Rebranding vaše čarter tvrtke - kako ga učiniti ispravno


Tržište se neprestano mijenja, pa tako i čarter tržište. Ono evoluira, a očekivanja kupaca se mijenjaju, stoga vi i vaš brand trebaju prepoznati te promjene. A ako ostanete na istom - konkurencija bi vas mogla pregaziti.

Mislite li kako je vaš brand jak? Ali posljednji put kad ste nešto poduzeli po tom pitanju bilo je prije 10-15 godina? Možda čak i više. 
Onda je vjerojatno vrijeme za rebranding
 
Rebranding nije samo novi logo ili osvježavanje boja - to je redefiniranje vaše čitave čarter tvrtke
  
Ako širite svoje usluge, ciljate novu publiku ili se želite osloboditi zastarjelih percepcija - morate prepoznati kada je točno vrijeme (i koji su razlozi) za promjenu: 

  1. Zastarjeli vizualni identitet 
    Vaš logo i boje prvo su što potencijalni gosti vide. 
    Ako su zastarjeli, tako izgleda i vaš brand - staromodno. A to je signal kako je vrijeme za osvježenje. 
  2. Promjena ciljane publike 
    Kako se tržište i demografija razvijaju, tako bi se trebao razvijati i vaš brand. Ako želite promijeniti svoju demografsku skupinu na mlađu i/ili imućniju publiku, to bi moglo zahtijevati moderniji bend identitet koji se izravno obraća baš njihovim preferencijama. 
  3. Proširenje usluga 
    Ako ste proširili svoje usluge uvođenjem personaliziranih iskustava ili ekološki prihvatljivih čarter usluga, vaš brand treba učinkovito prenijeti vašoj publici kako imate ove novitete. 
  4. Spajanja ili akvizicije 
    Ako se dogodilo da se vaš brand integrira s drugim - spajanje dva branda zahtijeva pažljivo planiranje. Vaš novi identitet bi trebao predstavljati najbolje od obje tvrtke, stvarajući jedinstvenu priču. 
  5. Negativne asocijacije s trenutnim brandom 
    Ponekad problemi iz prošlosti itekako znaju ostati javnosti u pamćenju.  
    Rebranding je tada najbolja opcija. Možete početi iznova, ponuditi svjež koncept i obnovljeno povjerenje. 
      

Početak rebrandinga 

Prije početka rebrandinga morate znati i kako vas točno ljudi percipiraju.  
Ankete ovdje mogu biti odličan izvor informacija o tome gdje i na koji način se imidž vašeg branda ne podudara sasvim s onim što ljudi traže, dajući vam jasan smjer za vaš rebranding. 
 
Morate znati gdje stojite na tržištu. Analizirajte branding vaše konkurencije kako bi svoj čarter učinili jedinstvenim i inovativnim (ali bez kopiranja). 
 
Vaši zaposlenici su pravo lice vašeg branda i prva točka kontakta. Prikupite i njihova mišljenja i informacije, kako bi vaš uskladili rebranding sa vrijednostima i kulturom tvrtke. 
 
SWOT analiza pomoći će vam utvrditi što funkcionira, što ne funkcionira i gdje vaš brand ima najveći potencijal za rast; vaš novi identitet branda mora iskoristit sve vaše snage i učiti iz prošlih grešaka

 

Rebranding - stvaranje vašeg novog identiteta 

Pri izradi novog brand identiteta tj. pri rebrandiranju - morate definirati temeljne vrijednosti i misiju vašeg čarter poslovanja
 
Imate za zadatak ponovno razmotriti osnove - za što se vaša tvrtka zalaže? Vaš rebranding treba jasno izraziti vaše temeljne vrijednosti i misiju, olakšavajući ljudima povezivanje s vama. 
 
Također biste trebali izgraditi svoju jedinstvenu prodajnu ponudu – USP (ako je već nemate). 
Dođite do srži onoga što vašu tvrtku čini posebnom. Pretvorite to u uvjerljivu prodajnu ponudu. To će biti temelj vašeg rebrandinga. 
 
Rebranding podrazumijeva stvaranje svježeg vizualnog narativa - od logotipa do paleta boja, svaki vizualni element trebao bi odražavati novi smjer vašeg branda.  
 
Također je važno biti dosljedan u vizualima na svim platformama kako biste uspostavili snažnu prisutnost branda. 
 
