Razgovori o tome ima li dovoljno žena u nautici, je li im teže ili lakše nego što se misli te jesu li ravnopravne u industriji, se opet i iznova ponavljaju. Stoga je učilište Adria Libar organiziralo panel "Žene u nautičkoj industriji – She & SEA” koji će se održati na ovogodišnjem Sajmu Nautike u Zagrebu, kao priliku za isticanje uloga žena u nautici.
Ovogodišnji Sajam Nautike u Zagrebu bit će bogatiji za poseban jedan događaj - panel "Žene u nautičkoj industriji – She & SEA".
Panel u organizaciji učilišta Adria Libar, će se održati 16. veljače 2024. u 15 sati na Zagrebačkom velesajmu, na pozornici između paviljona 10A i 11A.
Ovaj panel će biti prilika za isticanje iznimnih žena kao i njihovog doprinosa u nautici.
Adria Libar, vodeći hrvatski trening centar za pomorstvo i nautiku, organizira ovaj panel kako bi proslavio i promovirao ulogu žena u oblikovanju dinamičnog nautičkog pejzaža.
Panel "Žene u nautičkoj industriji – She & SEA" nije samo mjesto susreta uspješnih žena iz nautičkog sektora, već je i forum za raspravu o izazovima, strategijama uspjeha, i jedinstvenim perspektivama koje žene donose u ovu industriju.
Organizatori panela kažu kako je cilj panela obogatiti sadržaj sajma naglašavajući postignuća žena u nautici.
Panel će otvoriti prostor za razmjenu osobnih priča i iskustava brojnih žena iz nautike.
Cilj panela je i dijalog, s kojim će se istražiti kako su žene "plovile izazovima i krojile svoje putanje uspjeha". Predstavljanjem njihovih različitih pogleda i iskustava, žele se istaknuti obrazovne i profesionalne mogućnosti koje nautika nudi ženama.
Sudionice panela, direktorice čarter tvrtki, agentice za jahte, edukatorice, urednice nautičkih medija, skiperice i stjuardese će podijelit će svoja iskustva na moru i oko njega.
Panel "Žene u nautičkoj industriji – She & SEA" je i izvrsna prilika za umrežavanje, inspiraciju, ali i daljnje razvijanje nautičkog sektora.
Organizator Adria Libar poziva sve zainteresirane za ovaj panel, a za više informacija i akreditacije, obratite im se putem slijedećih kontakt podataka:
Kontakt osoba: Katarina Barić
E-mail: yacht@adrialibar.com
Tel: 022 201 175
Mob: 098 325 792
#WomenInNauticalIndustry
Prijavite se na newsletter i primajte najnovije trendove i savjete ravno u Vaš inbox
Strategija nije samo plan – ona je smjer, vizija i dosljednost u provođenju odluka. Ipak, mnoge tvrtke upadaju u zamku kratkoročnih rješenja i improvizacije, što ih dugoročno vodi u kaos i stagnaciju. Saznajte kako je strategija evoluirala od antičke Grčke do suvremenih poslovnih modela - zašto su provjereni modeli strateškog planiranja, poput onih koje naglašava Andreja Fazlić, bitni za održiv rast? I kakvu ulogu u svemu tome igra organizacijska kultura.
Čarter industrija u Hrvatskoj izuzetno je konkurentna. Svaki čarter ili vlasnik flote bore se za pažnju potencijalnih gostiju, a klasični pristupi više nisu dovoljni. Oni koji razumiju što funkcionira u digitalnom marketingu, znaju i kako spojiti strategiju s očekivanjima modernih putnika. Donosimo vam nekoliko marketing trikova - konkretne taktike koje privlače prave goste i pretvaraju ih u zadovoljne klijente.
Većina čarter gostiju zna što može očekivati – preuzimanje broda, standardna oprema, unaprijed definirana ruta. No, upravo tu leži prilika. Prava personalizacija ne znači samo ispunjavanje želja, već otkrivanje potreba koje gosti ni sami nisu prepoznali. Mali, nenametljivi detalji mogu stvoriti osjećaj ekskluzivnosti, čak i kod onih koji su već prošli desetke plovidbi. Kako se istaknuti u industriji u kojoj svi nude sličnu uslugu? Otkrijte kako se istaknuti personalizacijom koja ne djeluje forsirano, već kao prirodan nastavak očekivanja gostiju.
Ne trebate biti najveći kako biste bili najbolji. Male čarter tvrtke imaju fleksibilnost i osobni pristup koji velike tvrtke često ne mogu ponuditi. Da, velike flote dominiraju tržištem, ali male čarter tvrtke imaju svoje adute. Saznajte kako pametnom strategijom i učinkovitim marketingom uspješno konkurirati.