Tap2Review – pretvorite svoje klijente u vrijedne ambasadore branda


Saznajte kako radi alat koji pojednostavljuje proces dobivanja relevantnih recenzija vaših stvarnih gostiju i posjetitelja.

Jeste li znali da je 93% kupaca izjavilo kako čitanje recenzija na internetu utječe na njihovu odluku o kupnji, a njih gotovo 90% vjeruje recenzijama jednako kao osobnim preporukama?

U moderno doba, sa svim informacijama na dohvat ruke, većina turista neće ni uzeti u obzir hotele, čarter kompanije i ostale turističke usluge ako o njima ne mogu pronaći informacije online – takva mjesta predstavljaju rizik i potencijalan izvor neugodnih iskustava.

Online recenzije postale su iznimno važan faktor u današnjem poslovanju u nautičkom turizmu, o čemu smo već pisali, no često zna biti izazovno potaknuti goste da ostave svoje mišljenje o vašim uslugama online, čak i kad su posve zadovoljni njima. U novom članku upoznajte Tap2Review – alat koji će vam pomoći upravo u tome jer maksimalno pojednostavljuje proces ostavljanja recenzija i s lakoćom pretvara vaše klijente u vrijedne ambasadore branda.

Online recenzije – učinkovita marketinška kampanja

Web recenzije važnost za rast poslovanja

Većina (po istraživanjima visokih 97%!) korisnika pretražuje barem povremeno lokalne proizvode i usluge putem interneta prije nego se odluče na kupnju, a pri tome su im najčešće cilj recenzije ljudi koji su te proizvode ili usluge već isprobali. U očima potencijalnih klijenata recenzije imaju jednaku vrijednost i težinu kao usmene preporuke bliskih prijatelja i obitelji, a njih 63%, što je značajan postotak, spremni su platiti i do 15% više za isti proizvod ili uslugu ako ona ima mnogobrojne i pozitivne recenzije! To znači da vam dobra reputacija na internetu može donijeti i do 10 puta više gostiju koji su spremni uložiti u provjereno kvalitetnu uslugu koju nudite.

Skupljanje online recenzija jedna je od najučinkovitijih marketinških kampanja jer za malo ili nimalo ulaganja možete izgraditi online kredibilitet čarter tvrtke koji će vam donositi nove klijente i godinama nakon preporuke starih zadovoljnih gostiju! Osim toga, recenzije pomažu da budete vidljiviji online, usmjeravaju više potencijalnih klijenata na web-stranicu vaše tvrtke i daju vam vrijedne informacije što možete poboljšati u svom poslovanju.

Sigurni smo da ste se dosad već uvjerili u korisnost i vrijednost usmjeravanja klijenata na ostavljanje recenzija online pa se idemo pozabaviti načinom kako to napraviti na što brži i jednostavniji način.

Tap2Review – klikom do recenzije

Tap2Review NFC QR kod recenzije važno za rast poslovanja

U suvremenom ubrzanom i pomalo kaotičnom načinu života svima nam je vrijeme najvrjedniji resurs i zato trebamo uvijek imati na umu koliko će vremena zahtijevati nešto što tražimo od drugih. Vjerujemo da ste u svojoj karijeri susreli brojne prezadovoljne goste kojima se jednostavno nakon odmora nije dalo tražiti mjesto gdje mogu napisati svoje pozitivne dojmove o vašoj usluzi ili bi u gužvi svakodnevnog života jednostavno zaboravili, čak i kad biste ih to zamolili ili ponudili nešto zauzvrat.

Svi želimo što jednostavniju i direktniju putanju od starta do cilja uz maksimalnu uštedu vremena i energije, stoga bi bilo neobično očekivati da su vaši klijenti išta drugačiji. Kako vaše ulaganje truda u kreiranje pozitivnih iskustava za goste ne bi ostalo marketinški neiskorišteno, nužno je da im pojednostavite korake procesa ostavljanja recenzije.

Upravo zato Tap2Review kao moderatorska platforma za ostavljanje recenzija može vam postati jedan od iznimno korisnih alata u poslovanju jer na jednostavan i direktan način povezuje klijenta s mjestima za ocjenjivanje. Uz to, Tap2Review možete koristiti i kao sredstvo za povećanje broja pratitelja na društvenim mrežama – i to onih kvalitetnih, uistinu zainteresiranih za vaš brand i vrijednosti koje im nudite.

Kako funkcionira Tap2Review

Tap2Review ostavljanje recenzija potiče rast poslovanja

Tap2Review služi kao most između klijenta i online platformi na kojima može ocijeniti vašu uslugu i napisati svoje dojmove – i to simultano! Uređaj radi na principu NFC-a kojeg većina novijih mobilnih uređaja ima uključenog za potrebe mobilnog plaćanja (vrlo lako se uključuje u padajućem izborniku mobilnog uređaja). Ako mobilni uređaj nema opciju NFC-a, na Tap2Review uređaju postoji QR kod koji se može očitati sa svakim pametnim telefonom.

To znači da klijent samo treba prisloniti svoj otključani pametni telefon uz Tap2Review uređaj ili skenirati QR kod – i postavljeni linkovi za ostavljanje recenzija automatski će se učitati na njegov mobilni uređaj! Usporedimo li to s ostalim metodama komunikacije s klijentima kako bi vam ostavili recenziju, vidimo da je ovo za njih neusporedivo brži i jednostavniji postupak.

Ostavljanje recenzija ovim putem potpuno je personalizirano – klijenti pišu pod svojim korisničkim imenom što pojačava kredibilitet njihovih recenzija, a vi kao tvrtka na sam uređaj možete staviti svoj logo kako biste povećali prepoznatljivost. Na kraju svega, kao vlasnik uređaja imate mogućnost potpunog statističkog pregleda korištenja uređaja tako da uvijek možete prilagoditi svoj pristup gostima i klijentima. 

