Svaki gost koji kroči na jednu od vaših jahti ima određena očekivanja. Ali što ako kažemo da se ta očekivanja mogu ispuniti? Pa čak i biti nadmašena? Mislite li da možete učiniti još bolje za svoje goste? Sigurno možete.
Znate li uopće što vaši gosti žele i trebaju? Jesu li zadovoljni vašom uslugom, posadom, posteljinom pa i vodom na jahti?
Već znate kako prvi dojam ne može biti važniji nego što jest.
Dakle, nije dovoljno imati flotu koja plovi; morate gostima pružiti iskustvo koje će im biti urezano u sjećanje dugo nakon što se iskrcaju.
Morate proći test s gostima.
Čisto ovako iz prve, evo nekoliko brzih rješenja koja možete napraviti za bolji prvi dojam:
Održavanje čistoće na plovilu je mnogo čini mnogo više od toga da jahta izgleda besprijekorno na prvi pogled - jamči vašu beskompromisnu kvalitetu.
Učinkovito čišćenje je puno više od rutinskog brisanja površina; uključuje temeljitu dezinfekciju tkanina i pažljivo čišćenje čak i najzabačenijih kutaka jahte.
Detaljni protokoli čišćenja povećavaju komfor vaših gostiju (i štite njihovo zdravlje) te obogaćuju njihovo cjelokupno iskustvo.
Primjeri učinkovitih pristupa dubinskom čišćenju:
Svojim gostima (pa čak i na svojoj web stranici ili društvenim mrežama) obavezno naglasite sve ove prakse koje provodite, kako biste ih uvjerili u vašu predanost njihovoj dobrobiti, stvarajući okruženje povjerenja.
Redovito održavanje osigurava da svako isplovljavanje bude jednako besprijekorno kao i prethodno.
U to su uključene sveobuhvatne provjere i održavanje motora jahte, kompletne strukture, trupa te svih sustava i tehnologije na brodu.
Također, na bilo kojoj jahti sigurnost gostiju nadilazi sve ostalo, budući da bi to trebala biti najvažnija stavka pri svakoj plovidbi.
Sve to je više od pukog ispunjavanja regulatornih standarda; radi se o izgradnji povjerenja kod gostiju.
Primjeri osnovnih praksi održavanja i sigurnosnih provjera:
Davanje prioriteta striktnim praksama održavanja i sigurnosti, vaša čarter tvrtka može postaviti primjer i razviti reputaciju o svojoj kvaliteti i odgovornosti.
Svaki dio opreme - od prsluka za spašavanje do motora - mora biti besprijekoran.
Živimo u svijetu kojeg pokreće tehnologija, pa je i opremanje vaše jahte najsuvremenijim gadgetima postaje gotovo nužnost.
Integracija najsuvremenijih tehnoloških poboljšanja poboljšava funkcionalnost vaših jahti, ali i znatno obogaćuje iskustvo gosta.
Brzi Wi-Fi je osnova, a automatizirani navigacijski sustavi i pametna kontrola klime su neophodni.
Primjeri tehnoloških poboljšanja:
Uključivanje ovih naprednih tehnologija nudi besprijekoran spoj udobnosti doma i luksuznih inovacija, podižući iskustvo plovidbe na višu razinu.
Luksuz na jahti definira se raskošnom estetikom, ali i dubokim komforom kojeg nudi gostima.
Spavaće sobe nisu samo prostorije u kojima se završava dan; one su utočišta za potpunu relaksaciju. S kvalitetnim dodatcima u sobama, možete i najosnovniju kabinu podići na razinu koja se može mjeriti i sa vrhunskim hotelima.
Primjeri poboljšanog iskustva spavanja:
Čak i uz sitne detalje možete osigurati da svako iskustvo na plovilu bude usmjereno na odmor i opuštanje. Ova posvećenost udobnosti doprinosi ukupnoj percepciji luksuza i brige koje pruža vaš čarter.
U središtu svake izvanredne čarter jahte je njezina posada, koja odražava duh jahte. Izvrsnost u usluzi nije samo odgovaranje na zahtjeve gosta, nego je i sposobnost predviđanja potreba i nadmašivanje njihovih očekivanja.
Kako bi se to postiglo, neophodna je stalna edukacija u raznim područjima za svakog člana posade.
Fokusiranje na obuku, pripravnost za hitne slučajeve i usavršavanje međuljudskih vještina, oprema posadu alatima potrebnim za upravljanje bilo kojom situacijom s lakoćom i profesionalizmom.
Primjeri učinkovite obuke posade:
Ako ulažete u kontinuirani profesionalni razvoj svoje posade, dodatno učvršćujete temelj usluge koju nudite.
Posvećenost izvrsnosti posade osigurava da se svaka interakcija na brodu provodi s pažnjom i preciznošću, odražavajući predanost vašeg čartera kvaliteti usluge i zadovoljstvu gostiju.
Razlika između uistinu izvanrednog čartera i onog "bilo je u redu" leži u suptilnom, ali dojmljivom osobnom pristupu.
