Danas, gdje je sve digitalno i svaki klik se računa, virtualna okupljanja postala su glavni način povezivanja. Webinari, posebice besplatni webinari, nude savršenu kombinaciju edukacije, angažmana i izravne interakcije bez napuštanja udobnosti doma ili ureda. Želite proširiti glas o vama? Koristite webinare! Želite rasti, učiti i razvijati se? Pogađate – koristite webinare!
Webinari su vrlo brzo postali temelji digitalnog marketinga.
Kako i ne bi – kad nude jedinstvenu platformu za suradnju i obrazovanje u raznim industrijama, uključujući i čarter industriju, koja je u stalnom porastu.
Web seminari, ili skraćeno webinari, dinamičan su način za predstavljanje usluga, razmjenu znanja i izravnu interakciju s publikom iz udobnosti vlastitog dnevnog boravka ili ureda.
Za čarter tvrtke webinari predstavljaju odličnu priliku za istaknuti svoju ponudu, pokazati svoju stručnost i izgraditi odnose s potencijalnim klijentima i gostima.
Webinari su isplativi, imaju širok doseg i pružaju mogućnost interakcije, i to u stvarnom vremenu - što ih čini osnovnim alatom za vaš digitalni marketing.
Ali ne samo to. Webinari imaju i mnoge prednosti – sudjelovanjem na webinaru svaka tvrtka ima priliku za rast i učenje.
Webinari i seminari oba služe za edukaciju i promociju, ali se značajno razlikuju u formatu i izvedbi.
Webinari se održavaju online, a možete im se pridružiti s bilo kojeg mjesta, ako imate internet vezu.
Ovakav online format ujedno proširuje doseg s onog lokalnog na čak i globalno, omogućavajući tako veću i raznolikiju publiku koja može sudjelovati.
Webinari su isplativi, s nižim troškovima u usporedbi s tradicionalnim seminarima. Također se mogu i snimiti te se kasnije detaljnije pogledati.
Međutim, nedostaje im osobna interakcija i mogućnosti umrežavanja koje pružaju događaji uživo. Podložni su i potencijalnim tehničkim problemima koji mogu utjecati na kvalitetu prezentacije.
Seminari su tradicionalni osobni susreti ili predavanja koja se održavaju na unaprijed određenom mjestu, a nude izravno, interaktivno iskustvo.
Seminari su privlačni publici, jer omogućavaju povezivanje s istomišljenicima (networking) potiču osjećaj zajedništva, a povratne informacije možete dobiti trenutno.
Ali imaju svoje nedostatke, uključujući ograničen doseg (zbog ograničenja ili udaljenosti lokacije). Seminari također imaju veće troškove povezane s iznajmljivanjem ili rezervacijom prostora, putovanjem i smještajem te logistikom organizacije ili osobnog odlaska na takav događaj.
Dakle, napravimo uži izbor svih prednosti i mana kako webinara tako i seminara:
Webinari
Prednosti: Globalni doseg, isplativost, mogućnost pristupa od svuda i opcija snimke
Mane: Manje osobne interakcije, mogući tehnički problemi, ograničen networking u tradicionalnom smislu
Seminari
Prednosti: Osobna interakcija, trenutna povratna informacija, mogućnosti networkinga
Mane: Zemljopisna ograničenja, viši troškovi, logistička složenost
Želite učiniti nešto drugačije? Nešto zanimljivo za vaše klijente ili informativno za vaše kolege (i konkurenciju)?
Možete u ime svoje čarter tvrtke organizirati besplatan webinar za svoju publiku. Ali to će također zahtijevati određeni trud i vrijeme s vaše strane.
A ako želite biti sigurni da je vaš webinar publici zanimljiv i uspješno prenosi vašu stručnost i ono što nudite, evo nekoliko savjeta:
Stvaranje webinara koji će “uhvatiti” publiku koju želite, je prava vještina – trebalo bi kombinirati zanimljiv sadržaj s interaktivnom isporukom, kako bi publika ostala zainteresirana. A nakon toga budite spremni djelovati.
Ključ svakog uspješnog webinara (pa tako i besplatnog webinara) je visoka razina komunikacije i sudjelovanja od strane vaše publike.
Ako uključite dio s pitanjima i odgovorima, to će sudionicima omogućiti komunikaciju. Na taj ćete način stvoriti dvosmjerni dijalog koji daje vrijednost i dubinu čitavom iskustvu webinara.
Ankete tijekom webinara još su jedan učinkovit alat, a mogu se uključiti tijekom prezentacije i prikupiti vrijedne povratne informacije ili mišljenja. Na taj način će se sudionici osjećati i kao sastavni dio webinara.
Interaktivni alati kao što su demonstracije, virtualne ture ili infografike mogu značajno povećati razinu angažmana sudionika. Ovakvi alati pomažu u vizualizaciji sadržaja, čineći složene informacije razumljivijima.
Ali na kraju - uvjerljiv sadržaj je centralni dio.
Započnite s jasnim, intrigantnim uvodom kako biste privukli pozornost. Nastavite sa informativnom i vizualno privlačnom prezentacijom. Neka informacije budu prikladne temi i lako pamtljive.
I još jedna stvar - tijekom cijelog webinara "nježno" vodite sudionike prema poduzimanju sljedećeg koraka - kontaktu, rezervaciji, kupnji itd. - ovisno o tome koji je bio cilj vašeg webinara.
Obavezno pošaljite naknadni “follow-up” email - uključite poruku zahvale i upitnik o zadovoljstvu te pitajte sudionike jesu li im potrebe dodatne informacije.