Zbog njegove prilagodljivosti i mogućnosti personalizacije, Tap2Review mogu koristiti tvrtke i brandovi iz mnogobrojnih različitih industrija, a naročito se preporučuje onima u turizmu i ugostiteljstvu. 

Zašto koristiti Tap2Review

Tap2Review zadovoljni kupci i klijenti

Namjena Tap2Review uređaja jest da vam olakša prikupljanje recenzija od zadovoljnih gostiju na licu mjesta, odmah nakon korištenja usluge kad su motivacija i oduševljenje na vrhuncu. Iznimno ga je jednostavno koristiti – gosti će već za nekoliko sekundi moći učitati i odabrati platformu za ostavljanje recenzije, a korisničko sučelje orijentirano je klijentima te iznimno pregledno i intuitivno. Još uvijek poneseni pozitivnim emocijama nakon ugodnih iskustava i dodatno motivirani jednostavnošću procesa ostavljanja recenzija, gosti će vam sa zadovoljstvom pomoći proširiti glas o kvaliteti vaše usluge najma plovila.

Izraženi i zapisani pozitivni dojmovi klijenata dodatno će motivirati i vaše zaposlenike te im povećati samopouzdanje, pogotovo ako ih se izravno spomene, što je vrlo vjerojatno. Upravo su ljubazni i kompetentni djelatnici jedan od temelja na kojima se gradi zadovoljstvo gostiju i oni to sigurno neće propustiti istaknuti!

Prikupljanjem stvarnih i iskrenih pozitivnih svjedočanstava gostiju izgradit ćete povoljnu online reputaciju branda za čarter i ojačati svoj kredibilitet na tržištu nautičkog turizma. U današnje moderno doba elektroničke komunikacije i redovitog pretraživanja interneta prije donošenja odluke o kupnji, s dobrom online reputacijom možete privući mnogostruko više klijenata nego bez online prisutnosti.

***

Već je opće jasno i poznato da su online recenzije nezamjenjiv marketinški alat, a Tap2Review pomoći će vam dovesti prikupljanje tih pozitivnih iskustava vaših klijenata na jednu sasvim novu razinu. Uz pomoć ovog jednostavnog uređaja sav trud usmjeren u stvaranje nezaboravnih iskustava za goste ostat će zabilježen. To će vam omogućiti povećanje online zajednice na društvenim mrežama i privlačenje novih klijenata koji žele doživjeti isto. Osim toga, redovito ćete primati feedback od gostiju zbog čega će vam biti jasno na kojim aspektima ponude poraditi kako biste povećali kvalitetu svojih usluga. 

U konačnici, uz Tap2Review svi su zadovoljniji - klijenti jer štede vrijeme dok pomažu drugima dijeljenjem svojih dojmova, a vi i vaši zaposlenici jer vam je olakšano poboljšavanje sveukupnog poslovanja!

Za više informacija o uređaju i kako ga možete upotrijebiti već ove sezone u svom poslovanju kontaktiratje nas!

 

  • Podijeli:


Kategorije trendova


Newsletter

Prijavite se na newsletter i primajte najnovije trendove i savjete ravno u Vaš inbox

Najnoviji trendovi

Je li kupnja male jedrilice za čarter dobra investicija?
Je li kupnja male jedrilice za čarter dobra investicija?

Razmišljate o ulaganju u jedrilicu, ali niste sigurni je li to prava odluka? Hrvatska slovi kao raj za nautičare, s obalom koja privlači svake godine sve veći broj nautičara. A dobar charter management, vaša jedrilica može generirati prihod. Saznajte je li kupnja plovila doista pametna investicija i koji su modeli jedrilica najtraženiji.

5 ključnih pouka iz 2024.: Kako digitalna transformacija oblikuje budućnost vašeg poslovanja
5 ključnih pouka iz 2024.: Kako digitalna transformacija oblikuje budućnost vašeg poslovanja

Digitalna transformacija danas je više od trenda – ona je bit opstanka i rasta. Ipak, uspjeh nije zajamčen, a mnoge tvrtke nailaze na uvijek iste prepreke. Što smo naučili iz izazova i prilika koje je donijela 2024.? Andreja Fazlić donosi 5 ključnih pouka koje vam mogu pomoći da svoje poslovanje prilagodite novom dobu i iskoristite tehnologiju na pravi način. Spremni za promjenu? Saznajte kako.

Čarter industrija pod pritiskom: Kako zajedničkim snagama unaprijediti nautički turizam?
Čarter industrija pod pritiskom: Kako zajedničkim snagama unaprijediti nautički turizam?

Ključni izazovi poput visokih troškova marina, dumping cijena i nelojalne konkurencije, kao i nedovoljne promocije nautičkog turizma od strane županijskih turističkih zajednica realnost su hrvatskog čartera. U nastavku saznajte rezultate anonimnog upitnika kao i konkretne incijative za pravednije i konkurentnije tržište te osigurali kvalitetan razvoj hrvatskog nautičkog turizma.

Izazovi koji očekuju čarter tržište 2025. godine
Izazovi koji očekuju čarter tržište 2025. godine

Čarter industrija se nalazi na prekretnici, suočena s ekonomskom nesigurnošću, promjenjivim zahtjevima kupaca i potrebom za većim povjerenjem i transparentnošću. Dok se regije poput Hrvatske bore, druge se održavaju stabilnima. Usred izazova, inovacije poput napredne zaštite plaćanja i certifikacijskih oznaka čine veliku razliku. Hoće li se industrija prilagoditi i napredovati ili propasti?