Najava besplatnog webinara za tvrtke u nautičkom čarteru o mogućnostima financiranja poslovanja iz EU fondova, ali i iz klasičnih bankovnih izvora te kako odabrati pravi izvor upravo za vaše poslovanje.
Za sve poduzetnike pa tako i za one u čarteru od izuzetne je važnosti kako financiraju svoje poslovanje. Financiraju li se iz adekvatnih izvora, u razumnoj mjeri i uz prihvatljive troškove?
Odluke o financijskim resursima i kako ih pribaviti spadaju u one od krucijalne važnosti za cjelokupno poslovanje.
Prilikom pribavljanja sredstava na tržištu, izbor će ovisiti o raspoloživosti i njihovoj cijeni, trenutnoj financijskoj poziciji i kredibilnosti (kreditnom rejtingu),ali i o financijskoj strategiji.
Financijska strategija ili planiranje financiranja poslovnih aktivnosti odnosi se na odluke o tome koliko financijskih sredstava je potrebno, kada, na koji rok, gdje ih pribaviti te kako upravljati tim procesom.
Upravo o ovome razgovarat ćemo na webinaru s Ivicom Žurom, financijskim stručnjakom s dugogodišnjim iskustvom u bankarskom sektoru, a danas uspješnim financijskim konzultantom koji u svoj portfelj uspješnih projekata ubraja i one vezane uz nautiku.
Prijavite se na webinar
Bez obzira koji dio svog poslovanja želite financirati, kupnju novog plovila, obrtna strdstva ili jednostavno želite refinancirati postojeća zaduženja potrebno je osigurati budžet za realizaciju po najpovoljnijim mogućim uvjetima za vas.
Pri financiranju potrebno je razlikovati, na jednoj strani, nabavu financijskih sredstava kao izvora financiranja, a na drugoj strani potrebu za ulaganjem financijskih sredstava radi premošćivanja nelikvidnosti.
Kad nabavljate potrebna financijska sredstva za početak ili nastavljanje svog poslovanja, morate ocijeniti koliko sredstava trebate, kad i za koje namjene.
Za to morate napraviti financijsku projekciju za najmanje godinu dana. Ta je faza nužna radi vjerodostojnog prikaza likvidnosti i rentabilnosti poslovanja.
Ono o čemu ćemo na webinaru govoriti je slijedeće:
- Financiranje iz EU fondova
- Financiranje putem bankovnih kredita i garantnih shema
- Financiranja putem HAMAGa
- Financiranje putem HBORa za izvoznike i žene poduzetnice
Webinar je besplatan i održat će se u četvrtak 21.04.2022. s početkom u 11:00 sati, a prijave su otvorene i nalaze se na ovoj poveznici.
Nakon što zaprimimo vašu prijavu poslat ćemo vam link za pristup webinaru.
Prijavite se na newsletter i primajte najnovije trendove i savjete ravno u Vaš inbox
Strategija nije samo plan – ona je smjer, vizija i dosljednost u provođenju odluka. Ipak, mnoge tvrtke upadaju u zamku kratkoročnih rješenja i improvizacije, što ih dugoročno vodi u kaos i stagnaciju. Saznajte kako je strategija evoluirala od antičke Grčke do suvremenih poslovnih modela - zašto su provjereni modeli strateškog planiranja, poput onih koje naglašava Andreja Fazlić, bitni za održiv rast? I kakvu ulogu u svemu tome igra organizacijska kultura.
Čarter industrija u Hrvatskoj izuzetno je konkurentna. Svaki čarter ili vlasnik flote bore se za pažnju potencijalnih gostiju, a klasični pristupi više nisu dovoljni. Oni koji razumiju što funkcionira u digitalnom marketingu, znaju i kako spojiti strategiju s očekivanjima modernih putnika. Donosimo vam nekoliko marketing trikova - konkretne taktike koje privlače prave goste i pretvaraju ih u zadovoljne klijente.
Većina čarter gostiju zna što može očekivati – preuzimanje broda, standardna oprema, unaprijed definirana ruta. No, upravo tu leži prilika. Prava personalizacija ne znači samo ispunjavanje želja, već otkrivanje potreba koje gosti ni sami nisu prepoznali. Mali, nenametljivi detalji mogu stvoriti osjećaj ekskluzivnosti, čak i kod onih koji su već prošli desetke plovidbi. Kako se istaknuti u industriji u kojoj svi nude sličnu uslugu? Otkrijte kako se istaknuti personalizacijom koja ne djeluje forsirano, već kao prirodan nastavak očekivanja gostiju.
Ne trebate biti najveći kako biste bili najbolji. Male čarter tvrtke imaju fleksibilnost i osobni pristup koji velike tvrtke često ne mogu ponuditi. Da, velike flote dominiraju tržištem, ali male čarter tvrtke imaju svoje adute. Saznajte kako pametnom strategijom i učinkovitim marketingom uspješno konkurirati.