Webinar: U korak s poslovnim rastom - Znate li kako vaš kupac kupuje?


Saznajte sve o čemu se pričalo na webinaru “U korak s poslovnim rastom - Znate li kako vaš kupac kupuje?” kojeg su održale Andreja Fazlić CEO tvrtke Astarta:Bit te Selma Čmelik osnivačica platforme čarter.hr.

Za sve poduzetnike male i velike, ili one koji to tek planiraju biti, važno je znati kako razmišlja i kupuje njihov kupac.  

Na webinaru pod nazivom U korak s poslovnim rastom - Znate li kako vaš kupac kupuje?, razgovaralo se o tome koji su to točno koraci koje kupac prolazi.  

Na webinaru ste mogli saznati o čemu to kupac razmišlja prije kupnje, što ga potiče na samu kupnju i kako se ponaša nakon kupnje – i što vi trebate s tim informacijama raditi kako bi povećali svoje prihode

Istina je kako jako mali postotak poslovanja zapravo zna tijek misli svog kupca, pa čak i svoju buyer personu. O takvim informacijama poduzetnici često ni ne razmišljaju, a esencijalne su za svako poslovanje. 

No, kako biste uspjeli u prodaji morate razumjeti baš taj put kojeg kupac prolazi od početne potrebe do same odluke o kupnji

U ovom webinaru smo sudionike proveli kroz proces izrade jasnog profila kupca te pojasnili kako mapirati to putovanje. Naravno, objasnili smo i kako ćete stečeno znanje primijeniti na rast same prodaje.

Putovanje kupca = Vaša karta do uspjeha! 

Neovisno o industriji u kojoj se trenutno nalazite ili koliko ste dugo na tržištu, poznavanje kupca je temelj vašeg uspjeha

A prilagođavanje marketinške strategije potrebama kupca je osnova svakog poslovanja. 

Stoga smo na webinaru pokrili sljedeće teme:  

  • Razvoj prodaje kroz vrijeme i zašto je dubinsko razumijevanje kupaca danas neophodno. 
  • Izrada profila idealnog kupca i njegova uloga u kreiranju prodajne strategije. 
  • Mapiranje putovanja kupca i uvid u ključne korake koje on poduzima. 
  • Usklađivanje prodajne strategije s potrebama kupca za uspješniju prodaju. 

I vi možete pristupiti snimci ovog zanimljivog webinara te nakon toga sami napraviti profil svog kupca te mapirati njegovo putovanje do kupnje.  
 

Webinar možete pogledati na linku koji ćemo vam poslati nakon što ispunite prijavni obrazac

Vaši podaci su s nama sigurni, a prijava je potpuno besplatna. Jednostavno unesite svoje ime, prezime i adresu e-pošte kako biste saznali kako kupuje vaš kupac. 

  • Podijeli:


Kategorije trendova


Newsletter

Prijavite se na newsletter i primajte najnovije trendove i savjete ravno u Vaš inbox

Najnoviji trendovi

Godina prolazi, ali želje ostaju – kako ih financirati?
Godina prolazi, ali želje ostaju – kako ih financirati?

Imate ideju, ali nedostaje vam milijun-dva (ili dvadeset)? Očito je vrijeme je za nove investicije. Ivica Žuro nam donosi najbitnije informacije o aktualnim financijskim programima i kreditima za poduzetnike u turizmu i ugostiteljstvu. Od otpisa glavnice do zelenih inicijativa - saznajte kako postaviti temelje za uspjeh u idućoj godini.

IQNautics – transformacija nautičke industrije i poslovanja
IQNautics – transformacija nautičke industrije i poslovanja

Možete li zamisliti svoj život ili posao bez pomoći digitalnih alata? Naravno da ne možete, jer su digitalni alati postali neizostavni, ali i jer poboljšavaju i olakšavaju našu svakodnevicu. Predstavljamo vam IQNautics, digitalni alat koji će promijeniti vaš život i potpuno transformirati poslovanje vaše čarter tvrtke.

Spojite sve zajedno - stvorite kohezivan identitet brenda
Spojite sve zajedno - stvorite kohezivan identitet brenda

Jedna stvar koju vaše brendiranje zahtijeva je da "vaša priča" odiše jedinstvom. To znači kako identitet vašeg brenda mora biti unificiran i kohezivan. To nije teško postići, ako znate koje su prednosti dobrog brendiranja i ako vam je stalo do toga kako vas vaši gosti doživljavaju.

Mapiranje korisničkog putovanja za poboljšanje čarter poslovanja
Mapiranje korisničkog putovanja za poboljšanje čarter poslovanja

Kako učiniti da se svaki gost osjeća kao da je vaš čarter iskustvo života? Mapiranje korisničkog putovanja može vam pomoći da sagledate svaku fazu kroz njihove oči – od prve pretrage na internetu do trenutka kada se vrate na kopno. No, to zahtijeva puno više od dobre organizacije i izvrsnih plovila. Morate stvoriti nezaboravne točke dodira koje će izdvojiti vaš čarter. Svatko može koristiti mapiranje putovanja kako bi unaprijedio usluge, riješio uobičajene frustracije i izgradio lojalnost koja vraća goste.