Čarter tvrtke u Hrvatskoj (uglavnom) napreduju. Svake ih je godine sve više. Činjenica je da u Hrvatskoj postoji preko 800 čarter tvrtki s preko 4000 plovila. Mi smo najjača snaga za najam jahti na Mediteranu... Ali ta snaga također treba biti malo bolje organizirana.
Da, imamo najveći broj plovila, 40% globalnog čarter tržišta i jednu od najljepših obala ikad viđenih.
Ali također imamo probleme s pronalaskom radne snage za čarter, a veliki broj plovila znači i veliku konkurenciju.
U Hrvatskoj je konkurencija podigla ponudu na neku novu (bolju) razinu i pružila bolju uslugu krajnjim gostima, ali je također donijela (uglavnom) sniženje cijena.
Čarter tvrtke također trebaju bolje organizirati svoje poslovne i administrativne procese jer je konkurencija žestoka, ponude su ogromne, a gosti postaju sve zahtjevniji.
Ali što je potrebno jednoj čarter tvrtki kako bi sebi olakšala planiranje i izvršavanje dnevnih zadataka?
Digitalizacija radnih procesa, naravno.
Ostavite po strani svoje "stare načine" i pripremite se za ulazak u "sadašnjost".
Digitalizacija je “kod nas” već neko vrijeme i čini se kako će tu i ostati.
I zašto ne bi? Digitalne platforme danas mogu transformirati tradicionalne radne tokove, automatizirati rutinske ponavljajuće zadatke, centralizirati informacije i pružiti pristup podacima u stvarnom vremenu.
Nema potrebe za pretraživanjem stare dokumentacije ili provjerom svojih rukom pisanih bilješki. Digitalizacija je korisna za sve, a posebno za čarter tvrtke, iz sljedećih razloga:
Automatizacija ponavljajućih zadataka kao što su rukovanje dokumentima, planiranje i fakturiranje smanjuje mogućnost ljudske pogreške. Oslobađa dragocjeno vrijeme za fokusiranje na produktivnije aktivnosti.
Digitalni alati minimaliziraju rizik od ljudskih pogrešaka u vođenju evidencije i upravljanju dokumentima, osiguravajući da su sve informacije točne i ažurirane.
Automatizirani podsjetnici i obavijesti mogu pomoći vašoj čarter tvrtki biti u skladu sa svim regulatornim zahtjevima i obnovama licenci i sl.
Centralizirane platforme pojednostavljuju komunikaciju među članovima tima, a svi mogu pristupiti istim informacijama i učinkovito ih koordinirati.
Jedan od ovakvih digitalnih alata je i eAssist, intuitivna platforma koja centralizira administrativne i poslovne procese.
Platforma eAssist omogućuje učinkovito upravljanje svim poslovnim jedinicama, evidencijama osoblja i radnom opremom. Centralizacijom ovih dijelova poslovanja vaša čarter tvrtka se može učinkovito uskladiti, a sve radne operacije će funkcionirati. To dovodi do bolje koordinacije i boljeg nadzora nad poslovanjem.
eAssist pojednostavljuje proces izrade ponuda, radnih naloga i računa. Također olakšava čarter tvrtkama brzo odgovaranje na upite klijenata i precizno upravljanje financijskim transakcijama.
eAssist automatski šalje obavijesti o isteku važnih dokumenata, kao što su licence, certifikati ili police osiguranja. Uz ovakav proaktivan pristup sva potrebna dokumentacija će uvijek biti uvijek ažurirana. Ova značajka također poboljšava komunikaciju, a važne će informacije dosegnuti prave osobe u pravo vrijeme.
Svi dokumenti u eAssist-u pohranjeni su u centraliziranom sustavu, pružajući jednostavan i organiziran pristup. To eliminira potrebu za pretraživanjem kroz više sustava ili fizičkih datoteka, štedi vrijeme i smanjuje mogućnost gubitka važnih dokumenata.
Platforma omogućuje izradu obrazaca i raznih izvještaja koji se mogu prilagoditi specifičnim potrebama poslovanja. Ovo pojednostavljuje prikupljanje podataka i izvještaje, što olakšava dobivanje informacija i donošenje odluka.
eAssist je visoko prilagodljiv različitim sektorima i poslovnim potrebama. Bila to tvrtka koja se bavi najmom jahti ili logistikom ili je čak u nekoj drugoj industriji, platforma se može prilagoditi specifičnim zahtjevima, uz maksimalnu učinkovitost.
Očigledno je kako je čarter industrija izuzetno konkurentna, te je postalo važno voditi dobro organizirano poslovanje i imati uredno posložene administrativne procese.
eAssist nudi mnoge prednosti, uključujući povećanu učinkovitost, poboljšanu točnost, usklađenost i donošenje odluka temeljenih na stvarnim podacima.
Koristeći eAssist, vaša čarter tvrtka, kao i sve ostale, mogu organizirati svoje dnevne zadatke, smanjiti teret administracije i poboljšati sveukupno poslovanje.
To u konačnici vodi do više vremena za druge zadatke, kao što su rezervacije pa i vaši gosti.
Želite li saznati više o eAssist-u ili drugim platformama koje će olakšati vođenje vašeg poslovanja? Kontaktirajte nas ili zatražite demo.
Također, prijavite se na naš newsletter i ostanite u kontaktu s vijestima iz industrije i platformama koje će unaprijediti vaše poslovanje.
Prijavite se na newsletter i primajte najnovije trendove i savjete ravno u Vaš inbox
Imate li plovni objekt za krstarenje ili za izlete te planirate li ga unaprijediti ili biti ekološki osviješteni? Upravo sada dostupna je posebna prilika za vlasnike ovakvih plovila koji žele smanjiti troškove ulaganja u održivu tehnologiju čak do 70%. Silvija Domitrović Došen donosi informacije o bespovratnim sredstvima Ministarstva turizma, namijenjenima zelenoj tranziciji nautičkog sektora. Otkrijte jeste li među onima koji mogu ostvariti ovu potporu.
Strategija je često pogrešno shvaćena kao složen i nedostupan koncept, rezerviran samo za stručnjake. Andreja Fazlić u svom novom članku objašnjava koji su zapravo strateški okviri koje bi trebao poznavati svaki CEO i svaki lider koji želi razviti učinkovitu strategiju za svoj biznis. Saznajte kako izabrati najbolje poslovne odluke koje vode do konkurentske prednosti i uspjeha.
Iskoristite svoju web stranicu. Jer za što je imate? Ne samo jer mislite kako je morate imati i kako bi tu bile slike vaših jedrilica, katamarana i ostaloga... Web stranica može privući i potencijalne goste, i generirati upite. Ti upiti su samo vaši - zaradu od njih ne dijelite ni sa kim.
Uspješan čarter se ne vrti samo oko bukinga. To je proces. Svejedno, koliko god se trudili, male se greške ponekad “skupo” plaćaju. Od loše strategije cijena do loše održavanih plovila, svaka mala odluka utječe na zadovoljstvo gostiju i na kraju - dugoročnu profitabilnost. Ovaj vodič će vam pomoći prepoznati najčešće greške (i izbjeći ih na vrijeme).