CROYA Charter Show - Split na svjetskoj karti nautičkog turizma


CROYA Charter Show, koji se održao 4.-6. listopada, je donio mnoštvo novih prilika u yachting industriji u Hrvatskoj. Kako? Sajam je stvorio temelje za daljnji rast i pozicioniranje Splita, ali i čitave regije, uz bok vodećim europskim destinacijama. Ovaj prestižni sajam luksuznih jahti je ujedno dodatno pojačao i sliku Hrvatske kao elitne destinacije, ali i napravio korak prema novim trendovima.

CROYA Charter Show je bio “ono nešto” što je nedostajalo, a što je dodatno obogatilo turističku ponudu grada. 
 
Koliko je Splitu bio potreban jedan ovakav nautički sajam, pokazali su prvi dojmovi sudionika i posjetitelja. 
 
Ovaj je sajam za cilj imao pozicionirati našu obalu kao elitnu destinaciju
Očito je kako je i uspio, sudeći po reakcijama i komentarima brokera i agenata koji su bili sudionici ovog sajma. 

Upravo zahvaljujući ovom sajmu Split se upisao na svjetsku kartu čarter sajmova.

 
 

Posljedice CROYA Charter Showa mogu biti dalekosežne 

Iako su prvi dojmovi tek počeli pristizati, već je jasno kako je CROYA Charter Show donio brojne nove mogućnosti za Split i cijelu regiju.  
 
Ovaj sajam ne samo što je dodatno učvrstio imidž grada kao prestižne destinacije za nautičke entuzijaste, već je otvorio vrata budućim rastućim trendovima u luksuznom turizmu.  
 
Split, sa svojom bogatom poviješću i prirodnim ljepotama, uz pomoć ovog događaja, sve više stvara prepoznatljivu poziciju na svjetskoj sceni nautičkog turizma. 
 
Od 4. do 6. listopada, splitska Zapadna obala ugostila je impresivan niz od 42 luksuzne jahte, sve u okviru CROYA Charter Showa, specijaliziranog sajma koji se fokusira na najprestižnije jahte dostupne za najam u Hrvatskoj.  
 
Više od 200 čarter agenata iz različitih dijelova svijeta kako bi se iz prve ruke upoznali s ponudom luksuznih hrvatska nautička ponuda može pružiti. Bliži uvid u luksuzne jahte, duljine između 20 i 55 metara, omogućio im je bolju procjenu plovila sa stalnom posadom. 

Ogroman potencijal CROYA Charter Showa 

Sajam je organiziran kako bi omogućio čarter agentima priliku za izravnu procjenu ne samo kvalitete plovila, već i razinu pruženih usluga, čime se nastoji osigurati dugoročni rast potražnje za hrvatskim jahtama na svjetskom tržištu.  
 
CROYA Charter Show ima ogroman potencijal stvoriti značajnu promjenu u percepciji Hrvatske kao top destinacije i za luksuzni nautički turizam. 
 
Stipe Petričević, predsjednik udruge CRO.Y.A., organizatora sajma, istaknuo je kako je Split prirodno odredište za ovakav događaj.  
“Split je iznimna destinacija sama po sebi i od početka nam je bio prva opcija za održavanje sajma.” rekao je Petričević, naglašavajući globalni potencijal grada. 

Dodao je i kako je ovaj sajam tek početak ambicioznog plana za jačanje pozicije čitave hrvatske obale među vodećim europskim nautičkim destinacijama. 
 

CROYA Charter Show i budućnost hrvatske nautike  

CROYA Charter Show je pokazao svoj potencijal, kao i potencijal za rast i daljnje pozicioniranje Splita kao nezaobilazne destinacije na svjetskoj karti nautičkog turizma.  
 
S obzirom na pozitivne prve dojmove i veliki interes međunarodnih čarter agenata, sajam ima sve predispozicije postati redovita godišnja manifestacija koja će privlačiti sve veći broj luksuznih jahti, agenata i gostiju.  
 
Osim toga, pozicioniranje hrvatske obale kao konkurenta najprestižnijim destinacijama, može dodatno privući elitnu klijentelu i potaknuti razvoj luksuznog turizma u regiji. 
  
U budućnosti, CROYA Charter Show bi mogao postati najvažniji događaj u kalendaru globalne nautičke industrije, čime bi Split i Hrvatska postali nezaobilazna točka za ljubitelje luksuza i plovidbe. 
 

  • Podijeli:


Kategorije trendova


Newsletter

Prijavite se na newsletter i primajte najnovije trendove i savjete ravno u Vaš inbox

Najnoviji trendovi

U 2025. pobjednici bit će oni s jasnim fokusom poslovanja
U 2025. pobjednici bit će oni s jasnim fokusom poslovanja

Nova sezona, novi izazovi! Ove godine se Andreja Fazlić fokusira na strategiju, digitalnu transformaciju i psihologiju promjena. Tu su i bitne smjernice za lidere koji žele biti ispred konkurencije i osigurati rast svog poslovanja. Strategija, ljudi i HubSpot mogu biti pokretači i vašeg poslovnog rasta. Kako ih primijeniti? Saznajte u nastavku.

Kako zarađivati od iznajmljivanja plovila
Kako zarađivati od iznajmljivanja plovila

Turisti svake sezone uživaju u ljepotama Jadrana na unajmljenim jahtama. Dok oni istražuju kristalno čisto more, vlasnici plovila i čarter kompanije ostvaruju solidne prihode. Može li ovo biti isplativa prilika i za vas?

Poliranje plovila - kako i zašto ga trebate raditi
Poliranje plovila - kako i zašto ga trebate raditi

Sigurnost. Kvaliteta. Vrhunski izgled. To su sigurno riječi s kojima želite asocirati svoja čarter plovila. Znate li kako je sama estetika plovila često baš onaj odlučujući faktor za goste? Često je baš izgled onaj koji prevagne u odluci... I što će najbolje privući goste nego sjajno, čisto i kvalitetno ispolirano plovilo.

Boot Düsseldorf 2025 - jedinstveni globalni nautički događaj
Boot Düsseldorf 2025 - jedinstveni globalni nautički događaj

Boot Düsseldorf je najveća svjetska izložba jahti i sportova na vodi. Međutim, ovaj događaj je više od tipičnog nautičkog sajma - nudi pogled u budućnost sportova na vodi i održivih morskih inovacija. Ove godine, od 18. do 26. siječnja, posjetitelji će imati priliku doživjeti sve to - od najmodernijih tehnologija na Blue Innovation Docku do luksuznih jahti i praktičnih iskustava s opremom - jer ovaj događaj ima ponešto za svakoga.