Jubilarni 10. sajam turizma PLACE2GO nam donosi mnoštvo izlagača, ali i zanimljivosti. Osim zemalja koje izlažu po prvi put, ove nam se godine predstavlja i Alžir, koji je ujedno i zemlja partner. Ali to, naravno, nije sve...
Ovogodišnji 10. međunarodnog sajam turizma PLACE2GO će biti izazovniji nego ijedan prije njega, kažu njegovi organizatori. Prvenstveno jer donosi neke nove destinacije koje do sada nisu bile predstavljene.
Program 10. sajma PLACE2GO predstavljen je nedavno, a sajam će se održati od 24. do 26. ožujka u Areni Zagreb. Među više od 200 izlagača na sajmu će se pojaviti i tri nove zemlje sudionice - Alžir kao zemlja partner, te izlagači iz Albanije i Bugarske, koji će po prvi put predstaviti svoju turističku ponudu na hrvatskom sajmu turizma.
Ove je godine na 10. jubilarnom sajmu, Alžir odabran kao zemlja partner. Organizatori sajam vide kao izvrsnu priliku za dodatno produbljivanje odnosa s ovom najvećom afričkom zemljom. Prilika je to, ne samo za približavanje Alžira nama, nego i za razmjenu znanja između dvije zemlje sa ogromnim turističkim potencijalom.
24. ožujka, se na sajmu planira potpisivanje Memoranduma o razumijevanju za suradnju u području turizma, koji za cilj ima osnaživanje suradnje između Hrvatske i Alžira, dvije mediteranske zemlje te povećanja broja međusobnih turističkih putovanja.
Uz malo nam poznati Alžir, posjetitelji sajma imat će priliku upoznati druge egzotične lokacije poput Malezije, Tajlanda, Ujedinjenih Arapskih Emirata, ali i novootkrivene destinacije poput Albanije i Bugarske te ratom pogođene Ukrajine.
Među izlagačima su i dobro poznate destinacije poput Austrije, Nizozemske i Italije, ali i susjedne nam zemlje – Srbija, Bosna i Hercegovina te Crna Gora.
Jubilarni sajam PLACE2GO ne samo što predstavlja nove destinacije, već predstavlja i značajna imena u turističkoj industriji. Naime, ove godine će se održati i nekoliko zanimljivih B2B panela na kojima će se raspravljati o budućnosti turizma u Hrvatskoj i inozemstvu.
Sajam se želi usmjeriti na B2B aspekt turizma kako bi se dodatno potaknula suradnja i razvoj turističkih proizvoda. U sklopu ovogodišnjeg sajma, bit će organizirana tri panela, koji će se baviti važnim trendovima u turizmu:
Panel “AI - nova virtualna revolucija”: namijenjen je razgovoru o umjetnoj inteligenciji i njezinom utjecaju na turizam. Panelisti će raspravljati o primjeni umjetne inteligencije u turističkom sektoru, kao što su personalizirani doživljaji, chatbotovi i drugi oblici automatizacije.
Panel “Održivost u turizmu - od teorije do realizacije”: namijenjen je razgovoru o primjerima održivosti u turizmu koji su već realizirani u praksi. Panelisti će predstaviti konkretne primjere održivosti u turizmu, od turističkih destinacija do prijevoznika i hotela.
Panel Nautika 240+: panel o potencijalu Hrvatske za razvoj cjelogodišnjeg nautičkog turizma, biti će namijenjen raspravi o mogućnostima razvoja cjelogodišnjeg nautičkog turizma u Hrvatskoj. Panelisti će raspravljati o različitim aspektima ove vrste turizma, od infrastrukture do potrebnih promotivnih aktivnosti.
Panel Nautika 240+ na ovogodišnjem sajmu PLACE2GO ima za cilj istaknuti potencijal Hrvatske za razvoj cjelogodišnjeg nautičkog turizma. Ujedno bi se željela potaknuti rasprava o mogućnostima razvoja i poboljšanja infrastrukture, promocije te unaprjeđenja kvalitete usluga u ovoj grani turizma.
Panelisti će se fokusirati na važnost cjelogodišnje dostupnosti nautičke infrastrukture, a posebno na rješavanje izazova u zimskim mjesecima kada turistička sezona opada.
Na panelu će sudjelovati Selma Čmelik, osnivačica platforme čarter.hr, koja će moderirati raspravu i iznijeti svoja iskustva o nautičkom turizmu u Hrvatskoj. Osim toga, panelisti će razgovarati o potrebama i željama gostiju u nautici, te kako pružiti kvalitetnu uslugu tijekom cijele godine. Također, bit će riječi o promociji Hrvatske kao atraktivne nautičke destinacije na globalnoj razini.
Cilj panela je zapravo ukazati na važnost razvoja cjelogodišnjeg nautičkog turizma kao jedne od važnih grana turizma u Hrvatskoj te kako poboljšati postojeću ponudu kako bi se privukli novi gosti i potaknula daljnja turistička potrošnja.
