Unazad nekoliko godina društvene mreže postale su glavni izvor informacija klijenata. Čak niti web stranice neće prikazati sve što nudite, niti će ostaviti dovoljno personaliziranu poruku koju želite. Prisutnost na društvenim mrežama je postalo “must be” i u svijetu nautike.
Kroz web stranicu gosti će dobiti osnovne informacije o usluzi koju nudite, ali će vas zasigurno potražiti i na društvenim mrežama. Tamo istražuju nešto više od informacija koje mogu pronaći na vašim internet stranicama.
O društvenim mrežama kao odličnom alatu za prikupljanjem recenzija i feedback već smo pisali, no one su moćan prodajni alat. Kroz objave na društvenim mrežama gosti dobivaju potpuni dojam broda, lokacija, ponude koju nudite za vrijeme boravka na brodu i izvan njega.
Trud koji ulažete u kreiranje sadržaja višestruko će vam se vratiti.
Nitko od vas ne očekuje da sve radite sami, svakako možete delegirati ovaj dio posla nekom vanjskom suradniku. Ono što se očekuje je autentičnost, vaš ton komunikacije i vaša priča ispričana na vaš način.
Kreiranje sadržaja nije jednostavan i inspirativan kako se čini. Kako biste lakše napravili strategiju, u nekoliko sljedećih točaka pronađite primjere koji vam u tome mogu pomoći.
Upoznajte ih s posadom koja će ih dočekati, provesti s njima nekoliko dana, pripremati za njih hranu, i brinuti se da im plovidba bude jedna od najljepših uspomena koju su doživjeli.
Gosti vole stvarne ljude, i osjećaj dolaska na brod činit će im se kao dolazak kod poznanika kojeg dugo nisu vidjeli.
Sidrenje u uvali nije samo skok u more s broda, već uključuje i dodatne pogodnosti. Pratite trendove, i osigurajte aktivniji odmor - SUP je danas jako popularan, kao primjer onog što gosti traže. Probajte biti jedinstveni i pronađite nešto što će ih oduševiti.
Postoje mjesta gdje zalazak sunca spektakularan, gdje je odlazak na kopno posebna priča. Podijelite te priče na svojim društvenim mrežama i pozovite goste da vam se pridruže u otkrivanju skrivenih dragulja naše obale.
Tjedan dana odmora na brodu poseban je doživljaj. Pokažite gostima što im brod nudi i gdje će moći uživati na svom odmoru. Tih tjedan dana svoj dom mijenjaju za komfor broda - dokažite im zašto se ta promjena isplati.
Komunikacija je ono sto će iskustvo učiniti potpunim. Pozovite pratitelja vaših mreža da podijele svoja iskustva sa sadržajem kojeg dijelite. Njihove su riječi neprocjenjive i daju na autentičnosti onog što na društvenim mrežama gradite.
Vaš je sljedeći korak odabrati društvene mreže na kojima ćete biti prisutni, kreirati strategiju i uživati pričajući svoju jedinstvenu priču. Ako goste uključujete u pričanje priče, ne zaboravite ih zamoliti za pristanak da sudjeluju u istoj.
Autentičnost je važna, no nemojte zaboraviti na Zakone koji vas u tome slijede.
Prijavite se na newsletter i primajte najnovije trendove i savjete ravno u Vaš inbox
Mislite kako je donedavno bilo dovoljno imati samo dobru web stranicu i par oglasa? Ne, nije, ali je svakako izgledalo tako. Ali danas? Gosti vas traže (i pronalaze) na potpuno nove načine – glasovnim upitima, vizualnim pretragama i kroz videa koje pogledaju u par sekundi. Ako ne idete ukorak s tim promjenama, konkurencija sigurno hoće. Kako se onda istaknuti i privući više rezervacija u 2025.?
Dronovi više nisu samo "gadgeti" za entuzijaste – danas su jedan od najboljih načina za stvaranje spektakularnih promotivnih snimki koje privlače goste, ubrzavaju inspekciju plovila i pa čak i povećavaju sigurnost flote. Sve to, i još mnogo toga, je moguće sa samo jednim “običnim” dronom. Čitajte dalje, ako želite saznati kako dronovi pomažu vašem čarter poslovanju.
Hrvatskoj hitno treba nacionalna kampanja koja će unaprijediti sigurnost plovidbe i educirati sve sudionike nautičkog sektora. Na panelu READY. TRAIN. SAIL., održanom na Zagrebačkom sajmu nautike, stručnjaci su istaknuli nužnost obavezne edukacije skipera, bolje suradnje institucija te podizanja sigurnosnih standarda. Rasprava je pokazala snažnu podršku inicijativi, a organizator Adria Libar najavio je daljnje korake prema sustavnom poboljšanju sigurnosti na moru.
Kako se sezona približava, stižu prve špekulacije, medijski napadi i vječne rasprave o cijenama na obali. Hoće li kava na rivi i kugla sladoleda ponovno biti udarne teme ili nas čeka nešto konkretnije? Unatoč tradicionalnom „kukamo, dakle postojimo“ mentalitetu, brojke u čarter industriji pričaju svoju priču – i ona je daleko od crne. Ivica Žuro donosi oštar, duhovit i brojkama potkrijepljen osvrt na stanje u čarter sektoru, ekonomske trendove i leasing dinamiku. Je li turistička sezona zaista pred kolapsom ili se iza panike krije nešto sasvim drugo?