Identitet brenda - definiranje vizije i vrijednosti vaše čarter tvrtke


Jeste li tek počeli stvarati identitet za svoju tvrtku? Ili možda pokušavate napraviti izmjene u trenutnom brendiranju? Saznajte kako možete definirati i uspješno izraziti svoj identitet brenda, na autentičan i učinkovit način.

Da, imate čarter tvrtku. 
I da, imate veliku flotu, bareboat, sa skiperom, luksuzna plovila, katamarane... što god imate. Uglavnom, iznajmljujete plovila. 
 
Ali kako vaša publika, vaši gosti, reagiraju na vas? Hvale li vas i preporučuju drugima? Ostavljaju li dobre recenzije i preporučuju vas svojim prijateljima? 
  
Mislite li kako ste se uspjeli povezati sa svojim gostima na dubljoj razini? Prepoznaju li vas kao brend? 
(Imate li uopće brend?) 
  
Vaš identitet brenda predstavlja čitave vas - vrijednosti vaše tvrtke, misiju i viziju – sve te stvari koje ljudi obično imaju na svojoj web stranici kao natuknice. 
Ali imate li zapravo te elemente koji oblikuju kako ljudi percipiraju vaše poslovanje? 
 
Snažan identitet brenda je temelj uspjeha, a omogućava vam izgraditi povjerenje, potaknete lojalnost i razlikujete se od konkurencije. 
  
To je obećanje koje dajete svojim gostima - i, još važnije, koliko dosljedno ispunjavate to obećanje. 

 

Temelj identiteta brenda - vaša vizija 

Vaša vizija nije samo slogan kojeg ćete staviti na svoju web stranicu ili marketinške materijale - to je put kojim želite da vaša čarter tvrtka ide.  
  
Ona obuhvaća vaše ambicije te utjecaj koji želite ostvariti na čarter tržištu i kod svojih gostiju. 
  
Vaša vizija je ta koja vodi strateške odluke vaše tvrtke i inspirira vaš tim da radi prema zajedničkom cilju. 
  
Prilikom kreiranja vaše vizije, razmislite po čemu želite da vaša tvrtka bude prepoznata u godinama koje dolaze. 
  
Evo nekoliko primjera jasnih i izjava o viziji koje mogu postaviti ton za cijeli identitet vašeg brenda, utječući na sve, od marketinga do operativnih odluka: 
  
Luksuzni čarter jahti s naglaskom na održivost, koji postavlja nove standarde za ekološki prihvatljivo jedrenje u Hrvatskoj. 
Mi redefiniramo iskustvo luksuznog najma jahti, stvarajući nezaboravna putovanja koja spajaju udobnost, avanturu i personaliziranu uslugu. 
Lideri smo u inovacijama u čarter industriji - nudimo izuzetna iskustva koja, uz moderna digitalna rješenja povezuju naše goste s najljepšim destinacijama. 

Drugi korak identiteta brenda – jasna misija 

Ako vaša vizija predstavlja ono gdje želite stići, vaša misija je način na koji planirate tamo doći. 
  
Ona bi trebala objasniti svrhu vaše čarter tvrtke i osnovne aktivnosti koje pokreću vaše poslovanje u cjelini. 
  
Izjava o misiji ono je što usmjerava poslovne odluke te komunicira vašim gostima što mogu očekivati kad odaberu vaše usluge. 
  
Vaša misija bi trebala biti jedinstvena, učinkovita i usklađena s vašom cjelokupnom vizijom. 
Ovdje nije riječ o tome što radite u općenitom smislu, već o tome kako to radite na način koji vas izdvaja od drugih. 
  
Ako je vaša vizija postati lider u održivosti, vaša misija bi se trebala fokusirati na implementaciju zelenih praksi u vašem poslovanju, od energetski učinkovitih motora do ekološki prihvatljivih sadržaja na brodu, sredstava za čišćenje i slično. 
  
