U sljedećih nekoliko mjeseci većina će vas skipera planirati jedrenje za sljedeću godinu. Sigurno ćete uzeti u obzir neki savjet prijatelja ili kolega nautičara, agencija - i nadamo se YACHT-POOL-a!
Budite oprezni što potpisujete!
Saznajte zašto vam ovi savjeti mogu uštedjeti mnogo novca i mnogo problema.
Često nas pitaju imamo li crnu listu charter kompanija - one koje ne preporučamo. Imamo je - ali iz pravnih razloga ne smijemo je objaviti! To je potaklo ideju pečata kvalitete kao vidljive preporuke YACHT-POOL-a, što je rezultat 40 godina iskustva u charter branši.
Charter agencije kojima je dopušteno ponuditi YACHT-POOL sigurnosni certifikat CHECKED&TRUSTED by YACHT-POOL. Ali to znači mnogo više od pukog osiguranja plaćanja chartera.
Jer doputovati u marinu s posadom ili obitelji a da vas ne dočeka brod kojeg ste bukriali - to je nažalost uvijek moguće!
Možete li tada nadoknaditi izgubljeno? Jeli povrat novaca za uplaćeni charter dovoljna odšteta? Što je sa dodatnim troškovima? Izgubljeni odmor i zadovoljstvo ne mogu se nadoknaditi.
Zato nam nije dovoljna samo zaštita od gubitka novca! Stoga se godišnje provjeravaju brojke iz bilance tvrtki s ovim logotipom od strane YACHT-POOL-a i samo ako su zadovoljena oba uvjeta - brojke i zadovoljstvo kupaca - ovaj se logotip dodjeljuje.
Strogim i opsežnim ispitivanjem charter tvrtki od strane tvrtke YACHT-POOL od samog početka minimiziramo rizik da će na vas utjecati posljedice stečaja ili da ćete završiti s charter tvrtkom za koju također ne možemo dati jamstvo iz drugih razloga.
Charter tvrtke koje nude međunarodne YACHT-POOL FairCharter uvjete, gdje je korisnička usluga izvrsna, gdje je rješavanje zahtjeva za naknadu štete posebno pošteno i gdje vam lako možemo pomoći ako je posredovanje potrebno ili za koje vrijede sve gore navedene točke - dobivaju Fair Charter logo.
Najvažnija odluka koju donosite za charter putovanje s niskim rizikom je ono što potpisujete, a pisano je malim slovima, zajedno s ugovorom o charteru - česta tema u čarter krugovima!
Problem leži u "općim uvjetima" na kojima se temelje charter ugovori i koji su dio ugovora o charteru.
Naše iskustvo: Ovi uvjeti se ili ne uzimaju ozbiljno ili ne pogledaju dulje od nekoliko sekundi, ili se čitaju te se ne razumiju njihove posljedice i implikacije za skipera, a ponekad i za posadu.
Najveći europski časopis za jedrenje YACHT već je upozoravao na "sitna slova sa fatalnim posljedicama", drugi veliki časopisi poput "Ocean7" upozoravali su na "toksične klauzule" ili "Segler-Zeitung" na "podcijenjeni rizik charter skipera".
Problem: klijent u čarteru ne može procijeniti opseg klauzula ugovora o charteru, jednako kao ni koliko je charter brod osiguran, jer obično ne poznaje osiguravatelja i ne može procijeniti njegove usluge. Stoga je za rješavanje ovog problema YACHT-POOL razvio “The International YACHT-POOL Terms and Conditions” - Međunarodne YACHT-POOL uvjete pod brandom “FairCharter ugovor”, koji su pošteni i uravnoteženi, kako je potvrdio dr. Wychodil, urednik odvjetnik časopisa YACHT. [IZP1]
Niz charter operatera je već usvojio te međunarodne Yacht-Pool uvjete ("International Yacht-Pool Terms & Conditions") i njihov broj raste.
Nemojte riskirati "neozbiljnim ugovorima“ od kojih vas ni osiguravajuće društvo ne može uvijek zaštititi!
Dajte prednost charter kompanijama koje nude poštene uvjete i koji su stoga CHECKED & TRUSTED by YACHT-POOL!
Za više informacija o Yacht-Pool proizvodima i pogodnostima kontaktirajte nas na jedan od naših kontakata.
Prijavite se na newsletter i primajte najnovije trendove i savjete ravno u Vaš inbox
U svom čarteru ste sigurno barem jednom imali raspravu oko tendera. Nitko više nije bio siguran što se smije, a što ne. Koje je sigurno područje plovidbe, smije li prevoziti putnike i sl. Novi Pravilnik o sigurnosti pomorske plovidbe napokon rješava pitanje područja plovidbe tendera, ali donosi reda i u nekim drugim segmentima plovidbe.
Prodaja počinje bukingom, ali tu ne završava. Upravo tu počinje prostor za dodatnu zaradu - i to bez pritiska, bez agresivne komunikacije, samo kroz pametno ponuđene usluge koje gostu stvarno trebaju. Ako vodite čarter, surađujete s agencijama ili ste dio prateće industrije, ovaj tekst donosi konkretne ideje kako dodatne usluge mogu poboljšati iskustvo gostiju i povećati prihode.
U čarteru, sve počinje i završava na dojmu - u svakoj poruci, tonu i reakciji. Danas gosti ne žele savršenstvo, ali žele znati da netko drži stvari pod kontrolom. Ne žele da ih se ignorira. A kad nastane situacija, žele znati da netko preuzima odgovornost. Ne možete spriječiti sve probleme. Ali možete naučiti kako komunicirati u kriznim situacijama.
Digitalni marketing u yacht čarter industriji nije pitanje trendova nego odgovornog poslovanja. U ovom članku Selma Ćubara razbija ključne zablude – od iluzije o online platformama do pogrešnog razumijevanja brenda i lojalnosti gosta. Jasno, konkretno i poticajno, ovaj tekst otvara prostor za konstruktivan razgovor među agentima, fleet operaterima i svima koji vjeruju da odnos s gostom nije trošak – nego temelj dugoročnog uspjeha.