Unaprijedite svoje poslovne rezultate razumijevanjem kupca


Kako se bliži kraj godine i vrijeme darivanja, pravo je vrijeme da se posvetimo daru koji može trajno promijeniti način na koji vodite poslovanje. Pridružite nam se na našem nadolazećem webinaru "U korak s poslovnim rastom: Znate li kako vaš kupac kupuje?" i otkrijte kako možete unaprijediti svoje poslovanje dubljim razumijevanjem svojih kupaca.

 

Pristupite našem Webinaru 
Datum i vrijeme: Četvrtak, 23. studeni 2023., 11:00 - 12:00 h 
Platforma: Google Meet 
 
 
U svijetu gdje konkurencija postaje sve veća, ključ uspjeha u poslovanju leži u strateškom razumijevanju kupca.  
 
Statistike pokazuju da samo 22% marketinških stručnjaka tvrdi da u potpunosti razumije putovanje kupca, stvarajući prilike za one koji ovo znanje stave u središte svoje strategije (izvor: Marketing Week).  
 
Razumijevanje koraka koje kupac prolazi tijekom procesa kupnje ključno je za transformaciju poslovnih rezultata, povećanje konverzija i izgradnju dugotrajnih odnosa s njima. 

Razumijevanje kupca daje više od prodaje 

Razumijevanje kupca prelazi granice tradicionalne prodaje i usmjerava se na stvaranje vrijednosti.  
 
Prema Salesforce-u, 76% potrošača očekuje da tvrtke razumiju njihove potrebe i očekivanja.  

Duboko razumijevanje kupaca omogućuje vam prilagodbu marketinških i prodajnih strategija, anticipiranje potreba i stvaranje iskustava koja odgovaraju vašim ciljnim skupinama, ali i vašim željenim poslovnim rezultatima.  
 

Mapiranje puta kupca 

McKinsey navodi da su putovanja kupaca kompleksna i uključuju 'mikro-trenutke' koji utječu na konačnu odluku.  
 
Razumijevanjem ovih faza možete kreirati prilagođena iskustva koja se zaista uklapaju u živote vaših kupaca.  
 
Naš nadolazeći webinar pružit će vam detaljnije informacije o mapiranju puta kupca i kako ga primijeniti u svojoj strategiji. 
 
HubSpot otkriva da tvrtke koje usmjeravaju svoje marketinške strategije prema putovanju kupca mogu ostvariti do 54% veći ROI od onih koje to ne čine.  
 
Razumijevanje kupca postaje strateška nužnost koja utječe na sve aspekte poslovanja. 
 

Prilagodba strategije: Fokus na CRM  

CRM alati postaju ključni u modernom poslovnom okruženju, omogućujući tvrtkama da prikupe i analiziraju podatke o kupcima.  
 
Uz CRM, koristite i alate poput Google Analytics-a i društvenih mreža za holističke informacije o svojim kupcima.  
 
Integracijom ovih alata možete kreirati profil idealnog kupca, pratiti putovanje kupca i prilagoditi svoje marketinške i prodajne taktike. 
 
Razumijevanje vašeg kupca i puta koji prolazi tijekom procesa kupnje nije samo korisno - to je neophodno za uspješno moderno poslovanje.  
 
Pridružite nam se na webinaru "U korak s poslovnim rastom: Znate li kako vaš kupac kupuje?" kako biste naučili kako primijeniti ove uvide i transformirati svoje poslovne rezultate.  
 
Webinar će biti održan 23. studenog 2023, od 11:00 do 12:00 sati na Google Meet platformi, a prijaviti se možete na ovom linku

  • Podijeli:

Andreja Fazlić

Andreja Fazlić

Andreja Fazlić osnivačica je konzultantske agencije Astarta: Bit koja djeluje na sjecištu marketinga, prodaje i razvoja poslovanja putem Inbound metodologije. Bez obzira uvodi li poduzetnike početnike u svijet digitalnog poslovanja, marketinga i prodaje, ili surađuje s već razvijenim organizacijama u transformaciji njihovog poslovanja, pomaže svojim klijentima sistematizirati, organizirati i provesti rješenja skrojena po njihovoj mjeri koja im omogućavaju lakšu prilagodbu promjenama tržišta i navikama potrošača, dok pri tome ostvaruju veće prihode i stabilniju poziciju na tržištu.

https://www.linkedin.com/in/andreja-fazlic/



Kategorije trendova


Newsletter

Prijavite se na newsletter i primajte najnovije trendove i savjete ravno u Vaš inbox

Najnoviji trendovi

Strategija ili kaos: Što odabirete za svoju tvrtku?
Strategija ili kaos: Što odabirete za svoju tvrtku?

Strategija nije samo plan – ona je smjer, vizija i dosljednost u provođenju odluka. Ipak, mnoge tvrtke upadaju u zamku kratkoročnih rješenja i improvizacije, što ih dugoročno vodi u kaos i stagnaciju. Saznajte kako je strategija evoluirala od antičke Grčke do suvremenih poslovnih modela - zašto su provjereni modeli strateškog planiranja, poput onih koje naglašava Andreja Fazlić, bitni za održiv rast? I kakvu ulogu u svemu tome igra organizacijska kultura.

Koji marketing trikovi najbolje rade u čarter segmentu
Koji marketing trikovi najbolje rade u čarter segmentu

Čarter industrija u Hrvatskoj izuzetno je konkurentna. Svaki čarter ili vlasnik flote bore se za pažnju potencijalnih gostiju, a klasični pristupi više nisu dovoljni. Oni koji razumiju što funkcionira u digitalnom marketingu, znaju i kako spojiti strategiju s očekivanjima modernih putnika. Donosimo vam nekoliko marketing trikova - konkretne taktike koje privlače prave goste i pretvaraju ih u zadovoljne klijente.

Personalizacija u čarteru - što vaši gosti zaista žele?
Personalizacija u čarteru - što vaši gosti zaista žele?

Većina čarter gostiju zna što može očekivati – preuzimanje broda, standardna oprema, unaprijed definirana ruta. No, upravo tu leži prilika. Prava personalizacija ne znači samo ispunjavanje želja, već otkrivanje potreba koje gosti ni sami nisu prepoznali. Mali, nenametljivi detalji mogu stvoriti osjećaj ekskluzivnosti, čak i kod onih koji su već prošli desetke plovidbi. Kako se istaknuti u industriji u kojoj svi nude sličnu uslugu? Otkrijte kako se istaknuti personalizacijom koja ne djeluje forsirano, već kao prirodan nastavak očekivanja gostiju.

Kako male čarter tvrtke mogu konkurirati velikim flotama
Kako male čarter tvrtke mogu konkurirati velikim flotama

Ne trebate biti najveći kako biste bili najbolji. Male čarter tvrtke imaju fleksibilnost i osobni pristup koji velike tvrtke često ne mogu ponuditi. Da, velike flote dominiraju tržištem, ali male čarter tvrtke imaju svoje adute. Saznajte kako pametnom strategijom i učinkovitim marketingom uspješno konkurirati.