Sezona je pri kraju – vrijeme za odmor ili ulaganje u iduću?


Sezona je nadmašila sva očekivanja. Vraćamo se na brojke odlične 2019. godine. Vrijeme je za odmor! Koliko ćete si dug odmor priuštiti, jer upiti za sljedeću sezonu već mjesecima pristižu?

No, postoji li još nešto čemu se možete posvetiti i u što ćete ulagati do proljeća? Jeste li razmišljali kako ćete svoju uslugu staviti na viši nivo? Što sve možete priuštiti svojim budućim gostima, kako bi se osjećali izvrsno?

3 stvari u koje biste trebali uložiti već sutra

Korisničko iskustvo ne prestaje završetkom sezone. Ono je uvijek otvorena priča za nova ulaganja. Gosti i prije odabira i potvrde rezervacije istražuju tržište – čitaju recenzije, pregledavaju društvene mreže.

Vrijeme je za pregled sezone iza nas – što je sve bilo izvrsno, a što manje izvrsno? Gdje vidite mogućnost za poboljšanje? 

Jeste li spremni za nova ulaganja kako bi sljedeća sezona, ne samo nadmašila brojke, već i podigla ocjenu ukupnog zadovoljstva gostiju?

Edukacije zaposlenika

Primijetili ste da je vašim zaposlenicima potrebna dodatna edukacija ili tečaj koji će im pomoći u radu? Osim engleskog i njemačkog jezika, pokazuju interes za učenje španjolskog ili talijanskog, ili pak švedskog jezika? Ulažite u svoje zaposlenike, pokažite im da cijenite njihovu želju za napredovanjem i volju za učenjem. Omogućite svim zaposlenicima edukaciju iz korisničkog iskustva, ili naprednog poznavanja engleskog jezika. Omogućite im edukacije koje će biti primjenjive već iduću sezonu. Ulaganje u zaposlenike pokazat će se kao najbolja investicija, koja dugoročno daje izvrsne rezultate. Ne propustite priliku svojim zaposlenicima priuštiti nova znanja i vještine. 

Ključ uspjeha malih tvrtki je u kvalitetnom i dobro educiranom osoblju.

Nova oprema

Pratite promjene na tržištu i proširite dodatnu ponudu na brodu. Prije dvije godine to je bio flamingo na napuhavanje, danas je to seabob. Budite u trendu i ne zaostajite za konkurencijom. Omogućite gostima isprobati nešto novo, drugačije. Zabavnih sadržaja nikad dovoljno. Ne zaboravite da on mora biti prilagođen svim uzrastima – razmišljajte poput vaših gostiju. Što bi vas oduševilo da sutra krenete na charter?

Online prisutnost 

Jeste li pregledali sve slike koje ste snimili tokom sezone? Što ćete s videima kojih je preko 50 u vašem mobitelu? Iskoristite sadržaj koji posjedujete. Uredite slike, videa, i kreirajte sadržaj za društvene mreže. Podijelite priče svojih gostiju na web stranicama. Sav sadržaj nije namijenjen vama da se za dvije, tri ili pet godina sa sjetom prisjećate 2022. godine. On je namijenjen svima, da vide kako uživate u onom što radite i kako svojim gostima pružate nezaboravno iskustvo – svaki dan njihovog boravka na brodu.

Iako vam se sada čini da ima vremena za nova ulaganja, kreiranje sadržaja, nemojte zaboraviti da tržište nikada ne spava. Vrijeme brzo prolazi, i već sutra se možete naći u situaciji da sezona kuca na vrata, a vi niste odradili sve što ste zamislili.

I uz odmor možete napraviti strategiju ulaganja. Možda će vam kreiranje sadržaja ili istraživanje tržišta uzeti tjedan dana vremena. Jeste li spremni propustiti prilike koje će vam to ulaganje donijeti za 6 mjeseci?

Uložite danas, odmorite sutra, a prekosutra ubirite plodove ulaganja.

  • Podijeli:

Klara Frančišković

Klara Frančišković

Klara je vlasnica “Expertise”, obrta za poslovne usluge i savjetovanje. Konzultantica je za Customer experience koja pomaže mikro, malim i srednjim poduzetnicima izgraditi korisničko iskustvo, o kojem će se pričati samo najbolje. Nakon više od 5 godina rada u Customer support kao Supervisor, danas živi Customer experience i želi pozitivnu energiju prenijeti i na ostale poduzetnike. Ulaganje u Customer experience nikada nije bilo od veće važnosti. Također je i virtualna asistentica koja ima za cilj pomoći poduzetnicima da se fokusiraju izgradnju poslovanja, a njoj prepuste sve zadatke koji im oduzimaju energiju da to učine.

https://www.expertise.hr/



Kategorije trendova


Newsletter

Prijavite se na newsletter i primajte najnovije trendove i savjete ravno u Vaš inbox

Najnoviji trendovi

Tenderi pod povećalom: Nova pravila plovidbe koja čarter tvrtke moraju znati
Tenderi pod povećalom: Nova pravila plovidbe koja čarter tvrtke moraju znati

U svom čarteru ste sigurno barem jednom imali raspravu oko tendera. Nitko više nije bio siguran što se smije, a što ne. Koje je sigurno područje plovidbe, smije li prevoziti putnike i sl. Novi Pravilnik o sigurnosti pomorske plovidbe napokon rješava pitanje područja plovidbe tendera, ali donosi reda i u nekim drugim segmentima plovidbe.

Upselling - kako povećati prihode kroz dodatne usluge
Upselling - kako povećati prihode kroz dodatne usluge

Prodaja počinje bukingom, ali tu ne završava. Upravo tu počinje prostor za dodatnu zaradu - i to bez pritiska, bez agresivne komunikacije, samo kroz pametno ponuđene usluge koje gostu stvarno trebaju. Ako vodite čarter, surađujete s agencijama ili ste dio prateće industrije, ovaj tekst donosi konkretne ideje kako dodatne usluge mogu poboljšati iskustvo gostiju i povećati prihode.

Komunikacija u kriznim situacijama - praktičan vodič za čarter tvrtke
Komunikacija u kriznim situacijama - praktičan vodič za čarter tvrtke

U čarteru, sve počinje i završava na dojmu - u svakoj poruci, tonu i reakciji. Danas gosti ne žele savršenstvo, ali žele znati da netko drži stvari pod kontrolom. Ne žele da ih se ignorira. A kad nastane situacija, žele znati da netko preuzima odgovornost. Ne možete spriječiti sve probleme. Ali možete naučiti kako komunicirati u kriznim situacijama.

Digitalni marketing u čarter industriji: Vrijeme je za jače odnose s gostima
Digitalni marketing u čarter industriji: Vrijeme je za jače odnose s gostima

Digitalni marketing u yacht čarter industriji nije pitanje trendova nego odgovornog poslovanja. U ovom članku Selma Ćubara razbija ključne zablude – od iluzije o online platformama do pogrešnog razumijevanja brenda i lojalnosti gosta. Jasno, konkretno i poticajno, ovaj tekst otvara prostor za konstruktivan razgovor među agentima, fleet operaterima i svima koji vjeruju da odnos s gostom nije trošak – nego temelj dugoročnog uspjeha.