Kako se bliži kraj godine i vrijeme darivanja, pravo je vrijeme da se posvetimo daru koji može trajno promijeniti način na koji vodite poslovanje. Pridružite nam se na našem nadolazećem webinaru "U korak s poslovnim rastom: Znate li kako vaš kupac kupuje?" i otkrijte kako možete unaprijediti svoje poslovanje dubljim razumijevanjem svojih kupaca.
Pristupite našem Webinaru
Datum i vrijeme: Četvrtak, 23. studeni 2023., 11:00 - 12:00 h
Platforma: Google Meet
U svijetu gdje konkurencija postaje sve veća, ključ uspjeha u poslovanju leži u strateškom razumijevanju kupca.
Statistike pokazuju da samo 22% marketinških stručnjaka tvrdi da u potpunosti razumije putovanje kupca, stvarajući prilike za one koji ovo znanje stave u središte svoje strategije (izvor: Marketing Week).
Razumijevanje koraka koje kupac prolazi tijekom procesa kupnje ključno je za transformaciju poslovnih rezultata, povećanje konverzija i izgradnju dugotrajnih odnosa s njima.
Razumijevanje kupca prelazi granice tradicionalne prodaje i usmjerava se na stvaranje vrijednosti.
Prema Salesforce-u, 76% potrošača očekuje da tvrtke razumiju njihove potrebe i očekivanja.
Duboko razumijevanje kupaca omogućuje vam prilagodbu marketinških i prodajnih strategija, anticipiranje potreba i stvaranje iskustava koja odgovaraju vašim ciljnim skupinama, ali i vašim željenim poslovnim rezultatima.
McKinsey navodi da su putovanja kupaca kompleksna i uključuju 'mikro-trenutke' koji utječu na konačnu odluku.
Razumijevanjem ovih faza možete kreirati prilagođena iskustva koja se zaista uklapaju u živote vaših kupaca.
Naš nadolazeći webinar pružit će vam detaljnije informacije o mapiranju puta kupca i kako ga primijeniti u svojoj strategiji.
HubSpot otkriva da tvrtke koje usmjeravaju svoje marketinške strategije prema putovanju kupca mogu ostvariti do 54% veći ROI od onih koje to ne čine.
Razumijevanje kupca postaje strateška nužnost koja utječe na sve aspekte poslovanja.
CRM alati postaju ključni u modernom poslovnom okruženju, omogućujući tvrtkama da prikupe i analiziraju podatke o kupcima.
Uz CRM, koristite i alate poput Google Analytics-a i društvenih mreža za holističke informacije o svojim kupcima.
Integracijom ovih alata možete kreirati profil idealnog kupca, pratiti putovanje kupca i prilagoditi svoje marketinške i prodajne taktike.
Razumijevanje vašeg kupca i puta koji prolazi tijekom procesa kupnje nije samo korisno - to je neophodno za uspješno moderno poslovanje.
Pridružite nam se na webinaru "U korak s poslovnim rastom: Znate li kako vaš kupac kupuje?" kako biste naučili kako primijeniti ove uvide i transformirati svoje poslovne rezultate.
Webinar će biti održan 23. studenog 2023, od 11:00 do 12:00 sati na Google Meet platformi, a prijaviti se možete na ovom linku.
Prijavite se na newsletter i primajte najnovije trendove i savjete ravno u Vaš inbox
U svom čarteru ste sigurno barem jednom imali raspravu oko tendera. Nitko više nije bio siguran što se smije, a što ne. Koje je sigurno područje plovidbe, smije li prevoziti putnike i sl. Novi Pravilnik o sigurnosti pomorske plovidbe napokon rješava pitanje područja plovidbe tendera, ali donosi reda i u nekim drugim segmentima plovidbe.
Prodaja počinje bukingom, ali tu ne završava. Upravo tu počinje prostor za dodatnu zaradu - i to bez pritiska, bez agresivne komunikacije, samo kroz pametno ponuđene usluge koje gostu stvarno trebaju. Ako vodite čarter, surađujete s agencijama ili ste dio prateće industrije, ovaj tekst donosi konkretne ideje kako dodatne usluge mogu poboljšati iskustvo gostiju i povećati prihode.
U čarteru, sve počinje i završava na dojmu - u svakoj poruci, tonu i reakciji. Danas gosti ne žele savršenstvo, ali žele znati da netko drži stvari pod kontrolom. Ne žele da ih se ignorira. A kad nastane situacija, žele znati da netko preuzima odgovornost. Ne možete spriječiti sve probleme. Ali možete naučiti kako komunicirati u kriznim situacijama.
Digitalni marketing u yacht čarter industriji nije pitanje trendova nego odgovornog poslovanja. U ovom članku Selma Ćubara razbija ključne zablude – od iluzije o online platformama do pogrešnog razumijevanja brenda i lojalnosti gosta. Jasno, konkretno i poticajno, ovaj tekst otvara prostor za konstruktivan razgovor među agentima, fleet operaterima i svima koji vjeruju da odnos s gostom nije trošak – nego temelj dugoročnog uspjeha.