Za one koji su se registrirali za vaš webinar, ali nisu ga mogli pratiti, svakako im pošaljite snimku.
Ako ne znate što učiniti i odakle započeti - savjetujemo vam da iskoristite svoj webinar kako bi najbolje poslužio vašoj publici.
Kako bismo vas pozicionirali kao vodeći autoritet (za webinare, naravno) u čarter industriji, dajemo vam 10 primjera koje možete iskoristiti:
Sada kada ste naučili značajan dio onoga što treba znati o webinarima, saznajmo zašto je također važno i prisustvovati im.
Webinari, očito, nude brojne prednosti, osobito u industrijama koje su dinamične poput čartera.
Besplatni webinari vam omogućuju dobivanje vrijednih informacija izravno od stručnjaka, bez ikakvih troškova.
Kao što smo prije spomenuli, besplatni webinari služe kao izvrsna platforma za umrežavanje, bez obzira na to što nema osobne interakcije. Kao sudionik, možete se povezati s istomišljenicima, liderima u industriji i potencijalnim klijentima ili partnerima tijekom ili nakon online sastanka.
Webinari su također izvrsne prilike za učenje, koje vam možda nije bilo dostupno na druge načine, osim online.
Webinari često pokrivaju niz tema, kao što su inovacije, novi administrativni alati ili nove tehnologije za plovila te su prilika za naučiti više o procesu kroz kojeg prolaze vaši korisnici.
Budućnost digitalnog marketinga u čarter industriji sve se više isprepliće s inovativnim online strategijama među kojima se kao posebno učinkovit alat ističu baš webinari.
Kreiranjem jednog takvog online sastanka imate platformu za izlaganje svojih usluga, dijeljenje znanja o industriji i izravnu komunikaciju sa svojom publikom.
Izuzetno su učinkoviti i u povećanju vidljivosti branda te izgradnji povjerenja i kredibiliteta.
Pohađanje besplatnih webinara jednako je važno, ako ne i više – možete biti u tijeku s najnovijim trendovima digitalnog marketinga i učiti od stručnjaka unutar i izvan čarter industrije.
Kontinuirano učenje i umrežavanje svakako će vas inspirirati, stvoriti nove ideje, oblikovati nove marketinške strategije ili pokrenuti neku suradnju koja će potaknuti vaš poslovni rast.
Ne zaboravite nas pratiti na Facebooku, Instagramu i LinkedInu kako biste saznali više o našim nadolazećim besplatnim webinarima.
Također možete pogledati naše prethodne webinare.
Ako želite unaprijediti svoje poslovanje ili tražite smjernice, tu smo kako bi vam pomogli!
Sve što trebate je računalo, laptop, tablet ili pametni telefon s pristupom internetu. Preporučuju se slušalice ili zvučnici za bolju kvalitetu zvuka, a web kamera ako želite sudjelovati u bilo kojem interaktivnom segmentu.
Sudjelovanje na webinarima može pružiti uvid u trendove u industriji, marketinške strategije i operativna poboljšanja. Nudi mogućnosti umrežavanja s liderima u industriji i potencijalnim klijentima. Istovremeno vas oprema znanjem za održavanje vaših budućih webinara (s kojima možete povećati vidljivost i angažman vašeg brenda).
Organiziranje i održavanje webinara omogućuje vam pokazati svoje usluge, podijeliti stručnost i izravno stupiti u kontakt s potencijalnim klijentima diljem svijeta. To je isplativ način da poboljšate svoju vidljivost, educirate svoju publiku o jedinstvenim aspektima čarter poslovanja i, u konačnici, povećate broj rezervacija.
Da, većina webinara (kao i naši) se snimaju i može im se pristupiti na zahtjev. To osigurava da čak i oni koji nisu mogli biti uživo mogu imati koristi od teme webinara, u vrijeme i na mjestu koje im odgovara.
Prijavite se na newsletter i primajte najnovije trendove i savjete ravno u Vaš inbox
Digitalizacija poslovanja, usklađivanje tehnologije, procesa i ljudi, često zvuči poput nečega što se postigne preko noći, ali stvarnost je mnogo složenija. Većina poslovanja treba digitalni razvoj – postupan, fleksibilan i ljudski vođen proces prilagodbe. A sve o digitalnoj transformaciji, donosi nam Andreja Fazlić u svojem novom članku.
Svaka čarter tvrtka mora koordinirati između gostiju, plovila, vlasnika i zaposlenika - i to uspješno, zar ne? U isto vrijeme se sve radne operacije moraju neometano odvijati. I kako onda sebi i svom poslovanju olakšati rad i pojednostaviti dnevne zadatke? Na našem webinaru ćete otkriti sve o tome kako uz pravu sveobuhvatnu aplikaciju za čarter management koja će ne samo unaprijediti, nego i preoblikovati vaše poslovanje. Registrirajte se i saznajte kako transformirati svoje poslovanje!
Društvene mreže se stalno razvijaju, s novim trendovima, taktikama i nadogradnjama platformi koja vas konstanto zasipaju sa svih strana. Uz sve te promjene, lako je podleći dezinformacijama ili zastarjelim savjetima. Međutim, jedna od najvrjednijih vještina za dugoročni uspjeh na društvenim mrežama je naučiti razlikovati činjenice od fikcije.
Hrvatska ima izniman potencijal za korištenje solarne energije kao glavnog obnovljivog izvora. S obzirom na iznimnu insolaciju i pogodnu geografsku poziciju, posebno u Dalmaciji i na Jadranu, solarna energija može povećati energetsku sigurnost i osigurati financijsku uštedu. Unatoč tome, brojne su birokratske prepreke i izazovi.