U čarter industriji izvrsnost ne samo kako se očekuje – ona se i zahtijeva. Ljudi koji traže čarter, ne traže samo plovilo, bilo bareboat, luksuzni ili sa skiperom; oni žele doživljaj. Taj doživljaj mora biti besprijekoran, nezaboravan i prilagođen njihovim jedinstvenim željama. Što mislite, tko će se pobrinuti za sve to?
U okruženju kao što je čarter industrija, vaši zaposlenici nisu samo osoblje – oni su ti koji imaju ogroman utjecaj na vaše poslovanje.
Kvaliteta usluge koju pružaju vaši zaposlenici može ili izdvojiti vašu čarter tvrtku ili ćete pokušavati držati korak s konkurencijom.
Mnoge tvrtke ovise o preporukama te kupcima i gostima koji se vraćaju; čarter tržište tu nije iznimka.
Važno je imati dobro educirane (uz to i zadovoljne) zaposlenike, koji će znati prepoznati važnost toga.
Educirani zaposlenici nisu samo oni koji znaju svoje dužnosti.
Također moraju s povjerenjem predstavljati vaš brand, donositi informirane odluke koje poboljšavaju korisničko iskustvo i doprinositi kulturi izvrsnosti koja prolazi kroz sve razine vašeg poslovanja.
S pravom edukacijom, vaš tim će postati vaša najvrjednija imovina.
Vaš cilj treba biti pretvaranje potencijalnih izazova u prilike za vrhunsku uslugu.
Dobro educirani zaposlenici koji se mogu nositi s bilo kojim izazovom mogu biti upravo ono što će vašu čarter tvrtku izdvojiti od samo jedne od opcija do preferiranog izbora na (pre)zasićenom tržištu.
Temelj uspjeha svake tvrtke koja se bavi uslugama je korisničko iskustvo.
Kada ljudi biraju vaše usluge, očekuju više od obične vožnje brodom; očekuju cjelokupni doživljaj.
Takva razina usluge može biti pružena samo od strane zaposlenika koji su dobro obučeni, dobro educirani i upućeni kako u samu flotu, tako i u sve što se tiče pružanja usluga gostima.
Vješti zaposlenici mogu podići korisničko iskustvo na neku novu razinu, čineći svaki čarter ne samo običnom plovidbom, već personaliziranim događajem - onim koji će gostima ostati u trajnom sjećanju.
Edukacija koja će kao rezultat imati tim koji dosljedno pruža iznimnu uslugu, može uključivati:
Želite imati profitabilnu čarter tvrtku? Morate imati izvrsnu operativnu učinkovitost.
Svaka ušteđena minuta, svaki proces obavljen na vrijeme, ima izravan utjecaj na vaš konačni rezultat.
Educirajte vaše osoblje kako bi bili vrhunski u svojoj učinkovitosti, obavljali svoje zadatke s preciznošću i brzinom te smanjili gubljenje vremena, pogreške i zastoje smanjuje operativne troškove. Rezultat su profitabilniji i održiviji radni procesi, u kojima se resursi koriste mudro, a zaposlenici su potaknuti raditi najbolje što mogu.
Ako želite postići sve to, a usput i poboljšati iskustvo gostiju, iskoristite ove primjere operativne učinkovitosti:
Nove tehnologije, drugačiji afiniteti gostiju i zahtjevi za održivijom plovidbom, se redovno javljaju.
Vaša čarter tvrtka mora biti sposobna brzo se prilagoditi, a to počinje s kontinuiranom edukacijom zaposlenika.
Uložite u edukacije i opremite svoj tim onime što im je potrebno da ne samo zadovolje, već i premaše očekivanja gostiju. S proaktivnim pristupom edukaciji, vaše poslovanje je uvijek korak ispred drugih.
Ako želite biti spremni za suočavanje sa svim situacijama, posebno s novim prilikama, evo nekoliko primjera kako redovna edukacija može pomoći:
Jedna stvar koja drži vaš tim na okupu je snažna korporativna kultura, posebno u užurbanom okruženju čarter industrije.
Trebali biste ulagati u razvoj zaposlenika ako želite da se vaši zaposlenici osjećaju cijenjenima i vide prilike za rast unutar tvrtke. Također će vjerojatno biti motiviraniji i pozitivno doprinositi spomenutoj kulturi unutar tvrtke.
