Webinar - Istakni se ili makni: Moć brendiranja na zasićenom tržištu


Mislite li kako je vašoj tvrtki dovoljno samo postojati kako bi vaš brend bio uspješan? Sama prisutnost na tržištu više nije dovoljna. Konkurencija je postala ogromna u svakoj niši u svakoj industriji. Pridružite nam se na webinaru, koji će se održati 24. rujna, gdje će vam Grgo Petrov objasniti što je najvažnije kod brenda i kako ga najbolje predstaviti na sajmovima.

Kako bi se vaš brend istaknuo i postigao dugoročni uspjeh, važno je razumjeti ulogu koju dizajn igra u tome kako se vaš brend “vidi”. 
 
Svaki element, od logotipa i vizualnog identiteta do načina na koji komunicirate, utječe na to kako vaša publika doživljava vaš brend i koliko ga percipira kao autentičnog i pouzdanog.

 

Što je s dizajnom vašeg poslovanja?  

Dizajn nije samo estetika; to je važan alat koji može komunicirati vrijednosti, misiju i jedinstvenu priču vaše tvrtke.  
 
Dobro osmišljen dizajn omogućuje da vaša tvrtka vizualno komunicira na način koji će privući prave kupce ili goste, povećati prepoznatljivost i uspostaviti emocionalnu povezanost s publikom. Ipak, dizajn je samo jedan dio šire strategije uspješnog poslovanja. 
  
Dizajn sam po sebi nije dovoljan, jer je potrebno paralelno razvijati dobro osmišljene marketinške strategije i oglašavanje, a oni zajedno s dizajnom čine temelj za postizanje trajnog uspjeha.  
 
Kombinacija dizajna, strategije i oglašavanja će osnažiti vaš brend i pomoći u izgradnji povjerenja, lojalnosti i dugoročnog odnosa s kupcima. 
  

Ovo je glavna tema webinara pod naslovom Istakni se ili makni: Moć brendiranja na zasićenom tržištu.  
 

 
Na ovom webinaru, Grgo Petrov, stručnjak iz područja brendiranja i marketinga će vas provesti kroz ključne stavke stvaranja snažnog brenda koji se ističe na tržištu prepunom konkurencije.  
 
Naučit ćete kako uspješno balansirati između dizajna, strategije i oglašavanja te kako koristiti svaki od tih elemenata za maksimalni učinak.  
 
Brendiranje nije luksuz već nužnost, a ovaj webinar pomoći će vam savladati tehnike potrebne za postizanje održivog uspjeha na današnjem dinamičnom tržištu. 
 

Kome je ovaj webinar namijenjen? 

Webinar je idealan za sve čarter tvrtke i one koji posluju u nautičkom sektoru ili se prepoznaju u ovoj industriji. 
  
Također, namijenjen je svima koji nisu potpuno sigurni u značenje pojma brendiranja i žele saznati što čini kvalitetan vizualni i verbalni identitet tvrtke. 
 
  
Na webinar koji će se održati 24.09.2024. u 11:00 sati, se možete prijaviti klikom na prijavni obrazac u nastavku. 
 
 

 
 
Vaši podaci su sigurni s nama, a prijava je potpuno besplatna. Jednostavno unesite svoje ime, prezime i adresu e-pošte. 
 

  • Podijeli:


Kategorije trendova


Newsletter

Prijavite se na newsletter i primajte najnovije trendove i savjete ravno u Vaš inbox

Najnoviji trendovi

Čemu služi logo - da se istakne ili izgubi u masi?
Čemu služi logo - da se istakne ili izgubi u masi?

Logotip vaše tvrtke je prvi dojam koji ostavljate, i zato je važan. Budimo iskreni - u čarter svijetu, izgled je bitan. Vaš logo je često prva stvar koju potencijalni klijenti vide, i ponekad može utjecati na njihovu odluku hoće li dalje istražiti vaše usluge. Mislite li kako će htjeti istraživati ili prijeći na sljedeću ponudu?

Antonija (Hajman) Čagalj - na čelu tima koji oblikuje nautičku industriju
Antonija (Hajman) Čagalj - na čelu tima koji oblikuje nautičku industriju

U svijetu nautike i luksuznog turizma, Hrvatska sve više učvršćuje svoju poziciju kao jedna od vodećih destinacija na globalnoj sceni. U središtu ovog uzbudljivog razvoja nalaze se dva iznimna događaja: Croatia Yacht Show i International Charter Expo. Saznajte što o njima kaže projekt managerica Antonija (Hajman) Čagalj, projekt managerica u Yachmaster Group.

Identitet brenda - definiranje vizije i vrijednosti vaše čarter tvrtke
Identitet brenda - definiranje vizije i vrijednosti vaše čarter tvrtke

Jeste li tek počeli stvarati identitet za svoju tvrtku? Ili možda pokušavate napraviti izmjene u trenutnom brendiranju? Saznajte kako možete definirati i uspješno izraziti svoj identitet brenda, na autentičan i učinkovit način.

Uložite u svoje ljude - edukacija zaposlenika u čarteru
Uložite u svoje ljude - edukacija zaposlenika u čarteru

U čarter industriji izvrsnost ne samo kako se očekuje – ona se i zahtijeva. Ljudi koji traže čarter, ne traže samo plovilo, bilo bareboat, luksuzni ili sa skiperom; oni žele doživljaj. Taj doživljaj mora biti besprijekoran, nezaboravan i prilagođen njihovim jedinstvenim željama. Što mislite, tko će se pobrinuti za sve to?