Brend koji je kreiran na samom početku pandemije imao je odgovor na cjelokupnu situaciju s COVID-19 izazovom - nova web stranica čistog dizajna i pažljivo osmišljena marketing kampanja na društvenim mrežama.
Novo brand ime koje je ostvarilo preko 6.000 posjeta web stranici u prva tri mjeseca.
Čarter agencija koja se ističe u odnosu na konkurenciju po dosljednoj digitalnoj strategiji.
Otium Yachts je agencija za najam jahti iz Splita, koju vode profesionalci s više od 15 godina iskustva u turizmu i u čarter poslovanju. Ističu se svojom ekskluzivnom ponudom od 6 jedinstvenih guleta za najam u Hrvatskoj i na Mediteranu.
Osim svoje centralne flote, također nude širok izbor luksuznih jahti za najam koje svaka na svoj način stvaraju iskustva po mjeri za krajnje klijente. Obzirom na konkurenciju koja također nudi najam jahti željeli su se izdvojiti svojom ekskluzivnom ponudom te zauzeti stabilnu poziciju na B2C tržištu. U jeku pandemije 2020. godine odlučuju se na novu strategiju digitalnog marketinga i kreću u realizaciju nove web stranice, što je u jeku pandemije dovelo do održavanja poslovanja i otvaranja novih tržišta.
Kako se istaknuti s ponudom krajnjim gostima i na koji način zadobiti njihovu pažnju? To je bilo jedno od glavnih pitanja.
Ivana Klarić Poljak, direktorica Otium Yachts, kaže:
„Ono što želimo postići na platformama društvenih mreža uz pridobivanje novih korisnika je fleksibilnost, koja nam omogućuje da„ radimo centralno“ kad nam je potrebno i da radimo individualno kad nam je potrebno. Ta fleksibilnost znači, bez obzira na vrijeme i mjesto, da možemo reagirati i ponuditi našim klijentima pravo rješenje i vrhunsku uslugu. To predstavlja tko smo mi kao tvrtka.”
Novi brand je zaživio i vrlo brzo nakon lansiranja web stranice rezultati su bili vidljivi. Kao ključne pokazatelje uspješnosti mjerili smo angažman na objavama na Facebooku i Instagramu, broj novih leadova putem društvenih mreža, broj posjetitelja na web stranicama i broj poslanih upita preko kontakt forme.
Rezultati su bili i više nego zadovoljavajući. Znatno povećanje angažmana, tj. klikova, lajkova, komentara i praćenja iz mjeseca u mjesec i u konačnici prodaja usluga bilo je više od očekivanog s obzirom na pandemiju. Projekcije na početku sezone nisu bile optimistične, no pokazalo se da smo čarter sezonu 2020. završili s rezultatima izvan naših očekivanja.