Newsletteri se često pogrešno shvaćaju kao sinonim za e-mail marketing. E-mail marketing nudi mnogo više od slanja običnih obavijesti. Andreja Fazlić nam u svom novom članku objašnjava koje su sve mogućnosti e-mail marketinga i koliko je važan za izgradnju odnosa s kupcima.
Prošli mjesec posvetila sam se temi CRM-a.
Članak možete pronaći ovdje, a snimku webinara “CRM: Napredna navigacija za rast vašeg poslovanja” na ovom linku.
Tijekom webinara, newsletter se nametnuo kao lajt motiv za ožujak.
Poznata je široko rasprostranjena zabluda da je newsletter sinonim za e-mail marketing.
Ta perspektiva ga banalizira na slanje običnih obavijesti bez osobitosti, iako on nudi puno više vrijednih mogućnosti.
Zbog toga je čest slučaj da mnoge tvrtke i brendovi propuštaju izvrsne prilike za izgradnju snažnih i značajnih veza sa svojim kupcima.
E-mail marketing je jedna od taktika digitalnog marketinga koja vam omogućava da se povežete sa svojim kupcima, korisnicima i drugim vrstama kontakata na različite, sofisticirane načine koristeći segmentirane poruke kako bi zadovoljili njihove specifične potrebe i interese, u pravom trenutku.
Omogućuje vam širok spektar aktivnosti i nudi priliku za personalizaciju na razini pojedinca.
Korištenjem naprednih alata za segmentaciju i automatizaciju možete kreirati poruke koje odgovaraju specifičnim situacijama, kupovnom ponašanju i/ili demografskim karakteristikama vaših kupaca.
Sposobnost da se pruži relevantan i vrijedan sadržaj jača odnos između brenda i korisnika, potičući lojalnost i dugoročnu angažiranost.
Za brendove i tvrtke koji žele uspješno doprijeti do ljudi, bitno je koristiti strategije i taktike koje privlače korisnike i izgrađuju trajne veze.
E-mail marketing je oblik digitalnog marketinga koji koristi elektroničku poštu za direktan kontakt s odabranom publikom.
Ova taktika obuhvaća različite vrste e-mailova, svaka sa svojom svrhom i ciljem. Evo pregleda:
Svaka od navedenih vrsta e-mailova ima jedinstvenu ulogu u komunikacijskoj strategiji, omogućujući tvrtkama da dosegnu svoju publiku pružajući relevantan i vrijedan sadržaj te potičući angažman i lojalnost.
Pravilnom upotrebom i kombiniranjem različitih vrsta e-mailova možete kreirati dinamičnu i učinkovitu e-mail marketing strategiju koja odjekuje s različitim segmentima vaše publike.
Iako svaka vrsta ima svoju specifičnu ulogu, u kontekst razmišljanja o e-mail marketing strategiji treba uzeti i tržišne izazove, kojih je puno.
Od preplavljenih inboxa korisnika do sve strožih regulativa o privatnosti, e-mail marketing mora biti strateški osmišljen kako bi bio uspješan.
Ako želite uspješno pokrenuti ili unaprijediti svoj e-mail marketing fokusirajte se na sljedeće:
Dakle, unatoč zabludi da je newsletter jedini oblik e-mail marketinga, ova taktika zapravo nudi višestruke mogućnosti za izgradnju dubljih i značajnijih odnosa s korisnicima.
U kontekstu u kojem kupac cijeni transparentnost, poštovanje i personalizaciju, e-mail marketing se ističe kao neizostavna komponenta uspješne marketinške strategije.
"Newsletter je mrtav! Živio e-mail marketing" nije krik za kraj ere, već poziv na evoluciju i prilagodbu u shvaćanju i korištenju ove taktike digitalnog marketinga.
Preuzmite snimku webinara "Inbox (r)evolucija: Od obavijesti do lojalnosti uz email marketing" i otkrijte kako email marketing može biti ključan igrač u digitalnoj transformaciji vašeg poslovanja.
Prijavite se na newsletter i primajte najnovije trendove i savjete ravno u Vaš inbox
Digitalizacija poslovanja, usklađivanje tehnologije, procesa i ljudi, često zvuči poput nečega što se postigne preko noći, ali stvarnost je mnogo složenija. Većina poslovanja treba digitalni razvoj – postupan, fleksibilan i ljudski vođen proces prilagodbe. A sve o digitalnoj transformaciji, donosi nam Andreja Fazlić u svojem novom članku.
Svaka čarter tvrtka mora koordinirati između gostiju, plovila, vlasnika i zaposlenika - i to uspješno, zar ne? U isto vrijeme se sve radne operacije moraju neometano odvijati. I kako onda sebi i svom poslovanju olakšati rad i pojednostaviti dnevne zadatke? Na našem webinaru ćete otkriti sve o tome kako uz pravu sveobuhvatnu aplikaciju za čarter management koja će ne samo unaprijediti, nego i preoblikovati vaše poslovanje. Registrirajte se i saznajte kako transformirati svoje poslovanje!
Društvene mreže se stalno razvijaju, s novim trendovima, taktikama i nadogradnjama platformi koja vas konstanto zasipaju sa svih strana. Uz sve te promjene, lako je podleći dezinformacijama ili zastarjelim savjetima. Međutim, jedna od najvrjednijih vještina za dugoročni uspjeh na društvenim mrežama je naučiti razlikovati činjenice od fikcije.
Hrvatska ima izniman potencijal za korištenje solarne energije kao glavnog obnovljivog izvora. S obzirom na iznimnu insolaciju i pogodnu geografsku poziciju, posebno u Dalmaciji i na Jadranu, solarna energija može povećati energetsku sigurnost i osigurati financijsku uštedu. Unatoč tome, brojne su birokratske prepreke i izazovi.