U centru pažnje svakog suvremenog poslovanja trebao bi se nalaziti User-centric pristup. Ovaj pristup transformira kako tvrtke pristupaju svojim kupcima; korisničko iskustvo se podiže na novu razinu, oblikujući proizvode, usluge i poslovni rast. Andreja Fazlić otkriva kako definiranje profila idealnog kupca i mapiranje njihovog putovanja može unaprijediti vašu poslovnu strategiju.
User-centric poslovanje, odnosno strategija poslovanja koja stavlja korisnika u središte svih svojih aktivnosti, postala je ključna za uspjeh u suvremenom poslovanju.
Osim što ovaj pristup pruža novu razinu vrijednosti i iskustva samom kupcu, on istovremeno djeluje na poboljšanje proizvoda i usluga, potiče inovacije i sigurno vodi ka održivom poslovnom rastu.
Bez obzira na vaše osobno mišljenje o kupcima, oni su danas iznimno sofisticirani. Imaju neograničen pristup informacijama, radi čega su educiraniji, a time imaju i veća očekivanja od proizvoda i usluga.
Prema istraživanju koje je proveo PwC, 73% potrošača smatra korisničko iskustvo ključnim faktorom u svojim odlukama o kupnji. Ova statistika jasno ukazuje na to da ako želite imati uspješno poslovanje koje raste, morate biti usmjereni na korisnike kako biste zadovoljili njihove potrebe i očekivanja.
Korisničko iskustvo nije samo zadovoljavanje osnovnih očekivanja; radi se o stvaranju izvanrednih doživljaja koji kupce pretvaraju u vaše ambasadore. Forrester navodi da tvrtke koje se fokusiraju na korisničko iskustvo ostvaruju značajno veći rast prihoda u odnosu na one koje to ne čine.
Da bi ste uspješno primijenili user-centric pristup, potrebno je precizno definirati tko su vaši idealni kupci. Ovaj proces uključuje istraživanje, analizu i brainstorming kako bi se stvorili profili koji obuhvaćaju ne samo osnovne demografske podatke, već i dublje psihografske karakteristike kao što su interesi, stavovi, vrijednosti, životni i kupovni stilovi, i sl.
Potrebno je da holistički razumijete motivacije, ciljeve i svakodnevne izazove svojih kupaca kako biste s lakoćom prilagodili svoje ponude i aktivnosti u svrhu kreiranja izvanrednog korisničkog iskustva.
Mapiranje korisničkog putovanja ključan je proces za svaku tvrtku koja teži razumijevanju interakcija sa svojim kupcima, od početnog interesa pa sve do nakon kupnje.
Ovaj detaljni proces uključuje identifikaciju svih dodirnih točaka i iskustava koje kupci imaju s proizvodom ili uslugom. Na primjer, u kontekstu automobilske industrije, korisničko putovanje može obuhvatiti različite faze kao što su online istraživanje, testne vožnje, sam proces kupnje, te post-kupovna podrška.
Svaka od ovih faza predstavlja priliku za optimizaciju iskustva, poboljšanje korisničkog doživljaja i izgradnju dugoročnih odnosa.
Razumijevanje korisničkog putovanja omogućava tvrtkama da stvore personalizirane i relevantne interakcije koje ne samo da povećavaju zadovoljstvo kupaca, već i potiču njihovu lojalnost. Dakle, ovakav pristup ne samo da pomaže u izgradnji pozitivnog korisničkog iskustva, već pruža i temelj za stvaranje trajnih i značajnih veza s kupcima.
U četvrtak, 11. 1.2024., od 13:00 - 17:00 h, putem Google Meet-a održati ćemo online radionicu u sklopu koje ćete imati priliku izraditi profil jednog idealnog kupca i mapirati njegovo korisničko putovanje.
I idealna je za sve poduzetnike, vlasnike malih i srednjih poduzeća, direktore, marketinške stručnjake i samostalne profesionalce koji su zainteresirani za napredovanje u svojim prodajnim i marketinškim strategijama.
Naučiti kako stvoriti detaljne profile kupaca i razumjeti njihovo korisničko putovanje - od prvog kontakta s proizvodom ili uslugom pa sve do post-kupovnog iskustva.
Fokusiranjem na praktične vještine i primjere iz stvarnog svijeta, ova radionica će vam pomoći da napravite prvi korak u usmjeravanju svog poslovanja prema user-centric pristupu.
Na ovom linku istražite sve detalje o online radionici: “Izrada profila idealnog kupca i mape njegovog korisničkog putovanja.”.
Ako niste u mogućnosti prisustvovati radionici, a tema vas zanima - ne brinite, biti će još termina u 2024., a dok ih ne objavimo predlažemo da pogledate naš webinar: “U korak s poslovnim rastom - Znate li kako vaš kupac kupuje?”.
Prijavite se na newsletter i primajte najnovije trendove i savjete ravno u Vaš inbox
Digitalizacija poslovanja, usklađivanje tehnologije, procesa i ljudi, često zvuči poput nečega što se postigne preko noći, ali stvarnost je mnogo složenija. Većina poslovanja treba digitalni razvoj – postupan, fleksibilan i ljudski vođen proces prilagodbe. A sve o digitalnoj transformaciji, donosi nam Andreja Fazlić u svojem novom članku.
Svaka čarter tvrtka mora koordinirati između gostiju, plovila, vlasnika i zaposlenika - i to uspješno, zar ne? U isto vrijeme se sve radne operacije moraju neometano odvijati. I kako onda sebi i svom poslovanju olakšati rad i pojednostaviti dnevne zadatke? Na našem webinaru ćete otkriti sve o tome kako uz pravu sveobuhvatnu aplikaciju za čarter management koja će ne samo unaprijediti, nego i preoblikovati vaše poslovanje. Registrirajte se i saznajte kako transformirati svoje poslovanje!
Društvene mreže se stalno razvijaju, s novim trendovima, taktikama i nadogradnjama platformi koja vas konstanto zasipaju sa svih strana. Uz sve te promjene, lako je podleći dezinformacijama ili zastarjelim savjetima. Međutim, jedna od najvrjednijih vještina za dugoročni uspjeh na društvenim mrežama je naučiti razlikovati činjenice od fikcije.
Hrvatska ima izniman potencijal za korištenje solarne energije kao glavnog obnovljivog izvora. S obzirom na iznimnu insolaciju i pogodnu geografsku poziciju, posebno u Dalmaciji i na Jadranu, solarna energija može povećati energetsku sigurnost i osigurati financijsku uštedu. Unatoč tome, brojne su birokratske prepreke i izazovi.