Nadolazeći nautički sajam Biograd Boat Show 2021 prilika je za predstavljanje nove poslovne online platforme namijenjene profesionalcima u nautičkom čarteru.
Najveći nautički sajam u Hrvatskoj, Biograd Boat Show održat će se ove godine od 20.-24.10.2021. a u sklopu kojega će se održati i poseban događaj Croatia Charter Expo namijenjen profesionalcima u čarter industriji.
Biograd Boat Show je najveća izložba plovila na moru srednje i istočne Europe te ove godine slavi svoju 23. godišnjicu.
Nakon višegodišnjeg kontinuiranog rasta i vrlo uspješnog sajma iz 2020., jednog od samo tri održana nautička sajma u Europi tijekom pandemije, ove godine se očekuje još veći broj posjetitelja i izlagača iz cijele Europe.
Upravo će se na sajmu u Biogradu predstaviti novi poslovni web namijenjen profesionalcima u nautičkom čarteru u Hrvatskoj.
Jedna od posebnosti sajma u Biogradu je i organizacija posebnog događaja Croatia Charter Expo. To je poslovni događaj koji će se održati 21.10.201., a namijenjen je izravno čarter industriji.
Croatia Charter Expo ima za cilj povezivanje profesionalaca u čarter industriji te ove godine ugošćuje prvi kongres udruge Boat Charter Agency Association koji trenutačno broji preko 200 međunarodnih članova - agenata koji posreduju kod pružanja usluga smještaja na plovilima.
Ovaj događaj idealna je prilika za predstavljanje nove poslovne web stranice čarter.hr koja je namjenjena upravo tvrtkama u nautičkom čarteru i onima koji usko surađuju s njima.
Do sada je čarter sektor informacije i trendove dobivao iz izvora primarno namijenih srodnim industrijama poput one hotelijerske no došlo je vrijeme da zemlja s najvećom čarter flotom na svijetu dobije online prostor namijenjen samo njoj. Upravo je to svrha čarter.hr-a, postati centralno mjesto za one koji rade u čarter industriji, izvor točnih i pravodobnih informacija, korisnog sadržaja, ali i mjesto susreta te razmjene poslovnih ideja.
Uspješan model povezivanja korisnih informacija i resursa sa korisnicima koji imaju specifične zahtjeve primijenjen je na čarter.hr, a glavna svrha je da tvrtke korištenjem skupa informacija i alata smanje troškove i rizike poslovanja, a pri tom povećaju profit.
Osim aktualnih trendova u industriji, praćenja propisa i važnih regulativa, poseban naglasak čarter.hr stavlja na digitalne alate namijenjene upravo toj industriji. Posjetitelji će se tako moći upoznati s najsuvremenijim digitalnim programskim rješenjima koja čarter poslovanju mogu donijeti mnoge benefite i pojednostaviti razne procese.
Čarter tvrtke s ovim web mjestom konačno imaju jedno mjesto na kojem će pronaći relevantne informacije, povezati se s ponuđačima jedinstvenih rješenja poput softvera koji rješavaju njihove specifične zahtjeve te pratiti trendove vezane uz ovu industriju.
Ukoliko planirate posjetiti sajam u Biogradu i želite dobiti više informacija o samom projektu te koje su mogućnosti za poslovnu suradnju pozivamo vas da zakažete sastanak i pridružite nam se na ovom iznimnom događaju u Biogradu 21. i 22.10.2021. od 09: do 18:00 sati.
Prijavite se na newsletter i primajte najnovije trendove i savjete ravno u Vaš inbox
U svom čarteru ste sigurno barem jednom imali raspravu oko tendera. Nitko više nije bio siguran što se smije, a što ne. Koje je sigurno područje plovidbe, smije li prevoziti putnike i sl. Novi Pravilnik o sigurnosti pomorske plovidbe napokon rješava pitanje područja plovidbe tendera, ali donosi reda i u nekim drugim segmentima plovidbe.
Prodaja počinje bukingom, ali tu ne završava. Upravo tu počinje prostor za dodatnu zaradu - i to bez pritiska, bez agresivne komunikacije, samo kroz pametno ponuđene usluge koje gostu stvarno trebaju. Ako vodite čarter, surađujete s agencijama ili ste dio prateće industrije, ovaj tekst donosi konkretne ideje kako dodatne usluge mogu poboljšati iskustvo gostiju i povećati prihode.
U čarteru, sve počinje i završava na dojmu - u svakoj poruci, tonu i reakciji. Danas gosti ne žele savršenstvo, ali žele znati da netko drži stvari pod kontrolom. Ne žele da ih se ignorira. A kad nastane situacija, žele znati da netko preuzima odgovornost. Ne možete spriječiti sve probleme. Ali možete naučiti kako komunicirati u kriznim situacijama.
Digitalni marketing u yacht čarter industriji nije pitanje trendova nego odgovornog poslovanja. U ovom članku Selma Ćubara razbija ključne zablude – od iluzije o online platformama do pogrešnog razumijevanja brenda i lojalnosti gosta. Jasno, konkretno i poticajno, ovaj tekst otvara prostor za konstruktivan razgovor među agentima, fleet operaterima i svima koji vjeruju da odnos s gostom nije trošak – nego temelj dugoročnog uspjeha.