Mislite li kako je vašoj tvrtki dovoljno samo postojati kako bi vaš brend bio uspješan? Sama prisutnost na tržištu više nije dovoljna. Konkurencija je postala ogromna u svakoj niši u svakoj industriji. Pridružite nam se na webinaru, koji će se održati 24. rujna, gdje će vam Grgo Petrov objasniti što je najvažnije kod brenda i kako ga najbolje predstaviti na sajmovima.
Kako bi se vaš brend istaknuo i postigao dugoročni uspjeh, važno je razumjeti ulogu koju dizajn igra u tome kako se vaš brend “vidi”.
Svaki element, od logotipa i vizualnog identiteta do načina na koji komunicirate, utječe na to kako vaša publika doživljava vaš brend i koliko ga percipira kao autentičnog i pouzdanog.
Dizajn nije samo estetika; to je važan alat koji može komunicirati vrijednosti, misiju i jedinstvenu priču vaše tvrtke.
Dobro osmišljen dizajn omogućuje da vaša tvrtka vizualno komunicira na način koji će privući prave kupce ili goste, povećati prepoznatljivost i uspostaviti emocionalnu povezanost s publikom. Ipak, dizajn je samo jedan dio šire strategije uspješnog poslovanja.
Dizajn sam po sebi nije dovoljan, jer je potrebno paralelno razvijati dobro osmišljene marketinške strategije i oglašavanje, a oni zajedno s dizajnom čine temelj za postizanje trajnog uspjeha.
Kombinacija dizajna, strategije i oglašavanja će osnažiti vaš brend i pomoći u izgradnji povjerenja, lojalnosti i dugoročnog odnosa s kupcima.
Ovo je glavna tema webinara pod naslovom Istakni se ili makni: Moć brendiranja na zasićenom tržištu.
Na ovom webinaru, Grgo Petrov, stručnjak iz područja brendiranja i marketinga će vas provesti kroz ključne stavke stvaranja snažnog brenda koji se ističe na tržištu prepunom konkurencije.
Naučit ćete kako uspješno balansirati između dizajna, strategije i oglašavanja te kako koristiti svaki od tih elemenata za maksimalni učinak.
Brendiranje nije luksuz već nužnost, a ovaj webinar pomoći će vam savladati tehnike potrebne za postizanje održivog uspjeha na današnjem dinamičnom tržištu.
Webinar je idealan za sve čarter tvrtke i one koji posluju u nautičkom sektoru ili se prepoznaju u ovoj industriji.
Također, namijenjen je svima koji nisu potpuno sigurni u značenje pojma brendiranja i žele saznati što čini kvalitetan vizualni i verbalni identitet tvrtke.
Webinar se održao 24.09.2024. u 11:00 sati, a preuzeti ga možete prijavom na obrazac u nastavku.
Vaši podaci su sigurni s nama, a prijava je potpuno besplatna. Jednostavno unesite svoje ime, prezime i adresu e-pošte.
Prijavite se na newsletter i primajte najnovije trendove i savjete ravno u Vaš inbox
Strategija nije samo plan – ona je smjer, vizija i dosljednost u provođenju odluka. Ipak, mnoge tvrtke upadaju u zamku kratkoročnih rješenja i improvizacije, što ih dugoročno vodi u kaos i stagnaciju. Saznajte kako je strategija evoluirala od antičke Grčke do suvremenih poslovnih modela - zašto su provjereni modeli strateškog planiranja, poput onih koje naglašava Andreja Fazlić, bitni za održiv rast? I kakvu ulogu u svemu tome igra organizacijska kultura.
Čarter industrija u Hrvatskoj izuzetno je konkurentna. Svaki čarter ili vlasnik flote bore se za pažnju potencijalnih gostiju, a klasični pristupi više nisu dovoljni. Oni koji razumiju što funkcionira u digitalnom marketingu, znaju i kako spojiti strategiju s očekivanjima modernih putnika. Donosimo vam nekoliko marketing trikova - konkretne taktike koje privlače prave goste i pretvaraju ih u zadovoljne klijente.
Većina čarter gostiju zna što može očekivati – preuzimanje broda, standardna oprema, unaprijed definirana ruta. No, upravo tu leži prilika. Prava personalizacija ne znači samo ispunjavanje želja, već otkrivanje potreba koje gosti ni sami nisu prepoznali. Mali, nenametljivi detalji mogu stvoriti osjećaj ekskluzivnosti, čak i kod onih koji su već prošli desetke plovidbi. Kako se istaknuti u industriji u kojoj svi nude sličnu uslugu? Otkrijte kako se istaknuti personalizacijom koja ne djeluje forsirano, već kao prirodan nastavak očekivanja gostiju.
Ne trebate biti najveći kako biste bili najbolji. Male čarter tvrtke imaju fleksibilnost i osobni pristup koji velike tvrtke često ne mogu ponuditi. Da, velike flote dominiraju tržištem, ali male čarter tvrtke imaju svoje adute. Saznajte kako pametnom strategijom i učinkovitim marketingom uspješno konkurirati.