7 razloga za digitalizaciju čarter poslovanja


Čini se kako nautički turizam bez digitalizacije ne može biti u korak s konkurencijom. Saznajte zašto je digitalizacija potrebna te kako učiniti svoju čarter tvrtku uspješnom, ali i održati je konkurentnom.

Više nije pitanje digitalizirati poslovanje ili ne, nego je to potrebno što prije učiniti. Dok u Hrvatskoj prema nekim podacima tek 18% tvrtki ima strategiju digitalne transformacije, svjetske tvrtke već se odavno ne nalaze u fazi tranzicije, tj. prelaska na digitalni način poslovanja. 

Stoga, kako biste očuvali i učvrstili poziciju svoje tvrtke na tržištu, donosimo vam 7 razloga za digitalizaciju vašeg poslovanja.

 

1. Digitalizacija stvari čini lakšima

Ako ste već duže vremena u čarter poslovanju, znate i sami koliko je truda i vremena potrebno kako biste postigli željeni povrat investicije. Međutim, ukoliko ste još uvijek relativno novi, sigurno su vas stariji kolege upoznali s tim koliko toga treba uložiti za istražiti ciljno tržište, privući kupce ili korisnike atraktivnom ponudom, uspostaviti povjerenje i da dalje ne nabrajamo. Cijeli je niz stvari koje traže mnogo vremena i novca, pa se opet postavlja pitanje isplativosti

Vlasnici i velikih i malih tvrtki su odavno shvatili kako jedino s uvođenjem tehnologije u poslovanje mogu profitirati

Želite lako i brzo doći na domet ciljnog tržišta? Brže promovirati svoje usluge i proizvode? Ponuditi svojim korisnicima vrhunsko iskustvo? 

Bez digitalizacije jednostavno nije moguće privući te idealne ljubitelje putovanja. Ako sami u tome niste vješti, uvijek vam može pomoći marketinška agencija, bilo da trebate vođenje društvenih mreža, internet marketing, analizu i strategiju ili nešto treće.

 

2. Digitalizacija vam značajno reže troškove

Ako se odlučite i unajmiti neku marketinšku agenciju kao pomoć u digitalizaciji, vaši troškovi će opet biti značajno manji, nego što bi bili kod klasičnog poslovanja koje je danas zapravo najskuplji oblik poslovanja. Bez pomoći interneta i svih blagodati koje on danas nudi, trebali biste zaposliti ogroman tim ljudi za svaki od aspekata vašeg poslovanja što prilično povećava troškove. Kod digitalizacije je sve svedeno na minimum. Jedna marketinška agencija vam za sasvim razuman iznos može napraviti sve, od analize i istraživanja do gotovih projekata. 

Sve ostalo možete i vi! Na taj način uz male troškove uvelike vam se povećava povrat investicije! U nautičkom turizmu digitalizacija danas znači sve!

 

3. Digitalizacija briše granice

Vaša tvrtka, ako ovo čitate, vjerojatno se bavi nautikom, zar ne? 

U takvoj branši granice ne igraju veliku ulogu i kako bi se ostvarila maksimalna korist, te je granice potrebno izbrisati. Digitalizacija upravo to i radi. Briše granice kako bi vama donijela korist, a vašim krajnjim korisnicima osjećaj vrhunskog zadovoljstva. Čak i mikro poduzeća, ako imaju dobru web stranicu, a nemaju resurse za širenje na druga tržišta klasičnim putem, mogu kroz digitalizaciju dosegnuti globalno tržište. Opet naglašavamo, za to nisu potrebna velika ulaganja. Samo eventualno, usluge marketinške agencije, poput analize, planiranja, vođenja društvenih mreža, content marketinga i sl. Mnoge male čarter tvrtke, upravo zahvaljujući digitalnom marketingu uspjele su u Hrvatsku privući ljubitelje plovidbe iz svih krajeva svijeta.

 

4. Digitalna transformacija poboljšava korisničko iskustvo

Naravno, kako vaše poslovanje napreduje, trebat ćete kao tvrtka i odgovarati na različite upite korisnika kako biste im pružili vrhunsko iskustvo i kako bi se oni vama uvijek vraćali. 

