Znate li na koji način možete navesti gosta da odabere baš vaš čarter, za razliku od konkurencije - koja ima ista plovila i cijene? Jeste li spremni ponuditi gostima što doista žele, osim plovila u vašem čarteru? Saznajte kako personalizirati iskustva u vašem čarteru, od samog početka komunikacije s gostom.
Svaka čarter tvrtka bi trebala biti sposobna kreirati svoju vlastitu priču, dati na sve svoj “vlastiti pečat”...
A taj pečat se može postići uz pomoć personalizacije.
Personalizacija je najbolji način za privući goste, jer u čarter industriji trebate biti sposobni prilagoditi se željama i potrebama svakog gosta. Trebate biti sposobni ponuditi i više od svoje osnovne usluge, iznajmljivanja plovila.
Čarter tvrtke bi trebale (i morale) staviti svoj fokus na bolje razumijevanje gosta, ponude dodatnih usluga, na bolji pristup prema gostu...
Bitno je unaprijed znati što točno gosti žele i ponuditi im točno to. A usput postići i da se čitavim putem osjećaju kao da ste im se posvetili u potpunosti.
Kao čarter tvrtka imate jedinstvenu priliku za istaknuti se iznad konkurencije, koja ima slična plovila i iste cijene kao i vi.
Imate priliku svojim gostima ponuditi bogatstvo iskustava koja će njihov odmor učiniti nezaboravnim. Nešto što će biti drugačije od standardne “imamo slobodan ovaj brod, evo vam ovaj brod", procedure. A evo i nekoliko načina na koje to možete ostvariti:
Na kraju, ključ je u tome koliko je vaša čarter tvrtka fleksibilna. Koliko ste se sposobni personalizirati svoju uslugu i prilagoditi se individualnim željama i potrebama gostiju.
A što vaši gosti zapravo žele? To ćete najbolje saznati u samoj komunikaciji s njima.
Početak komunikacije je trenutak u kojem ćete “uhvatiti” potencijalne goste, i to tako što ćete personalizirati tu svoju komunikaciju.
Uz personaliziranu komunikaciju, odmah u startu ćete postići da se svaki gost osjeća cijenjenim, a njegove želje i potrebe prepoznatima.
Preporučujemo fokus na ove četiri osnovne točke u komunikaciji s gostima:
Ako ste upit za neko od plovila u vašem čarteru dobili putem web stranice ili društvenih mreža, pobrinite se da imate automatizirane, ali i personalizirane poruke dobrodošlice.
Nakon što potencijalni gost ostavi upit, neka ima se odmah uzvrati poruka dobrodošlice, koja izgleda personalizirano.
Primjer: "Dobar dan, [Ime]! Zahvaljujemo na interesu za naše čarter usluge. Veselimo se što ćemo vam pomoći organizirati nezaboravno putovanje Jadranom. Odgovorit ćemo na Vaš upit u što skorijem roku. Do tada slobodno pregledajte blogove na našoj web stranici [Link na blogove]!"
Nakon što ste dobili upit, potrebno ga je temeljito analizirati, kako bi bili spremni dati personalizirani odgovor s prijedlogom rute i sl.
Obavezno se pobrinite da u vašoj početnoj komunikaciji ima mjesta za odgovor na pitanja kao što je “Što bi posebno željeli vidjeti/doživjeti/isprobati dok ste na odmoru na Jadranu?”
Kreirajte prilagođenu ponudu za svog gosta, na temelju informacija iz prvog upita. Imajte unaprijed spreman odgovor i ponudu na sve što bi vaše goste moglo zanimati. Kreirajte prilagođeni prijedlog koji uključuje određene “dobre” rute, morske aktivnosti i posebne usluge koje bi mogle zanimati gosta.
Primjer, ako je gost izrazio želju za isprobavanjem dalmatinskih vina: "Odličan izbor [Ime]! Spremni smo vam pomoći, te smo izabrali popis vinarija na vašoj ruti, koje imaju organizirane degustacije svojih vina."
Uvijek u komunikaciju možete umetnuti i interaktivne elemente; uključite linkove na video sadržaje ili fotografije ruta koje imate na vašem webu ili povežite sa blogom kojeg imate o toj lokaciji. Naravno u dogovoru sa vinarijama ili restoranima uvijek je dobro umetnuti i link na njihove web stranice, kako bi gost odmah mogao stvoriti vlastiti dojam o iskustvu kojeg može očekivati.
Imajte na umu kako vaš čarter sigurno nije jedini čarter s kojim vaš gost komunicira. Ali ono s čime na samom početku možete dobiti svog gosta je, što ćete mu poslati personalizirani follow-up mail ili poruku na društvenim mrežama. Dok gost razmišlja i razmatra hoće li odabrati vaš čarter ili ne, a taman u to doba dobije personaliziranu poruku koja ga pita je li mu sve jasno u ponudi i ima li kakvih dodatnih zahtjeva ili pitanja – to je ono što ga može potaknuti na konačan booking.
