U sljedećih nekoliko mjeseci većina će vas skipera planirati jedrenje za sljedeću godinu. Sigurno ćete uzeti u obzir neki savjet prijatelja ili kolega nautičara, agencija - i nadamo se YACHT-POOL-a!
Budite oprezni što potpisujete!
Saznajte zašto vam ovi savjeti mogu uštedjeti mnogo novca i mnogo problema.
Često nas pitaju imamo li crnu listu charter kompanija - one koje ne preporučamo. Imamo je - ali iz pravnih razloga ne smijemo je objaviti! To je potaklo ideju pečata kvalitete kao vidljive preporuke YACHT-POOL-a, što je rezultat 40 godina iskustva u charter branši.
Charter agencije kojima je dopušteno ponuditi YACHT-POOL sigurnosni certifikat CHECKED&TRUSTED by YACHT-POOL. Ali to znači mnogo više od pukog osiguranja plaćanja chartera.
Jer doputovati u marinu s posadom ili obitelji a da vas ne dočeka brod kojeg ste bukriali - to je nažalost uvijek moguće!
Možete li tada nadoknaditi izgubljeno? Jeli povrat novaca za uplaćeni charter dovoljna odšteta? Što je sa dodatnim troškovima? Izgubljeni odmor i zadovoljstvo ne mogu se nadoknaditi.
Zato nam nije dovoljna samo zaštita od gubitka novca! Stoga se godišnje provjeravaju brojke iz bilance tvrtki s ovim logotipom od strane YACHT-POOL-a i samo ako su zadovoljena oba uvjeta - brojke i zadovoljstvo kupaca - ovaj se logotip dodjeljuje.
Strogim i opsežnim ispitivanjem charter tvrtki od strane tvrtke YACHT-POOL od samog početka minimiziramo rizik da će na vas utjecati posljedice stečaja ili da ćete završiti s charter tvrtkom za koju također ne možemo dati jamstvo iz drugih razloga.
Charter tvrtke koje nude međunarodne YACHT-POOL FairCharter uvjete, gdje je korisnička usluga izvrsna, gdje je rješavanje zahtjeva za naknadu štete posebno pošteno i gdje vam lako možemo pomoći ako je posredovanje potrebno ili za koje vrijede sve gore navedene točke - dobivaju Fair Charter logo.
Najvažnija odluka koju donosite za charter putovanje s niskim rizikom je ono što potpisujete, a pisano je malim slovima, zajedno s ugovorom o charteru - česta tema u čarter krugovima!
Problem leži u "općim uvjetima" na kojima se temelje charter ugovori i koji su dio ugovora o charteru.
Naše iskustvo: Ovi uvjeti se ili ne uzimaju ozbiljno ili ne pogledaju dulje od nekoliko sekundi, ili se čitaju te se ne razumiju njihove posljedice i implikacije za skipera, a ponekad i za posadu.
Najveći europski časopis za jedrenje YACHT već je upozoravao na "sitna slova sa fatalnim posljedicama", drugi veliki časopisi poput "Ocean7" upozoravali su na "toksične klauzule" ili "Segler-Zeitung" na "podcijenjeni rizik charter skipera".
Problem: klijent u čarteru ne može procijeniti opseg klauzula ugovora o charteru, jednako kao ni koliko je charter brod osiguran, jer obično ne poznaje osiguravatelja i ne može procijeniti njegove usluge. Stoga je za rješavanje ovog problema YACHT-POOL razvio “The International YACHT-POOL Terms and Conditions” - Međunarodne YACHT-POOL uvjete pod brandom “FairCharter ugovor”, koji su pošteni i uravnoteženi, kako je potvrdio dr. Wychodil, urednik odvjetnik časopisa YACHT. [IZP1]
Niz charter operatera je već usvojio te međunarodne Yacht-Pool uvjete ("International Yacht-Pool Terms & Conditions") i njihov broj raste.
Nemojte riskirati "neozbiljnim ugovorima“ od kojih vas ni osiguravajuće društvo ne može uvijek zaštititi!
Dajte prednost charter kompanijama koje nude poštene uvjete i koji su stoga CHECKED & TRUSTED by YACHT-POOL!
Za više informacija o Yacht-Pool proizvodima i pogodnostima kontaktirajte nas na jedan od naših kontakata.
Prijavite se na newsletter i primajte najnovije trendove i savjete ravno u Vaš inbox
Prvi dojam kod prodaje? Fotografije i videa (ako ih imate). Teško da ćete prodati nešto bez dobre fotografije. I ne samo vi, nego itko tko se bavi prodajom. U svakom poslu, pa tako i u čarteru trebate znati kako su ponekad fotografija i video odlučujući faktor. Kad potencijalni gosti pretražuju brodove, prvih par sekundi su presudne.
Imate li plovni objekt za krstarenje ili za izlete te planirate li ga unaprijediti ili biti ekološki osviješteni? Upravo sada dostupna je posebna prilika za vlasnike ovakvih plovila koji žele smanjiti troškove ulaganja u održivu tehnologiju čak do 70%. Silvija Domitrović Došen donosi informacije o bespovratnim sredstvima Ministarstva turizma, namijenjenima zelenoj tranziciji nautičkog sektora. Otkrijte jeste li među onima koji mogu ostvariti ovu potporu.
Strategija je često pogrešno shvaćena kao složen i nedostupan koncept, rezerviran samo za stručnjake. Andreja Fazlić u svom novom članku objašnjava koji su zapravo strateški okviri koje bi trebao poznavati svaki CEO i svaki lider koji želi razviti učinkovitu strategiju za svoj biznis. Saznajte kako izabrati najbolje poslovne odluke koje vode do konkurentske prednosti i uspjeha.
Iskoristite svoju web stranicu. Jer za što je imate? Ne samo jer mislite kako je morate imati i kako bi tu bile slike vaših jedrilica, katamarana i ostaloga... Web stranica može privući i potencijalne goste, i generirati upite. Ti upiti su samo vaši - zaradu od njih ne dijelite ni sa kim.