Kako do dobro organiziranog poslovanja i poslovnih procesa


Čarter tvrtke u Hrvatskoj (uglavnom) napreduju. Svake ih je godine sve više. Činjenica je da u Hrvatskoj postoji preko 800 čarter tvrtki s preko 4000 plovila. Mi smo najjača snaga za najam jahti na Mediteranu... Ali ta snaga također treba biti malo bolje organizirana.

Da, imamo najveći broj plovila, 40% globalnog čarter tržišta i jednu od najljepših obala ikad viđenih. 
 
Ali također imamo probleme s pronalaskom radne snage za čarter, a veliki broj plovila znači i veliku konkurenciju
 
U Hrvatskoj je konkurencija podigla ponudu na neku novu (bolju) razinu i pružila bolju uslugu krajnjim gostima, ali je također donijela (uglavnom) sniženje cijena. 
 
Čarter tvrtke također trebaju bolje organizirati svoje poslovne i administrativne procese jer je konkurencija žestoka, ponude su ogromne, a gosti postaju sve zahtjevniji. 
 
Ali što je potrebno jednoj čarter tvrtki kako bi sebi olakšala planiranje i izvršavanje dnevnih zadataka? 
Digitalizacija radnih procesa, naravno. 
 

Prednost digitalizacije radnih procesa 

Ostavite po strani svoje "stare načine" i pripremite se za ulazak u "sadašnjost"
 
Digitalizacija je “kod nas” već neko vrijeme i čini se kako će tu i ostati. 
I zašto ne bi? Digitalne platforme danas mogu transformirati tradicionalne radne tokove, automatizirati rutinske ponavljajuće zadatke, centralizirati informacije i pružiti pristup podacima u stvarnom vremenu. 
 
Nema potrebe za pretraživanjem stare dokumentacije ili provjerom svojih rukom pisanih bilješki. Digitalizacija je korisna za sve, a posebno za čarter tvrtke, iz sljedećih razloga: 

Povećana učinkovitost 

Automatizacija ponavljajućih zadataka kao što su rukovanje dokumentima, planiranje i fakturiranje smanjuje mogućnost ljudske pogreške. Oslobađa dragocjeno vrijeme za fokusiranje na produktivnije aktivnosti. 

Poboljšana točnost 

Digitalni alati minimaliziraju rizik od ljudskih pogrešaka u vođenju evidencije i upravljanju dokumentima, osiguravajući da su sve informacije točne i ažurirane. 

Bolja usklađenost 

Automatizirani podsjetnici i obavijesti mogu pomoći vašoj čarter tvrtki biti u skladu sa svim regulatornim zahtjevima i obnovama licenci i sl. 

Poboljšana komunikacija 

Centralizirane platforme pojednostavljuju komunikaciju među članovima tima, a svi mogu pristupiti istim informacijama i učinkovito ih koordinirati. 
 
Jedan od ovakvih digitalnih alata je i eAssist, intuitivna platforma koja centralizira administrativne i poslovne procese
 

Zašto čarter tvrtke trebaju koristiti alat kao što je eAssist 

Platforma eAssist omogućuje učinkovito upravljanje svim poslovnim jedinicama, evidencijama osoblja i radnom opremom. Centralizacijom ovih dijelova poslovanja vaša čarter tvrtka se može učinkovito uskladiti, a sve radne operacije će funkcionirati. To dovodi do bolje koordinacije i boljeg nadzora nad poslovanjem. 
 
eAssist pojednostavljuje proces izrade ponuda, radnih naloga i računa. Također olakšava čarter tvrtkama brzo odgovaranje na upite klijenata i precizno upravljanje financijskim transakcijama
 
eAssist automatski šalje obavijesti o isteku važnih dokumenata, kao što su licence, certifikati ili police osiguranja. Uz ovakav proaktivan pristup sva potrebna dokumentacija će uvijek biti uvijek ažurirana. Ova značajka također poboljšava komunikaciju, a važne će informacije dosegnuti prave osobe u pravo vrijeme. 
 
Svi dokumenti u eAssist-u pohranjeni su u centraliziranom sustavu, pružajući jednostavan i organiziran pristup. To eliminira potrebu za pretraživanjem kroz više sustava ili fizičkih datoteka, štedi vrijeme i smanjuje mogućnost gubitka važnih dokumenata. 
 
