Trebate kvalitetno održavanja svojih plovila? Želite povećati produktivnost svog poslovanja i uštedjeti na vremenu? Treba vam tvrtka koja nudi sve usluge na jednom mjestu? Exotrade Yachting nudi sve od navedenog, pa i više.
Kada tražite usluge popravka, čišćenja, servisa ili održavanja broda ili jahte, važno je odabrati pouzdanu i stručnu tvrtku koja može pružiti kvalitetne usluge po prihvatljivim cijenama.
Kvalitetna usluga podrazumijeva iskustvo i kvalificirano osoblje, vrhunske proizvode te stručan servis. Sa uslugom ovakve vrste možete biti sigurni kako dobivate najbolju vrijednost za novac kada govorimo o održavanju jahti i ostalih plovila.
Što zapravo podrazumijeva servis i održavanje jahti i plovila? Održavanje jahti i plovila uključuje niz poslova koji zahtijevaju stručnost, znanje kao i adekvatnu opremu za rješavanje različitih problema ili situacija koje se mogu pojaviti uporabom plovila.
Pouzdanu i stručnu tvrtku ponekad je teško pronaći, osobito onu koja na jednom mjestu ima sve po pitanju popravaka, čišćenja te servisa i održavanja brodova, jahti i čarter floti.
Znate i sami, ako se o vašim plovilima brine na odgovarajući način od samog početka, to može znatno uštedjeti vrijeme i smanjiti troškove samog održavanja. Također može pomoći i smanjiti rizike od kvarova ili drugih problema s plovilom, što može biti frustrirajuće, ali i skupo kada se dogodi.
Postoje različite mjere koje možete poduzeti kako biste zaštitili i održavali svoja plovila. One uključuju pravilno održavanje motora, elektronike i drugih tehničkih dijelova plovila, kao i redovito čišćenje i održavanje plovila. Također biste trebali paziti na pravilno "uzimljavanje" jahte. Ako se radi o suhom vezu, vaše plovilo će biti zaštićeno od elementarnih nepogoda i drugih vanjskih štetnih utjecaja. Ako se radi o vezu u moru, svakako je dobro obaviti redovite radnje prije uzimljavanja kako bi zaštitili svoje plovilo na najbolji mogući način.
Ukoliko se ne možete brinuti o svojim plovilima sami, nemate resursa ili radne snage koja je za to obučena, možete se obratiti stručnjacima u Exotrade Yachtingu, za pomoć. Kao dio grupacije Exotrade d.o.o., imaju dugogodišnje iskustvo i znanje potrebno za održavanje i zaštitu vaših plovila, a također mogu pružiti dodatne usluge poput čišćenja i sanacije.
Između ostaloga su i distributeri materijala za bojanje i poliranje, nanotehnoloških proizvoda te uređaja i kemikalija za čišćenje i renoviranje jahti i brodova.
Ne samo što omogućavaju samu aplikaciju navedenih proizvoda, nego pružaju i adekvatnu tehničku podršku.
Exotrade Yachting je stručni tim koji pruža širok spektar usluga vezan za nautički čarter, te vam mogu biti i stručni tim za podršku u slučaju bilo kakve nepredviđene situacije. Ili u slučaju potrebe za obukom vašeg tima zaposlenika pri upotrebi proizvoda iz njihove distribucije.
Zajedno sa svojim ugovornim partnerima su u mogućnosti pružiti niz usluga za plovila, koje uključuju:
Exotrade Yachting koristi materijale vrhunske kvalitete, poput tikovine iz Burme i Južne Amerike. Također uporabom njihovih kvalitetnih materijala za bojenje i poliranje, nanotehnoloških proizvoda i sredstava za održavanje i čišćenje, vaša će plovila biti u potpunosti zaštićena. Zbrinjavanjem plovila i opreme na odgovarajući način, između ostaloga ćete uštedjeti i vrijeme i novac potreban za održavanje plovila.
