Čarter tvrtke u Hrvatskoj (uglavnom) napreduju. Svake ih je godine sve više. Činjenica je da u Hrvatskoj postoji preko 800 čarter tvrtki s preko 4000 plovila. Mi smo najjača snaga za najam jahti na Mediteranu... Ali ta snaga također treba biti malo bolje organizirana.
Da, imamo najveći broj plovila, 40% globalnog čarter tržišta i jednu od najljepših obala ikad viđenih.
Ali također imamo probleme s pronalaskom radne snage za čarter, a veliki broj plovila znači i veliku konkurenciju.
U Hrvatskoj je konkurencija podigla ponudu na neku novu (bolju) razinu i pružila bolju uslugu krajnjim gostima, ali je također donijela (uglavnom) sniženje cijena.
Čarter tvrtke također trebaju bolje organizirati svoje poslovne i administrativne procese jer je konkurencija žestoka, ponude su ogromne, a gosti postaju sve zahtjevniji.
Ali što je potrebno jednoj čarter tvrtki kako bi sebi olakšala planiranje i izvršavanje dnevnih zadataka?
Digitalizacija radnih procesa, naravno.
Ostavite po strani svoje "stare načine" i pripremite se za ulazak u "sadašnjost".
Digitalizacija je “kod nas” već neko vrijeme i čini se kako će tu i ostati.
I zašto ne bi? Digitalne platforme danas mogu transformirati tradicionalne radne tokove, automatizirati rutinske ponavljajuće zadatke, centralizirati informacije i pružiti pristup podacima u stvarnom vremenu.
Nema potrebe za pretraživanjem stare dokumentacije ili provjerom svojih rukom pisanih bilješki. Digitalizacija je korisna za sve, a posebno za čarter tvrtke, iz sljedećih razloga:
Automatizacija ponavljajućih zadataka kao što su rukovanje dokumentima, planiranje i fakturiranje smanjuje mogućnost ljudske pogreške. Oslobađa dragocjeno vrijeme za fokusiranje na produktivnije aktivnosti.
Digitalni alati minimaliziraju rizik od ljudskih pogrešaka u vođenju evidencije i upravljanju dokumentima, osiguravajući da su sve informacije točne i ažurirane.
Automatizirani podsjetnici i obavijesti mogu pomoći vašoj čarter tvrtki biti u skladu sa svim regulatornim zahtjevima i obnovama licenci i sl.
Centralizirane platforme pojednostavljuju komunikaciju među članovima tima, a svi mogu pristupiti istim informacijama i učinkovito ih koordinirati.
Jedan od ovakvih digitalnih alata je i eAssist, intuitivna platforma koja centralizira administrativne i poslovne procese.
Platforma eAssist omogućuje učinkovito upravljanje svim poslovnim jedinicama, evidencijama osoblja i radnom opremom. Centralizacijom ovih dijelova poslovanja vaša čarter tvrtka se može učinkovito uskladiti, a sve radne operacije će funkcionirati. To dovodi do bolje koordinacije i boljeg nadzora nad poslovanjem.
eAssist pojednostavljuje proces izrade ponuda, radnih naloga i računa. Također olakšava čarter tvrtkama brzo odgovaranje na upite klijenata i precizno upravljanje financijskim transakcijama.
eAssist automatski šalje obavijesti o isteku važnih dokumenata, kao što su licence, certifikati ili police osiguranja. Uz ovakav proaktivan pristup sva potrebna dokumentacija će uvijek biti uvijek ažurirana. Ova značajka također poboljšava komunikaciju, a važne će informacije dosegnuti prave osobe u pravo vrijeme.
Svi dokumenti u eAssist-u pohranjeni su u centraliziranom sustavu, pružajući jednostavan i organiziran pristup. To eliminira potrebu za pretraživanjem kroz više sustava ili fizičkih datoteka, štedi vrijeme i smanjuje mogućnost gubitka važnih dokumenata.
Platforma omogućuje izradu obrazaca i raznih izvještaja koji se mogu prilagoditi specifičnim potrebama poslovanja. Ovo pojednostavljuje prikupljanje podataka i izvještaje, što olakšava dobivanje informacija i donošenje odluka.
eAssist je visoko prilagodljiv različitim sektorima i poslovnim potrebama. Bila to tvrtka koja se bavi najmom jahti ili logistikom ili je čak u nekoj drugoj industriji, platforma se može prilagoditi specifičnim zahtjevima, uz maksimalnu učinkovitost.
Očigledno je kako je čarter industrija izuzetno konkurentna, te je postalo važno voditi dobro organizirano poslovanje i imati uredno posložene administrativne procese.
eAssist nudi mnoge prednosti, uključujući povećanu učinkovitost, poboljšanu točnost, usklađenost i donošenje odluka temeljenih na stvarnim podacima.
Koristeći eAssist, vaša čarter tvrtka, kao i sve ostale, mogu organizirati svoje dnevne zadatke, smanjiti teret administracije i poboljšati sveukupno poslovanje.
To u konačnici vodi do više vremena za druge zadatke, kao što su rezervacije pa i vaši gosti.
Želite li saznati više o eAssist-u ili drugim platformama koje će olakšati vođenje vašeg poslovanja? Kontaktirajte nas ili zatražite demo.
Također, prijavite se na naš newsletter i ostanite u kontaktu s vijestima iz industrije i platformama koje će unaprijediti vaše poslovanje.
Prijavite se na newsletter i primajte najnovije trendove i savjete ravno u Vaš inbox
Što grafički dizajn (ni)je, čemu zapravo služi i kakav stvarni utjecaj ima na vaše poslovanje? Ako ste se to ikad pitali (ili možda niste, a trebali biste), novi članak Barbare Zec dat će vam jasniju sliku. Iskusna dizajnerica pojašnjava što dizajner stvarno radi, gdje leži prava vrijednost dizajna i zašto ga treba samo gledati kao “nešto lijepo” nego i kao alat za jasnu i dosljednu komunikaciju.
Prodaja počinje bukingom, ali tu ne završava. Upravo tu počinje prostor za dodatnu zaradu - i to bez pritiska, bez agresivne komunikacije, samo kroz pametno ponuđene usluge koje gostu stvarno trebaju. Ako vodite čarter, surađujete s agencijama ili ste dio prateće industrije, ovaj tekst donosi konkretne ideje kako dodatne usluge mogu poboljšati iskustvo gostiju i povećati prihode.
U čarteru, sve počinje i završava na dojmu - u svakoj poruci, tonu i reakciji. Danas gosti ne žele savršenstvo, ali žele znati da netko drži stvari pod kontrolom. Ne žele da ih se ignorira. A kad nastane situacija, žele znati da netko preuzima odgovornost. Ne možete spriječiti sve probleme. Ali možete naučiti kako komunicirati u kriznim situacijama.
Digitalni marketing u yacht čarter industriji nije pitanje trendova nego odgovornog poslovanja. U ovom članku Selma Ćubara razbija ključne zablude – od iluzije o online platformama do pogrešnog razumijevanja brenda i lojalnosti gosta. Jasno, konkretno i poticajno, ovaj tekst otvara prostor za konstruktivan razgovor među agentima, fleet operaterima i svima koji vjeruju da odnos s gostom nije trošak – nego temelj dugoročnog uspjeha.