Uz digitalizaciju, za to nisu potrebni skupi call centri. Moguće je imati udaljene agente koji će raditi s mjesta po želji, i ovisno o lokaciji, biti na raspolaganju vašim klijentima 24 sata dnevno. Sami agenti ne moraju raditi noćne smjene. Ovisno o tome na kojem se kraju svijeta nalaze, mogu imati sasvim normalno radno vrijeme. 

Osim udaljenih agenata, chatbotovi su druga odlična opcija. Osim što korisnicima pružaju izvrsno iskustvo odgovarajući na jednostavnija pitanja, te ih usmjeravaju na prave strane, chatbotovi imaju i marketinšku ulogu. 

Dobro riješen upit znači zadovoljstvo korisnika, a zadovoljan korisnik vjeruje brandu! 

Ako ste u mogućnosti, bilo bi dobro prije svog odabira ipak se konzultirati sa stručnjakom ili marketing agencijom kako biste iz svega izvukli maksimalan rezultat.

 

5. U dometu ste korisnicima mobilnih uređaja

Već je odavno jasno kako korištenje interneta nije ograničeno samo na računala, nego korisnici mreži pristupaju i putem mobitela, tj. pametnih telefona. Takvi korisnici su također tržište koje ne valja zanemariti. Većina vlasnika nautičkih tvrtki u ovom slučaju društvene mreže postavlja kao važan, ako ne i najvažniji dio strategije. 

Kroz klasični marketing, do ovakvih bi korisnika bilo jako teško doći. Međutim, kroz društvene mreže kao temelj marketinške strategije moguće je ostvariti vrhunske rezultate. Tvrtke obožavaju društvene mreže jer su opće dostupne i njima ciljaju pravu publiku. Kroz vođenje društvenih mreža, na prvom bi vam mjestu trebali biti pozitivni rezultati kroz metode digitalnog marketinga. Ukoliko to još niste u stanju postići jer nemate dovoljno iskustva, trebali biste ostvariti suradnju s nekim tko za vas takvu uslugu može pedantno obaviti. Krajnji cilj je dovođenje željenog prometa na vašu web stranicu.

 

6. Poslovne operacije postaju učinkovitije

Dobro upravljanje informacijama jedan je od temelja uspješne poslovne operative. Ako još nije, ili je vaša čarter tvrtka nedovoljno digitalizirana, vjerojatno ste se bezbroj puta našli u neredu kad treba donijeti važne poslovne odluke. S digitalizacijom vašeg čarter poslovanja više se ne morate brinuti oko toga. 

Evo, recimo, jedan primjer. U svoje usluge uvodite posebnu ponudu za najam plovila. Kako biste uspješno uveli takvu ponudu, potrebno je imati prave informacije o tržištu. Putem klasičnog poslovanja to bi sve išlo jako sporo i bilo bi ekonomski neisplativo. Kroz digitalizaciju, ovisno o složenosti usluge, možete vrlo brzo napraviti istraživanje, vrlo precizno odrediti ciljno tržište, odrediti cijenu i popust te plasirati uslugu na tržište. Za njezinu uspješnu performansu dalje vam samo treba dobar digitalni marketing

Osim društvenih mreža, u ovakvim slučajevima se dobar content marketing pokazao pravim rješenjem. Kao i većini tvrtki, svakako vam je potreban vrhunski sadržaj, kako na društvenim mrežama, tako i na nautičkim blogovima i portalima. To je sadržaj koji privlači i konvertira, ali i goste stalno vraća k vama. Nerijetko, kako bi se taj rezultat postigao, potrebna je i suradnja s profesionalcem. Stoga, ako razmišljate o takvoj suradnji, uzmite u obzir onoga koji vam može osigurati vrhunski content ili sadržajni marketing.

 

7. S digitalizacijom se razvijate i vi i vaši zaposlenici

Dobro je poznato kako se uspješni poslovni ljudi stalno razvijaju kako bi opstali na visoko konkurentnom, a u slučaju nautike i globalnom tržištu. Gotovo je nemoguće imati uspješno čarter poslovanje ako niste u toku s najnovijom ponudom i potražnjom ili nemate nove vještine i znanja. Sigurno znate kako je prije samo desetak godina, dodatna edukacija kako vas, tako i vaših zaposlenika, bila prilično skupa. 

