U sljedećih nekoliko mjeseci većina će vas skipera planirati jedrenje za sljedeću godinu. Sigurno ćete uzeti u obzir neki savjet prijatelja ili kolega nautičara, agencija - i nadamo se YACHT-POOL-a!
Budite oprezni što potpisujete!
Saznajte zašto vam ovi savjeti mogu uštedjeti mnogo novca i mnogo problema.
Često nas pitaju imamo li crnu listu charter kompanija - one koje ne preporučamo. Imamo je - ali iz pravnih razloga ne smijemo je objaviti! To je potaklo ideju pečata kvalitete kao vidljive preporuke YACHT-POOL-a, što je rezultat 40 godina iskustva u charter branši.
Charter agencije kojima je dopušteno ponuditi YACHT-POOL sigurnosni certifikat CHECKED&TRUSTED by YACHT-POOL. Ali to znači mnogo više od pukog osiguranja plaćanja chartera.
Jer doputovati u marinu s posadom ili obitelji a da vas ne dočeka brod kojeg ste bukriali - to je nažalost uvijek moguće!
Možete li tada nadoknaditi izgubljeno? Jeli povrat novaca za uplaćeni charter dovoljna odšteta? Što je sa dodatnim troškovima? Izgubljeni odmor i zadovoljstvo ne mogu se nadoknaditi.
Zato nam nije dovoljna samo zaštita od gubitka novca! Stoga se godišnje provjeravaju brojke iz bilance tvrtki s ovim logotipom od strane YACHT-POOL-a i samo ako su zadovoljena oba uvjeta - brojke i zadovoljstvo kupaca - ovaj se logotip dodjeljuje.
Strogim i opsežnim ispitivanjem charter tvrtki od strane tvrtke YACHT-POOL od samog početka minimiziramo rizik da će na vas utjecati posljedice stečaja ili da ćete završiti s charter tvrtkom za koju također ne možemo dati jamstvo iz drugih razloga.
Charter tvrtke koje nude međunarodne YACHT-POOL FairCharter uvjete, gdje je korisnička usluga izvrsna, gdje je rješavanje zahtjeva za naknadu štete posebno pošteno i gdje vam lako možemo pomoći ako je posredovanje potrebno ili za koje vrijede sve gore navedene točke - dobivaju Fair Charter logo.
Najvažnija odluka koju donosite za charter putovanje s niskim rizikom je ono što potpisujete, a pisano je malim slovima, zajedno s ugovorom o charteru - česta tema u čarter krugovima!
Problem leži u "općim uvjetima" na kojima se temelje charter ugovori i koji su dio ugovora o charteru.
Naše iskustvo: Ovi uvjeti se ili ne uzimaju ozbiljno ili ne pogledaju dulje od nekoliko sekundi, ili se čitaju te se ne razumiju njihove posljedice i implikacije za skipera, a ponekad i za posadu.
Najveći europski časopis za jedrenje YACHT već je upozoravao na "sitna slova sa fatalnim posljedicama", drugi veliki časopisi poput "Ocean7" upozoravali su na "toksične klauzule" ili "Segler-Zeitung" na "podcijenjeni rizik charter skipera".
Problem: klijent u čarteru ne može procijeniti opseg klauzula ugovora o charteru, jednako kao ni koliko je charter brod osiguran, jer obično ne poznaje osiguravatelja i ne može procijeniti njegove usluge. Stoga je za rješavanje ovog problema YACHT-POOL razvio “The International YACHT-POOL Terms and Conditions” - Međunarodne YACHT-POOL uvjete pod brandom “FairCharter ugovor”, koji su pošteni i uravnoteženi, kako je potvrdio dr. Wychodil, urednik odvjetnik časopisa YACHT. [IZP1]
Niz charter operatera je već usvojio te međunarodne Yacht-Pool uvjete ("International Yacht-Pool Terms & Conditions") i njihov broj raste.
Nemojte riskirati "neozbiljnim ugovorima“ od kojih vas ni osiguravajuće društvo ne može uvijek zaštititi!
Dajte prednost charter kompanijama koje nude poštene uvjete i koji su stoga CHECKED & TRUSTED by YACHT-POOL!
Za više informacija o Yacht-Pool proizvodima i pogodnostima kontaktirajte nas na jedan od naših kontakata.
Prijavite se na newsletter i primajte najnovije trendove i savjete ravno u Vaš inbox
Strategija nije samo plan – ona je smjer, vizija i dosljednost u provođenju odluka. Ipak, mnoge tvrtke upadaju u zamku kratkoročnih rješenja i improvizacije, što ih dugoročno vodi u kaos i stagnaciju. Saznajte kako je strategija evoluirala od antičke Grčke do suvremenih poslovnih modela - zašto su provjereni modeli strateškog planiranja, poput onih koje naglašava Andreja Fazlić, bitni za održiv rast? I kakvu ulogu u svemu tome igra organizacijska kultura.
Čarter industrija u Hrvatskoj izuzetno je konkurentna. Svaki čarter ili vlasnik flote bore se za pažnju potencijalnih gostiju, a klasični pristupi više nisu dovoljni. Oni koji razumiju što funkcionira u digitalnom marketingu, znaju i kako spojiti strategiju s očekivanjima modernih putnika. Donosimo vam nekoliko marketing trikova - konkretne taktike koje privlače prave goste i pretvaraju ih u zadovoljne klijente.
Većina čarter gostiju zna što može očekivati – preuzimanje broda, standardna oprema, unaprijed definirana ruta. No, upravo tu leži prilika. Prava personalizacija ne znači samo ispunjavanje želja, već otkrivanje potreba koje gosti ni sami nisu prepoznali. Mali, nenametljivi detalji mogu stvoriti osjećaj ekskluzivnosti, čak i kod onih koji su već prošli desetke plovidbi. Kako se istaknuti u industriji u kojoj svi nude sličnu uslugu? Otkrijte kako se istaknuti personalizacijom koja ne djeluje forsirano, već kao prirodan nastavak očekivanja gostiju.
Ne trebate biti najveći kako biste bili najbolji. Male čarter tvrtke imaju fleksibilnost i osobni pristup koji velike tvrtke često ne mogu ponuditi. Da, velike flote dominiraju tržištem, ali male čarter tvrtke imaju svoje adute. Saznajte kako pametnom strategijom i učinkovitim marketingom uspješno konkurirati.