Webinar: Financiranje čarter poslovanja


Najava besplatnog webinara za tvrtke u nautičkom čarteru o mogućnostima financiranja poslovanja iz EU fondova, ali i iz klasičnih bankovnih izvora te kako odabrati pravi izvor upravo za vaše poslovanje.

Za sve poduzetnike pa tako i za one u čarteru od izuzetne je važnosti kako financiraju svoje poslovanje. Financiraju li se iz adekvatnih izvora, u razumnoj mjeri i uz prihvatljive troškove?

Odluke o financijskim resursima i kako ih pribaviti spadaju u one od krucijalne važnosti za cjelokupno poslovanje.

Prilikom pribavljanja sredstava na tržištu, izbor će ovisiti o raspoloživosti i njihovoj cijeni, trenutnoj financijskoj poziciji i kredibilnosti (kreditnom rejtingu),ali i o  financijskoj strategiji. 

Financijska strategija ili planiranje financiranja poslovnih aktivnosti odnosi se na odluke o tome koliko financijskih sredstava je potrebno, kada, na koji rok, gdje ih pribaviti te kako upravljati tim procesom.

Upravo o ovome razgovarat ćemo na webinaru s Ivicom Žurom, financijskim stručnjakom s dugogodišnjim iskustvom u bankarskom sektoru, a danas uspješnim financijskim konzultantom koji u svoj portfelj uspješnih projekata ubraja i one vezane uz nautiku.

Prijavite se na webinar

Koji izvor financiranja odabrati?

Bez obzira koji dio svog poslovanja želite financirati, kupnju novog plovila, obrtna strdstva ili jednostavno želite refinancirati postojeća zaduženja potrebno je osigurati budžet za realizaciju po najpovoljnijim mogućim uvjetima za vas.

Pri financiranju potrebno je razlikovati, na jednoj strani, nabavu financijskih sredstava kao izvora financiranja, a na drugoj strani potrebu za ulaganjem financijskih sredstava radi premošćivanja nelikvidnosti.

Kad nabavljate potrebna financijska sredstva za početak ili nastavljanje svog poslovanja, morate ocijeniti koliko sredstava trebate, kad i za koje namjene.

Za to morate napraviti financijsku projekciju za najmanje godinu dana. Ta je faza nužna radi vjerodostojnog prikaza likvidnosti i rentabilnosti poslovanja.

Ono o čemu ćemo na webinaru govoriti je slijedeće:

-    Financiranje iz EU fondova
-    Financiranje putem bankovnih kredita i garantnih shema
-    Financiranja putem HAMAGa
-    Financiranje putem HBORa za izvoznike i žene poduzetnice

Webinar je besplatan i održat će se u četvrtak 21.04.2022. s početkom u 11:00 sati, a prijave su otvorene i nalaze se na ovoj poveznici.

Nakon što zaprimimo vašu prijavu poslat ćemo vam link za pristup webinaru.

 

  • Podijeli:


Kategorije trendova


Newsletter

Prijavite se na newsletter i primajte najnovije trendove i savjete ravno u Vaš inbox

Najnoviji trendovi

Tenderi pod povećalom: Nova pravila plovidbe koja čarter tvrtke moraju znati
Tenderi pod povećalom: Nova pravila plovidbe koja čarter tvrtke moraju znati

U svom čarteru ste sigurno barem jednom imali raspravu oko tendera. Nitko više nije bio siguran što se smije, a što ne. Koje je sigurno područje plovidbe, smije li prevoziti putnike i sl. Novi Pravilnik o sigurnosti pomorske plovidbe napokon rješava pitanje područja plovidbe tendera, ali donosi reda i u nekim drugim segmentima plovidbe.

Upselling - kako povećati prihode kroz dodatne usluge
Upselling - kako povećati prihode kroz dodatne usluge

Prodaja počinje bukingom, ali tu ne završava. Upravo tu počinje prostor za dodatnu zaradu - i to bez pritiska, bez agresivne komunikacije, samo kroz pametno ponuđene usluge koje gostu stvarno trebaju. Ako vodite čarter, surađujete s agencijama ili ste dio prateće industrije, ovaj tekst donosi konkretne ideje kako dodatne usluge mogu poboljšati iskustvo gostiju i povećati prihode.

Komunikacija u kriznim situacijama - praktičan vodič za čarter tvrtke
Komunikacija u kriznim situacijama - praktičan vodič za čarter tvrtke

U čarteru, sve počinje i završava na dojmu - u svakoj poruci, tonu i reakciji. Danas gosti ne žele savršenstvo, ali žele znati da netko drži stvari pod kontrolom. Ne žele da ih se ignorira. A kad nastane situacija, žele znati da netko preuzima odgovornost. Ne možete spriječiti sve probleme. Ali možete naučiti kako komunicirati u kriznim situacijama.

Digitalni marketing u čarter industriji: Vrijeme je za jače odnose s gostima
Digitalni marketing u čarter industriji: Vrijeme je za jače odnose s gostima

Digitalni marketing u yacht čarter industriji nije pitanje trendova nego odgovornog poslovanja. U ovom članku Selma Ćubara razbija ključne zablude – od iluzije o online platformama do pogrešnog razumijevanja brenda i lojalnosti gosta. Jasno, konkretno i poticajno, ovaj tekst otvara prostor za konstruktivan razgovor među agentima, fleet operaterima i svima koji vjeruju da odnos s gostom nije trošak – nego temelj dugoročnog uspjeha.