Osim osnivačice platforme čarter.hr Selme Čmelik, neki od sudionika panela će biti i: Aco Momčilović (Global AI Ethics Institute), Vedran Srhoj-Egekher (JellyRide), Zoran Pejović (Jadranka turizam), Todor Bobev (CEO TouchMenu), Marina Komarić (Expedia), Goran Rihelj (HrTurizam), Luka Kalember (Ban Tours), Danijela Podhraški (Danyelle Yachting) i Maja Ban (MYS Yachting), Rudi Grula (direktor TZ Međimurske županije), Nuša Korotaj (CEO Terme Sveti Martin), Luka Jureško (COO Submarine Burger), Marina Komarić (Expedia group).
Tijekom vikenda, sajam PLACE2GO posvetit će se ljubiteljima putovanja. Običaje, okuse, nošnje, kulturu svijeta osim iz perspektive izlagača, posjetiteljima će predstaviti razni predavači i influenceri.
Na sajmu će biti izloženi i atraktivni štandovi s neočekivanim sadržajima koji će posjetiteljima dati uvid u novitete i trendove u turizmu, poput montažnog glamping šatora, koji će predstavljati novi trend u turističkoj ponudi.
Brojni izlagači pripremaju i vrijedne nagrade za posjetitelje, uključujući povratne avionske karte za različite destinacije. Croatia Airlines, kao generalni sponzor ovogodišnjeg sajma, naglašava kako će PLACE2GO biti izvrsna prilika za pomicanje granica u turizmu.
Naši poznati influenceri će na sajmu PLACE2GO otkriti kako se stvorila ljubav prema putovanjima te podijeliti trikove kako izabrati destinaciju, rezervirati let i smještaj te se pripremiti za put. Neki će nam pobliže objasniti što se dogodi kada putovanja postanu posao.
Dejan Nemčić "najbolji profesor na svijetu" i Ribafish "najbolji gastro bloger među profesorima", će otkriti kako se i iz školskih klupa može interaktivno otkrivati svijet. Savjete o tome kako kreirati sadržaj podijelit će Putoholičari, a platforma "Putoklinci" će roditeljima otkriti sve tajne putovanja s mališanima. Program će i ove godine voditi svjetska putnica i glazbenica Ida Prester.
Organizatori sajma PLACE2GO su u suradnji s HTZ-om pokrenuli inicijativu za prikazivanje Hrvatske kroz objektiv posjetitelja #ljepotaHRVATSKE. Stoga, traže 20 najljepših fotografija koje će krasiti sajamske ekrane i prikazati našu zemlju u punom sjaju. Ovo je najvjerodostojniji način predstavljanja prirodnih ljepota, arhitekture, gastronomije, flore i faune zemlje brojnim stranim izlagačima.
Svaka osoba ima mogućnost prijaviti najviše tri fotografije, a žiri će izabrati dvadeset najljepših koje će biti dio sajma. Ovo je odlična prilika za sve zaljubljenike u fotografiju, koji imaju priliku predstaviti svoje radove javnosti.
Direktorica sajma PLACE2GO, Damjana Domanovac, izrazila je zadovoljstvo što će posjetitelji imati priliku vidjeti ljepote Hrvatske iz različitih perspektiva i na taj način doprinijeti promociji turizma u zemlji.
Pokrovitelji ovogodišnjeg 10. jubilarnog sajma su Predsjednik RH, Ministarstvo turizma i sporta, Hrvatska turistička zajednica, Grad Zagreb i TZ grada Zagreba, a ulaz u Arenu Zagreb će biti besplatan za sve zainteresirane posjetitelje.
Prijavite se na newsletter i primajte najnovije trendove i savjete ravno u Vaš inbox
Hrvatska ima izniman potencijal za korištenje solarne energije kao glavnog obnovljivog izvora. S obzirom na iznimnu insolaciju i pogodnu geografsku poziciju, posebno u Dalmaciji i na Jadranu, solarna energija može povećati energetsku sigurnost i osigurati financijsku uštedu. Unatoč tome, brojne su birokratske prepreke i izazovi.
Glas, ton i poruke vašeg brenda nisu samo riječi na listu papira, web stranici ili na društvenim mrežama - oni su osobnost vašeg brenda. Duša vašeg brenda, ako hoćete. Svaki posao, uključujući i čarter poslovanja, mora jasno komunicirati svoj specifičan identitet. Identitet koji ide dalje od „imamo prekrasne jahte i prekrasno more”.
Online stranice za putovanja poput Expedie imaju svoja predviđanja temeljena na ponašanju korisnika. Zanimljivo je vidjeti kako ljudi rezerviraju, putuju, što ih zanima i kako se njihove preferencije mijenjaju. Pogledajmo kamo i kako će ljudi putovati sljedeće godine.
Kako izgleda trenutni "nautički pejzaž"? Gdje se točno nalazi čarter industrija u Hrvatskoj? Je li više usmjerena na prihod ili ima na umu kako su gosti u čarteru razlog njenog uspjeha i postojanja? Pogledajmo kako doći do “gost je na prvom mjestu” načina razmišljanja.