Newsletteri se često pogrešno shvaćaju kao sinonim za e-mail marketing. E-mail marketing nudi mnogo više od slanja običnih obavijesti. Andreja Fazlić nam u svom novom članku objašnjava koje su sve mogućnosti e-mail marketinga i koliko je važan za izgradnju odnosa s kupcima.
Prošli mjesec posvetila sam se temi CRM-a.
Članak možete pronaći ovdje, a snimku webinara “CRM: Napredna navigacija za rast vašeg poslovanja” na ovom linku.
Tijekom webinara, newsletter se nametnuo kao lajt motiv za ožujak.
Poznata je široko rasprostranjena zabluda da je newsletter sinonim za e-mail marketing.
Ta perspektiva ga banalizira na slanje običnih obavijesti bez osobitosti, iako on nudi puno više vrijednih mogućnosti.
Zbog toga je čest slučaj da mnoge tvrtke i brendovi propuštaju izvrsne prilike za izgradnju snažnih i značajnih veza sa svojim kupcima.
E-mail marketing je jedna od taktika digitalnog marketinga koja vam omogućava da se povežete sa svojim kupcima, korisnicima i drugim vrstama kontakata na različite, sofisticirane načine koristeći segmentirane poruke kako bi zadovoljili njihove specifične potrebe i interese, u pravom trenutku.
Omogućuje vam širok spektar aktivnosti i nudi priliku za personalizaciju na razini pojedinca.
Korištenjem naprednih alata za segmentaciju i automatizaciju možete kreirati poruke koje odgovaraju specifičnim situacijama, kupovnom ponašanju i/ili demografskim karakteristikama vaših kupaca.
Sposobnost da se pruži relevantan i vrijedan sadržaj jača odnos između brenda i korisnika, potičući lojalnost i dugoročnu angažiranost.
Za brendove i tvrtke koji žele uspješno doprijeti do ljudi, bitno je koristiti strategije i taktike koje privlače korisnike i izgrađuju trajne veze.
E-mail marketing je oblik digitalnog marketinga koji koristi elektroničku poštu za direktan kontakt s odabranom publikom.
Ova taktika obuhvaća različite vrste e-mailova, svaka sa svojom svrhom i ciljem. Evo pregleda:
Svaka od navedenih vrsta e-mailova ima jedinstvenu ulogu u komunikacijskoj strategiji, omogućujući tvrtkama da dosegnu svoju publiku pružajući relevantan i vrijedan sadržaj te potičući angažman i lojalnost.
Pravilnom upotrebom i kombiniranjem različitih vrsta e-mailova možete kreirati dinamičnu i učinkovitu e-mail marketing strategiju koja odjekuje s različitim segmentima vaše publike.
Iako svaka vrsta ima svoju specifičnu ulogu, u kontekst razmišljanja o e-mail marketing strategiji treba uzeti i tržišne izazove, kojih je puno.
Od preplavljenih inboxa korisnika do sve strožih regulativa o privatnosti, e-mail marketing mora biti strateški osmišljen kako bi bio uspješan.
Ako želite uspješno pokrenuti ili unaprijediti svoj e-mail marketing fokusirajte se na sljedeće:
Dakle, unatoč zabludi da je newsletter jedini oblik e-mail marketinga, ova taktika zapravo nudi višestruke mogućnosti za izgradnju dubljih i značajnijih odnosa s korisnicima.
U kontekstu u kojem kupac cijeni transparentnost, poštovanje i personalizaciju, e-mail marketing se ističe kao neizostavna komponenta uspješne marketinške strategije.
"Newsletter je mrtav! Živio e-mail marketing" nije krik za kraj ere, već poziv na evoluciju i prilagodbu u shvaćanju i korištenju ove taktike digitalnog marketinga.
Preuzmite snimku webinara "Inbox (r)evolucija: Od obavijesti do lojalnosti uz email marketing" i otkrijte kako email marketing može biti ključan igrač u digitalnoj transformaciji vašeg poslovanja.
Prijavite se na newsletter i primajte najnovije trendove i savjete ravno u Vaš inbox
U svom čarteru ste sigurno barem jednom imali raspravu oko tendera. Nitko više nije bio siguran što se smije, a što ne. Koje je sigurno područje plovidbe, smije li prevoziti putnike i sl. Novi Pravilnik o sigurnosti pomorske plovidbe napokon rješava pitanje područja plovidbe tendera, ali donosi reda i u nekim drugim segmentima plovidbe.
Prodaja počinje bukingom, ali tu ne završava. Upravo tu počinje prostor za dodatnu zaradu - i to bez pritiska, bez agresivne komunikacije, samo kroz pametno ponuđene usluge koje gostu stvarno trebaju. Ako vodite čarter, surađujete s agencijama ili ste dio prateće industrije, ovaj tekst donosi konkretne ideje kako dodatne usluge mogu poboljšati iskustvo gostiju i povećati prihode.
U čarteru, sve počinje i završava na dojmu - u svakoj poruci, tonu i reakciji. Danas gosti ne žele savršenstvo, ali žele znati da netko drži stvari pod kontrolom. Ne žele da ih se ignorira. A kad nastane situacija, žele znati da netko preuzima odgovornost. Ne možete spriječiti sve probleme. Ali možete naučiti kako komunicirati u kriznim situacijama.
Digitalni marketing u yacht čarter industriji nije pitanje trendova nego odgovornog poslovanja. U ovom članku Selma Ćubara razbija ključne zablude – od iluzije o online platformama do pogrešnog razumijevanja brenda i lojalnosti gosta. Jasno, konkretno i poticajno, ovaj tekst otvara prostor za konstruktivan razgovor među agentima, fleet operaterima i svima koji vjeruju da odnos s gostom nije trošak – nego temelj dugoročnog uspjeha.