Uz nanotehnološku zaštitu raznih površina na plovilu te redovito servisiranje sve tehničke i mehaničke opreme na plovilu, Exotrade Yachting pruža i mnoštvo ostalih usluga, a neke od njih su:
Nano-tehnološka zaštita raznih površina kao što su gelcoat, tkanine, tende, stakla, koža, pa i podnih obloga kao što je tikovina, usko je povezano sa dubinskim i detaljnim čišćenjima. Sve od navedenog je od izuzetne važnosti kako bi vaše plovilo bilo u što boljem stanju čim dulje vrijeme.
Exotrade Yachting koristi nano-tehnologiju u različitim proizvodima, uključujući proizvode za zaštitu površina. Nano-tehnološke čestice se mogu nanijeti na površinu kako bi stvorile zaštitni sloj koji štiti površine od oštećenja i prljavštine.
Takva vrsta zaštite uključuje zaštitu plovila i svih njegovih materijala od vanjskih utjecaja, što je izvrstan način za produžavanje vijeka trajanja plovila, a ujedno i olakšava održavanje i čišćenje.
Detaljna ili periodična čišćenja vanjskih površina plovila su važna za održavanje izgleda plovila, povećanje njegove vrijednosti te sigurnosti samog plovila.
Redovito čišćenje pomaže u održavanju plovila i te produljuje njegov rok trajanja, laički rečeno. Održavanje automatski i povećava vrijednost samog plovila, što je od osobite važnosti ako se plovilo iznajmljuje u čarter ili se priprema za prodaju.
Zaštita i održavanje plovila povećavaju i njegovu sigurnost, jer prljavština i nečistoće kao i vanjski utjecaji, osobito morske vode, mogu dovesti do oštećenja ili propadanja, što posljedično dovodi do sigurnosnih problema.
Ujedno, redovito čišćenje i održavanje plovila pomaže i u održavanju ekološke održivosti i umanjivanju štete na okoliš. U Exotrade Yachtingu to jako dobro znaju, zato se i u svojoj djelatnosti posvećuju unaprjeđenju svojih tehnologija i usluga.
Za više informacija ili u slučaju potrebe za uslugama popravka, čišćenja, servisa te održavanja brodova i jahti, slobodno nam se obratite.
Prijavite se na newsletter i primajte najnovije trendove i savjete ravno u Vaš inbox
U svom čarteru ste sigurno barem jednom imali raspravu oko tendera. Nitko više nije bio siguran što se smije, a što ne. Koje je sigurno područje plovidbe, smije li prevoziti putnike i sl. Novi Pravilnik o sigurnosti pomorske plovidbe napokon rješava pitanje područja plovidbe tendera, ali donosi reda i u nekim drugim segmentima plovidbe.
Prodaja počinje bukingom, ali tu ne završava. Upravo tu počinje prostor za dodatnu zaradu - i to bez pritiska, bez agresivne komunikacije, samo kroz pametno ponuđene usluge koje gostu stvarno trebaju. Ako vodite čarter, surađujete s agencijama ili ste dio prateće industrije, ovaj tekst donosi konkretne ideje kako dodatne usluge mogu poboljšati iskustvo gostiju i povećati prihode.
U čarteru, sve počinje i završava na dojmu - u svakoj poruci, tonu i reakciji. Danas gosti ne žele savršenstvo, ali žele znati da netko drži stvari pod kontrolom. Ne žele da ih se ignorira. A kad nastane situacija, žele znati da netko preuzima odgovornost. Ne možete spriječiti sve probleme. Ali možete naučiti kako komunicirati u kriznim situacijama.
Digitalni marketing u yacht čarter industriji nije pitanje trendova nego odgovornog poslovanja. U ovom članku Selma Ćubara razbija ključne zablude – od iluzije o online platformama do pogrešnog razumijevanja brenda i lojalnosti gosta. Jasno, konkretno i poticajno, ovaj tekst otvara prostor za konstruktivan razgovor među agentima, fleet operaterima i svima koji vjeruju da odnos s gostom nije trošak – nego temelj dugoročnog uspjeha.