Sav rebranding mora biti povezan u jedinstven ton i poruku branda - kako komunicirate jednako je važno kao i što komunicirate. Ton vašeg branda trebao bi biti prepoznatljiv i "jasno govoriti" vašoj publici. 

 

Strategije rebrandinga 

Kada razmišljate o tome kako predstaviti svoj novi brand, imate dvije primarne strategije: 

  • Postupno uvođenje 
  • Potpuni “remont” 

Pristup postupnog uvođenja omogućuje vam postepenu implementaciju novog branda kroz različite dodirne točke, na primjer: 

  • Update web stranice - počnite s redizajnom vaše web stranice kako bi odražavala novi identitet branda. Privremeno zadržite neke fizičke marketinške materijale, usklađene sa starim brandingom. 
  • Društvene mreže - postepeno prilagodite svoje profile na društvenim mrežama, počevši od suptilnih promjena poput ažuriranih profilnih slika i naslovnice prije potpunog usvajanja novog tona i poruka. 
  • Komunikacija s gostima – postupno uvodite novi brand u komunikaciju, poput newslettera ili potpisa u mailovima, kako biste ljudima olakšali prijelaz.

Prednosti - mogućnost za postupnu prilagodbu na temelju feedbacka, smanjujući tako rizike i omogućujući glatko razdoblje prilagodbe bez.  

 

Potpuni remont uključuje lansiranje novog branda istovremeno, na svim platformama, stvarajući trenutačnu i odvažnu izjavu, i to na način: 

  • Rebranding event - organizirajte događaj ili kampanju za najavu rebrandinga, osiguravajući maksimalnu vidljivost i utjecaj. 
  • Medijska kampanja - uskladite svoj rebranding s medijskom kampanjom, uključujući priopćenja za javnost, oglase i partnerstva s influencerima. 
  • Fizička i online prisutnost - updejtajte ured ili bazu i plovila, digitalne kanale i marketinške materijale, sve odjednom kako biste stvorili jedinstveno bend iskustvo. 

Prednosti - potpuna promjena odjednom stvara snažan, trenutačan dojam, signalizirajući kako je došlo novo doba za vašu tvrtku. 

 

Izbjegavanje pogrešaka pri rebrandiranju 

Što god radili - nemojte izgubiti vrijednost branda
Zadržite elemente koji su učinili vaš brand uspješnim kako bi rebranding gradio na postojećim snagama umjesto da ih briše. 
 
U procesu rebrandiranja, najveći problem je otuđivanje lojalnih gostiju. 
Promjena može biti zbunjujuća, stoga morate uvjeriti svoje goste kako je sve u redu, usput naglašavajući prednosti rebrandinga i uključujući ih u tranziciju. 
 
Konzistentnost je neophodna. Rebranding vašeg čarter poslovanja mora se dosljedno primjenjivati kroz sve kanale koje koristite, kako bi se izbjegla konfuzija i dodatno ojačala poruka vašeg branda. 
Rebranding je i značajna investicija. Pravilno raspodijelite resurse - vrijeme, budžet i radnu snagu - kako bi svaki dio rebrandinga bio izveden besprijekorno. 
  

Mjerenje uspjeha rebrandinga

Kako bi odredili učinkovitost vašeg rebrandiranja, počnite mjerenjem svijesti o brandu.  
 
Pratite prepoznatljivost branda kroz ankete, kako biste vidjeli koliko lako vaš brand pada ljudima na pamet. Također, pratite prepoznavanje branda prateći koliko se često vaš novi logotip i vizualni elementi ispravno identificiraju. 
 
Za procjenu vidljivosti, analizirajte obujam spominjanja na društvenim mrežama i promjene u prometu na tražilicama za ime vašeg branda. 
 
Prikupite povratne informacije nakon rebrandiranja - koristite ankete, online recenzije i fokusne grupe kako biste procijenili što vaši gosti misle o promjenama koje ste napravili u vašoj čarter kompaniji. Pozitivne povratne informacije, naravno, pokazuju usklađenost s očekivanjima gostiju, dok negativan feedback može istaknuti područja koja trebaju daljnje prilagodbe. 
 
Procijenite utjecaj vašeg rebrandiranja praćenjem metrika web stranice. Potražite povećanja u ukupnom prometu, duže vrijeme provedeno na stranicama (niže stope napuštanja) i više stope konverzije, što sve sugerira da rebranding rezonira s posjetiteljima. 
 
