CROYA Charter Show, koji se održao 4.-6. listopada, je donio mnoštvo novih prilika u yachting industriji u Hrvatskoj. Kako? Sajam je stvorio temelje za daljnji rast i pozicioniranje Splita, ali i čitave regije, uz bok vodećim europskim destinacijama. Ovaj prestižni sajam luksuznih jahti je ujedno dodatno pojačao i sliku Hrvatske kao elitne destinacije, ali i napravio korak prema novim trendovima.
CROYA Charter Show je bio “ono nešto” što je nedostajalo, a što je dodatno obogatilo turističku ponudu grada.
Koliko je Splitu bio potreban jedan ovakav nautički sajam, pokazali su prvi dojmovi sudionika i posjetitelja.
Ovaj je sajam za cilj imao pozicionirati našu obalu kao elitnu destinaciju.
Očito je kako je i uspio, sudeći po reakcijama i komentarima brokera i agenata koji su bili sudionici ovog sajma.
Upravo zahvaljujući ovom sajmu Split se upisao na svjetsku kartu čarter sajmova.
Iako su prvi dojmovi tek počeli pristizati, već je jasno kako je CROYA Charter Show donio brojne nove mogućnosti za Split i cijelu regiju.
Ovaj sajam ne samo što je dodatno učvrstio imidž grada kao prestižne destinacije za nautičke entuzijaste, već je otvorio vrata budućim rastućim trendovima u luksuznom turizmu.
Split, sa svojom bogatom poviješću i prirodnim ljepotama, uz pomoć ovog događaja, sve više stvara prepoznatljivu poziciju na svjetskoj sceni nautičkog turizma.
Od 4. do 6. listopada, splitska Zapadna obala ugostila je impresivan niz od 42 luksuzne jahte, sve u okviru CROYA Charter Showa, specijaliziranog sajma koji se fokusira na najprestižnije jahte dostupne za najam u Hrvatskoj.
Više od 200 čarter agenata iz različitih dijelova svijeta kako bi se iz prve ruke upoznali s ponudom luksuznih hrvatska nautička ponuda može pružiti. Bliži uvid u luksuzne jahte, duljine između 20 i 55 metara, omogućio im je bolju procjenu plovila sa stalnom posadom.
Sajam je organiziran kako bi omogućio čarter agentima priliku za izravnu procjenu ne samo kvalitete plovila, već i razinu pruženih usluga, čime se nastoji osigurati dugoročni rast potražnje za hrvatskim jahtama na svjetskom tržištu.
CROYA Charter Show ima ogroman potencijal stvoriti značajnu promjenu u percepciji Hrvatske kao top destinacije i za luksuzni nautički turizam.
Stipe Petričević, predsjednik udruge CRO.Y.A., organizatora sajma, istaknuo je kako je Split prirodno odredište za ovakav događaj.
“Split je iznimna destinacija sama po sebi i od početka nam je bio prva opcija za održavanje sajma.” rekao je Petričević, naglašavajući globalni potencijal grada.
Dodao je i kako je ovaj sajam tek početak ambicioznog plana za jačanje pozicije čitave hrvatske obale među vodećim europskim nautičkim destinacijama.
CROYA Charter Show je pokazao svoj potencijal, kao i potencijal za rast i daljnje pozicioniranje Splita kao nezaobilazne destinacije na svjetskoj karti nautičkog turizma.
S obzirom na pozitivne prve dojmove i veliki interes međunarodnih čarter agenata, sajam ima sve predispozicije postati redovita godišnja manifestacija koja će privlačiti sve veći broj luksuznih jahti, agenata i gostiju.
Osim toga, pozicioniranje hrvatske obale kao konkurenta najprestižnijim destinacijama, može dodatno privući elitnu klijentelu i potaknuti razvoj luksuznog turizma u regiji.
U budućnosti, CROYA Charter Show bi mogao postati najvažniji događaj u kalendaru globalne nautičke industrije, čime bi Split i Hrvatska postali nezaobilazna točka za ljubitelje luksuza i plovidbe.
Prijavite se na newsletter i primajte najnovije trendove i savjete ravno u Vaš inbox
Strategija nije samo plan – ona je smjer, vizija i dosljednost u provođenju odluka. Ipak, mnoge tvrtke upadaju u zamku kratkoročnih rješenja i improvizacije, što ih dugoročno vodi u kaos i stagnaciju. Saznajte kako je strategija evoluirala od antičke Grčke do suvremenih poslovnih modela - zašto su provjereni modeli strateškog planiranja, poput onih koje naglašava Andreja Fazlić, bitni za održiv rast? I kakvu ulogu u svemu tome igra organizacijska kultura.
Čarter industrija u Hrvatskoj izuzetno je konkurentna. Svaki čarter ili vlasnik flote bore se za pažnju potencijalnih gostiju, a klasični pristupi više nisu dovoljni. Oni koji razumiju što funkcionira u digitalnom marketingu, znaju i kako spojiti strategiju s očekivanjima modernih putnika. Donosimo vam nekoliko marketing trikova - konkretne taktike koje privlače prave goste i pretvaraju ih u zadovoljne klijente.
Većina čarter gostiju zna što može očekivati – preuzimanje broda, standardna oprema, unaprijed definirana ruta. No, upravo tu leži prilika. Prava personalizacija ne znači samo ispunjavanje želja, već otkrivanje potreba koje gosti ni sami nisu prepoznali. Mali, nenametljivi detalji mogu stvoriti osjećaj ekskluzivnosti, čak i kod onih koji su već prošli desetke plovidbi. Kako se istaknuti u industriji u kojoj svi nude sličnu uslugu? Otkrijte kako se istaknuti personalizacijom koja ne djeluje forsirano, već kao prirodan nastavak očekivanja gostiju.
Ne trebate biti najveći kako biste bili najbolji. Male čarter tvrtke imaju fleksibilnost i osobni pristup koji velike tvrtke često ne mogu ponuditi. Da, velike flote dominiraju tržištem, ali male čarter tvrtke imaju svoje adute. Saznajte kako pametnom strategijom i učinkovitim marketingom uspješno konkurirati.