Webinar - Istakni se ili makni: Moć brendiranja na zasićenom tržištu


Mislite li kako je vašoj tvrtki dovoljno samo postojati kako bi vaš brend bio uspješan? Sama prisutnost na tržištu više nije dovoljna. Konkurencija je postala ogromna u svakoj niši u svakoj industriji. Pridružite nam se na webinaru, koji će se održati 24. rujna, gdje će vam Grgo Petrov objasniti što je najvažnije kod brenda i kako ga najbolje predstaviti na sajmovima.

Kako bi se vaš brend istaknuo i postigao dugoročni uspjeh, važno je razumjeti ulogu koju dizajn igra u tome kako se vaš brend “vidi”. 
 
Svaki element, od logotipa i vizualnog identiteta do načina na koji komunicirate, utječe na to kako vaša publika doživljava vaš brend i koliko ga percipira kao autentičnog i pouzdanog.

 

Što je s dizajnom vašeg poslovanja?  

Dizajn nije samo estetika; to je važan alat koji može komunicirati vrijednosti, misiju i jedinstvenu priču vaše tvrtke.  
 
Dobro osmišljen dizajn omogućuje da vaša tvrtka vizualno komunicira na način koji će privući prave kupce ili goste, povećati prepoznatljivost i uspostaviti emocionalnu povezanost s publikom. Ipak, dizajn je samo jedan dio šire strategije uspješnog poslovanja. 
  
Dizajn sam po sebi nije dovoljan, jer je potrebno paralelno razvijati dobro osmišljene marketinške strategije i oglašavanje, a oni zajedno s dizajnom čine temelj za postizanje trajnog uspjeha.  
 
Kombinacija dizajna, strategije i oglašavanja će osnažiti vaš brend i pomoći u izgradnji povjerenja, lojalnosti i dugoročnog odnosa s kupcima. 
  

Ovo je glavna tema webinara pod naslovom Istakni se ili makni: Moć brendiranja na zasićenom tržištu.  
 
Na ovom webinaru, Grgo Petrov, stručnjak iz područja brendiranja i marketinga će vas provesti kroz ključne stavke stvaranja snažnog brenda koji se ističe na tržištu prepunom konkurencije.  
 
Naučit ćete kako uspješno balansirati između dizajna, strategije i oglašavanja te kako koristiti svaki od tih elemenata za maksimalni učinak.  
 
Brendiranje nije luksuz već nužnost, a ovaj webinar pomoći će vam savladati tehnike potrebne za postizanje održivog uspjeha na današnjem dinamičnom tržištu. 
 

Kome je ovaj webinar namijenjen? 

Webinar je idealan za sve čarter tvrtke i one koji posluju u nautičkom sektoru ili se prepoznaju u ovoj industriji. 
  
Također, namijenjen je svima koji nisu potpuno sigurni u značenje pojma brendiranja i žele saznati što čini kvalitetan vizualni i verbalni identitet tvrtke. 
 
  
Webinar se održao 24.09.2024. u 11:00 sati, a preuzeti ga možete prijavom na obrazac u nastavku. 
 
 

 
 
Vaši podaci su sigurni s nama, a prijava je potpuno besplatna. Jednostavno unesite svoje ime, prezime i adresu e-pošte. 
 

  • Podijeli:


Kategorije trendova


Newsletter

Prijavite se na newsletter i primajte najnovije trendove i savjete ravno u Vaš inbox

Najnoviji trendovi

Osvježite svoje plovilo uz pomoć bespovratnih sredstava
Osvježite svoje plovilo uz pomoć bespovratnih sredstava

Imate li plovni objekt za krstarenje ili za izlete te planirate li ga unaprijediti ili biti ekološki osviješteni? Upravo sada dostupna je posebna prilika za vlasnike ovakvih plovila koji žele smanjiti troškove ulaganja u održivu tehnologiju čak do 70%. Silvija Domitrović Došen donosi informacije o bespovratnim sredstvima Ministarstva turizma, namijenjenima zelenoj tranziciji nautičkog sektora. Otkrijte jeste li među onima koji mogu ostvariti ovu potporu.

Strategija nije bauk, ona je način razmišljanja i donošenja odluka
Strategija nije bauk, ona je način razmišljanja i donošenja odluka

Strategija je često pogrešno shvaćena kao složen i nedostupan koncept, rezerviran samo za stručnjake. Andreja Fazlić u svom novom članku objašnjava koji su zapravo strateški okviri koje bi trebao poznavati svaki CEO i svaki lider koji želi razviti učinkovitu strategiju za svoj biznis. Saznajte kako izabrati najbolje poslovne odluke koje vode do konkurentske prednosti i uspjeha.

7 načina kako poboljšati web stranicu i dobiti više upita
7 načina kako poboljšati web stranicu i dobiti više upita

Iskoristite svoju web stranicu. Jer za što je imate? Ne samo jer mislite kako je morate imati i kako bi tu bile slike vaših jedrilica, katamarana i ostaloga... Web stranica može privući i potencijalne goste, i generirati upite. Ti upiti su samo vaši - zaradu od njih ne dijelite ni sa kim.

Koje greške čarter tvrtke najčešće rade (i kako ih izbjeći)
Koje greške čarter tvrtke najčešće rade (i kako ih izbjeći)

Uspješan čarter se ne vrti samo oko bukinga. To je proces. Svejedno, koliko god se trudili, male se greške ponekad “skupo” plaćaju. Od loše strategije cijena do loše održavanih plovila, svaka mala odluka utječe na zadovoljstvo gostiju i na kraju - dugoročnu profitabilnost. Ovaj vodič će vam pomoći prepoznati najčešće greške (i izbjeći ih na vrijeme).