Sezona je pri kraju – vrijeme za odmor ili ulaganje u iduću?


Sezona je nadmašila sva očekivanja. Vraćamo se na brojke odlične 2019. godine. Vrijeme je za odmor! Koliko ćete si dug odmor priuštiti, jer upiti za sljedeću sezonu već mjesecima pristižu?

No, postoji li još nešto čemu se možete posvetiti i u što ćete ulagati do proljeća? Jeste li razmišljali kako ćete svoju uslugu staviti na viši nivo? Što sve možete priuštiti svojim budućim gostima, kako bi se osjećali izvrsno?

3 stvari u koje biste trebali uložiti već sutra

Korisničko iskustvo ne prestaje završetkom sezone. Ono je uvijek otvorena priča za nova ulaganja. Gosti i prije odabira i potvrde rezervacije istražuju tržište – čitaju recenzije, pregledavaju društvene mreže.

Vrijeme je za pregled sezone iza nas – što je sve bilo izvrsno, a što manje izvrsno? Gdje vidite mogućnost za poboljšanje? 

Jeste li spremni za nova ulaganja kako bi sljedeća sezona, ne samo nadmašila brojke, već i podigla ocjenu ukupnog zadovoljstva gostiju?

Edukacije zaposlenika

Primijetili ste da je vašim zaposlenicima potrebna dodatna edukacija ili tečaj koji će im pomoći u radu? Osim engleskog i njemačkog jezika, pokazuju interes za učenje španjolskog ili talijanskog, ili pak švedskog jezika? Ulažite u svoje zaposlenike, pokažite im da cijenite njihovu želju za napredovanjem i volju za učenjem. Omogućite svim zaposlenicima edukaciju iz korisničkog iskustva, ili naprednog poznavanja engleskog jezika. Omogućite im edukacije koje će biti primjenjive već iduću sezonu. Ulaganje u zaposlenike pokazat će se kao najbolja investicija, koja dugoročno daje izvrsne rezultate. Ne propustite priliku svojim zaposlenicima priuštiti nova znanja i vještine. 

Ključ uspjeha malih tvrtki je u kvalitetnom i dobro educiranom osoblju.

Nova oprema

Pratite promjene na tržištu i proširite dodatnu ponudu na brodu. Prije dvije godine to je bio flamingo na napuhavanje, danas je to seabob. Budite u trendu i ne zaostajite za konkurencijom. Omogućite gostima isprobati nešto novo, drugačije. Zabavnih sadržaja nikad dovoljno. Ne zaboravite da on mora biti prilagođen svim uzrastima – razmišljajte poput vaših gostiju. Što bi vas oduševilo da sutra krenete na charter?

Online prisutnost 

Jeste li pregledali sve slike koje ste snimili tokom sezone? Što ćete s videima kojih je preko 50 u vašem mobitelu? Iskoristite sadržaj koji posjedujete. Uredite slike, videa, i kreirajte sadržaj za društvene mreže. Podijelite priče svojih gostiju na web stranicama. Sav sadržaj nije namijenjen vama da se za dvije, tri ili pet godina sa sjetom prisjećate 2022. godine. On je namijenjen svima, da vide kako uživate u onom što radite i kako svojim gostima pružate nezaboravno iskustvo – svaki dan njihovog boravka na brodu.

Iako vam se sada čini da ima vremena za nova ulaganja, kreiranje sadržaja, nemojte zaboraviti da tržište nikada ne spava. Vrijeme brzo prolazi, i već sutra se možete naći u situaciji da sezona kuca na vrata, a vi niste odradili sve što ste zamislili.

I uz odmor možete napraviti strategiju ulaganja. Možda će vam kreiranje sadržaja ili istraživanje tržišta uzeti tjedan dana vremena. Jeste li spremni propustiti prilike koje će vam to ulaganje donijeti za 6 mjeseci?

Uložite danas, odmorite sutra, a prekosutra ubirite plodove ulaganja.

  • Podijeli:

Klara Frančišković

Klara Frančišković

Klara je vlasnica “Expertise”, obrta za poslovne usluge i savjetovanje. Konzultantica je za Customer experience koja pomaže mikro, malim i srednjim poduzetnicima izgraditi korisničko iskustvo, o kojem će se pričati samo najbolje. Nakon više od 5 godina rada u Customer support kao Supervisor, danas živi Customer experience i želi pozitivnu energiju prenijeti i na ostale poduzetnike. Ulaganje u Customer experience nikada nije bilo od veće važnosti. Također je i virtualna asistentica koja ima za cilj pomoći poduzetnicima da se fokusiraju izgradnju poslovanja, a njoj prepuste sve zadatke koji im oduzimaju energiju da to učine.

https://www.expertise.hr/



Kategorije trendova


Newsletter

Prijavite se na newsletter i primajte najnovije trendove i savjete ravno u Vaš inbox

Najnoviji trendovi

Strategija ili kaos: Što odabirete za svoju tvrtku?
Strategija ili kaos: Što odabirete za svoju tvrtku?

Strategija nije samo plan – ona je smjer, vizija i dosljednost u provođenju odluka. Ipak, mnoge tvrtke upadaju u zamku kratkoročnih rješenja i improvizacije, što ih dugoročno vodi u kaos i stagnaciju. Saznajte kako je strategija evoluirala od antičke Grčke do suvremenih poslovnih modela - zašto su provjereni modeli strateškog planiranja, poput onih koje naglašava Andreja Fazlić, bitni za održiv rast? I kakvu ulogu u svemu tome igra organizacijska kultura.

Koji marketing trikovi najbolje rade u čarter segmentu
Koji marketing trikovi najbolje rade u čarter segmentu

Čarter industrija u Hrvatskoj izuzetno je konkurentna. Svaki čarter ili vlasnik flote bore se za pažnju potencijalnih gostiju, a klasični pristupi više nisu dovoljni. Oni koji razumiju što funkcionira u digitalnom marketingu, znaju i kako spojiti strategiju s očekivanjima modernih putnika. Donosimo vam nekoliko marketing trikova - konkretne taktike koje privlače prave goste i pretvaraju ih u zadovoljne klijente.

Personalizacija u čarteru - što vaši gosti zaista žele?
Personalizacija u čarteru - što vaši gosti zaista žele?

Većina čarter gostiju zna što može očekivati – preuzimanje broda, standardna oprema, unaprijed definirana ruta. No, upravo tu leži prilika. Prava personalizacija ne znači samo ispunjavanje želja, već otkrivanje potreba koje gosti ni sami nisu prepoznali. Mali, nenametljivi detalji mogu stvoriti osjećaj ekskluzivnosti, čak i kod onih koji su već prošli desetke plovidbi. Kako se istaknuti u industriji u kojoj svi nude sličnu uslugu? Otkrijte kako se istaknuti personalizacijom koja ne djeluje forsirano, već kao prirodan nastavak očekivanja gostiju.

Kako male čarter tvrtke mogu konkurirati velikim flotama
Kako male čarter tvrtke mogu konkurirati velikim flotama

Ne trebate biti najveći kako biste bili najbolji. Male čarter tvrtke imaju fleksibilnost i osobni pristup koji velike tvrtke često ne mogu ponuditi. Da, velike flote dominiraju tržištem, ali male čarter tvrtke imaju svoje adute. Saznajte kako pametnom strategijom i učinkovitim marketingom uspješno konkurirati.