Kako do dobro organiziranog poslovanja i poslovnih procesa


Čarter tvrtke u Hrvatskoj (uglavnom) napreduju. Svake ih je godine sve više. Činjenica je da u Hrvatskoj postoji preko 800 čarter tvrtki s preko 4000 plovila. Mi smo najjača snaga za najam jahti na Mediteranu... Ali ta snaga također treba biti malo bolje organizirana.

Da, imamo najveći broj plovila, 40% globalnog čarter tržišta i jednu od najljepših obala ikad viđenih. 
 
Ali također imamo probleme s pronalaskom radne snage za čarter, a veliki broj plovila znači i veliku konkurenciju
 
U Hrvatskoj je konkurencija podigla ponudu na neku novu (bolju) razinu i pružila bolju uslugu krajnjim gostima, ali je također donijela (uglavnom) sniženje cijena. 
 
Čarter tvrtke također trebaju bolje organizirati svoje poslovne i administrativne procese jer je konkurencija žestoka, ponude su ogromne, a gosti postaju sve zahtjevniji. 
 
Ali što je potrebno jednoj čarter tvrtki kako bi sebi olakšala planiranje i izvršavanje dnevnih zadataka? 
Digitalizacija radnih procesa, naravno. 
 

Prednost digitalizacije radnih procesa 

Ostavite po strani svoje "stare načine" i pripremite se za ulazak u "sadašnjost"
 
Digitalizacija je “kod nas” već neko vrijeme i čini se kako će tu i ostati. 
I zašto ne bi? Digitalne platforme danas mogu transformirati tradicionalne radne tokove, automatizirati rutinske ponavljajuće zadatke, centralizirati informacije i pružiti pristup podacima u stvarnom vremenu. 
 
Nema potrebe za pretraživanjem stare dokumentacije ili provjerom svojih rukom pisanih bilješki. Digitalizacija je korisna za sve, a posebno za čarter tvrtke, iz sljedećih razloga: 

Povećana učinkovitost 

Automatizacija ponavljajućih zadataka kao što su rukovanje dokumentima, planiranje i fakturiranje smanjuje mogućnost ljudske pogreške. Oslobađa dragocjeno vrijeme za fokusiranje na produktivnije aktivnosti. 

Poboljšana točnost 

Digitalni alati minimaliziraju rizik od ljudskih pogrešaka u vođenju evidencije i upravljanju dokumentima, osiguravajući da su sve informacije točne i ažurirane. 

Bolja usklađenost 

Automatizirani podsjetnici i obavijesti mogu pomoći vašoj čarter tvrtki biti u skladu sa svim regulatornim zahtjevima i obnovama licenci i sl. 

Poboljšana komunikacija 

Centralizirane platforme pojednostavljuju komunikaciju među članovima tima, a svi mogu pristupiti istim informacijama i učinkovito ih koordinirati. 
 
Jedan od ovakvih digitalnih alata je i eAssist, intuitivna platforma koja centralizira administrativne i poslovne procese
 

Zašto čarter tvrtke trebaju koristiti alat kao što je eAssist 

Platforma eAssist omogućuje učinkovito upravljanje svim poslovnim jedinicama, evidencijama osoblja i radnom opremom. Centralizacijom ovih dijelova poslovanja vaša čarter tvrtka se može učinkovito uskladiti, a sve radne operacije će funkcionirati. To dovodi do bolje koordinacije i boljeg nadzora nad poslovanjem. 
 
eAssist pojednostavljuje proces izrade ponuda, radnih naloga i računa. Također olakšava čarter tvrtkama brzo odgovaranje na upite klijenata i precizno upravljanje financijskim transakcijama
 
eAssist automatski šalje obavijesti o isteku važnih dokumenata, kao što su licence, certifikati ili police osiguranja. Uz ovakav proaktivan pristup sva potrebna dokumentacija će uvijek biti uvijek ažurirana. Ova značajka također poboljšava komunikaciju, a važne će informacije dosegnuti prave osobe u pravo vrijeme. 
 
Svi dokumenti u eAssist-u pohranjeni su u centraliziranom sustavu, pružajući jednostavan i organiziran pristup. To eliminira potrebu za pretraživanjem kroz više sustava ili fizičkih datoteka, štedi vrijeme i smanjuje mogućnost gubitka važnih dokumenata. 
 
