Unazad nekoliko godina društvene mreže postale su glavni izvor informacija klijenata. Čak niti web stranice neće prikazati sve što nudite, niti će ostaviti dovoljno personaliziranu poruku koju želite. Prisutnost na društvenim mrežama je postalo “must be” i u svijetu nautike.
Kroz web stranicu gosti će dobiti osnovne informacije o usluzi koju nudite, ali će vas zasigurno potražiti i na društvenim mrežama. Tamo istražuju nešto više od informacija koje mogu pronaći na vašim internet stranicama.
O društvenim mrežama kao odličnom alatu za prikupljanjem recenzija i feedback već smo pisali, no one su moćan prodajni alat. Kroz objave na društvenim mrežama gosti dobivaju potpuni dojam broda, lokacija, ponude koju nudite za vrijeme boravka na brodu i izvan njega.
Trud koji ulažete u kreiranje sadržaja višestruko će vam se vratiti.
Nitko od vas ne očekuje da sve radite sami, svakako možete delegirati ovaj dio posla nekom vanjskom suradniku. Ono što se očekuje je autentičnost, vaš ton komunikacije i vaša priča ispričana na vaš način.
Kreiranje sadržaja nije jednostavan i inspirativan kako se čini. Kako biste lakše napravili strategiju, u nekoliko sljedećih točaka pronađite primjere koji vam u tome mogu pomoći.
Upoznajte ih s posadom koja će ih dočekati, provesti s njima nekoliko dana, pripremati za njih hranu, i brinuti se da im plovidba bude jedna od najljepših uspomena koju su doživjeli.
Gosti vole stvarne ljude, i osjećaj dolaska na brod činit će im se kao dolazak kod poznanika kojeg dugo nisu vidjeli.
Sidrenje u uvali nije samo skok u more s broda, već uključuje i dodatne pogodnosti. Pratite trendove, i osigurajte aktivniji odmor - SUP je danas jako popularan, kao primjer onog što gosti traže. Probajte biti jedinstveni i pronađite nešto što će ih oduševiti.
Postoje mjesta gdje zalazak sunca spektakularan, gdje je odlazak na kopno posebna priča. Podijelite te priče na svojim društvenim mrežama i pozovite goste da vam se pridruže u otkrivanju skrivenih dragulja naše obale.
Tjedan dana odmora na brodu poseban je doživljaj. Pokažite gostima što im brod nudi i gdje će moći uživati na svom odmoru. Tih tjedan dana svoj dom mijenjaju za komfor broda - dokažite im zašto se ta promjena isplati.
Komunikacija je ono sto će iskustvo učiniti potpunim. Pozovite pratitelja vaših mreža da podijele svoja iskustva sa sadržajem kojeg dijelite. Njihove su riječi neprocjenjive i daju na autentičnosti onog što na društvenim mrežama gradite.
Vaš je sljedeći korak odabrati društvene mreže na kojima ćete biti prisutni, kreirati strategiju i uživati pričajući svoju jedinstvenu priču. Ako goste uključujete u pričanje priče, ne zaboravite ih zamoliti za pristanak da sudjeluju u istoj.
Autentičnost je važna, no nemojte zaboraviti na Zakone koji vas u tome slijede.
Prijavite se na newsletter i primajte najnovije trendove i savjete ravno u Vaš inbox
Svatko tko se bavi čarterom zna ovo: iza svakog dobro organiziranog poslovanja krije se brdo izazova, problema i stresa. Yacht charter management software ne samo što će vam pomoći nositi se s ovim izazovima - transformirat će cijelo vaše poslovanje, štedeći vam sate svakog tjedna. Evo kako.
Više od 70% ljudi koji putuju traže i cijene autentična iskustva. U potrazi su također za lokalno orijentiranim iskustvima, a preferiraju unikatne i inkluzivne aktivnosti. Sve manje žele "tradicionalna” razgledavanja i obilaske. Podsjeća li vas to na nešto? Kao da je to dugačije i jedinstveno, baš upravo čarter iskustvo.
Nova sezona, novi izazovi! Ove godine se Andreja Fazlić fokusira na strategiju, digitalnu transformaciju i psihologiju promjena. Tu su i bitne smjernice za lidere koji žele biti ispred konkurencije i osigurati rast svog poslovanja. Strategija, ljudi i HubSpot mogu biti pokretači i vašeg poslovnog rasta. Kako ih primijeniti? Saznajte u nastavku.
Turisti svake sezone uživaju u ljepotama Jadrana na unajmljenim jahtama. Dok oni istražuju kristalno čisto more, vlasnici plovila i čarter kompanije ostvaruju solidne prihode. Može li ovo biti isplativa prilika i za vas?