Primjeri jasnih i konkretnih izjava o misiji koje daju do znanja koji su vaši prioriteti i pristup tvrtke u ispunjavanju njezine vizije: 

  • Pružanje održivih jahti ekološki svjesnim jedriličarima, smanjujući utjecaj na okoliš bez utjecaja na udobnost ili užitak na moru. 
  • Omogućavanje personaliziranih iskustava koja nadmašuju sva očekivanja kroz vrhunsku uslugu, pažnju prema detaljima i strast za istraživanjem Jadrana. 
  • Pružanje inovativnih, avanturističkih čartera koji inspiriraju ljubav prema Jadranu, uz potpunu sigurnost i zadovoljstvo gostiju. 
      

Temelj identiteta brenda - temeljne vrijednosti 

Temeljne vrijednosti su uvjerenja koja usmjeravaju ponašanje vaše tvrtke, donošenje odluka i interakciju s gostima, suradnicima, pa čak i zaposlenicima. 

Ovi principi oblikuju kulturu vaše tvrtke i definiraju ono za što se zalažete. 

Snažne temeljne vrijednosti služe kao osnova identiteta vašeg brenda, osiguravajući dosljednost u percepciji vaše tvrtke, iznutra i izvana. 
  
Kada definirate svoje temeljne vrijednosti, razmislite o tome što je najvažnije za vašu tvrtku. 
Jeste li predani održivosti, customer-centric usluzi, inovacijama ili možda svemu navedenom? 
  
Vaše vrijednosti moraju biti autentične i odražavati pravu prirodu vašeg poslovanja. To znači kako biste trebali stvarno raditi i pružati ono što "oglašavate" prema van. 
  
Vaša misija i vizija moraju stvoriti jedinstvenu priču na koju će vaša ciljna publika reagirati. 
  
Evo nekoliko primjera koji jasno definiraju i dosljedno održavaju vaše temeljne vrijednosti kako biste stvorili snažan, autentičan identitet brenda: 

  • Održivost - Dajemo prioritet očuvanju okoliša kroz čitavo naše poslovanje, od nabave materijala do ekološki prihvatljivih ruta. 
  • Usmjerenost na gosta - Posvećeni smo pružanju personalizirane usluge koja nadmašuje očekivanja naših gostiju pri svakom kontaktu. 
  • Integritet - Poslujemo pošteno, transparentno i predano te činimo ono što je ispravno za naše goste i zaposlenike.

 

Usklađivanje identiteta brenda s očekivanjima gostiju 

Morate potpuno razumjeti tko je vaša ciljna publika, kako biste uspješno uskladili vaš identitet brenda s njihovim očekivanjima. 
  
Trebali biste znati tko su oni, što cijene i što očekuju od usluge vašeg čartera. 
Vaša vizija, misija i vrijednosti trebaju odražavati želje i potrebe vaše ciljne skupine, kako bi vaš brend bio relevantan i privlačan. 
  
Počnite istraživanjem demografskih podataka, preferencija i problema vaše ciljne publike. Žele li luksuzna i ekskluzivna iskustva, ili su pustolovi koji traže jedinstvene destinacije? 
  
Koristite ove informacije kako biste oblikovali identitet svog brenda na način koji izravno govori o njihovim željama. 
  
Ako im je održivost važna, naglasite svoje ekološke prakse u brendiranju. Ako cijene ekskluzivnost, istaknite personaliziranu uslugu i neponovljiva iskustva koja nudite. 
  
Strategije za usklađivanje identiteta vašeg brenda i stvaranje bolje povezanosti s publikom, što može dovesti do veće lojalnosti i ponovljenih rezervacija, uključuju: 

  • Ankete i feedback - Redovito prikupljajte povratne informacije gostiju kako biste razumjeli njihova očekivanja. Koristite te podatke za unapređenje identiteta brenda. 
  • Istraživanje tržišta - Ostanite informirani o trendovima i preferencijama unutar ciljanog tržišta. To vam omogućuje prilagodbu identiteta brenda kako se očekivanja gostiju razvijaju (što se stalno događa). 
  • Guest (buyer) personas - Izradite detaljne persone gostiju, kako bi vas s vodile u vašoj ponudi i kroz komunikaciju. Na taj način, vaša će ponuda i komunikacija uvijek biti u skladu s onim što vaši kupci žele.

 

Implementacija i komunikacija identiteta vašeg brenda 

Definiranje identiteta vašeg brenda samo je početak; pravi posao je učinkovito ga implementirati i komunicirati, kroz sve dijelove vašeg poslovanja. 
  