Najbolje ćete znati je li vaše rebranding bilo uspješno po njegovom učinku na prihod. Pratite stope rezervacija prije i nakon rebrandiranja i nadzirite sve promjene u prosječnoj vrijednosti narudžbe i ukupnom rastu prihoda. 

 

Rebranding i dugoročna relevantnosti vašeg branda 

Kako biste održali svoj brand relevantnim i otpornim - budite fleksibilni
Kako se tržišta mijenjaju i preferencije gostiju evoluiraju, vaš brand bi trebao biti spreman za razvoj. 
 
Svaki brand treba rasti, pa tako i vaš. 
 
Istovremeno - vaše temeljne vrijednosti moraju ostati čvrste, a vaša poruka i vizuali uvijek trebaju biti sposobni prilagoditi se
 
Povremeni ponovni pregled branda vam mora postati nešto redovno i normalno. Provodite periodične revizije i preglede kako biste uočili područja gdje vaš rebranding možda odstupa. Kada (i ako) je potrebno, napravite potrebne prilagodbe
Rebranding vam pomaže ostati ispred konkurencije. Posebno ako prihvatite nove ideje, poput novih tehnologija, najnovijeg CRM-a ili jednostavno isprobate nove trendove u dizajnu. 
 
Ako trebate pomoć pri rebrandingu vaše tvrtke, kontaktirajte nas - mogli bismo imati odlično rješenje za vas. 
 
Svakako nas pratite na našim društvenim mrežama, Facebooku, Instagramu i LinkedInu te se prijavite na naš newsletter

  • Podijeli:


Kategorije trendova


Newsletter

Prijavite se na newsletter i primajte najnovije trendove i savjete ravno u Vaš inbox

Najnoviji trendovi

Što (ni)je grafički dizajn i zašto (ni)je važan za vaše poslovanje
Što (ni)je grafički dizajn i zašto (ni)je važan za vaše poslovanje

Što grafički dizajn (ni)je, čemu zapravo služi i kakav stvarni utjecaj ima na vaše poslovanje? Ako ste se to ikad pitali (ili možda niste, a trebali biste), novi članak Barbare Zec dat će vam jasniju sliku. Iskusna dizajnerica pojašnjava što dizajner stvarno radi, gdje leži prava vrijednost dizajna i zašto ga treba samo gledati kao “nešto lijepo” nego i kao alat za jasnu i dosljednu komunikaciju.

Upselling - kako povećati prihode kroz dodatne usluge
Upselling - kako povećati prihode kroz dodatne usluge

Prodaja počinje bukingom, ali tu ne završava. Upravo tu počinje prostor za dodatnu zaradu - i to bez pritiska, bez agresivne komunikacije, samo kroz pametno ponuđene usluge koje gostu stvarno trebaju. Ako vodite čarter, surađujete s agencijama ili ste dio prateće industrije, ovaj tekst donosi konkretne ideje kako dodatne usluge mogu poboljšati iskustvo gostiju i povećati prihode.

Komunikacija u kriznim situacijama - praktičan vodič za čarter tvrtke
Komunikacija u kriznim situacijama - praktičan vodič za čarter tvrtke

U čarteru, sve počinje i završava na dojmu - u svakoj poruci, tonu i reakciji. Danas gosti ne žele savršenstvo, ali žele znati da netko drži stvari pod kontrolom. Ne žele da ih se ignorira. A kad nastane situacija, žele znati da netko preuzima odgovornost. Ne možete spriječiti sve probleme. Ali možete naučiti kako komunicirati u kriznim situacijama.

Digitalni marketing u čarter industriji: Vrijeme je za jače odnose s gostima
Digitalni marketing u čarter industriji: Vrijeme je za jače odnose s gostima

Digitalni marketing u yacht čarter industriji nije pitanje trendova nego odgovornog poslovanja. U ovom članku Selma Ćubara razbija ključne zablude – od iluzije o online platformama do pogrešnog razumijevanja brenda i lojalnosti gosta. Jasno, konkretno i poticajno, ovaj tekst otvara prostor za konstruktivan razgovor među agentima, fleet operaterima i svima koji vjeruju da odnos s gostom nije trošak – nego temelj dugoročnog uspjeha.