isplovljavanja, nema nepotrebnog gubitka vremena, naručite sve što vam treba i što želite unaprijed - i to isto vam se dostavi.
Manje brige oko toga imate li što sutra za ručak, ostavlja više vremena za uživanje u ljepotama Jadrana, zar ne?
Za one koji to do sada nisu nikada učinili ili ne znaju otkuda početi, donosimo vodič kako se zapravo opskrbiti za višetjednu plovidbu:
A uz dostavu svega što bi bilo potrebno u plovidbi, osim dobrog planiranja, važno je poznavati i lokalnu zajednicu.
Veća je vjerojatnost da ćete proći bolje, osobito što se tiče svježih namirnica, ako naručite od lokalnog provisioning servisa. Najbolje bi bilo odabrati onaj koji se bavi isključivo provisioningom i ima iskustva u radu s nautičarima.
Većina web stranica preko kojih možete online naručiti sve što vam treba, imaju već unaprijed pripremljene pakete – od paketa s osnovnim namirnicama. do paketa svježeg voća i povrća, veganskih paketa te paketa sa biranim vinima i delikatesama i sl.
Naš je savjet imati i alternativni plan, ostati u kontaktu s njima za slučaj ako se dogodi da vam treba još nešto od zaliha.
Kako organizirati bezbrižnu plovidbu, bez straha da će se hrana morati baciti ili se morati vezivati u marini i obavljati šoping u malim priobalnim mjestima?
Čuvanje namirnica možda i jest izazov u nekim manjim plovilima zbog ograničene veličine kuhinje ili skladišnog prostora, ali uz dobru organizaciju i pristup sve je moguće.
I na kraju – ima li išta bolje od bezbrižne plovidbe gdje je jedino o čemu imate brinuti to koju ćete novu uvalu otkriti?
Zato su tu provisioning servisi koji na svojoj web stranici nude sve što vam može zatrebati, a usput i vrše dostavu... Ništa drugo ne preostaje nego uživati.
Trebate li više informacija kako se povezati sa provisioning servisima ili i vi želite otvoriti jedan takav servis, slobodno nam se obratite.
Ne zaboravite se i prijaviti na naš newsletter, kao bi saznali vijesti iz nautičkog i čarter svijeta.
Prijavite se na newsletter i primajte najnovije trendove i savjete ravno u Vaš inbox
U svom čarteru ste sigurno barem jednom imali raspravu oko tendera. Nitko više nije bio siguran što se smije, a što ne. Koje je sigurno područje plovidbe, smije li prevoziti putnike i sl. Novi Pravilnik o sigurnosti pomorske plovidbe napokon rješava pitanje područja plovidbe tendera, ali donosi reda i u nekim drugim segmentima plovidbe.
Prodaja počinje bukingom, ali tu ne završava. Upravo tu počinje prostor za dodatnu zaradu - i to bez pritiska, bez agresivne komunikacije, samo kroz pametno ponuđene usluge koje gostu stvarno trebaju. Ako vodite čarter, surađujete s agencijama ili ste dio prateće industrije, ovaj tekst donosi konkretne ideje kako dodatne usluge mogu poboljšati iskustvo gostiju i povećati prihode.
U čarteru, sve počinje i završava na dojmu - u svakoj poruci, tonu i reakciji. Danas gosti ne žele savršenstvo, ali žele znati da netko drži stvari pod kontrolom. Ne žele da ih se ignorira. A kad nastane situacija, žele znati da netko preuzima odgovornost. Ne možete spriječiti sve probleme. Ali možete naučiti kako komunicirati u kriznim situacijama.
Digitalni marketing u yacht čarter industriji nije pitanje trendova nego odgovornog poslovanja. U ovom članku Selma Ćubara razbija ključne zablude – od iluzije o online platformama do pogrešnog razumijevanja brenda i lojalnosti gosta. Jasno, konkretno i poticajno, ovaj tekst otvara prostor za konstruktivan razgovor među agentima, fleet operaterima i svima koji vjeruju da odnos s gostom nije trošak – nego temelj dugoročnog uspjeha.