Ovo zahtijeva pristup s kojim ćete svoju viziju, misiju i vrijednosti pomno ugraditi u svakodnevni rad vaše tvrtke, i jasno ih komunicirati svima. 
  
Koraci za integraciju identiteta vašeg brenda: 

  • Interna usklađenost – Svi zaposlenici moraju razumjeti i biti predani viziji, misiji i vrijednostima tvrtke. To se može postići redovitom edukacijom, komunikacijom i snažnom kulturom unutar tvrtke. 
  • Operativna integracija – Uključite identitet svog brenda u sve poslovne procese, od protokola korisničke službe do strategija digitalnog marketinga, tj. neka vaš brend bude dosljedno predstavljen u svemu što radite. 
  • Vizualni i verbalni identitet – Razvijte vizualni identitet (logotip, boje, tipografija) i verbalni identitet (ton komunikacije, poruke) koji odražava vaše temeljne vrijednosti i misiju, te koristite te elemente dosljedno kroz sve marketinške materijale i komunikaciju. 

Morate učinkovito komunicirati identitet svog brenda kako bi vaša vizija, misija i vrijednosti bile više od samih riječi na papiru te aktivno oblikovale način na koji vaša tvrtka posluje i kako ju svijet percipira. 
  
A kad kažemo svijet, mislimo na vaše buduće, sadašnje i bivše goste. 
  
 
Ako trebate pomoć u bilo kojem aspektu identiteta vašeg brenda, kontaktirajte nas jer znamo što vam treba i kako vam možemo pomoći. 
Prijavite se na naš newsletter i pratite nas na društvenim mrežama, Facebooku, Instagramu i LinkedInu

  • Podijeli:


Kategorije trendova


Newsletter

Prijavite se na newsletter i primajte najnovije trendove i savjete ravno u Vaš inbox

Najnoviji trendovi

Čemu služi logo - da se istakne ili izgubi u masi?
Čemu služi logo - da se istakne ili izgubi u masi?

Logotip vaše tvrtke je prvi dojam koji ostavljate, i zato je važan. Budimo iskreni - u čarter svijetu, izgled je bitan. Vaš logo je često prva stvar koju potencijalni klijenti vide, i ponekad može utjecati na njihovu odluku hoće li dalje istražiti vaše usluge. Mislite li kako će htjeti istraživati ili prijeći na sljedeću ponudu?

Antonija (Hajman) Čagalj - na čelu tima koji oblikuje nautičku industriju
Antonija (Hajman) Čagalj - na čelu tima koji oblikuje nautičku industriju

U svijetu nautike i luksuznog turizma, Hrvatska sve više učvršćuje svoju poziciju kao jedna od vodećih destinacija na globalnoj sceni. U središtu ovog uzbudljivog razvoja nalaze se dva iznimna događaja: Croatia Yacht Show i International Charter Expo. Saznajte što o njima kaže projekt managerica Antonija (Hajman) Čagalj, projekt managerica u Yachmaster Group.

Webinar - Istakni se ili makni: Moć brendiranja na zasićenom tržištu
Webinar - Istakni se ili makni: Moć brendiranja na zasićenom tržištu

Mislite li kako je vašoj tvrtki dovoljno samo postojati kako bi vaš brend bio uspješan? Sama prisutnost na tržištu više nije dovoljna. Konkurencija je postala ogromna u svakoj niši u svakoj industriji. Pridružite nam se na webinaru, koji će se održati 24. rujna, gdje će vam Grgo Petrov objasniti što je najvažnije kod brenda i kako ga najbolje predstaviti na sajmovima.

Uložite u svoje ljude - edukacija zaposlenika u čarteru
Uložite u svoje ljude - edukacija zaposlenika u čarteru

U čarter industriji izvrsnost ne samo kako se očekuje – ona se i zahtijeva. Ljudi koji traže čarter, ne traže samo plovilo, bilo bareboat, luksuzni ili sa skiperom; oni žele doživljaj. Taj doživljaj mora biti besprijekoran, nezaboravan i prilagođen njihovim jedinstvenim željama. Što mislite, tko će se pobrinuti za sve to?