Ovo može biti email koji kaže: "Pozdrav [Ime], nadamo se kako Vas ovaj mail/poruka nalazi u dobrom zdravlju i raspoloženju. Samo provjeravamo jeste li primili našu ponudu i imate li kakvih pitanja ili posebnih želja koje bismo trebali uzeti u obzir?"
Nakon što su vaši gosti obavili booking i sva potrebna plaćanja, nemojte ugasiti komunikaciju i čekati da vam dođu u ured na dan check-ina. Pobrinite se da dobiju i personalizirane informacije koje bi im bile od pomoći, najbolje nekoliko dana prije dolaska. Pošaljite gostima sve informacije koje bi im mogle biti korisne; kako doći do vaše marine, detalji o check-inu, podsjetnik na uključene usluge i aktivnosti u i oko marine. Na primjer: "Dragi [Ime], veselimo se vašem dolasku! Evo nekoliko korisnih informacija prije nego što se vidimo u našoj bazi..."
U komunikaciju prije dolaska uključite preporuke za restorane ili trgovine u marini ili u blizini. Ako su gosti ranije izrazili neke posebne interese, npr. o vegetarijanskoj ponudi i sl., uključite i te informacije u ovu komunikaciju.
Učinkovita personalizirana čarter usluga uključuje i strategije digitalnog marketinga, a ne samo tradicionalnu prodaju kakvu ste inače radili.
Potrebno je uspostaviti vezu s potencijalnim gostima. To ćete učini tako što ćete predstaviti jedinstvena iskustva koja mogu doživjeti. Tako ćete pozicionirati vašu čarter tvrtku kao njihov prvi izbor, iznad svih ostalih.
Kako biste došli do onih koji traže određena iskustva “krojena po mjeri”, razmotrite sljedeće taktike digitalnog marketinga:
Personalizacija služi kako bi nadišli očekivanja gostiju i kako bi stvorili doista iznimna iskustva.
Ako vaši gosti smatraju kako su tretirani onako kao zaslužuju, kako ste im se posvetili te uzeli u obzir njihove želje i interese, velika je vjerojatnost da će postati gosti koji će vam se vratiti i dogodine.
Dajte sve od sebe kako biste personalizirali svoj čarter i prilagodili iskustva pojedinačnim gostima. Oslonite se na pomoć digitalnog marketinga i CRM-a kako bi njegovali snažne, trajne veze s njima.
Dakle, možete li se usredotočiti na detalje? Možete li običan booking vašeg plovila pretvoriti u nezaboravno iskustvo za vaše goste? Možete li svoje goste okružiti iskustvima koja će im ostaviti trajan dojam?
Ako je vaš odgovor potvrdan, preporučamo da ostanete u tijeku s novostima iz čarter industrije putem našeg newslettera.
Ali ako je vaš odgovor “ne” - kontaktirajte nas, a mi ćemo vam dati savjet o najboljem načinu za uvođenje personalizacije u vašu strategiju i komunikaciju.
Prijavite se na newsletter i primajte najnovije trendove i savjete ravno u Vaš inbox
Imate ideju, ali nedostaje vam milijun-dva (ili dvadeset)? Očito je vrijeme je za nove investicije. Ivica Žuro nam donosi najbitnije informacije o aktualnim financijskim programima i kreditima za poduzetnike u turizmu i ugostiteljstvu. Od otpisa glavnice do zelenih inicijativa - saznajte kako postaviti temelje za uspjeh u idućoj godini.
Možete li zamisliti svoj život ili posao bez pomoći digitalnih alata? Naravno da ne možete, jer su digitalni alati postali neizostavni, ali i jer poboljšavaju i olakšavaju našu svakodnevicu. Predstavljamo vam IQNautics, digitalni alat koji će promijeniti vaš život i potpuno transformirati poslovanje vaše čarter tvrtke.
Jedna stvar koju vaše brendiranje zahtijeva je da "vaša priča" odiše jedinstvom. To znači kako identitet vašeg brenda mora biti unificiran i kohezivan. To nije teško postići, ako znate koje su prednosti dobrog brendiranja i ako vam je stalo do toga kako vas vaši gosti doživljavaju.
Kako učiniti da se svaki gost osjeća kao da je vaš čarter iskustvo života? Mapiranje korisničkog putovanja može vam pomoći da sagledate svaku fazu kroz njihove oči – od prve pretrage na internetu do trenutka kada se vrate na kopno. No, to zahtijeva puno više od dobre organizacije i izvrsnih plovila. Morate stvoriti nezaboravne točke dodira koje će izdvojiti vaš čarter. Svatko može koristiti mapiranje putovanja kako bi unaprijedio usluge, riješio uobičajene frustracije i izgradio lojalnost koja vraća goste.