Ako se radilo o odlascima u inozemstvo, što je nerijetko bila praksa u čarter poslovanju, svote su znale biti jako velike. Sad to više nije potrebno, jer vam je na rasploganju mnoštvo webinara i online konferencija u svim dijelovima svijeta na koje ne morate fizički odlaziti. 

Dovoljno je imati samo računalo i pristup internetu i to je to! Većina takvih edukacija je i besplatna, a i one koje to nisu mogu biti jako isplative. Nerijetko, za stjecanje novih, digitalnih znanja i vještina, bit će vam potreban i personalizirani pristup. Stoga, odlično rješenje su i in-house seminari i radionice. U tom slučaju, edukator obično dolazi k vama u tvrtku i održava edukacije. U dogovoru s vama, program se precizno prilagođava vašim zaposlenicima kako bi stekli praktične vještine i znanja za postizanje vrhunskih rezultata.

Istina je da ćete morati nešto uložiti, ali to uloženo će vam se i višestruko isplatiti!

 

Kontaktirajte nas ako ste potrazi za poboljšanjem svog čarter poslovanja ili implementacije digitalizacije u svoje poslovanje.. 
  
Prijavite se i na naš newsletter kako biste na vrijeme dobili sve informacije koje vam trebaju! 

  • Podijeli:


Kategorije trendova


Newsletter

Prijavite se na newsletter i primajte najnovije trendove i savjete ravno u Vaš inbox

Najnoviji trendovi

Koliko stvarno vrijedi brend
Koliko stvarno vrijedi brend

Brendiranje je mnogo više od logotipa na majici ili jedrilici – to je temelj uspješnog poslovanja. Ako ste ikad pomislili kako je vizualni identitet sporedan, ovaj tekst će vas natjerati na preispitivanje. Zašto se neki proizvodi prodaju po višestruko većim cijenama samo zbog logotipa? Kako pravilno oblikovan brend može povećati vrijednost vaše čarter tvrtke? Barbara Zec, nova autorica na čarter.hr, u svom prvom članku donosi odgovore o pravoj vrijednosti brenda.

Google Ads za čarter tvrtke - isplati li se ulagati u plaćeno oglašavanje?
Google Ads za čarter tvrtke - isplati li se ulagati u plaćeno oglašavanje?

Imate savršeno opremljenu flotu, najbolje lokacije i konkurentne cijene, ali vaša konkurencija bolje puni termine. Zašto? Jer koriste Google oglašavanje i njihovi oglasi su prvi na Googleu dok potencijalni gosti pretražuju „najam katamarana u Hrvatskoj“. Kako izbjeći najčešće greške kod Google oglašavanja i pretvoriti klikove u stvarne klijente? Čitajte dalje i saznajte kako optimizirati Google oglase i kako postići da vaš čarter bude prvi izbor gostiju.

Strategija ili kaos: Što odabirete za svoju tvrtku?
Strategija ili kaos: Što odabirete za svoju tvrtku?

Strategija nije samo plan – ona je smjer, vizija i dosljednost u provođenju odluka. Ipak, mnoge tvrtke upadaju u zamku kratkoročnih rješenja i improvizacije, što ih dugoročno vodi u kaos i stagnaciju. Saznajte kako je strategija evoluirala od antičke Grčke do suvremenih poslovnih modela - zašto su provjereni modeli strateškog planiranja, poput onih koje naglašava Andreja Fazlić, bitni za održiv rast? I kakvu ulogu u svemu tome igra organizacijska kultura.

Koji marketing trikovi najbolje rade u čarter segmentu
Koji marketing trikovi najbolje rade u čarter segmentu

Čarter industrija u Hrvatskoj izuzetno je konkurentna. Svaki čarter ili vlasnik flote bore se za pažnju potencijalnih gostiju, a klasični pristupi više nisu dovoljni. Oni koji razumiju što funkcionira u digitalnom marketingu, znaju i kako spojiti strategiju s očekivanjima modernih putnika. Donosimo vam nekoliko marketing trikova - konkretne taktike koje privlače prave goste i pretvaraju ih u zadovoljne klijente.