Na Danima hrvatskog turizma i ove su godine proglašene najbolje marine, kao i najbolja čarter kompanija na našoj obali. Saznajte o čemu se razgovaralo na manifestaciji i tko su ovogodišnji laureati.
Ove su godine u Šibeniku od 06.-08. listopada održani Dani hrvatskog turizma pod okriljem Hrvatske turističke zajednice i Hrvatske gospodarske komore. Kao i inače, zajedničkim snagama su organizirali manifestaciju koja slavi uspjehe hrvatskog turizma i svih njenih sudionika. Osim toga u sklopu dvodnevne manifestacije su održana brojna stručna predavanja, ali dodijeljene i nagrade za najbolje u turizmu.
U sklopu Dana turizma održane su radionice, prezentacije kao i sastanci te je napravljen i rezime protekle sezone, koja još nije završila, ali je definitivno proglašena rekordnom.
Možemo reći kako sudionici Hrvatskog turizma kao i njena turistička zajednica rade konstantno na svom razvoju te pozicioniranju Lijepe naše u samo srce europskog, ali i svjetskog turizma.
Hrvatska kao jedna od najpoželjnijih destinacija svoju visoku poziciju nema samo zbog prirodnih ljepota ili čistoće mora. HTZ naglašava kao su za to zaslužne promišljene oglašivačke kampanje kao i njeni promotori pojedinci. Stoga se na ovogodišnjoj manifestaciji dodijelilo posebno priznanje za doprinos promociji Hrvatske, i to Luki Modriću, našem poznatom nogometašu.
Fokus ovogodišnjih Dana turizma stavljen je na budućnost hrvatskog turizma i njegovu održivost. Predsjednik HGK-e Luka Burilović je između ostaloga, rekao kako se radi sve kako bi se u turistički proizvod na razini države utkalo što više domaćih autohtonih proizvoda.
Direktor HTZ-a je osobito istaknuo kako uspjeh i rekordi ovogodišnje turističke sezone ne bi bili mogući bez sinergije javnog i privatnog sektora, te kako hrvatski turizam i dalje odolijeva izazovima koje situacije u svijetu stavljaju pred njega.
Između ostaloga predstavljen je marketinški i operativni plan HTZ-a za hrvatski turizam u nadolazećem razdoblju. Posjetiteljima manifestacije je bilo moguće otvoriti i profil preko mobilne aplikacije, te na taj način pratiti sva događanja, panele i prezentacije kao i saznati detaljne informacije o finalistima nagrada.
Zaključak Dana hrvatskog turizma ove je godine bio kako gosti diljem svijeta prepoznaju Hrvatsku kao destinaciju koja im može pružiti sve, a to i jest činjenica. Rijetko se koja zemlja može podičiti raznovrsnošću turističke ponude kao što to može Hrvatska. Stoga HTZ i HGK zajedno sa Ministarstvom turizma i sporta ističu kako će zajedničkim snagama voditi hrvatski turizam u budućnost, ali s planom za uspjeh bez obzira na neizvjesnost.
Izvor: HTZ
Djelatnicima u turizmu kao i u čarteru ne trebaju posebni hvalospjevi, oni svoje znanje i zalaganje svake godine pokažu i dokažu rekordnim odazivom gostiju i promocijom Jadrana kao i cijele Hrvatske u svijetu. Hrvatska kao jedna od najpoželjnijih turističkih destinacija, ujedno je i na samome vrhu kao čarter destinacija.
HGK i HTZ su nagradom “Turistički cvijet – Kvaliteta za Hrvatsku” i ove godine nagradili najbolje u turizmu i to u 6 kategorija; hoteli, kampovi, marine, čarter kompanije, putničke agencije i restorani.
Za našu regiju zanimljivo je spomenuti i podatak kako je kao nagradu za Prirodnu atrakciju godine nagradu dobila Javna ustanova PP Velebit. Istaknut ćemo i podatak kako je kao najuspješnija destinacija nautičkog turizma ove godine nagradu dobio grad Trogir.
