Mislite li kako je vašoj tvrtki dovoljno samo postojati kako bi vaš brend bio uspješan? Sama prisutnost na tržištu više nije dovoljna. Konkurencija je postala ogromna u svakoj niši u svakoj industriji. Pridružite nam se na webinaru, koji će se održati 24. rujna, gdje će vam Grgo Petrov objasniti što je najvažnije kod brenda i kako ga najbolje predstaviti na sajmovima.
Kako bi se vaš brend istaknuo i postigao dugoročni uspjeh, važno je razumjeti ulogu koju dizajn igra u tome kako se vaš brend “vidi”.
Svaki element, od logotipa i vizualnog identiteta do načina na koji komunicirate, utječe na to kako vaša publika doživljava vaš brend i koliko ga percipira kao autentičnog i pouzdanog.
Dizajn nije samo estetika; to je važan alat koji može komunicirati vrijednosti, misiju i jedinstvenu priču vaše tvrtke.
Dobro osmišljen dizajn omogućuje da vaša tvrtka vizualno komunicira na način koji će privući prave kupce ili goste, povećati prepoznatljivost i uspostaviti emocionalnu povezanost s publikom. Ipak, dizajn je samo jedan dio šire strategije uspješnog poslovanja.
Dizajn sam po sebi nije dovoljan, jer je potrebno paralelno razvijati dobro osmišljene marketinške strategije i oglašavanje, a oni zajedno s dizajnom čine temelj za postizanje trajnog uspjeha.
Kombinacija dizajna, strategije i oglašavanja će osnažiti vaš brend i pomoći u izgradnji povjerenja, lojalnosti i dugoročnog odnosa s kupcima.
Ovo je glavna tema webinara pod naslovom Istakni se ili makni: Moć brendiranja na zasićenom tržištu.
Na ovom webinaru, Grgo Petrov, stručnjak iz područja brendiranja i marketinga će vas provesti kroz ključne stavke stvaranja snažnog brenda koji se ističe na tržištu prepunom konkurencije.
Naučit ćete kako uspješno balansirati između dizajna, strategije i oglašavanja te kako koristiti svaki od tih elemenata za maksimalni učinak.
Brendiranje nije luksuz već nužnost, a ovaj webinar pomoći će vam savladati tehnike potrebne za postizanje održivog uspjeha na današnjem dinamičnom tržištu.
Webinar je idealan za sve čarter tvrtke i one koji posluju u nautičkom sektoru ili se prepoznaju u ovoj industriji.
Također, namijenjen je svima koji nisu potpuno sigurni u značenje pojma brendiranja i žele saznati što čini kvalitetan vizualni i verbalni identitet tvrtke.
Webinar se održao 24.09.2024. u 11:00 sati, a preuzeti ga možete prijavom na obrazac u nastavku.
Vaši podaci su sigurni s nama, a prijava je potpuno besplatna. Jednostavno unesite svoje ime, prezime i adresu e-pošte.
Prijavite se na newsletter i primajte najnovije trendove i savjete ravno u Vaš inbox
U svom čarteru ste sigurno barem jednom imali raspravu oko tendera. Nitko više nije bio siguran što se smije, a što ne. Koje je sigurno područje plovidbe, smije li prevoziti putnike i sl. Novi Pravilnik o sigurnosti pomorske plovidbe napokon rješava pitanje područja plovidbe tendera, ali donosi reda i u nekim drugim segmentima plovidbe.
Prodaja počinje bukingom, ali tu ne završava. Upravo tu počinje prostor za dodatnu zaradu - i to bez pritiska, bez agresivne komunikacije, samo kroz pametno ponuđene usluge koje gostu stvarno trebaju. Ako vodite čarter, surađujete s agencijama ili ste dio prateće industrije, ovaj tekst donosi konkretne ideje kako dodatne usluge mogu poboljšati iskustvo gostiju i povećati prihode.
U čarteru, sve počinje i završava na dojmu - u svakoj poruci, tonu i reakciji. Danas gosti ne žele savršenstvo, ali žele znati da netko drži stvari pod kontrolom. Ne žele da ih se ignorira. A kad nastane situacija, žele znati da netko preuzima odgovornost. Ne možete spriječiti sve probleme. Ali možete naučiti kako komunicirati u kriznim situacijama.
Digitalni marketing u yacht čarter industriji nije pitanje trendova nego odgovornog poslovanja. U ovom članku Selma Ćubara razbija ključne zablude – od iluzije o online platformama do pogrešnog razumijevanja brenda i lojalnosti gosta. Jasno, konkretno i poticajno, ovaj tekst otvara prostor za konstruktivan razgovor među agentima, fleet operaterima i svima koji vjeruju da odnos s gostom nije trošak – nego temelj dugoročnog uspjeha.