Platforma omogućuje izradu obrazaca i raznih izvještaja koji se mogu prilagoditi specifičnim potrebama poslovanja. Ovo pojednostavljuje prikupljanje podataka i izvještaje, što olakšava dobivanje informacija i donošenje odluka
 
eAssist je visoko prilagodljiv različitim sektorima i poslovnim potrebama. Bila to tvrtka koja se bavi najmom jahti ili logistikom ili je čak u nekoj drugoj industriji, platforma se može prilagoditi specifičnim zahtjevima, uz maksimalnu učinkovitost. 

 

Zašto vam je potreban eAssist? 

Očigledno je kako je čarter industrija izuzetno konkurentna, te je postalo važno voditi dobro organizirano poslovanje i imati uredno posložene administrativne procese. 
 
eAssist nudi mnoge prednosti, uključujući povećanu učinkovitost, poboljšanu točnost, usklađenost i donošenje odluka temeljenih na stvarnim podacima. 
 
Koristeći eAssist, vaša čarter tvrtka, kao i sve ostale, mogu organizirati svoje dnevne zadatke, smanjiti teret administracije i poboljšati sveukupno poslovanje.  
 
To u konačnici vodi do više vremena za druge zadatke, kao što su rezervacije pa i vaši gosti. 
 
 
Želite li saznati više o eAssist-u ili drugim platformama koje će olakšati vođenje vašeg poslovanja? Kontaktirajte nas ili zatražite demo. 
 
Također, prijavite se na naš newsletter i ostanite u kontaktu s vijestima iz industrije i platformama koje će unaprijediti vaše poslovanje. 

  • Podijeli:


Kategorije trendova


Newsletter

Prijavite se na newsletter i primajte najnovije trendove i savjete ravno u Vaš inbox

Najnoviji trendovi

Od iluzije transformacije do realnosti razvoja
Od iluzije transformacije do realnosti razvoja

Digitalizacija poslovanja, usklađivanje tehnologije, procesa i ljudi, često zvuči poput nečega što se postigne preko noći, ali stvarnost je mnogo složenija. Većina poslovanja treba digitalni razvoj – postupan, fleksibilan i ljudski vođen proces prilagodbe. A sve o digitalnoj transformaciji, donosi nam Andreja Fazlić u svojem novom članku.

Webinar – Nautilus: Sveobuhvatno rješenje za upravljanje charter flotom
Webinar – Nautilus: Sveobuhvatno rješenje za upravljanje charter flotom

Svaka čarter tvrtka mora koordinirati između gostiju, plovila, vlasnika i zaposlenika - i to uspješno, zar ne? U isto vrijeme se sve radne operacije moraju neometano odvijati. I kako onda sebi i svom poslovanju olakšati rad i pojednostaviti dnevne zadatke? Na našem webinaru ćete otkriti sve o tome kako uz pravu sveobuhvatnu aplikaciju za čarter management koja će ne samo unaprijediti, nego i preoblikovati vaše poslovanje. Registrirajte se i saznajte kako transformirati svoje poslovanje!

11 mitova o društvenim mrežama (razotkriveno)
11 mitova o društvenim mrežama (razotkriveno)

Društvene mreže se stalno razvijaju, s novim trendovima, taktikama i nadogradnjama platformi koja vas konstanto zasipaju sa svih strana. Uz sve te promjene, lako je podleći dezinformacijama ili zastarjelim savjetima. Međutim, jedna od najvrjednijih vještina za dugoročni uspjeh na društvenim mrežama je naučiti razlikovati činjenice od fikcije.

Sunčana Hrvatska - hoćemo li napokon iskoristiti pun potencijal solarne energije?
Sunčana Hrvatska - hoćemo li napokon iskoristiti pun potencijal solarne energije?

Hrvatska ima izniman potencijal za korištenje solarne energije kao glavnog obnovljivog izvora. S obzirom na iznimnu insolaciju i pogodnu geografsku poziciju, posebno u Dalmaciji i na Jadranu, solarna energija može povećati energetsku sigurnost i osigurati financijsku uštedu. Unatoč tome, brojne su birokratske prepreke i izazovi.