Webinar: Cyber Security - zašto bi nas trebalo biti briga


Kako se zaštititi od neželjenih i kriminalnih napada na Internetu te na koji način zaštititi svoje podatke online, razgovaramo s Matom Matijaševićem sigurnosnim analitičarem i stručnjakom za cyber sigurnost. Prijavite se na webinar!

Danas živimo online. To znači da na mreži svakodnevno dijelimo informacije, kako osobne tako i poslovne.
 
Uz sve veći broj korisnika, uređaja, i aplikacija  u modernom okruženju, u kombinaciji s poplavom različitih podataka - od kojih je većina osjetljivih ili povjerljivih - važnost cyber sigurnosti sve više dolazi do izražaja.
Sve veći broj napada, kao i kreativnost cyber kriminalaca, dodatno povećavaju problem te je sve teže pojedincima i organizacijama ostati u ‘sigurnoj zoni’.

Prijavi se na webinar: Cyber Security

Što je cyber sigurnost i zašto je važna?

Cyber sigurnost (eng. cyber security) poznata je pod različitim nazivima poput informacijska sigurnost, kiber sigurnost, internetska sigurnost. Međutim, postoje razlike među navedenima.
 
Jednostavno rečeno cyber sigurnost je praksa obrane računala, servera, mobilnih uređaja, elektroničkih sustava, mreža i podataka od bilo koje vrste zlonajmernih aktivnosti.
 
Cyber sigurnost je važna jer je tehnologija poput računala, pametnih telefona, i Interneta danas toliko utkana u moderni način života da je teško zamisliti kako bismo funkcionirali bez njih. Od internetskog bankarstva i kupovine, do e-pošte i društvenih medija, važnije je nego ikad poduzeti korake koji mogu spriječiti cyber kriminalce da dođu do vaših računa, podataka i uređaja.

Na ovom webinaru raspravljat ćemo o:​

  • Zašto je cyber sigurnost svačija stvar?
  • Zašto bi nas trebalo biti briga?
  • Ponašanje i navike na mreži
  • Online prevare
  • Sigurnost u kontekstu poslovnih procesa
  • Kako se zaštititi?
    - Osnovna sigurnosna higijena
    - Konkretne smjernice

Webinar će održati Mate Matijašević, stručnjak s višegodišnjim iskustvom rada kao sigurnosni analitičar u jednoj velikoj financijskoj instituciji. Bavi se različitim poslovima u domeni kibernetičke sigurnosti, a za čarter.hr pričat će o važnosti zaštite podataka i kako se zaštititi od neželjenih napada.

Ovaj besplatni webinar  se održava 09.06.2022. u 11:00 sati, a prijave su obavezne na ovom linku.

  • Podijeli:


Kategorije trendova


Newsletter

Prijavite se na newsletter i primajte najnovije trendove i savjete ravno u Vaš inbox

Najnoviji trendovi

Sunčana Hrvatska - hoćemo li napokon iskoristiti pun potencijal solarne energije?
Sunčana Hrvatska - hoćemo li napokon iskoristiti pun potencijal solarne energije?

Hrvatska ima izniman potencijal za korištenje solarne energije kao glavnog obnovljivog izvora. S obzirom na iznimnu insolaciju i pogodnu geografsku poziciju, posebno u Dalmaciji i na Jadranu, solarna energija može povećati energetsku sigurnost i osigurati financijsku uštedu. Unatoč tome, brojne su birokratske prepreke i izazovi.

Dobar glas i poruka brenda daleko se čuju
Dobar glas i poruka brenda daleko se čuju

Glas, ton i poruke vašeg brenda nisu samo riječi na listu papira, web stranici ili na društvenim mrežama - oni su osobnost vašeg brenda. Duša vašeg brenda, ako hoćete. Svaki posao, uključujući i čarter poslovanja, mora jasno komunicirati svoj specifičan identitet. Identitet koji ide dalje od „imamo prekrasne jahte i prekrasno more”.

Koji su trendovi putovanja za 2025. godinu?
Koji su trendovi putovanja za 2025. godinu?

Online stranice za putovanja poput Expedie imaju svoja predviđanja temeljena na ponašanju korisnika. Zanimljivo je vidjeti kako ljudi rezerviraju, putuju, što ih zanima i kako se njihove preferencije mijenjaju. Pogledajmo kamo i kako će ljudi putovati sljedeće godine.

Kupac ili prihod na prvom mjestu - kako trebate promijeniti način razmišljanja
Kupac ili prihod na prvom mjestu - kako trebate promijeniti način razmišljanja

Kako izgleda trenutni "nautički pejzaž"? Gdje se točno nalazi čarter industrija u Hrvatskoj? Je li više usmjerena na prihod ili ima na umu kako su gosti u čarteru razlog njenog uspjeha i postojanja? Pogledajmo kako doći do “gost je na prvom mjestu” načina razmišljanja.