To poboljšava i zadržavanje zaposlenika, ali ipodiže cjelokupno iskustvo gostiju.
Evo nekoliko načina kako možete imati motiviran tim (koji će vjerojatno napraviti i više od očekivanog) koji pridonosi vrijednosti korporativne kulture:
Česte promjene zaposlenika mogu značajno iscrpiti resurse tvrtke, s obzirom na (uvijek rastuću) potražnju specijaliziranim vještinama u čarter industriji.
S fokusom na edukaciju kao načinom za zadržavanje zaposlenika, stvarate stabilniji, iskusniji tim.
Na taj način ujedno smanjujete troškove povezane sa zapošljavanjem i obukom novih zaposlenika. Vaši gosti će također naići na tim koji je profesionalan i dobro poznaje vaše poslovanje.
Zaposlenici koji osjećaju kako im karijera napreduje vjerojatnije će ostati i pridonositi dugoročnom uspjehu tvrtke, a to možete postići ovako:
Ulaganje u edukaciju i znanje vašeg tima zaposlenika u čarteru, nije samo pametan potez, već potez koji će vašu tvrtku učiniti najboljom što može biti. A ujedno vas i istaknuti u mnoštvu.
Kako ćete se istaknuti, pitate se?
Prije svega – vaši gosti će biti zadovoljniji. Kada vaš tim zna svoj posao, gosti će biti oduševljeni i njima i iskustvom (a vjerojatno će se i vratiti dogodine).
Kada ulažete u svoje ljude, zapravo ulažete u budućnost svog poslovanja.
Ali definitivno kombinirajte pristupe edukaciji - učenje u učionici s praktičnom obukom.
Održavajte svoj tim u tijeku s novitetima i uvijek ćete biti korak ispred.
Neka edukacija bude relevantna i usredotočena na vještine koje izravno mogu poboljšati vašu uslugu.
Nemojte organizirati samo jednu edukaciju i zaboraviti sve - neka to postane redovna praksa.
Također, pitajte svoj tim što žele naučiti.
Ako pokažete svojim zaposlenicima kako (i koliko) vam je stalo do njihovog rasta i razvoja, ostat će u tvrtki i pokazati svoju lojalnost - a možda vas i iznenade.
Educirani zaposlenici radit će pametnije, a ne napornije.
Za vaš čarter, to znači manje propusta i više učinkovitosti.
Prijavite se na newsletter i primajte najnovije trendove i savjete ravno u Vaš inbox
Jesmo li na pragu velike ekonomske prekretnice? Ivica Žuro nam u svom novom članku otkriva kako ulazak Hrvatske u OECD 2026., donosi priljev stranog kapitala i investicija u turizam, bankarstvo i infrastrukturu. Saznajte koji su najveći igrači i hoće li nestati naši “stari” problemi - hoće li Hrvatska uspjeti iskoristiti priliku ili će ostati zarobljena u sezonskom turizmu i birokratskim ograničenjima?
Što ljudi prvo učine kada razmišljaju o najmu plovila za odmor? Vjerojatno provjeravaju recenzije. Vaši potencijalni gosti žele pročitati iskustva drugih prije nego što donesu odluku i odaberu čarter tvrtku. No, kako potaknuti goste da ostave recenziju i kako se nositi s negativnim komentarima? Saznajte kako iskoristiti Google recenzije u svoju korist i učiniti ih alatom za rast vašeg poslovanja.
Svatko tko se bavi čarterom zna ovo: iza svakog dobro organiziranog poslovanja krije se brdo izazova, problema i stresa. Yacht charter management software ne samo što će vam pomoći nositi se s ovim izazovima - transformirat će cijelo vaše poslovanje, štedeći vam sate svakog tjedna. Evo kako.
Više od 70% ljudi koji putuju traže i cijene autentična iskustva. U potrazi su također za lokalno orijentiranim iskustvima, a preferiraju unikatne i inkluzivne aktivnosti. Sve manje žele "tradicionalna” razgledavanja i obilaske. Podsjeća li vas to na nešto? Kao da je to dugačije i jedinstveno, baš upravo čarter iskustvo.