Oglašavanje usluga najma plovila na Google servisu pokazalo se najučinkovitijom strategijom digitalnog marketinga unatoč pandemijskim uvjetima.
Omjer ulaganja i povrata na ulaganje u pretpandemijskim uvjetima bio je 1:7
Dugogodišnje kontinuirano ulaganje u oglašavanje na Google tražilici višestruko se isplatilo
Asta Yachting je hrvatska čarter tvrtka koja djeluje više od 25 godina i s pravom ju možemo nazvati pionirom u nautičkom čarteru. Svoju flotu od preko 50 plovila održava i stavlja gostima na raspolaganje iz svoje baze u najvećoj marini u Hrvatskoj - marini Dalmacija u Sukošanu.
Tvrtka je prisvojila trendove digitalnog marketinga vrlo rano i već gotovo 10 godina služi se digitalnim strategijama za poboljšanje svog poslovanja.
Pojavom pandemije i zaustavljanjem putovanja pa potom otkazivanjem rezervacija za ovu tvrtku je predstavljalo velik izazov. Pitanje koje se nametalo bilo je treba li zaustaviti sve marketinške aktivnosti i "zamrznuti" budžete za oglašavanje. Konačna odluka u dogovoru s marketinškim stručnjacima, koji su također bili u neizvjesnosti, prevagnula je u korist nastavka aktivnosti, ali u smanjenom obujmu. No, upravo se to pokazalo kao ključna prednost za poslovanje.
Nakon što smo istražili sve dostupne informacije, kojih je bilo jako malo i nismo imali relevantnih pokazatelja što možemo očekivati, napravili smo sasvim novu komunikacijsku i digitalnu strategiju.
Bilo je potrebno brzo odlučiti koje su to ključne poruke koje želimo da naši gosti čuju, poruke koje će ih ohrabriti i dati im bar neki oslonac u ovako izazovnim vremenima.
Glavna komunikacijska poruka je bila ona "sigurne usluge" i kasnije "sigurne destinacije" uz pomoć nacionalne kampanje "Safe Stay in Croatia"
Google oglašavanje poslužilo je za što veći doseg do novih korisnika koji su trebali specifične informacije o putovanju u destinaciju, kao i o procedurama koje mogu očekivati za vrijeme putovanja i za vrijeme boravka na našim jedrilicama.
Nastup na društvenim mrežama također je bio u službi širenja i propagiranja osnovne komunikacijske poruke sigurne destinacije.
Uz dobre komunikacijske poruke i dobro odabrane digitalne kanale - Google, Facebook, E-mail, Web stranica - postigli smo uspostavljanje povjerenja kod potencijalnih, ali i postojećih klijenata.