Sezona je nadmašila sva očekivanja. Vraćamo se na brojke odlične 2019. godine. Vrijeme je za odmor! Koliko ćete si dug odmor priuštiti, jer upiti za sljedeću sezonu već mjesecima pristižu?
No, postoji li još nešto čemu se možete posvetiti i u što ćete ulagati do proljeća? Jeste li razmišljali kako ćete svoju uslugu staviti na viši nivo? Što sve možete priuštiti svojim budućim gostima, kako bi se osjećali izvrsno?
Korisničko iskustvo ne prestaje završetkom sezone. Ono je uvijek otvorena priča za nova ulaganja. Gosti i prije odabira i potvrde rezervacije istražuju tržište – čitaju recenzije, pregledavaju društvene mreže.
Vrijeme je za pregled sezone iza nas – što je sve bilo izvrsno, a što manje izvrsno? Gdje vidite mogućnost za poboljšanje?
Jeste li spremni za nova ulaganja kako bi sljedeća sezona, ne samo nadmašila brojke, već i podigla ocjenu ukupnog zadovoljstva gostiju?
Primijetili ste da je vašim zaposlenicima potrebna dodatna edukacija ili tečaj koji će im pomoći u radu? Osim engleskog i njemačkog jezika, pokazuju interes za učenje španjolskog ili talijanskog, ili pak švedskog jezika? Ulažite u svoje zaposlenike, pokažite im da cijenite njihovu želju za napredovanjem i volju za učenjem. Omogućite svim zaposlenicima edukaciju iz korisničkog iskustva, ili naprednog poznavanja engleskog jezika. Omogućite im edukacije koje će biti primjenjive već iduću sezonu. Ulaganje u zaposlenike pokazat će se kao najbolja investicija, koja dugoročno daje izvrsne rezultate. Ne propustite priliku svojim zaposlenicima priuštiti nova znanja i vještine.
Pratite promjene na tržištu i proširite dodatnu ponudu na brodu. Prije dvije godine to je bio flamingo na napuhavanje, danas je to seabob. Budite u trendu i ne zaostajite za konkurencijom. Omogućite gostima isprobati nešto novo, drugačije. Zabavnih sadržaja nikad dovoljno. Ne zaboravite da on mora biti prilagođen svim uzrastima – razmišljajte poput vaših gostiju. Što bi vas oduševilo da sutra krenete na charter?
Jeste li pregledali sve slike koje ste snimili tokom sezone? Što ćete s videima kojih je preko 50 u vašem mobitelu? Iskoristite sadržaj koji posjedujete. Uredite slike, videa, i kreirajte sadržaj za društvene mreže. Podijelite priče svojih gostiju na web stranicama. Sav sadržaj nije namijenjen vama da se za dvije, tri ili pet godina sa sjetom prisjećate 2022. godine. On je namijenjen svima, da vide kako uživate u onom što radite i kako svojim gostima pružate nezaboravno iskustvo – svaki dan njihovog boravka na brodu.
Iako vam se sada čini da ima vremena za nova ulaganja, kreiranje sadržaja, nemojte zaboraviti da tržište nikada ne spava. Vrijeme brzo prolazi, i već sutra se možete naći u situaciji da sezona kuca na vrata, a vi niste odradili sve što ste zamislili.
I uz odmor možete napraviti strategiju ulaganja. Možda će vam kreiranje sadržaja ili istraživanje tržišta uzeti tjedan dana vremena. Jeste li spremni propustiti prilike koje će vam to ulaganje donijeti za 6 mjeseci?
Uložite danas, odmorite sutra, a prekosutra ubirite plodove ulaganja.
Prijavite se na newsletter i primajte najnovije trendove i savjete ravno u Vaš inbox
Razmišljate o ulaganju u jedrilicu, ali niste sigurni je li to prava odluka? Hrvatska slovi kao raj za nautičare, s obalom koja privlači svake godine sve veći broj nautičara. A dobar charter management, vaša jedrilica može generirati prihod. Saznajte je li kupnja plovila doista pametna investicija i koji su modeli jedrilica najtraženiji.
Digitalna transformacija danas je više od trenda – ona je bit opstanka i rasta. Ipak, uspjeh nije zajamčen, a mnoge tvrtke nailaze na uvijek iste prepreke. Što smo naučili iz izazova i prilika koje je donijela 2024.? Andreja Fazlić donosi 5 ključnih pouka koje vam mogu pomoći da svoje poslovanje prilagodite novom dobu i iskoristite tehnologiju na pravi način. Spremni za promjenu? Saznajte kako.
Ključni izazovi poput visokih troškova marina, dumping cijena i nelojalne konkurencije, kao i nedovoljne promocije nautičkog turizma od strane županijskih turističkih zajednica realnost su hrvatskog čartera. U nastavku saznajte rezultate anonimnog upitnika kao i konkretne incijative za pravednije i konkurentnije tržište te osigurali kvalitetan razvoj hrvatskog nautičkog turizma.
Čarter industrija se nalazi na prekretnici, suočena s ekonomskom nesigurnošću, promjenjivim zahtjevima kupaca i potrebom za većim povjerenjem i transparentnošću. Dok se regije poput Hrvatske bore, druge se održavaju stabilnima. Usred izazova, inovacije poput napredne zaštite plaćanja i certifikacijskih oznaka čine veliku razliku. Hoće li se industrija prilagoditi i napredovati ili propasti?