Sama bit čarter iskustva se može transformirati ako obraćate pažnju na individualne preferencije gostiju. Promišljene geste i personalizirana pažnja unose toplinu i posebnost, koja može nečiji odmor pretvoriti u niz nezaboravnih trenutaka.
Primjeri osobnih pristupa:
Osobni pristup osiguravaju da se vaši gosti osjećaju istinski cijenjenima i zbrinutima. Obraćanje pažnje na detalje može unaprijediti vaš čarter, pretvarajući goste koji su imali namjeru doći samo jednom, u lojalne, stalne klijente.
Prihvaćanje održivosti u čarteru nije samo trend, već ključna promjena prema dugoročnoj izvrsnosti (i zadovoljstvu gostiju).
Možete smanjiti svoj ekološki otisak integriranjem inovacija kao što su solarni paneli, sustavi za pročišćavanje vode i korištenjem biorazgradivih proizvoda.
Te tehnologije i rješenja podržavaju čistoću našeg morskog ekosustava, ali također odražavaju preferencije sve većeg broja gostiju, koji daju prednost ekološkoj odgovornosti čak i na odmoru.
Primjeri održivih rješenja za jahte:
Uključivanje gostiju u održive prakse kroz informiranje i aktivno sudjelovanje poboljšava njihovo cjelokupno iskustvo, ali razvija i veće poštovanje prema okolišu.
Primjeri kako uključiti goste u održivost:
Integriranjem ovih održivih praksi i edukacija, možete ponuditi bogatije i odgovornije iskustvo. Vaša misija bi trebala biti i očuvanje podmorja za buduće generacije, kao i usklađivanje s očekivanjima današnjih “modernih” gostiju.
Želite li ne samo ispuniti, već i predvidjeti potrebe svojih gostiju?
Možete poboljšati vaše čarter poslovanje i osigurati sebi konkurentsku prednost na sve zahtjevnijem tržištu.
Imate priliku (i zapravo imate obavezu) poboljšati sve ono što radite, uključujući i promicanje svih gore navedenih taktika u vašoj strategiji digitalnog marketinga. Kako?
Objavljujte na društvenim mrežama sve o tome što točno imate i radite. Tako možete angažirati potencijalne goste dajući im uvid u iskustva koja ih čekaju.
Kreirajte priče koje se emocionalno povezuju, pokazujući utjecaj svih poboljšanja koja ste uveli za iskustvo vaših stvarnih gostiju (ako je moguće).
Na taj način, komunicirate predanost izvrsnosti i stvarate pozitivan ciklus povratnih informacija, koje će imati odjeka i kod potencijalnih te i kod stalnih gostiju.
Ovaj dvostruki pristup, stvarna implementacija promjena i pričanje dobre online priče o njima, formira čvrst temelj za rast. No naravno, ujedno i poboljšava zadovoljstvo gostiju.
Trebate pomoć ili savjet? Kontaktirajte nas već danas.
Prijavite se na naš newsletter i pratite nas na našim društvenim mrežama Facebooku, Instagramu i LinkedInu.
Prijavite se na newsletter i primajte najnovije trendove i savjete ravno u Vaš inbox
Strategija nije samo plan – ona je smjer, vizija i dosljednost u provođenju odluka. Ipak, mnoge tvrtke upadaju u zamku kratkoročnih rješenja i improvizacije, što ih dugoročno vodi u kaos i stagnaciju. Saznajte kako je strategija evoluirala od antičke Grčke do suvremenih poslovnih modela - zašto su provjereni modeli strateškog planiranja, poput onih koje naglašava Andreja Fazlić, bitni za održiv rast? I kakvu ulogu u svemu tome igra organizacijska kultura.
Čarter industrija u Hrvatskoj izuzetno je konkurentna. Svaki čarter ili vlasnik flote bore se za pažnju potencijalnih gostiju, a klasični pristupi više nisu dovoljni. Oni koji razumiju što funkcionira u digitalnom marketingu, znaju i kako spojiti strategiju s očekivanjima modernih putnika. Donosimo vam nekoliko marketing trikova - konkretne taktike koje privlače prave goste i pretvaraju ih u zadovoljne klijente.
Većina čarter gostiju zna što može očekivati – preuzimanje broda, standardna oprema, unaprijed definirana ruta. No, upravo tu leži prilika. Prava personalizacija ne znači samo ispunjavanje želja, već otkrivanje potreba koje gosti ni sami nisu prepoznali. Mali, nenametljivi detalji mogu stvoriti osjećaj ekskluzivnosti, čak i kod onih koji su već prošli desetke plovidbi. Kako se istaknuti u industriji u kojoj svi nude sličnu uslugu? Otkrijte kako se istaknuti personalizacijom koja ne djeluje forsirano, već kao prirodan nastavak očekivanja gostiju.
Ne trebate biti najveći kako biste bili najbolji. Male čarter tvrtke imaju fleksibilnost i osobni pristup koji velike tvrtke često ne mogu ponuditi. Da, velike flote dominiraju tržištem, ali male čarter tvrtke imaju svoje adute. Saznajte kako pametnom strategijom i učinkovitim marketingom uspješno konkurirati.