No, nama su ovdje, razumljivo, najinteresantnije nagrade za najbolje marine i čarter kompanije.
Nagrada “Turistički cvijet - kvaliteta za Hrvatsku” dodijeljena je u tri kategorije za marine:
Od svih prijavljenih čarter kompanija u RH nad kojima je proveden stručni postupak ocjenjivanja od strane povjerenstva za nagradu “Turistički cvijet - kvaliteta za Hrvatsku” u kategoriji čartera, u uži krug finalista ušli su:
Nagradu “Turistički cvijet” u kategoriji najbolje čarter tvrtke ove je godine odnio Croatia Yachting sa čarter flotom od preko 140 plovila i sa 5 baza duž dalmatinske obale.
Croatia yachting ponosno ističe kako u svojim bazama diljem dalmatinske obale, grade odnos sa vlasnicima jahti u svom čarteru pun međusobne vjernosti i povjerenja. Također ističu i svoj pristup prema gostima i klijentima, u kojem pružaju potpunu uslugu iza koje stoje svi sudionici u njihovom čarteru.
Ovo je drugi put kako je Croatia yachting osvojila ovu prestižnu nagradu, jer su i 2017.g. HGK i HTZ prepoznali vrijednost ovog čartera.
U Croatia yachingu naglašavaju ne samo kako im je sezona 2022. bila najprometnija do sada nego i kako su godinu obilježili i otvaranjem nove baze u Trogiru. Tako danas svoje baze imaju, osim u Trogiru i Splitu, i u Kaštel Gomilici, Biogradu te Dubrovniku.
Ova će nagrada, ali i nominacija za istu, zasigurno dati vjetar u leđa čarterima, ali i svim finalistima, kako bi rasli i razvijali svoje flote i poslovanja. I sve to kako bi Hrvatska i dalje ostala među omiljenim destinacijama kako turista tako i nautičara iz cijelog svijeta.
Prijavite se na newsletter i primajte najnovije trendove i savjete ravno u Vaš inbox
Strategija nije samo plan – ona je smjer, vizija i dosljednost u provođenju odluka. Ipak, mnoge tvrtke upadaju u zamku kratkoročnih rješenja i improvizacije, što ih dugoročno vodi u kaos i stagnaciju. Saznajte kako je strategija evoluirala od antičke Grčke do suvremenih poslovnih modela - zašto su provjereni modeli strateškog planiranja, poput onih koje naglašava Andreja Fazlić, bitni za održiv rast? I kakvu ulogu u svemu tome igra organizacijska kultura.
Čarter industrija u Hrvatskoj izuzetno je konkurentna. Svaki čarter ili vlasnik flote bore se za pažnju potencijalnih gostiju, a klasični pristupi više nisu dovoljni. Oni koji razumiju što funkcionira u digitalnom marketingu, znaju i kako spojiti strategiju s očekivanjima modernih putnika. Donosimo vam nekoliko marketing trikova - konkretne taktike koje privlače prave goste i pretvaraju ih u zadovoljne klijente.
Većina čarter gostiju zna što može očekivati – preuzimanje broda, standardna oprema, unaprijed definirana ruta. No, upravo tu leži prilika. Prava personalizacija ne znači samo ispunjavanje želja, već otkrivanje potreba koje gosti ni sami nisu prepoznali. Mali, nenametljivi detalji mogu stvoriti osjećaj ekskluzivnosti, čak i kod onih koji su već prošli desetke plovidbi. Kako se istaknuti u industriji u kojoj svi nude sličnu uslugu? Otkrijte kako se istaknuti personalizacijom koja ne djeluje forsirano, već kao prirodan nastavak očekivanja gostiju.
Ne trebate biti najveći kako biste bili najbolji. Male čarter tvrtke imaju fleksibilnost i osobni pristup koji velike tvrtke često ne mogu ponuditi. Da, velike flote dominiraju tržištem, ali male čarter tvrtke imaju svoje adute. Saznajte kako pametnom strategijom i učinkovitim marketingom uspješno konkurirati.