Platforma omogućuje izradu obrazaca i raznih izvještaja koji se mogu prilagoditi specifičnim potrebama poslovanja. Ovo pojednostavljuje prikupljanje podataka i izvještaje, što olakšava dobivanje informacija i donošenje odluka
 
eAssist je visoko prilagodljiv različitim sektorima i poslovnim potrebama. Bila to tvrtka koja se bavi najmom jahti ili logistikom ili je čak u nekoj drugoj industriji, platforma se može prilagoditi specifičnim zahtjevima, uz maksimalnu učinkovitost. 

 

Zašto vam je potreban eAssist? 

Očigledno je kako je čarter industrija izuzetno konkurentna, te je postalo važno voditi dobro organizirano poslovanje i imati uredno posložene administrativne procese. 
 
eAssist nudi mnoge prednosti, uključujući povećanu učinkovitost, poboljšanu točnost, usklađenost i donošenje odluka temeljenih na stvarnim podacima. 
 
Koristeći eAssist, vaša čarter tvrtka, kao i sve ostale, mogu organizirati svoje dnevne zadatke, smanjiti teret administracije i poboljšati sveukupno poslovanje.  
 
To u konačnici vodi do više vremena za druge zadatke, kao što su rezervacije pa i vaši gosti. 
 
 
Želite li saznati više o eAssist-u ili drugim platformama koje će olakšati vođenje vašeg poslovanja? Kontaktirajte nas ili zatražite demo. 
 
Također, prijavite se na naš newsletter i ostanite u kontaktu s vijestima iz industrije i platformama koje će unaprijediti vaše poslovanje. 

  • Podijeli:


Kategorije trendova


Newsletter

Prijavite se na newsletter i primajte najnovije trendove i savjete ravno u Vaš inbox

Najnoviji trendovi

Što (ni)je grafički dizajn i zašto (ni)je važan za vaše poslovanje
Što (ni)je grafički dizajn i zašto (ni)je važan za vaše poslovanje

Što grafički dizajn (ni)je, čemu zapravo služi i kakav stvarni utjecaj ima na vaše poslovanje? Ako ste se to ikad pitali (ili možda niste, a trebali biste), novi članak Barbare Zec dat će vam jasniju sliku. Iskusna dizajnerica pojašnjava što dizajner stvarno radi, gdje leži prava vrijednost dizajna i zašto ga treba samo gledati kao “nešto lijepo” nego i kao alat za jasnu i dosljednu komunikaciju.

Upselling - kako povećati prihode kroz dodatne usluge
Upselling - kako povećati prihode kroz dodatne usluge

Prodaja počinje bukingom, ali tu ne završava. Upravo tu počinje prostor za dodatnu zaradu - i to bez pritiska, bez agresivne komunikacije, samo kroz pametno ponuđene usluge koje gostu stvarno trebaju. Ako vodite čarter, surađujete s agencijama ili ste dio prateće industrije, ovaj tekst donosi konkretne ideje kako dodatne usluge mogu poboljšati iskustvo gostiju i povećati prihode.

Komunikacija u kriznim situacijama - praktičan vodič za čarter tvrtke
Komunikacija u kriznim situacijama - praktičan vodič za čarter tvrtke

U čarteru, sve počinje i završava na dojmu - u svakoj poruci, tonu i reakciji. Danas gosti ne žele savršenstvo, ali žele znati da netko drži stvari pod kontrolom. Ne žele da ih se ignorira. A kad nastane situacija, žele znati da netko preuzima odgovornost. Ne možete spriječiti sve probleme. Ali možete naučiti kako komunicirati u kriznim situacijama.

Digitalni marketing u čarter industriji: Vrijeme je za jače odnose s gostima
Digitalni marketing u čarter industriji: Vrijeme je za jače odnose s gostima

Digitalni marketing u yacht čarter industriji nije pitanje trendova nego odgovornog poslovanja. U ovom članku Selma Ćubara razbija ključne zablude – od iluzije o online platformama do pogrešnog razumijevanja brenda i lojalnosti gosta. Jasno, konkretno i poticajno, ovaj tekst otvara prostor za konstruktivan razgovor među agentima, fleet operaterima i svima koji vjeruju da odnos s gostom nije trošak – nego temelj dugoročnog uspjeha.